nou ik ga mn bedje opzoeken, en dan nog even lekker tv kijken, heerlijk! morgen gaat mn kleine man uitdelen op de creche, hihi, en ik mag er bij blijven om foto's te maken... heb maar 1 uurtje werken morgen en dan om half 2 stappen we de auto in voor ons weekendje weg! komen zondag laat pas thuis, dus ben maandag pas weer op het forum... iedereen fijn weekend alvast en hopelijk voelen jullie je niet te misselijk de komende dagen! als ik maandag er weer ben, hoop ik op nog meer meiden! en ik mag dan al bijna voor mn echo, oeoe echt spannend! nou goed, tot later allemaal!
@Daniomi: Welkom en gefeliciteerd! @Surf: Ooh schattig Leuk dat je mag blijven hé. En veel plezier dit weekend! Ik ga ook maar eens naar mijn bed. Hopen dat ik vannacht eens wat beter slaap Fijne avond allemaal
Hey Breezer, Nu kom ik nog uit Limburg, maar over twee weken woon ik vlakbij Uden. Waar kom jij dan vandaan? Grtzzz
Nikki, Een tweeling! Wat leuk! Gefeliciteerd! Had je al eerder een echo gehad waar je het op zag, of was dit je eerste echo? Liefs
Hoi, Ben wakker geworden, en denk even kijken hier. Nikkie een 2-ling, van harte meid, dat is wel speciaal. Nou doe rustig aan en hopelijk ben je snel niet zo misselijk meer. Ik kruip weer in bed, om 4 uur loopt de wekker af. Groetjes
@Nikkie: een 2ling. Dubbel proficiat. @nieuwe zwangeren: van harte. Geniet ervan @surf: prettig weekend! Amuseer je! Hier alles goed. De lichte misselijkheid van in het begin is volledig verdwenen Had ik vorige keer ook helemaal geen last van. Ik merk alleen dat ik zwanger bij aan mijn eetlust. Ik heb sneller honger en dan ook sneller genoeg Ook dat herken ik van de vorige zwangerschap. Zo leuk dat velen al een echo gekregen hebben. Ik wil ook! Maar ik zal toch nog moeten geduld uitoefenen tot 25 mei.
Nikki, GEFELICITEERD!!!!! Dat lijkt me echt tof een 2-ling. Ik moet me er nog in verdiepen, qua erfelijkheid. Maar gisteren bij mijn tante gehoord dat aan opa en oma's kant van mijn moeder ook 2-lingen geboren zijn. Allemaal 2-eiig. Ga er niet van uit hoor, maar lijkt me wel leuk. @Nour, gelukkig dat je mag blijven!!! Wat fijn dat alles er goed uit ziet. @Surf, veel plezier vandaag in de creche. Hoop dat je veel mooie foto's mag maken. Helaas in het zelfde gesprek ook gehoord dat mijn moeder tussen mij en mijn oudste zus een miskraam heeft gehad, dus dat wordt helaas ook weer spannend. Ik heb helas geen contact meer met mijn moeder,vandaar dat ik naar een tante ben geweest om wat dingen te vragen mbt erfelijkheid, wil de VK zo volledig mogelijk beeld geven. Mijn oom bood al aan om opa en oma te spelen voor onze kleine uk. Hahaha, zooooo lief!!! @klachten, vanmorgen niet misselijk Wel nog steeds dat drukkende gevoel in mijn buik wat ik de hele zwangerschap al heb. Ow, ik ben gisteren aan het shoppen geweest. 2 broeken gescoord!! Om precies te zijn in 15 minuten tijd. Hahaha, ik ben echt geen schop typje. Ik heb trouwens meteen even bij de positie-lijn gekeken bij Miss Etam. Maar die is wel naar mijn smaak. Tenminste de broeken. De rest vind ik veel te kleurrijk. Ach ja, misschien denk ik daar over een maandje of 3 anders over.
@noname: wat fijn joh! een goede nacht doet vaak al veel goed! @hier een rotnacht gehad... Thijmen had bedacht niet te willen slapen... Hij was heel onrustig, sliep pas om 1 uur ofzo en daarna nog een paar keer huilend wakker, weet niet wat het is geweest... Nu is hij natuurlijk supermoe, maja, zo maar weer in bed stoppen... dan gaat ie maar wat later naar de opvang...
Goedemorgen, bedankt voor de felicitaties, leuk om te lezen. Het dringt eigenlijk nog niet zo heel goed door dat ik zwanger ben, dom hé. Vind het wel heel leuk hoor. Iedereen hier natuurlijk ook nog gefeliciteerd van mij. groetjes daniomi
Goeden morgen Ladys!!! @Nikkie80; Wouw wat gaaf, een 2ling!!! Gefeliciteerd. Ik heb het veranderd op de januari2010 mama site. @Mas; Gefeliciteerd, volgens mij is het dat als je een positive test heb er echt wel van uit kan gaan dat je zwanger bent. @Surf; Dat is al snel! ben jaloers Fijne vakantie~, hopelijk word jij ook niet te misselijk met het weekendje weg. @daniomi; Welkom, je bent gelijk met mij uitgereken, gezellig! en natuurlijk gefeliciteerd Als je even een PBtje stuurt dan kom je ook op de lijst van januari 2010 Als je wilt natuurlijk http://www.everyoneweb.com/januari2010/ Hier gaat het goed, ben wel met vlaagen misselijk. Gister met Zoë naar het consultatie buro geweest, alles was goed. Heeft nog 2 priken gehad. Gelukkig nog geen last van gehad. Ze is alweer 10.360kg en 77.3cm.
Goede Morgen! @nikkie, Gefeliciteerd! Wat geweldig een tweeling...! In ons geval zouden we dan meteen compleet zijn, super tof! Geniet ervan, hoop dat de 2 kleintjes jou niet te ziek maken! @ De nieuwe...(ff namen kwijt, sorry) GEFELICITEERD! Kom er bij, kom er bij....hoe meer mensen hoe meer vreugde (daar gaan we dan maar vanuit! ) @Jada..Hoe ist meis???? Ben erg benieuwd! @Mezelf..zie banner, de 7 weken alweer bereikt joehoe!!! Verder is alles stabiel vergeleken de andere dagen!
Mijn man en ik waren gister aan het bedenken hoe we de kleine beeb noemen (totdat ie geboren is) Toen zij die Ukkie, maar wij hebben een plant die ook al ukkie heet. Ja een plant . En beeb vond hij teveel op babe (het varkentje) lijken. Toen zij hij, Shorty! haha dus wij noemen de beeb vanaf nu Shorty. Hoe kom je er op? Ik zei dus al, als Shorty nou geboren word ga jij er dan bij staan van Go Shorty, its your birthday, we gonna party like its your birthday. Hij lag helemaal dubbel! (Misschien omdat ik er ook bij stond te dansen) @Marieke11; Gefeliciteerd met je 7 weken.
Nou meiden, ik ben zo opgelucht. Net een inwendige echo gehad en het hartje klopt. Door alle stress, ben ik in twee dagen 1 kilo afgevallen. Heb me op het werk ziek gemeld, maar net mijn baas maar even ingelicht, om te vertellen wat er aan de hand is. Dus ben nu weer volop aangwezig en fijn dat jullie zo met me meehebben geleefd.
Pff is het ook, heb van de stress erg weinig kunnen eten. Dus vandaag nog even rustig aan doen, morgen vieren we mijn verjaardag, dus nog een hoop te doen.
Ga ik ook weer helemaal doen, afgelopen 2 dagen kon ik dat gewoon niet. Niet wetende of er iets mis was, kans is 50% op een miskraam na bruinverlies. Fijn om te weten dat na je eerste echo met kloppend hartje, de kans op een miskraam nog maar 3% is.
@jada,Is dat echt nog maar 3% ja..?? Weet je dat zeker, want dan snap ik niet dat ze zeggen dat de eerste 12 weken kritiek zin...dan zou dat niet waar zijn? Als dat echt zo is, dan heb ik spijt dat ik mijn 2e echo niet een week eerder heb gepland, want dat mocht ook! huhm tja je zal dit niet uit je duim zuigen natuurlijk Pech, ik moet gewoon nog 1,5 week wachten, ach dan ist weer wel wat groter. Heb je trouwens foto mee gekregen??