Dat zijn alle kleuren, zoals roze, blauw, geel, wit, groen, oranje en nu weet ik niet of er nog meer kleurtjes waren. Zitten hier gewoon in een kilo verpakking. En we hebben 2 kilo`s. Doen ze in ons bedankje.
@ Sjees: Ik ben er ook hoor..en net als Marieke ook undercover! Alles gaat goed hier.. op wat kwaaltjes na dan!! Ik vind het allemaal erg spannend worden! @ Marieke: *knuf voor jou meis*
oh eleni,wat fijn dat alles goed gaat met je! ise,ik heb ook 2 kilo gehaald voor 100 bedankjes,en er ook een zak hartjes bij gehaald,wij doen ze in tule,dan heb je van die leuke zakjes met een strikje erom,zal er wel een foto van in mn album zetten als alles klaar is
Wij hebben ook 2 kilo voor 100 bedankjes. Zit nog te denken of ik iets leuks doe voor de kindertjes die op kraambezoek komen. Voor hun is misschien een leuke snoepzak wel erg leuk.
Doe ik 2 kilo voor de bedankjes en nog wat voor thuis.. Voor de kinderen moet ik ook nog wat bedenken.
Iedereen een fijne nacht. De site zal er zo wel uit liggen voor het onderhoud, dus ik ga naar m`n bedje toe. Groetjes
Goede Morgen! Thanks voor de lieve reactie's! We gaan maar eens kijken wat het wordt vandaag. Vind het wel erg moeilijk om van me af te schrijven, of uberhaupt uit te leggen en te vertellen wat ik voel. Maar heb het idee dat ik iig niet de enige hier ben De badkamer is nog 'even snel' in staat van verbouwing, vandaag is de tegelzetter er...spannend, hij krijgt het niet in 1 dag af...maar ze hebben mij beloofd dat ik volgende week na het weekend weer thuis kan douchen. Nu douchen we in het oude huis, wat nog steeds niet verkocht is, hier int dorp. Fijn Weekend allemaal!
Lieve Marieke, veel sterkte en kom absoluut hier je hart luchten! Kunnen we je misschien een heel klein beetje helpen! Goedemorgen trouwens! Ik was idd gisteravond laat op de site: down voor onderhoud... Ik had gisteravond een feestje maar ik voelde mij zo onhandig met die buik! Hij is dus nieteen zo heel groot, maar om je tussen mensen door te wringen... Hi hi... Zijn uiteindelijk ook maar ruim een uur/anderhalf gebleven. Maar wel lekker om er even uit te zijn. Vanavond weer een feestje.
@blommeke: wat verschrikkelijk zeg!! een hele dikke knuffel voor jou! @eleni: fijn dat het goed gaat meid! wij schelen maar 1 dag he!
rebbel....ik ben heeeeeeel niet nieuwschierig hoor,maar waar kan ik het zien dan?? of bedoelde je alleen aan ise
nou nog steeds geen nieuwe beebjes bij de nov.mama's, lopen er nu al 7 over tijd en 1 vandaag uitgerekend. Hopelijk zijn we hier allemaal beetje op tijd,lijkt me ook niet leuk als je na de uitgerekende datum nog een dag of 10 moet wachten
Nee, das inderdaad niks....je leeft toch naar die datum toe! Hopelijk hebben wij de baby's voor de 40 weken in onze armen (maar niet teveel ervoor! Hier had ik dus gisteravond een heel stukje getypt en ineens was het weg? Of dat nou was omdat de site eruit ging of ik iets verkeerd deed? Anyway, lekker op kraamvisite geweest bij mijn vriendinnetje en baby Kai. Heerlijk ventje, mooi kindje om te zien! Helaas lag hij te slapen in de box en heb ik 'm (nog) niet vast kunnen houden... Het is echt een heel klein mannetje: 3000 gram en 48/49 cm bij de geboorte! We zaten al te geinen dat hij waarschijnlijk in januari net zo groot en zwaar zal zijn als ons dochtertje dan bij de geboorte is.