Hier weer een slechte nacht gehad dat nu al een week lang. Slaap hooguit 3 uur per nacht en dat houd ik gewoon niet lang meer vol. Ben gewoon kapot! En daarnaast zoveel last van mijn BI dat ik alweer hele dagen op krukken loop. Dat kost ook al zoveel energie. Sorry dat ik zo klaag maar zit er helemaal doorheen kan gewoon niet meer. Dat is ook de reden dat ik hier weinig ben de laatste tijd. HEb gewoon geen puf meer.
hoi meiden, Ik heb heerlijk geslapen in tegenstelling tot veel andere meiden hier,we gaan toch niet met elkaar ruilen he? Marleentje, wat rot meis dat je je zo ellendig voelt,maar is met krukken lopen niet weer juist een extra belasting,kun je niet beter gewoon veel in de stoel blijven zitten? Weet je wat mij erg goed helpt maar dan moet je even aan de fysio vragen of ie dat heeft,parrafine,is een soort hete klei,ze leggen dan zo'n plak op de pijnlijke delen,bij mij mijn schaambot en onderrug,en het verlicht wel,misschien ook voor jou een tip? suzanne,ben je al bevriend met rebbel,anders kun je haar album niet bekijken leker zo'n waswoede,ik heb die dingen ook schoongemaakt maar er zitten zoveel attributen bij die kinderwagen dat ik mijne niet meer goed in elkaar heb gekregen ik moet nog even de beschrijving gaan lezen Mijn man zei al zoiets moet je ook aan een man overlaten die onthoud tenminste wat waar zat,ghehehheh Blommeke,bedankt! hmmm chevenne,nee idd,maar ik denk dat ze gewoon erg druk is met haar werk,want dat liep allemaal niet zo lekker geloof ik weet iemand of in de laatste 5 weken je buik nog erg veel groter wordt,want ik heb zo'n gipspakket om een afdruk van je buik te maken maar wil wel in volle glorie natuurlijk,aan de andere kant ben ik bang als ik nog langer wacht dat ik straks weer te laat ben,iemand ideeen???
sjees: ja klopt met krukken lopen is meer belasting maar ik akn me anders helemaal niet bewegen in huis dus heb geen keus. Als ik naar de wc moet moet ik al op krukken. Verder zit, lig, en hang ik heel de dag. Maar dan ook nog amper slapen dan zit je er gewoon doorheen. Lief dat je met me meedenkt. Zal het eens overleggen met de fysio!
Marleentje,ik hoop dat je fysio ook gebruik maakt van die parrafine,het is zo ontzettens fijn! Je kunt ook kruiken op de pijnlijke delen leggen,helaas straalt die warmte daarvan alleen niet zo diep als parafine maar het kan ook iets verlichten,he jij geen rolstoel die je in huis ook kan gebruiken of een stoel met wieltjes? En heb je ook al een douchekruk,ze passen ook in cabines! Je kunt die allemaal gratis en zonder dat je lid of iets hoeft te zijn bij de thuiszorg halen, succes meid!
sjees: heb inderdaad een rolstoel in huis. Maar echt lang erin zitten vind ik niet fijn krijg dan nog meer last van bekken. Daarnaast kan ik niet echt trippelen met mijn voeten om vooruit te komen op stoel (snap je wat ik bedoel) dat doet te zeer in liezen. Echt super lief dat je zo met me meedenkt!!
je mag ook nooit vooruit tippelen he als je bekkenklachten hebt,altijd in zijn achteruit met die stoel. Ja tuurlijk wil ik meedenken,ik weet hoe zeer t kan doen,gelukkig gaat het hier wel goed nu,maar heb ook een paar weken zo vreselijk last gehad en dan weet je gewoon niet hoe je het hebt. Heb je al nagedacht over hoe je de bevalling gaat doen met je bekken? Ik heb gehoord dat een baarkruk erg prettig is dan,ik ga dat zelf ook even overleggen met de vk. succes hoor!!
Dan ga ik even vriendjes worden met Rebbel.... Enneh, wat zegt je man, Sjees? Het zijn toch meestal de vrouwen die het gedult hebben om dingen weer fatsoenlijk in elkaar te zetten, haha!
Goodmorning dames! Hier nog ene die slecht slaapt... maar ach... ik blijf gewoon lachen, lijken de wallen net lachrimpeltjes !
Suzanne, heerlijk die was-woede.. Alles ruikt dan zo lekker fris en fruitig. Marleentje, succes! Rot hoor.. Wie heeft haar vluchttas al ingepakt en wat zit er allemaal in? Hebben jullie ook nog speciale (nacht)kleding gehaald voor in het kraambed? Ik moet eigenlijk een lekker vest hebben voor de (koude) nachtvoedingen en iets van een lekker zittend iets..
En hoeveel mutsjes hebben jullie voor de baby? zag net in het fotoalbum dat ik er de vorige keer (in augustus) al 3 of 4 verbruikt heb. Nu in de winter zal dat geen overbodige luxe zijn, moet er dus nog wat bijhalen..
De film van gisteren was echt super! Ik hou wel van dat soort films. Vannacht redelijk geslapen. Vandaag moeten we naar de notaris om te tekenen en daarna met onze tussen persoon in discussie over de rekeningen die open stonden bij de notaris. Wij zijn daar helemaal niet blij mee. Maar ze gaan kennis maken met Anke!!! Hahaha Lees dat er veel mensen een slechte nacht hebben gehad. Heel veel sterkte ermee. Een warme douche en daarna even een uurtje liggen wil enorm helpen. Denk goed aan jezelf! Rusten is belangrijk! Rebbel: Super dat jij en je zoon een leuke dag hebben gehad. Lynd: Ik vond de film harstikke goed! Zat er helemaal in van begin tot eind. Wel een lange zit inderdaad. Succes bij de vk! Sjees: De film was harstikke leuk, een goede aanrader hoor! Hoe voel je je vandaag? Ik hoorde trouwens dat je buik de laatste weken iets minder kon worden, omdat je kind aan het indalen is. Denk dat het nu wel een mooie tijd is om het te doen. Je hebt ook een prachtige buik! Ise: Wat goed zeg! Lekker gevoel dat de kaartjes ook besteld zijn he? Voor jou ook nog maar 7,5 week zie ik! Blommeke: Daar heb je gelijk in. Zo denk ik er ook over hoor. Maar als mijn mannetje thuis is, dan mag ik echt weinig doen. Krijg anders flink op mijn kop hoor. Hoe verder we naar de datum komen hoe zenuwachtiger hij wordt hahahaha. Wel erg lief hoor. Mooi buikje hoor! En wat een trotse papa!!!! Echt erg leuk. Chevenne: Hoe is het op je werk afgelopen?
hoi meiden! @marleentje: wat naar zeg dat je zon last hebt van je bekken! hopelijk kan de fysio nog wat voor je doen! @suzanne: ik heb je geaccepteerd! @ise: ik moet die ook echt in gaan pakken, had ik in mn situatie eigenlijk al klaar moeten hebben... milan is vanmorgen ook weer naar de ha geweest en omdat de vorige kuur niet heeft gewerkt dacht hij aan een bacteriele infectie van de luchtwegen. hij heeft nu een ander kuurtje gekregen waarbij hij er in 3 dagen vanaf moet zijn, dus dat hopen we maar! mannetje heeft ook de mex. griepprik gehad. mannetje heeft bij de drukker een aantal mappen met geboortekaartjes gehaald, dus die ga ik nu lekker doorkijken. liefs rebbel
Oei Anke.. succes dan vanmiddag! Maak de leeuw in je los (of de hormonen, dat is waarschijnlijk al genoeg..). Is inderdaad een lekker gevoel dat het kaartje nu gekozen is. We laten er trouwens 2 opmaken met onze tekst en aanpassingen en dan gaan we definitief kiezen. Nu je het zo schrijft, 7,5 week schiet het ineens echt op. Krijg ook wel drang om die laatste dingen te gaan halen. Heerlijk Rebbel, lekker kaartjes kijken en uitkiezen. Veel plezier! En beterschap voor Milan, hij kwakkelt ook zo lekker (net als de mijne hier..).
Rebbel: Ik hoop dat je zoontje er snel weer bovenop komt! Ise: Ben benieuwd zeg! Ik hoef zelf nog maar 10 weken. En ik ben ook druk met de laatste dingen in huis halen. Ik hou er absoluut niet van om alles op het laatste moment te doen.
Heb jij je tas ook al ingepakt? Ik zit te wachten op die tas uit engeland (die wil ik voor de baby inpakken, kan ook in een andere maar dat heb ik in mijn kop, haha), krijg inmiddels geen mail meer terug. Heel kwaad kan ik daarvan worden..
Nee ik heb nog geen tas ingepakt. Maar heb al wel een lijstje met wat ik allemaal moet inpakken. Denk dat ik dat over een week of 2 a 3 ga doen.
Heb net ook maar even het kraampakket besteld en nog wat producten van natalis, die ruiken zo lekker.
Leuke foto's Rebbel, van je zoon en je buik! Ik heb nog geen 'vluchttas' gepakt, wil ik over een paar weekjes doen. Ik heb pas voor m'n verjaardag een heerlijk zachte badjas gekregen, die gaat erin, en verder stop ik er een joggingbroek en enkele longsleeves en een warm vest bij. Mutsjes: wij hebben er drie!