Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulli

Tulli Niet meer actief

Haha..mooi he!;)
    Ja het gaat redelijk, vandaag weer een emo dag. Begin het steeds meer zat te worden....maar ja we moeten nog ffies!

En hoe ist met jou??

2. woops

woops Niet meer actief

Nou ik moet zeggen dat ik steeds meer goede dagen heb en nu echt pas begin te genieten.
    Ik voel me meestal helemaal remie in de nacht, de nachtrust is hier soms ver te zoeken.
    Leef wel erg naar de bevalling toe, maar we hebben nog even te gaan inderdaad.
    Jij lekker een emo-dagje.
    Lekker jezelf laten gaan hoor.

3. Tulli

Tulli Niet meer actief

Goed om te horen dat het met jou beter gaat! Genieten is heel belangrijk, doe dat ook nog wel hoor...maar niet elk moment ;)

Ook ik leef erg naar de bevalling toe, ga met de gyn er over hebben of BI een reden is voor evt. een inleiding??? Dat is per gyn verschillend, misschien dat ik mazzel heb??? 38weken lijkt me prima!
    Niet alleen de BI ook in me hoofd voel ik me steeds verder afgeleiden...heb zelfs al weer 3x gerookt(stiekem) na een jaar gestopt te zijn....!
    Als ik weet dat het nog maar 5 weken is, dan kan ik mezelf dat voorhouden, moet er niet aan denken om overtijd te gaan en misschien nog wel 7-9wekn te moeten!
    Echt dat thuis zitten is zo erg nog niet, maar het niets mogen/ KUNNEN doen...word er echt knetter van:$

Gelukkig is de kleine super aktief...dat is vaak een troost! Daar doen we het toch voor! :D

4. woops

woops Niet meer actief

Nou ik ben benieuwd of je mag worden ingeleid, als het voor jou zal helpen is dat misschien wel een mooie optie ja.
    Hopelijk heb je geluk en gaan ze accoord.
    Ja als je niets kan/mag is het echt minder.
    Lekker he als je wondertje zo aan het rommelen is in je buik.
    Een dikke knuffel meid en ik hoop dat je "wens" in vervulling mag gaan.
    Wanneer ga je het bespreken met je gyn?

5. Tulli

Tulli Niet meer actief

Ik heb maandag weer afspraak bij de gyn, meestal zeg ik uit gemak dat het goed met me gaat. Maar ga dit keer maar eens eerlijk zijn!
    Ga er niet van uit hoor, maar goed..wie niet waagt die niet wint!
    Ik verlang gewoon heel erg naar de kleine dingen, normaal
    boodschappen doen, wassen, poetsen, opruimen, etc. Gewoon een normaal aktief leven.
    Voel me zo aan de zijlijn staan, tis net of ik niet meer meetel...

Maar goed..ik zal niet al te negatief zijn, voor ik hier andere dames nog mee aansteek ;) Misschien voel ik me morgen weer iets beter.

6. woops

woops Niet meer actief

Laat je het wel weten maandag wat ze heeft gezegt.
    Misschien een traantje helpt ook wel bij het gesprekje. :)

Ook wel een keer lekker om alles van je af te schrijven, denk niet dat je meiden van het forum meetrekt hoor. :D

Sterkte meid, ik denk aan je.

7. Tulli

Tulli Niet meer actief

Nou tis wel een beetje de reden waarom ik niet meer meeschrijf en alleen nog meelees. Heb altijd geleerd, niet zeuren maar doorgaan...alleen op het moment vind ik alles van mezelf gezeur! ;)

Ohw en dat traantje...die zijn er vandaag rijkelijk doorheen gegaan..kwam van een paar weken tegelijk uit geloof ik!

Thanks dat je aan me denkt, ik laat zeker wat weten!

Fijn Weekend alvast!

8. woops

woops Niet meer actief

Zit hier allemaal Kerstkaartjes te schrijven.

Wie wil er ook een Kerstkaartje van mij ontvangen?
    Ik zie dan graag jullie adres in mijn postvakje. :D

Groetjes

9. woops

woops Niet meer actief

Goed zo laat maar lopen die traantjes. ;)

Fijn weekend

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    haha jullie mogen best gokken hoor, maar dan wel voor de vorm 2 geslachten graag!! ;)

@ise: pb me jullie naam maar! :D

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    @ marieke, kijk direct een reactie, en je mag rustig mee kletsen hoor en wij snappen vaak meer dan je denkt ;). Iedereen zit toch behoorlijk met dezelfde dingen maar soms durf je het gewoon niet toe te geven en is het fijn als een ander er over begint.
    Ik ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen. Zelf hoop ik ook rond de 38 weken een beetje hulp te krijgen, merk gewoon zelf dat mijn reuma met de dag achteruit gaat en daardoor wordt het wel heel zwaar. Maar we weten waar we het voor doen, dus nog even doorzetten en dan genieten van onze krummeltjes.

@ woops, ik ben dol op het krijgen van post dus laat maar komen ;)

@ rebbel, ik denk thijs of noah, typte eerst al thijmen en bedacht me toen ineens dat de dames het over 4 letters hadden dus dan maar thijs ;).

Ik heb net heerlijk 2 broodjes gezond op, wat smaakte dat goed zeg, had helemaal geen zin in warm eten en dit was toch wel even gezond.

12. woops

woops Niet meer actief

Ik ben benieuwd na je adres, en iedereen die zijn adres geeft gaat een Kerstkaartje onvangen! :D

13. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    @ blain wat fijn dat je zo mee denkt super lief van je met de hypotheek verstrekker valt weinig te regelen die zijn niet voor rede vatbaar:( het eenigste wat hun van ons wilde dat wij hun machtigde om dat hun het huis willen verkopen we mogen het niet een zelf doen :$ ze doen verschrikelijk moeilijk maar dat zal de crisses ook wel zijn wij zullen niet de eeinige zijn bij de hypotheekverstrekker!!

maar dat van de overheid zal ik eens even na trekken miss ook wel iets voor ons

echt super bedankt allemaal dat jullie zo begip vol zijn ik vind gewoon lekker dat ik van me af kan blaffen dat maakt me hoofd weer een beetje leeg:)

nou gaan we weer voor uit ik heb genoeg gemekert me oma komt morgen langs van uit bergen op zoom omdat ze zich allemaal maar zorgen maakt en die neemt lekkers mee voor bij de koffie en dan gaan we sinterklaas kijken :D toch fijn zo'n familie in zulke tijden he. mijn papa stort geld om me ventje zijn rekening voor boodschappen zo dat we niet zonder komen te zitten met de kleintjes.

ik ga nou bij me mannetje op de bank zitten en even lekker me kaar vast houden dan komen we het weekeind door leven we gewoon op onze liefde;):D want daar is niks mis mee!!! zo is er altijd nog iets positiefs he

marieke11

lekker typen hoor als het niet goed gaat kan zo op luchten kijk maar naar mijn ;):) ik schaam me een beetje voor onze situatie maar als je hoofd vol zit kan het zo maar legen als je het er hier uit gooit dikke knuffel voor jou.

tot morgen meiden ik kom denk vanavond niet meer trug klep ik morgen weer lekker positief mee want 1 dag elendig zijn is genoeg ;)

14. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Jeetje Blommeke, wat vreselijk rot zeg.. En te gek voor woorden dat instanties/mensen dan niet behulpzaam en begripvol zijn... Sterkte en succes!

Haha, ik dacht dat Rebbel een meisje krijgt.. Mmm, dan kan de naam niet hetzelfde zijn als het een jongen is. Hoef ik je niet pb-en Rebbel ;). Kijk, ik zou het natuurlijk gewoon kunnen zeggen, maar dat doe ik niet..

Net wat schoencadeautjes gekocht, wel weer zin in de komende feesttijd..

15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Oh, het is geheim zie ik.....

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

Marieke@, oh meis toch ik kan me zo goed indenken hoe je je voelt,het kan echt te veel worden dat binnen zitten,weet er alles van,zat er een paar dagen terug ook helemaal doorheen,net op dat moment belde ankje en ik kon alleen maar huilen, gaat nu gelukkig weer wat beter ,we zijn er bijna moet je maar denken,en we zijn al zover gekomen:):).
    Lieverd hou je taai en schrijf het hier gewoon lekker van je af,doe ik ook en als mensen me een zeur vinden lezen ze er maar overheen,maar het is juist goed als je het kan uiten!

Blommeke@ gelukkig zijn jij en je man goeie maatjes,dan kun je elkaar er doorheen slepen, ik zag dat blaine je al veel goeie tips heeft gegeven en dat wat ze schreef over de hypotheek klopt hoor,ze zijn best coulant met een regeling als je het na de verkoop dan weer terugbetaald,dus niet geschoten is altijd mis.

rebbel,oh ja ik zal voor beide geslachten wel wat bedenken:D,lief dat we wel mogen raden,het is vast een heel mooie naam,vond milan ook al zo origineel en mooi.

17. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Even tussendoor, weet iemand waar je hier suikerbonen kunt kopen?

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik heb ze bij de jamin gekocht

19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Sjees, wat kosten ze daar dan per kilo, weet je dat toevallig?

20. woops

woops Niet meer actief

Jamin, en feestwinkel :D

Deel Deze Pagina