Januari 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by cruella, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ow en we hadden 2 weken geleden nog leuke foto's gemaakt met mian en mijn buik, zie album! :)

2. Lynd

Lynd Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    1,119
    0
    0
    @kareltje: was het leuk bij jullie vrienden vandaag? Al terug?

@ankje: je zal al wel weg zijn naar de film. Wij zijn een uurtje geleden teruggekomen van 2012, was wel leuke film, beetje standaard (maar dat had ik niet anders verwacht) en laaang, wel 2,5 uur (zonder pauze). Vind ik altijd wel leuk, zo'n einde van de wereld film. Wat vonden jullie ervan?

@blaine: wat een ellende, zeg! Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Het is niet makkelijk voor je om zwanger te zijn, helaas :( Hele dikke knuffel! Hoop dat de gyn je morgen wat meer kan zeggen.

@ise: hartkloppingen valt bij mij heel erg mee, heel afentoe (maar had ik ook buiten zwangerschap last van). Eerder last van kortademigheid, maar dat hoort er ook bij.

@sjees: is de woonkamer al opgeruimd? ;) Wel leuk dat jullie samen zo'n hobby hebben waar jullie lekker mee bezig kunnen op een zondagmiddag. Heel wat beter voor je nu dan dat je hobby parachutespringen zou zijn of diepzeeduiken :)

@mamanama: zo, dus jullie lekker opgeschoten vandaag? Joh, dat je nog kan verfen, zit je buik nog niet in de weg? Knap, hoor! Lekker lopen weken in bad? Wat lees je momenteel?

@blommeke: nou, er zijn ergere zwangerschapskwaaltjes dan poetsdrang, hihi! Jammer voor je man dat hij het af moest maken, maar ach, dat hoort erbij ;) Fijn dat alles aan kant is, dat voelt zo lekker. Dat is bij ons helemaal niet het geval, moet nodig gepoetst worden, maar ik kan niet zo heel veel meer (zeker met bukken) en hubby was meer aan het klussen. Daarnaast ontspannen we liever samen als we tijd hebben dan die uurtjes samen ook nog eens te gaan poetsen... Vind het wel jammer dat het niet schoon is, maar kan niet alles hebben.

@rebbel: wat fijn dat jullie zo ge(peper)noten hebben! Leuk, hoor!

Morgenochtend naar (soort van) VK en morgenmiddag voor het eerst naar nieuwe gyn (die in dat priveziekenhuis). Kwam toevallig zo uit dat het op de zelfde dag was, beetje lam, maar goed. Wel spannend, hoop dat het een sympathieke arts is. We krijgen ook weer een echo, dus krijgen het kleintje weer te zien! :)

Nou maar even een boterhammetje, vanmiddag bij de Mac gegeten, dus wilden niet nog extra koken :D

3. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Oeh Sjees, heb je er zoveel last van? Dat je zoveel pilletjes moet nemen.. Vervelend hoor.

Rebbel, schattige foto's.

Lynd, ah, lekker gemact.. breng me niet op ideeen ;).

Zijn er veel naar de bios geweest. Leuk! Lekker doen nu het nog makkelijk kan. Ik zou eigenlijk een oppas moeten zoeken hier, maar wil geen meisje van het bord van de supermarkt plukken.

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lynd, nee hier nog een bende,maar kreeg zo'n last van mn buik dat ik gestopt ben en alain had ook geen puf meer,dus morgenochtend ga ik wel even beetje opruimen,we hebben nu gewoon alles aan de kant geschoven,en onder de eettafel:D
    Maar het resultaat tot nu toe mag er zijn hoor,wordt al steeds leuker!

Rebbel,heerlijk dat je dag zo geslaagd was,en wat een leuke foto's met milan en je buik!

Ankje tot morgen!!! Ik hoop dat de film leuk is.

5. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    We hebben zojuist het geboortekaartje besteld. Zijn er eindelijk uit, tenminste hebben 2 keuzes opgegeven en zij gaat ze dan aanpassen naar onze smaak. Hopelijk kunnen we dan voor 1 van de 2 kiezen. We hebben uiteindelijk nog een week of 8 en met een aantal correctierondes ben je zo weer een tijd verder. Wil het met 36 weken wel gewoon klaar hebben..

6. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

Sep 3, 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Goedenavond allemaal!!!

Nog leuke dingen gedaan vandaag?
    Wij zijn ongeveer een half uurtje thuis van visite. Zijn spontaan naar de wok geweest, was heerlijk en gezellig!

@Ankje
    Wat gezellig dat je alweer een verrassing krijgt van je vriendin, afwachten nu...haha.

@Sjees
    Dat wordt een flink kerstdorp bij jullie als ik het zo lees of niet? Leuk hoor, nog veel plezier! En dan kan er van de week geruimd worden, haha. Zou ook niet goed tegen die puinhoop kunnen hoor.

@Blaine
    Wat vervelend meid al die pijn en er dan ook nog zo beroerd bij zijn. Hopelijk kan je vannacht een beetje slapen en voel je je snel een beetje beter. Idd morgen even contact opnemen, sterkte ermee! Dikke knuffel

@Blommeke
    Jeetje die woede ken ik nog niet, wie weet komt dat nog. Maar helaas wil mijn lijffie ook niet altijd wat ik wil en zal daar zeker nu ook rekening mee moeten houden. Let op jezelf hé meis en jij treft het ook al zo met je mannetje als ik dat zo lees.
    Ja heerlijk niet meer hoeven te werken en zeker lekker om er samen nog even tussenuit te gaan. Eerst hier nog wat kleertjes wassen, de grotere spullen zoals box en kinderwagen kunnen we 28 november halen, allemaal leuk. Hoe was jullie soeppie? Goed gevallen?

@Rebbel
    Fijn dat jullie vanmiddag even lekker samen hebben genoten! Leuk dat Milan zo reageerde op sint en zijn pieten. Wordt een gezellige tijd emt die kleintjes. Ga zo even je foto's kijken of lukt dat zo niet?

@Lynd
    Het was gezellig ja. De mannen kenden elkaar nog niet, maar ging prima! Lekker spontaan gaan wokken, heerlijk!
    Veel succes en plezier morgen! Wij mogen ook morgen voor een uitgebreide echo en controle. Daarna even wat inkopen doen voor sinterklaas. Zolang ik het volhoud, 's avonds ook zwangerschapscursus, dus alweer weg. We zien wel, hebben de tijd nog hé.

Allemaal nog een fijne avond en wie al op tidj gaat slapen, hopelijk een fijne nacht!!! Dikke knuffel allemaal

7. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

Sep 3, 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Ise
    Nu afwachten hoe jullie ze vinden dus. Wel leuk om mee bezig te zijn hé? Wij hebben de proefdrukken al een héle tijd geleden gehad, helemaal prima en toen ook lettertype doorgegeven. Is dus helemaal klaar. Als ik met verlof ben, ga ik een adressenlijst maken en envelopjes schrijven, liggen er al.

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Vergeet ik helemaal vandaag mijn 31-weken-dans te doen!

@ Lynd; ja, we zijn lekker opgeschoten. Ik probeer nog zoveel mogelijk te doen, maar het wordt wel zwaarder. Ik had trouwens een romannetje van Nora Roberts. ZIj schrijft ontzettend goede boeken, die romannetjes zijn iets minder maar lezen wel lekker makkelijk weg.

Nog even een algemene vraag: ik heb regelmatig last van een soort opvliegers....dan krijg ik het toch ineens heet! 's Nachts zweet ik me ook een ongeluk.
    En vanavond ineens misselijk en buikpijn, maar had niks raar gegeten ofzo?

9. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

Sep 3, 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Mamanama
    Die soort opvliegers ken ik helaas ook maar al tegoed. Heeft niemand het echt warm en dan zit ik te zweten of heb ik een vuurrood hoofd, pffff. Das idd niet zo fijn!
    Misselijk en hoofdpijn, balen zeg. Hopelijk snel weer beter!

10. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

Jan 6, 2009
    438
    0
    0
    Breda
    #11130 gewoon Sanne, Nov 15, 2009
    Last edited: Nov 15, 2009
    Hoihoi,
    weer paar pagina's terug kunnen lezen. Zag dat er al namen geraden worden :)
    Verder lees ik eea over voorweeen, heb ik nog niet gehad, maar klinkt niet echt lekker zeg. Hopelijk komen die niet vaak voor en blijft het bij die een of 2 keer.

@sjees: ik vind de naam die je gekozen hebt ook het mooist hoor.

@eleni: herkenbaar verhaal van je kat. Mijn man kreeg een paar nachten terug kramp in mijn been en werd wakker met een hoop 'ge-auw-auw-auw'. Ik schok toen ook wakker. Binnen 30 seconden kreeg de kleine ook de hik. Vond het wel grappig, om te merken wat een reactie je kan veroorzaken daarbinnen...

@maagzuur: beetje last van. Heeft lang geduurd, maar nu zo 1 x in 2 dagen een beetje ofzo. Niet al te erg gelukkig (even afkloppen).

@ hilli: het zou zomaar kunnen dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn en ook nog dezelfde naam bedacht hebben...:$
    Ik ga hem niet meer herhalen, want wil hem nog een beetje geheim houden, maar las ergens iets en kon het niet laten....

@mezelf: we hebben vrijdag de kinderwagen opgehaald! Verder nog een boxkleed en een startset met flesjes gekocht. Weer een stuk armer :(. Mijn man heeft gisteren de box in elkaar gezet. Went snel, zo'n ding in je kamer. Hij heeft ook al wat nesteldrang :p
    Verder heb ik donderdag de stoute schoenen aangetrokken met heb een gesprek aangevraagd met mijn sectormanager. Ik merkte dat mijn agenda eigenlijk te vol was om op een fijne manier mijn laatste weekjes uit te werken. Ook ivm mijn rugklachten. Hij vond het goed dat ik ermee kwam. Heb nu een aantal taken mogen laten vallen en mag eerder weg als het niet meer gaat met mijn rug. Is wel een hele geruststelling hoor!
    Vandaag beetje een hangdag. Word moe van mezelf....
    Had netjes eten in huis, maar uiteindelijk heeft mijn man frietjes gehaald :)
    Nou, ga weer verder hangen. Man wil nog achter de laptop.
    Truste allemaal!

11. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

Sep 3, 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Rebbel
    Wat een superlieve foto's met je kleine schatje! De rest nog niet bekeken, pagina loopt steeds vast helaas...

12. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    Ise
    pannekoeken ook lekker alleen ik lust ze niet:p me kinderen zijn er dol op maar ik vind het maar niks ik eet dan meestal iets anders;)

sjees
    haha sneeuw in de woonkamer nou jah teminste orzineel en gezellig toch een lekker winters gevoel :) nou buiten nog de sneeuw kunnen onze hubby's ons opde slee mee nemen weer minder inspanning:p:D das gekheid maar zie het zo voor me hahaha hier komt ook de kert straks maar eerst sinterklaas vieren voor de kleintjes;)

ankje
    indd we sparen onze mannetjes een beetje dank zei het forum;)
    vandaag heeft zijn tol geeist allemaal weer van die pijntjes waar van ik denk nou dat word dus morgen helemaal niks :) maar jah eigenschuld dikke blult maar ach uit rusten in een schoonhuis niks ergs aan :D

rebbel
    fijn dat jullie zo genoten hebben leuk hoor die kinder snoetjes altijd:)

lynd
    zeker niet de ergste kwaal maar zal morgen wel gestraft worden voel de pijntjes komen nu ik rustig op de bankgezeten heb maar jah rusten in een schoon huisje is niet erg he:D nee zeker niet erg maar mijn mannetje is thuis zonder werk dus wij hebben tijd zat samen dus dan kan een dagje schrobben er wel vanaf;)
    succes morgen bij de nieuw gyn hoop dat het een aardige man is!!

kareltje
    indd hier ook hoor het lijfie zo lang ik bezig ben gaat het aardig behalve dat schrob werk is natuurlijk gekke werk nu :( snap niet hoe ik er bij kwam maar indd manntje lief in de buurt en neemt zo alles over maar zal het morgen wel goed voelen nou lekker gezeten en de pijntjes komen op zetten morgen lekker uit rusten in me schoone huisje:D soepie was lekker had schoon moeders goed gedaan viel als een blok in me maag dus kwam iet om hoog joepie:)

gewoon sannegoed gedaan meid op je werk aan gegeven dat het niet ging en fijn dat ze er ook oor naar hadden en wat dingen geschrapt hebben.

zo ik ga me mandje in ik ben dood moe naar me actievan vandaag lekker slapen hoop ik ;) en dan morgen maar extra rustig aan doen:) tuste allemaal

13. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    nog even me buik showen was ik helemaal vergeten;)

14. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    #11134 blommeke, Nov 15, 2009
    Last edited: Nov 15, 2009
    buikje met trotse papa:D:)

hij doet ut niet :( probeer het morgen nog wel eventjes ga nu me mandje ecch in knuff truste allemaal

15. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

Sep 3, 2009
    510
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ook ik ga lekker mn bedje in, hoop beter te slapen als afgelopen nacht. Morgen weer een lange dag.
    Iedereen een fijne dag en een dikke knuffel

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

blommeke,prachtige foto,ook een mooi bescheiden buikje!
    Ja is net een winters landschap hier:D het blijft ook overal aan plakken.

gewoon sanne,wat goed dat je zo'n gesprek bent aangegaan en dat geeft toch een beetje lucht nu dat je kan stoppen als het niet meer gaat.

mamanama@die opvliegers ken ik wel, maar meer in de trant van heb het gewoon constant warm,terwijl anderen het fris hebben en sávonds heb ik het echt oerwarm in bed en zweet me het ongans,terwijl ik normaal echt niet zweet en juist een koukleum ben :p

welterusten allemaal!!!

17. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    #11137 Ise, Nov 16, 2009
    Last edited: Nov 16, 2009
    Goedemorgen,

Las iets over opvliegers en zweten. Ik heb vannacht ook zo liggen zweten. Hoefde er ook niet uit daardoor om naar de wc te gaan. Voelde me helemaal niet lekker, maar nu ik ben opgestaan gaat het eigenlijk wel weer.

Gewoon sanne, goed dat je dat hebt aangegeven op je werk en fijn dat je wat dingen kan schrappen.

Blommeke, dat is toch wel een mooie bescheiden buik!

18. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    nou dat is ook raar de gewoone foto doet hij nit en een bewerkte wel nou is hij niet zo mooi meermaar die big smile van papa wilde ik toch even laten zien;):D xx

verder hier kei slecht geslapen 3 keer naar de wc geweest om te plassen hardebuiken die maar niet wilde stoppen dus ben om 6 uur maar gaan douche nou de kinderen lekker naar school dus mama lekker even niksen.

19. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    heb ik touwens iets gemist over chevenne want heb ze al een tijdje niet gezien:(

sjees sucses met de sneeuw en je kerst dorp vandaag weer he op het gemakkie wel natuurlijk;):)

ise gelukkig dat het weer een beete gaat erg vervelend van die nachten.

20. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Haha, leuke foto, Blommeke!!:)

@Rebbel: als ik naar jouw profiel ga, zie ik je fotoalbum niet staan??

@Blaine: wat ontzettend rot voor je dat je zo’n pijn hebt, en dat er eigenlijk niets aan te doen is. Op die manier is zwanger zijn voor jou een noodzakelijk kwaad.:x Heel veel sterkte hoor!

@hier: gisteren was-woede gehad, haha. Heb o.a. de bekleding van de maxicosi en het wipstoeltje uitgewassen (die hebben we tweedehands gekregen van Oscar zijn broer) en hoewel erop stond dat het op de handwas moest, hebben ze zich op het 60-graden-programma van de wasmachine prima gehouden.:D

Vannacht was ik erg onrustig in mijn lijf en hoofd, heel raar.

Heb een uurtje geleden ook de Mex.griepspuit gehaald…..

Fijne dag allemaal en succes met alle kwaaltjes….

Share This Page