Januari 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by cruella, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,680
    1,442
    113
    @ Sjees, over datum lopen dat hoop ik ook inderdaad niet, ik ben niet zo geduldig aangelegd. En moet heel eerlijk zeggen als het niet snel beter gaat als de afgelopen nachten/dagen dan mag hij van mij toch echt wel eerder komen :(.

@ Rebbel, ik had nog niks gezegd over je armbandje vind hem erg super, ik hou toch wel van dingen met een betekenis.

@ mamanama, inderdaad te vroeg is ook niet de bedoeling, maar heb ook geen zin om zo lang te wachten, wil nu de klok al wel vooruit zetten.

@ woops, zal je wel even een pb sturen dan, ik vind het krijgen van post altijd zo leuk, al moet ik zeggen dat het tegenwoordig vaker rekeningen zijn als leuke dingen maar vooruit dat hoort er bij ;).

@ hier, Ik heb nog steeds een baaldag, heb nog steeds erg veel last vanacht amper geslapen en heb gisteren dus echt mijn paracetamollen nodig gehad om de dag door te komen :(. Ik baal daar zo verschrikkelijk van, mijn man was vanacht geloof ik chagerijnig van mij en vind dat ik maandag moet bellen voor een extra controle, maar dat wil ik absoluut niet. Ik weet zelf wel dat er teveel ontstoken is, maar ik weet ook dat ze dan prednison voor gaan schrijven en daar zit ik niet op te wachten, het kindje gaat dan minder snel groeien en er is kans dat hij dan te vroeg geboren wordt, dan heb ik liever zelf wat meer pijn, nog een paar weken dus moet gewoon nog even volhouden. Hopelijk wordt de pijn vnadaag nog wat minder.

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

Blaine,wat vervelend dat je zovel last hebt meid,maar wat je zegt even doorbijten hoor!! je bent er bijna!!!

Ankje,hoe was de verjaardag van je broertje gister??

mamanama,jammer dat je die kleine man niet even hebt kunnen vasthouden maar nog even dan heb je zelf zo'n lief klein hummeltje en kan je de hele dag door knuffelen

3. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    marieke succes met het naar buiten gooien niemand zal je hier raar aan kijken kijk maar naar mijn;) en het kan zo op luchten want dan is je hoofd miss wat leger

mamanama haha jah indd zou wel erg grappig zijn als ze dan even groot zijn is een echte echte baby dan zo'n kleintje:) en indd onze baby's niet te vroeg maar met 38 weken mag het hier van mijn hoor :)

sjees:$ zo veel meiden al overtijd hoop dat wij het met zijn alle toch anders gaan doen ;) en lekker op tijd zijn

blain wat vervelend meid zo veel last snap goed dat je niet aan die zooi wilt beginnen maar als het niet meer te houden is hebben ze mischien niet een alternatief voor je dan ??? want je moet nog een paar weekjes met de nadruk op een paar want je bent er echt bijna nog even en dan heb je je kleintje in je armen :):)

hier gaat het wel aardig nog beetje sjagie van alles maar gaat wel weer over de kindertjes gaan vandaag met hun papa lekker naar sinterklaas kijken :Ddus die kan ik vanavond even bellen hoe het geweest is.
    ik ga dalijk op tv sinterklaas denk maar aan zetten blijft toch leuk al die vrolijke gezichtjes van die kinderen.
    heb wel veel last van me rug vandaag voel ik 'begint goed door te wegen allemaal me buik spant zich ook behoorlijk aan en heb het idee dat me buik een beetje gezakt is ;) dus zijn het mischien toch steeds pijntjes van het indalen die ik de laatste dagen heb:):)

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen dames . ik ben weer ff online maar heb heel veel gemist zie ik :$
    zijn er nog dingen die ik moet weten want alles te4urg lezen is wl heel veel werk :D
    groetjsss

ps inderdaad nog ff volhouden blaine
    ennuh knuff blom ;)

de rest nog niet gelezen :p

5. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

Sep 3, 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Goedemiddag allemaal!!!
    Ik hoop dat ik niet teveel mis, maar heb niet bijgelezen!!!
    Denk zal even wat van me laten horen. Er waren meiden zag ik die me veel plezier wensten. Bedankt, ben de donderdag en vrijdag goed doorgekomen. Vannacht laat thuis, dus nu lekker een 'hangdagje' en vanavond gaan we bij een collega van mn man eten, gezellig.
    Ik ben nu lekker tomatensoep met balletjes aan het maken en gaan zo maar sinterklaas kijken, altijd leuk om te zien! Wie weet kom ik straks nog wel even lezen en meekletsen!

Allemaal een fijn weekend en voor degene die zich niet zo lekker voelen of ziek zijn, sterkte en beterschap weer!!! Doeiii, knuffel

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Blommeke: ik had nog nooit zo'n kleine baby gezien! Wij en 2 vriendenstellen hadden allemaal baby's die boven de 4,5 kilo waren en dan is ht hele kleine er al meteen af.......
    @ Blaine: wat naar zeg, dat jij zoveel pijn hebt! Prednison is natuurlijk sowieso rotzooi, dat je dat eigenlijk uberhaupt mag hebben tijdens de zwangerschap? Hopelijk houd je het nog even vol zonder en komt je baby lekker met 37/38 weken....Misschien kan je dat bespreken met je vk/gyn?
    @ Sjees: ach, mijn vriendinnetje woont hier praktisch aan de overkant en over een paar weken heb ik zelf natuurlijk ook verlof en zij hoeft ook pas begin februari weer te beginnen, dus ik denk dat ik die kleine nog heeeeel veeeeel zal zien en vasthouden! ;)

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Gisteren middag was ik bij Lisette. We hebben (zoals gewoonlijk) weer erg veel lol gehad.
    Wel kreeg ik een naar telefoontje. Mijn man en ik moeten maandag tekenen bij de notaris voor onze hypotheek. Mijn man kreeg gisteren een telefoontje van de notaris (rond half 3 's middags) of wij voor maandag 2 uur even 1800 euro wilde betalen.
    Nou daaaaag! Daar waren wij helemaal niet van op de hoogte. Nu schijnt dat een bedrag te zijn van de nieuwe geld verstrekker omdat onze hypotheekofferte met 3 maanden is verlengt en omdat de rente nu lager zou zijn. Wij zijn daar helemaal niet van op de hoogte gesteld (wel zit er nog een heel verhaal voor, maar dat bespaar ik jullie hahahaha).

Gelukkig is het na een paar lange telefoontjes geregeld dat onze hypotheekadvieseur het gaat betalen en wij alleen de rente van onze oude hypotheek van 1 nov. t/m 18 nov.
    Maar de schrik zat er wel weer goed in ja. Pffff. Ben echt blij als deze ellende allemaal achter de rug is hoor.

Gisteren avond een verjaardag van mijn broertje gehad. Hij werd 24 jaar. Was erg gezellig. Kreeg ook erg leuke reacties van iedereen over mijn buik.

We zijn rond half 1 naar huis gereden want kreeg pijn in mijn buik en bekken.
    Helaas werd dat gisteren avond niet minder maar juist erger. Ik kreeg ook erge krampen onderin mijn buik en deed ontzettend zeer. Ik schrok enorm, want deze pijn heb ik niet eerder gehad.
    We hebben om 2 uur 's nachts de vk maar gebeld. Omdat ik geen bloed/vocht verlies had maakte ze zich nog niet ongerust. Ze vertelde me dat het best zo eens kon zijn dat ons meisje verder aan het indalen is (ze lag al met het hoofdje naar beneden een week geleden), en omdat ze erg aan het draaien en schoppen was kan het extra zeer doen en krijg je dus pijnlijke harde buiken.
    Moest 2 paracetamols nemen en onder een warme douch gaan staan en over een uurtje terug bellen hoe het ging.
    Ging het niet dan kwam ze langs.

Jeroen was zo enorm bezorgd, vond het echt heel sneu voor hem. Maar gelukkig hielp het wel allemaal en kon ik om half 4 lekker slapen. Heb ook door geslapen tot 12 uur.
    Het was me een nachtje wel zeg!

Wel moest ik Jeroen op zijn hard beloven dat ik nu echt 2 tot 3 stapjes terug moest doen, en dat hij nu meer van mij over ging nemen. Zoals strijken en andere dingen dat ik veel moet bukken of moet stilstaan.
    Want een schatje toch he?

Zo het is nog een heel verhaal geworden zeg! Sorry daarvoor.
    Jullie allemaal een fijn weekend.
    Zal vanmiddag niet zo vaak (of helemaal niet) online zijn, want we hebben vanavond weer een verjaardag, maar dan van mijn stiefbroer.

Knufff

Sjees: Op de verjaardag was erg leuk. Iedereen zag hoe mijn buik gegroeit was en kreeg hele leuke reacties.

Blommeke: Ik dacht dat jij het was. Ik was gisteren bij Lisette en hoorde dus wel een beetje wat er op het forum werd geschreven.
    Hoorde dat jij financieel erg in de PIEP zit? Ik vind het ontzettend klote voor jullie. En ik hoop dat het snel weer op zijn pootjes terrecht komt.
    Dikke knuffel van mij.

Mamanama:Gefeliciteerd met je vriendin he. Wat leuk om dat te zien he? Straks heb jij er ook eentje thuis liggen. Spannend!!

Mensen die niet lekker zijn: Heel veel sterkte en beterschap. Hopelijk komen jullie er snel weer boven op.

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

#11068 Sjees, Nov 14, 2009
    Last edited by a moderator: Jun 16, 2014
    he bah ank, wat een rotnacht zeg! gelukkig viel je uiteindelijk nog even in slaap,maar je zal vast zijn geschrokken.
    Hopelijk blijft het bij dit nachtje en slaap je straks weer als een roos.

Meiden wil toch nog een keer jullie hulp inschakelen,we hadden een naam maar zijn toch weer enorm aan de twijfel,ivm lengte naam,uitspraak,hoe het in de mond ligt en het gemak enz enz enz.
    Kunnen jullie nog 1 maal aangeven welke jullie mooier vinden??:)

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    I.v.m. privacy aangepast door Beheer!

10. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hihi, in mijn album staan foto's van de babykamer, daar kan je het wel aan zien.

11. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    :D
    ben ook wel benieuwd nu naar jullie naam! ;)

12. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    @blaine: dank je! :) oh meid wat naar dat je zoveel pijn hebt! dikke knuffel voor jou!

@ankje: wat een schrik meid! gelukkig viel het mee en heb je nog lekker kunnen slapen! hou maar goed je rust hoor!

@sjees: ik vind kwa uitspraak kyani lekkerder klinken! :)

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Klinkt inderdaad ook lekker, maar ik vind Aylani meer weg hebben van haar vader Alain.
    Maar vind beide namen mooi. Maar mijn voorkeur zou uit gaan naar Aylani.
    Btw. Jeroen vina Aylani ook het mooiste.

14. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Aylani Sjees! Ik twijfel soms ook over onze naam, dat is vast normaal..

Anke, wat zul je geschrokken zijn.gelukkig is het weer over gegaan..

Haha Rebbel, wil je best even pb-en hoor.. :) Ik wist het trouwens ineens weer toen ik inderdaad je album bekeek ;).

15. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    jaaa doe maar! :D

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ha meiden,

Ankje: Jeemig... dan schrik je ook ff zeg!!! :$
    Doe rustig aan nu hoor meis, kindje moet nog wel even blijven zitten!!

Sjees: Ik vindt Aylani ook mooier! (lijkt op Eleni :D :p )
    Maar misschien komt dat wel omdat ik heel vaak de naam Kyano hoor en de andere naam dus heel erg associeer met een jongetje! :)

Ik vind het ook erg moeilijk hoor! We hebben een naam die zo goed als vast staat maar we twijfelen over de andere omdat die steeds vaker voorkomt! :)

Rebbel: :D Ja, maar één dag verschil tussen ons!! Echt grappig! Van het ene topic, samen naar het andere!! :) :)
    Erg leuk kamertje trouwens in je foto album!!! ;)

Hier heb ik vannacht de schrik van mijn leven gehad! Een van mijn katten kreeg het voor elkaar mij zodanig te laten schrikken dat ik er krampen van in mijn buik kreeg! :$
    De schrik zat er zelfs zo goed in dat mijn beebjes allebei, op hetzelfde moment, de hik kregen!! :(
    Gelukkig gaat het nu weer goed .... maar ik heb mij zo'n zorgen gemaakt om de twee knulletjes! Ik had nooit gedacht dat zij ook zo heftig op mijn emoties konden reageren! :(

Liefs Eleni

17. Juni

Juni Fanatiek lid

Jan 11, 2007
    1,562
    140
    63
    Sjees: Aylani! Vind ik een stuk mooier.

Vanmorgen de griepprik gehad. Voorlopig nog geen zware bijwerkingen.

Rebbel: ik kan jouw album niet bekijken, moet ik daarvoor vriend zijn?

18. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ja klopt! heb je een utnodiging gestuurd! ;)

@eleni: ach meid toch! zal niet zon kwaad kunnen hoor!

19. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,680
    1,442
    113
    @ sjees, ik blijf bij Aylani vind ik wat liever klinken.

@ ankje, jeemig dat is zeker schrikken zeg, gelukkig gaat het nu weer beter en hopelijk was het eenmalig want zulke acties zijn niet zo prettig.

@ Eleni, raar eigenlijk dat de kleintjes zo sterk reageren, maar het schijnt toch vrij normaal te zijn, dus niet te veel zorgen. En leuk dat je er weer bent ;). Alle verhuis dozen al uitgepakt?

@ mamanama, het klinkt ook niet logisch he, prednison maar als ik het niet meer red met paracetamol is dat een van de weinige opties die redelijk veilig zijn, maar liever niet inderdaad. Ik heb bij de gyn al aangegeven dat het erg moeilijk en zwaar wordt nu en als het zo blijft probeer ik ook zeker even te overleggen voor een beetje hulp. Ik weet dat ze er op zich biet afkeurend tegen over staan en hoop dat ze door hebben hoe erg het wordt, ik wil me vaak nog wel beter voor doen dan dat het gaat, en dat is niet altijd even handig ;).

@ juni, ik heb mijn prik donderdag gehad, en alleen een beetje een blauwe plek gevoel op mijn arm verder geen last. Mijn man was gisteren erg sloom en moe misschien ook wel van de prik maarja dat weet je nooit zeker.

@ blommeke, ik ben ook hard aan het aftellen, nog even ....

20. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
    Rebbel prachtig zeg die armband:)! Hoe is het nu met Milan:(

Ankje jeetje zeg dat is schrikken:$....hoe gaat het nu?

Blaine sterkte:)!

Blommeke wat een *&%* situatie zeg:(.....veel sterkte:)!

Marieke ook voor jou sterkte, enne, gewoon van je af typen hoor8)!

Sjees zonder twijfel Aylani:)! Kyani vind ik helemaal niks! Ja, voor een olifantje ofzo:D

Eleni wat deed je kat dan:(

Hier: onwerkelijk gevoel dat ik maandenlang niet meer hoef te werken......echt heel apart. Moet er echt enorm aan wennen geloof ik:).

Share This Page