Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

hee meiden,

heb redelijk geslapen gelukkig!

Lynd,ik snap helemaal wat je bedoeld meid,ik heb ook besloten hem niet te nemen maar het blijft ook maar door mijn hoofd spoken,wordt er echt moe van !

suzanne,we gaan alles gewoon straks dubbel en dwars inhalen :D
    Vervelend dat je zo rottig hebt geslapen,de laatste loodjes wegen het zwaarst,maar we komen er wel!!

Rebbel,echt vervelend dat milan maar zo blijft kwakkelen,geef je hem wel ook die sambucol nu?
    Gaan de dokters dan ook niet eens verder kijekn,amandelen bv?

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sjees: fijn meid!
    ja ik heb de dokter niet meer gebeld, omdat hij verder helemaal niet ziek is ofzo.. ik kijk het nog even aan en anders bel ik na het weekend even.

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Weet iemand dit: ik heb last van een lage bloeddruk. Drop eten schijnt te helpen om je bloeddruk iets te doen stijgen. Weet iemand hoe snel dit werkt? Min of meer meteen of moet je dan al een paar dagen aan het eten zijn??

4. Goedemorgen meiden

Suzanne, ik heb ook niet zo'n hele hoge bloeddruk. Was laatst een beetje duizelig op het werk, paar dropjes gegeten en na een kwartiertje ging het al een stuk beter. Bij mij werkte het dus bijna direct. Niet te veel drop eten, is ook weer niet goed

Rebbel, Milan blijft maar kwakkelen, zielig hoor. Verwen hem maar goed. Wat een schitterende armband heb je gemaakt, prachtig hoor.

Hier vannacht heerlijk geslapen, kon ook wat langer in bed blijven liggen, hoef pas om 1 uur te beginnen. Gisterenavond info avond bevalling gehad, was best interressant,mogelijkheden gezien hoe te bevallen, baarkruk etc, bevallingsfoto's gezien. Was wel een leerzame avond.

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

rebbel,nou hopelijk gat het vanaf nu gewoon beter met hem.

Suzanne,bij mij werkte het eten van een boterham met appelstroop erg goed,daar zit veel ijzer in en helpt je bloeddruk weer wat omhoog.

Jada,wat fijn dat je zo goed hebt geslapen,ik hoor jullie allemaal over infoavonden,is dat via je vk of moet je je ergens voor inschrijven,cursus ofzo??

6. Sjees, bij ons kon je via de VK inschrijven, kleine vergoeding vroegen ze ervoor 2,50 per persoon. Weet ook niet of ze dit bij elke VK praktijk doen.

7. Meiden allemaal een fijne dag vandaag, ga me omkleden, straks weer werken.

8. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Zo zie dat we alweer bij pagina 1100 zitten. Wat kletsen we hier veel af zeg haha maar wel gezellig
    Nu ik dit typ staat dit bericht net op pagina 1101 haha

9. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen meiden,

Mannetje begon vandaag ineens over de box, hij wil aan de ene kant hem al opzetten en andere kant weer niet.
    Dus misschien komt de box een dezer dagen naar beneden.
    Mannetje heeft net geboortepostzegels gekocht en ben volop bezig met de envuloppen schrijven en plakken.
    De Kerstkaarten schrijven doe ik nu ook al, dus ik ben lekker bezig.
    Ik wens iedereen een fijne dag vandaag.

Groetjes

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

dank je jada,ik zal het woensdag eens navragen want ik heb nog heel geen info oid gehad mbt bevallen en hoe alles in zijn werk gaat.
    Werk ze!

Wat een druildag weer he vandaag......

Ik ga trouwens kerstzegels op de geboortekaartjes plakken,het scheelt enorm en geboortezegels zijn wel leuk maar ze hebben geen voorrang zoals rouwzegels dus ze zijn net zolang onderweg als de kerstzegels.
    Ik dacht misschien een handige tip;)

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    sjees: is inderdaad een handige tip maar het ligt er maar net aan wanneer je bevalt want ze zijn maar tot geloof ik 6 januari geldig als kerstzegel anders moet je bijplakken!

12. woops

woops Niet meer actief

Wij hebben ook zitten dubben om dat te doen.
    Maar toch vonden we de geboortezegel iets meer hebben. :)
    Het scheeld wel inderdaad.
    We hebben zelfs gekeken om een postzegel zelf te maken maar dat was 20 euro duurder dan de geboortezegel, dat was iets teveel van het goede. :p
    Nu hebben we 100 zegels voor 44 euro.
    Kerstzegels zijn dacht ik 38 cent.

13. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Kerstzegels zijn geldig t/m 4 januari; daarna moet je bijplakken tot en met 0,44 cent.
    Heb het ff opgezocht op de site van TNT....

14. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Moggu meiden:)!

Heb nog niet alles teruggelezen, maar las nare dingen over misselijkheid, voorweeen en hoofdpijn:(. Ik hoop dat het nu beter gaat?!?! BETERSCHAP in elk geval:)!

Blaine: mijn verlof gaat officieus al in ja. Ik heb zo ongeveer elke 3 weken een schoolweek, en dat loopt 'gewoon' door (voor zover dat lukt). Het zijn er nog 3 tot aan de uitgerekende datum. Verder heb ik nu eerst een week vakantie. Dus in totaal 4 weken die je er nu eigenlijk nog bij op moet tellen. Maar dat hoeft dus lekker niet! Hoop dat ik het duidelijk uitgelegd heb;).

Ik heb overigens nog geen uitsluitsel of ik nou op de gewenste afdeling kan beginnen in april....geduld wordt weer eens aardig op de proef gesteld....;)

Mex. griep: ik dacht dat er geen tamiflu meer werd voorgeschreven, maar misschien is dat weer veranderd of zijn de meningen daar ook over verdeeld:x.... Vermoeiend:(!!!

Als het zo druk is als gisteren op het werk, weet ik niet of ik nog de tijd vind om langs te wippen hier, maar hoop het wel! Zo, op naar mijn laatste werkdag voor mijn verlof8)!! Wel raar hoor, maar wat een lekker idee;)!! Fijne dag allemaal:)!!

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik heb hier ook last van, het werkt eigenlijk vrijwel meteen. in het zkh zeiden ze wel dat het geen zoute drop mag zijn, maar gewoon zoete. het zoethoutwortelextract wat erin zit brengt je bloeddruk omhoog.

16. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Oké, dank!
    Ga dadelijk eens een zakje zoete drop kopen.

Nou, ik ga afsluiten, heb wwwwiiiiiieeeeeeekend!
    Ben dan altijd minder online, dus iedereen alvast een fijn weekend gewenst, hou jullie taai!

17. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey meide ff niet trug gelzen hoor niet zo veel fut voor:)

hier is het weer 1 groote elende:(
    zo als ik al wel eens vakker zei zit mijn mannetje in de schuldsanering door heel het gedonder met zijn dochter.
    het liep allemaal wel redelijk als we ze maar op de hielen zaten
    nou kwamen ze dus met de mededeling gekomen dat we tot 3 december geen week geld meer krijgen want ze hebben het geld op gemaakt:(:(:x en hebben geen rekening gehoudenmet de rest van de maand.
    we krijgen iedere week 85 euro om boodschappen te doen kleding schoenen en schoolreisjes school geld valt hier ook allemaal onder dus 85 euro heb je echt wel nodig toch zeker dalijk met een hummel in de luiers!! mijn mannetje is naar spreek uur van maatschapelijk werk gegaan en zei is gaan belen voor ons en dat arm mens wat ons probeert te helpen kreeg de volle laag want daar moest ze zich niet mee bemoeien:$. ze zei er komt geen geld meer vrij deze maand dus meneer moet even wachten tot 3 dec alleen wij weten dat iedere 15e van de maand belasting geld word gestort wat hun nu krijgen dus er komt wel nog geld en waar laten ze dat dan weer ik zou toch graag willen eten nog met de kinderen. gelukkig maakt me vader vanavond geld over om ons te helpen maar dit is toch niet normaal meer om een gezin zonder eten te zetten :( ik word zo moe van al het gedonder mijn mannetje is nu weer naar het cwi werk zoeken maar das tot nu toe ook te vergeefs ik word zo moedeloos er vanje doet zo je best samen het eenigste wat we hebben gedaan is zijn kleine meisje zo goed mogelijk op gevangen en dit krijgen we er voor trug :(:x

met de buik gaat het wel goed afentoe nog last van voorweeen gelukkig minder dan gister wel heel erge hoofdpijn en dat is wel logiche denk naar alle sores weer ben dood moe.

ik heb even niet terug gelezen :)

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

Oh blommeke.......wat een klote situatie, ik vind het echt een rare manier van doen hoor,ze kunnen jullie toch niet de dupe laten worden van hun fouten,volgens mij mag dit ook heel niet,kun je niet rechtsbijstand inschakelen,de wetswinkel.
    Want volgens mij is dit echt onmogelijk.
    Oh lieverd,ik kan me zo goed voorstellen dat je nu helemaal in de stress zit,en dat met je kleintje on the way......
    Heel veel sterkte meid.

19. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    jeetje blommeke, wat een ellende! Begrijp ik het nu goed dat je dan geld van de moeder van zijn dochtertje moet krijgen, of van maatschappelijk werk? Jullie hebben het dan idd wel heel krap, zeg. Ongeloofelijk :(

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ blommeke, jullie blijven ook van het ene gezeur in de andere vallen, dat is niet erg prettig. Zijn er onverwachte kosten geweest dan die betaald zijn voor jullie? want normaal houden ze aan het begin van de maand (als loon binnenkomt) er al rekening mee wat er moet blijven staan om van te leven. Ga anders gewoon even bij hun langs om te informeren hoe het nu precies zit en of dit eenmalig is. Dan weet je in ieder geval hoe en wat en waar je aan toe bent.

@ Rebbel, Milan al weer/nog steeds niet lekker wat is het toch met kindjes van die leeftijd, mijn nichtje loopt ook iedere keer te knoeien, dan lijkt ze weer een paar dagen wat beter en dan heeft ze weer koorts, vervelend hoor.

@ lynd, Het is en blijft een moeilijke keus, vond ik ook. Gisteren een heel goed gesprek hier over gehad met de gyn, en later 's avonds ook nog met mijn ha. Die (ha) had alles heel goed en duidelijk op papier gezet, ook alle bekende info over ingredienten enzo en daardoor werd me een boel duidelijk. Hij had dit zelf allemaal extra uitgezocht omdat zijn dochter ook hoogzwanger (36 weken) is en die ook erg twijfelde en niks verkeerds wilde doen voor de kleine. Deze info was voor mij zo geruststellend en duidelijk dat ik de prik toch maar direct heb gehaald. Het enige advies wat ik je dus kan geven is, praat er eens uitgebreid over met een deskundige laat je alles goed duidelijk uitleggen en op een rijtje zetten en maak dan je keuze. Vorral doen wat voor jou de meeste rust geeft!
    Vond het trouwens wel schokkend dat een ha er meer over uit had gezocht dan de gyn, maar vooruit dat is een andere discussie, zal vooral wel komen omdat hij ook een bezorgde opa is ;).

@ hier, gisteren weer auto gereden en ja hoor vandaag weer helemaal brak, mijn lichaam vind het toch duidelijk minder leuk om auto te rijden dus dat maar zo min mogelijk doen. Vanacht veel wakker geweest van de pijn :( dus toch vanochtend maar paracetamol ingenomen en toen nog even een paar uur geslapen, nu dus alweer een verplichte rustdag :x.

Deel Deze Pagina