Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Ingrid130, Jeetje meis, sterkte!

@NouElHouda, Wat fijn dat je een goede echo had zeg! Dat blijft altijd spannend, zou het hartje wel of niet kloppen? Fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien.

@ All, hebben jullie ook dat je je per dag heel verschillend kunt voelen? En dan vooral m.bt. misselijkheid. Ik heb dat namelijk soms wel, en soms niet......:S

2. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    @ Mispoes, moet wel zeggen dat er verder niet veel te zien was, het hele 'wurmpie' knipperde gewoon heel duidelijk, verder was er geen touw aan vast te knopen voor mij, zelfs niet wat de boven- en onderkant is hihi.
    @ klachten, ik heb me tot nu toe constant beroerd gevoeld, gelukkig is het nu wat minder want de afgelopen dagen lag ik echt alleen maar op de bank de hele dag. Maar het zal allemaal wel normaal zijn, je hormonen doen hun werk om alles goed te laten verlopen!

3. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hallo januari 2010 MAMA's

**Ingrid: Heel veel sterkte met jullie verlies.. Dikke knufel van mij.

**Gisteren had mijn mannetje een verrassing voor me(omdat we zwanger zijn), we zijn wezen uiteten bij een heel erg duur restaurant.
    Het was super leuk. Lekker ziten fantaseren hoe het straks zal zijn..

**Vandaag naar de huisarts geweest omdat ik al 3 weken aa het hoesten ben en het vannacht echt benauwd had.
    Nu blijk ik een luchtweg infectie te hebben..
    Dus nu heb ik een antibiotica kuur, hopen dat het snel over is...

** Morgen gaan we naar een nieuwe (tweedehands) auto kijken.
    Een hele mooie V70 station..
    Met oog op de toekomst.......

Tot morgen,

dikke kus Breezer!

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Ik ben er eventjes heel druk dus weinig tijd om online te zijn. Probeer toch alles zoveel mogelijk te volgen!

Kus

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Oh, Jada, zou je de afspraken van mij in de agenda willen zetten? Is misschien wel leuk ;)
    Liefs

6. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hallo ladyjoey
    Waar kom jij vandaan ik heb het gevoel dat we dicht bij elkaar wonen...

Als je het niet wil vertellen is het ook goed hoor...

groetjes

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @jada, succes, we horen het morgen wel, maar het zit vast wel goed,

@hier, ik voel me zo anders als bij de eerste. toen liep ik ook met mijn hoofd in de wolken en straalde aan alle kanten. nu heb ik dat minder. moet zeggen dat ik ook heeeel erg moe ben (en dus chagrijnig) en nogal druk ben met mijn zoontje overdag (of werk). soms denk ik er een tijd niet aan en dan ineens denk ik, o ja, ik ben zwanger!
    verder vandaag een gebakken ei op, maar er zat nog een klein beetje druipend geel op. volgens mij kan dit niet zo heel veel kwaad en zit eventuele salmonella(?) in het eiwit. wie weet dit?

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Meidenm

Sorry dat ik iks van me heb laten horen , maar ben al de hele week ziek thuis. Ben zo misselijk! Flink kokhalzen zonder dat er iets uit wil.

Maar we hebben gisteren onze echo gehad en wij krijgen een tweeling!!! We zagen twee vruchtzakjes met twee mooie knipperende hartjes!!

Ik ga nu even alles bijlezen!!

Liefs

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Ise: Sorry daar kan ik je niet mee helpen.

@Nikkie: Wat leuk!! De eerste tweeling in dit topic. Dikke proficiat. Ik ben benieuwd of er nog bij gaan komen :D

10. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    ik ga me ook heel voorzichting infiltreren in de topic... durf mijn banner nog niet te veranderen maar gisteravond 2 streepjes op de KV-2 voor 5- test... dus denk dat ik me er bij mag voegen... kan het niet echt geloven... omdat ik veeeeel te vroeg was met testen... was ook nog een licht streepje.... zou dan nu 3 weken en 3 dagen zijn... vind het zelf nog vroeg, maar testen (en helemaal deze testen) liegen niet toch....
    Zijn er bij jullie ook mensen die zo vroeg getest hebben?

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden even snel, moet nog vanalles doen voor het weekendje weg (vanochtend zou ik al veel doen, maar natuurlijk niet gedaan :oops:)
    ik heb vanmiddag de vk gesproken en ik mag komende dinsdag, geloof 19 mei om 14 u voor een echo komen! oeoeoe spannend, ik ben dan 6 weken en 5 dagen, dan moet er toch al een hartje te zien zijn??
    ben nu al zenuwachtig....
    ik ga snel verder, als alles goed gaat en de kleine wil slapen straks, kom ik nog even online...

12. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Jazeker Mas!! Ik ook... en als je nu een licht streepje ziet zal deze vast nog een stuk donkerder worden. Enne verder...

NIKKI ...WAT GAAF ... EEN TWEELING!!! DUBBEL GEFELICITEERD.

x

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje mas, das inderdaad wel vroeg ja, ik testte op dag 28 deze keer (was dus 3 weken en 6 dagen), vorige keer op dag 31(was 4 weken en nog wat), dus was al iets verder... maar wel gefeliciteerd natuurlijk!!!!!!!!!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wow nikkie: een tweeling! vandaar dat je ook zo ziek was... was dat op de eerste echo nog niet te zien dan? gefeliciteerd hoor! wordt lekker druk bij jullie in januari!

15. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    waw nikki, dubbele proficiat!!

16. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    OOhw een tweeling!!! Wat leuk!!

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Wauw een tweeling! Gefeliciteerd!Zit het in je familie?

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @breezer: wat lief van je mannetje! laat je maar lekker verwennen hoor!

@nour: heb je een plaatje van je echo? jij bent namelijk net zover als ik dinsdag naar de echo mag, dan heb ik een beetje een idee wat ik kan verwachten...

@all: zoow spulletjes bijna compleet, maar moet echt tussendoor even uitpuffen hoor... errug! :oops:

19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    nikki, gaaf zeg! een tweeling..

mas, ik testte ook 5 dagen voor nod licht positief..

20. daniomi

daniomi Nieuw lid

14 mei 2009
    2
    0
    0
    Hallo allemaal,

als het kan wil ik mij ook graag aanmelden als januari mama. Ik heb vanavond een test gedaan en die was positief. Als ik het zelf allemaal goed heb uitgerekend dan ben ik waarschijnlijk 15 januari uitgerekend. Het lijkt mij leuk om met jullie mijn ervaringen te delen en elkaar te stuenen.

groetjes daniomi

Deel Deze Pagina