Haha, Belle. Straks wil je man niet meer mee.. Ik ga ook geen trucjes toepassen. Ik had wel die perineum olie vorige keer, maar niet gebruikt. Ja, behalve toen de vk tijdens de bevalling zei dat mijn vriend de massage olie moest pakken en hij die pakte ipv de massage olie ernaast. Ben dus lekker op mijn rug en benen gemasseerd met perineum olie.
Belle/Ise grappige verhalen Ise moet je ook eigenlijk niet doen, ik zag het bij toeval Blommeke het vervelendst vind ik altijd dat sommigen van 'die gasten' (ff lekker generaliseren al heb ik daar een hekel aan) er niet bij stilstaan dat er ook nog mensen zouden kunnen slapen om 6.30....:x. Paar maanden geleden is hier nl ook geschilderd....duurde overigens ook veel langer dan gepland.
Sorry meiden maar het bijlezen lukt me niet echt, wordt steeds afgeleid! Ik hoop van de week wat meer tijd te krijgen te lezen en mee te klesten. Maar ben gewoon ook steeds zo moe, ga maar weer lekker op tijd naar bed. Morgen een lange zit, bespreking van het werk. Veel succes en sterkte met alles en een fijne dag morgen!!!
belle19878 hahaha arm mannetje van je hihihi nee indd ik denk dat het meer voor je zelf vertrouwen is ik zou het ook niet zo snel gebruiken van so ff op blazen neej niks voor mijn krijg gelijk raare beelden in me hoofd haha ise wat een grappig verhaaltje essie 79 indd helemaal mee eens pas geleden kwamen ze hier ook een kontaier al vast neer zetten voor het vuil om 6:30 voor een verbouwing heel de kiet wakke inclusief kinderen die zich kapot schrokken. dus snap je je helemaal
Hilli: Ja sorry! Ik denk dat ik daar inderdaad overheen heb gelezen. Sorry!! Belle: Ze is nu wel lekker weer druk in je buik bezig dan? Suzanne: Het zit jullie daar ook niet mee he? Wat een gedoe zeg! Mamanama: Zal met je mee duimen meid! Wel ontzettend goed dat ze dat voor de bevalling in de gaten houden zeg! Lijkt me voor jou ook erg fijn. Blommeke: Wat een stelletje . Het is toch niet normaal dat je hier in Nederland iemand met een gezin zomaar zonder geld kan laten zitten! Ik vind het echt rond uit schandalig! Ik heb er geen woorden voor. Sterkte ermee! Hopelijk heb je begin december beter nieuws. Dikke Knufff
kareltje is ook steeds zo veel he ikheb het ook wel eens hoor dat het ff niet lukt slaap lekker ankje bedankt nee niemandsnapt het maar jah je ziet het weer wel koeke bakkers hier in nl maar gelukkig genoeg hulp dat is dan weer een troost
Essie, het is meer dat ik nu die prik heb genomen en het daarom niet meer volg. Ben ook bang dat ik anders ga twijfelen of me schuldig ga voelen ofzo.. .
Hier ook even een berichtje zonder terug te lezen.. Wij zijn het even helemaal zat en vertrekken morgen naar ons andere huis in Duitsland.. Even lekker afgesloten van de wereld en genieten bij het haardvuur.. samen.. Zondag komen we weer terug..
veel pelezier suus ik ga me mandje op zoeken me mannetje komt zo dalijk thuis dan kruip ik weer lekker weg truste Allemaal
hoi meiden, Sjoelen was erg leuk ik had mn appelcake megenomen en hij was nog lekker ook! Na het sjoelen een spel gedaan dat heette teken het oid,was ook erg grappig, kan helaas alleen niet slapen nu, ben echt over de naderende bevalling aan het denken en bang dat ik dingen vergeet ofzo,ik weet niet voel me wat onrustig......... Blommeke@ wat een ellende allemaal,wou dat ik het voor je op kon lossen....hopelijk zijn jullie snel uit deze ellende,heel veel sterkte met alles. Rebbel,doe je rustig aan,hopelijk slaap je nu lekker en heb je geen last van je buik. Ank, heb je een leuke dag gehad met je moeder? suus@ heerlijk lijkt me dat een huisje in duitsland,met open haard! ik heb al op internet zitten zoeken voor een vakantiehuisje met open haard,vind ik zo romantisch,maar het is allemaal zo duur,dus dat gaat helaas niet door.Geniet ervan. Nou ga weer even verder lezen op de zp
Ben een aantal dagen niet geweest. Zat er flink doorheen en moest echt even afstand nemen van dingen en aan mezelf denken. Het gaat weer ietsje beter. Wel wilde ik even melden dat ik eergisteravond tante ben geworden. Heb het kleine wondertje gisteravond mogen bewonderen. Wat een schatje. Het is een meisje en ze heet Inesz Feline.
Goede morgen!! Was alweer vroeg wakker vandaag. Had een nachtmerrie zeg! Bah! Die klein ook gelijk druk doen, dus ben ik er samen met Jeroen er maar uit gegaan. Blommeke: Gelukkig wel voor jullie zeg! Suusefruus: Ow wat lekker!!! Geniet ervan meid! Essie & Ise: Volgens mij heb ik een verhaaltje gemist. Is er iets ergs bekend over de vacinatie ofzo? Sjees: Jawel hoor. Vandaag komt ze weer langs, dan komt ze me even helpen om de bloembakken van de muur buiten te halen. Want de steiger komt morgen. Chevenne: Wat fijn om jou hier weer even te zien zeg! Hoe is het nou met je? Gefeliciteerd met je nichtje!!
Kost hier gelukkig alleen diesel.. Huizen daar kosten bijna niets..Daarom hebben we het ook gekocht.. Niet toeristisch, gewoon in een boeren gebied.. Heerlijk idyllisch plekje hebben we daar.. De kachel is al opgestookt door de buurtjes.. Wij gaan! Succes met alles meiden..
Ankje: ja, baby is weer gewoon bewegelijk gelukkig. Was alleen maar die ene nacht. Chevenne: gefeliciteerd met je nichtje! En ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. LadyJoey: 33 weken, het schiet op!! Ik heb vannacht best goed geslapen gelukkig. Nu vooral relaxen en dan de kat uit logeren sturen omdat wij een weekend weggaan (pas vrijdag, maar de kat gaat nu al). Fijne dag allen!
@Suus: geniet er lekker van! @Chevenne: goed dat je dan even afstand hebt genomen. Gefeliciteerd met je nichtje! @hier: vannacht weer een slechte nacht en voel me gestresst m.b.t. mijn werk (wat ik nog allemaal 'moet' doen in de komende 4,5 week). Blijf daarom vandaag een dag thuis, even tot mezelf komen en die opgefoktheid uit mijn lijf krijgen. Normaal zou ik alleen maar dóór gaan, maar nu ben ik even lekker 'egoistisch' en blijf gewoon thuis. Een appelcake bakken ofzo, dáár heb ik nou zin in. En dan denk ik nu lekker: ''ik ben 7 maanden zwanger, als ik een dag thuis wil blijven om een appelcake te bakken dan DOE ik dat gewoon, lekker puh!!" hihi