ankje hopen dat de wind gaat liggen en de mannen aan de slag kunnen essie79 veel plezier vanavond diana78 hoop dat je je snel wat beter voelt de gripe zal het er indd niet beter op maken bahbah gewoonsanne hopen dat het indd minder word zo als je fysio zegt want rug pijn is niet lekker mijn kost het ook steeds meer moeite ben zo iezo met buien af wezig en een beetje licht in me hoofd succes vanavond hoop dat het leuk is en jeer wat aan hebt. sjees mooi dat je kapsel goed gelukt is als het nu al niet verwaait is opde trug weg hier staat ook zo veel wind hier de oort stuk gewaait mooi dat het goed is met je kleine en al lekker in gedaalt is chevenne wat lief je nichtje ben blij dat het kwartje begint te vallen op je werk want het was toch echt te zot aan het worden denk goed om je eigen he meid blain gelukkig dat je wat geslapen hebt vannacht en wat apart die ctg ik heb ze bij mijn zoontje ook gehad en dat kan indd heel apart zijn om te horen hoe een kind reageerd op jou lijf en andersom en veel rusten voor jou maar hou je eigen er maar lekker aan je bent er bijna nog eventjes hier ik ben dood moe alles doet zeer last van me buik kramp in heel me been me rug zit vast dus ik ga stoppen en niks meer doen morgen een hele drukke dag dus tot morgen miss en anders zeker weer vrijdag doeg xx truste voor iedereen en hopen dat jullie allemaal ook slapen en dat we niet weer met zijn alle de klok voor uit gaan kijken
woops: je kunt nog gewoon zitten vaak ga je wel iets meer waggelen als een gans als je kindje is ingedaald omdat die dus met zijn hoofdje tussen je benen hangt
woops,nee je voelt t niet echt behalve dat je met je benen iets wijder uit elkaar gaat lopen(in ieder geval voor mij gevoel) en een voordeel is dat ik nu met lopen ook minder pijn aan mijn bekken heb,omdat het hoofde ertussen ligt en de boel dus 'vaster'is.
Jeroen en ik hebben alles voor en achter bij het huis leeg gehaald, zodat de steiger er kan staan. Daarna heeft Jeroen nog even een wasje voor me opgehangen. Daarna even lekker gedouched met z'n 3en . Jeroen heeft me toen even geschoren daar beneden. Wat voelt dat weer fijn zeg! Ben weer oerwoud vrij! Wat zijn je plannen morgen Sjees?? Ga morgen even naar de markt. Zin om even mee te gaan? Al weet ik niet hoe je daar moet komen, maar misschien had je daar al iets op gevonden.
Rebbel, hopelijk ligt de baby mooi met het hoofdje beneden. Anke,ik vind het nog steeds een eng idee dat iemand anders mij zou scheren . Moet zeggen dat ik er zelf ook niet meer bij kan, heb geen idee wat voor patroontje ik inmiddels heb.. Sjees,fijn dat beebje ingedaald is. Hoop dan voor je dat dat bij jou ook snel gebeurt Marleentje! Wellicht heb je er baat bij..
Hallo meiden! Even wat reacties, want het is weer zoveeeel, hahaha. Kon er niet eerder opkomen vanavond??? @Chevenne Gefeliciteerd met je nichtje, geniet ervan! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt! @Suus Je bent al weg, maar heerlijk er even tussenuit. Hopelijk genieten jullie samen lekker even voor jullie open haardje?!! @Belle1978 Waar gaan jullie heen het weekend? Heerlijk er samen nog even tussenuit hé?! Doen wij begin december nog! Alvast een héél fijn weekend!!! @Suzanne78 Groot gelijk dat je nu even aan jezelf denkt! Hopelijk gaat het snel wat beter met je en smaakt de cake heerlijk!!! @Rebbel 30 Weken alweer, super!!! Dat moet een heerlijk gevoel zijn voor je!!! Ik ga nog even verderlezen, maar of ik nog overal op reageer??? Heb vandaag een lange bespreking gehad, maar heb vanmiddag wel alles al overgedragen. Geeft wel rust nu, heerlijk! Vrijdag en zaterdag mn laatste diensten, die ga ik ook lekker met de bewoners doorbrengen en niet meer op kantoor!!! Gezellig!!! Wie al gaat slapen, een fijne nacht! Welterusten.... Morgen een fijne dag!!! En voor wie het nodigheeft een dikke knuffel!!!
Nog wat reacties en dan lekker mn bedje in, morgen er weer op tijd uit. Krijg al vroeg visite, omdat ik toch aan het oppassen ben. Doe dat nog een paar weekjes en dan zien we wel hoe het gaat na de bevalling. @Essie Heb je een leuke, gezellige avond gehad met je moeder? Lekker gegeten? En, hoe was de film? Wat vervelend dat je zo'n kramp blijft houden al neem je al genoeg zuivel. En vooral in je hele been, bah. Ik heb het niet zo erg meer als ik had, maar als ik het aan voel komen, probeer ik mn voet meteen (naar me toe) te rekken. Lijkt of ik het zo kan tegenhouden, heel apart. @Diana78 Balen zeg dat je je zo voelt, hopelijk knap je snel op! Beterschap! @Gewoon Sanne Veel succes met je rug, erg vervelend. Hopelijk gaat je fysio na een paar keer wel helpen! @Sjees Voelt altijd lekker als je naar de kapper geweest bent dan hé?! Nou nog kleuren dan of zit het er al in? Veel plezie met je nieuwe kapsel!!! @Chevenne Fijn dat je 1 keer per week de groep niet meer hoeft te draaien, geeft al iets meer rust. Denk aan jezelf hoor meid, stress is zeker niet goed voor je nu! Mooie foto zeg!!! @Blaine Heel veel sterkte met je lijffie, dikke knuffel!!! Iedereen die ik ben vergeten, sorry!!! Ga nu ook lekker naar bed, welterusten!!!
Zo te zien is het je gelukt choco! Mooi avatar hoor! Ik moet zeggen dat ik het ook wel een beetje eng vind hoor Ise. Maar ik vind het minder eng als Jeroen het doet dan dat ik het zelf op de tast doe. Maar ik ben nog heel Hier: Ik lag in bed, maar kon absoluut niet slapen. Die kleine zit me enorm te schoppen. Straks weer proberen. Tot morgen! En slaap lekker allemaal!
Hi meiden, ik heb een gezellige avond gehad en de film was goed, gaaf om te zien hoe de show eruit had komen te zien, met al die effecten etc. Heel mooi! Ik had alleen wat meer achtergrond verwacht. Maar zeker als je van MJ houdt, is het wel een aanrader. Jeugdsentiment! Rebbel ik denk dat ik binnenkort ff een zonnebank neem ja. Als ik kans had gehad op zw.schapsmasker, had ik die van de zomer wel een keer opgelopen. Maar dus geen last van8). Schijnt dat je wel ff een handdoek over je buik moet leggen. Blaine fijn dat het wat beter gaat, hopelijk heb je vannacht ook weer een aardige nacht. Ja, het worden ws idd oordoppen ja.... Sjees wat heb je precies laten doen? Ik wil ook een nieuw kapsel, ben het helemaal zat! Ankje oe, moet er niet aan denken dat iemand anders mij daar scheert, veel te bang dat ik schrik of dat het kriebelt en ik een onverwachte beweging maak...met alle bloederige gevolgen van dien.... Ik doe het nog op gevoel....gaat nog net Chevenne wat een lief kindje, van harte! Suus hopelijk zit jij nu lekker met je man bij de open haard tot rust te komen! Kareltje fijn dat bij jou ook je verlof in zicht is! Veel plezier met de bewoners! Dat rekken doe ik ook wel, maar helpt maar even helaas Kramp: dank voor de tips! Ik ga maar eens op zoek naar een stuk zeep.... WELTRUSTEN ALLEMAAL
Goede morgen!! Heb een rot nacht gehad. Alleen maar draaien en pijn in mijn bekken en rug. Ook moest ik om de klip klap naar de wc. Erg lastig als je wilt slapen. Dus ben ik er maar met Jeroen eruit gegaan, straks duik ik er weer even in. Hopelijk wordt de steiger vandaag geplaatst.
Goeiemorgen meiden! He Ankje, wat vervelend. Hoop dat je nog even een paar uurtjes kan slapen vanochtend. Ik had eigenlijk voor je gehoopt dat het grint al van het dak was gewaaid Ik heb vandaag rustig dagje, hoef nergens heen, heb wel een lijstje gemaakt met dingen die ik vandaag van mezelf moet doen (kleine dingetjes die al heeeeel lang liggen), zodat ik me niet zo nutteloos voel. Werkte prima dinsdag, en dan schiet het misschien eindelijk eens op met de eindeloze to-do list! Fijne dag iedereen!
Was dat maar waar Lynd. Het ligt er allemaal nog helaas . Ik niet echt een te-do list. Wel een lekker gevoel voor je dat je je lijstje bijna af hebt! Ga nu even naar bed om een uurtje te slapen. Doeggg
Ook een goedemorgen allemaal! Helaas ook weer een slechte nacht achter de rug en maar besloten niet naar mijn werk te gaan. Ik denk dat ik nieteens in staat ben om überhaupt auto te rijden! Béétje link. Ben blij dat het verlof eraan komt, alleen volgende wk dinsdag en donderdagochtend en dan maandagochtend laatste paar uurtjes... heerlijk. Bij ons in de familie is er heel veel aan de hand en daar hadden wij gisteravond een "bijeenkomst" over. Ik kom uit een hechte familie, wat heel fijn is, maar soms ook erg lastig. Ik was laat thuis en om die problemen pieker ik al nachten achter elkaar. Ben nu doodmoe. Zo, dat was mijn klaagmomentje... Essie: ik ga naar Texel! Lekker een paar dagen uitwaaien. Woops: Ik ben met 26 wk ofzo nog naar de sauna geweest. Vooral de ontspanning is heerlijk, maar ik kon niet meer zo goed tegen de warmte. Dat van die bubbelbaden klopt, heeft idd te maken met ontsluiting... Weet alleen niet vanaf wanneer. Maar volgens mij moet je met 32 weken nog wel naar de sauna kunnen hoor! scheren: ik kan het gelukkig nog zelf! Als ik mijn buik een beetje intrek kan ik het zelfs nog zien (zal ook niet lang meer duren)
Goede morgen allemaal, Heb vannacht weer heftige krampen/weeen gehad. Mannetje denkt dat het weeen zijn, ik weet het eigenlijk niet. 3x achter elkaar en heb een beetje moeten puffen door de pijn. Was wel bang dat het mis zou gaan. Dat gevoel heb ik nu al 2 a 3 dagen bij me. Net even met de engelssount geluisterd en het hartje gaat goed tekeer. Zit in twijfel om de verloskundige te bellen, maar voel me zo`n zeur dan. M`n buik doet zeer, maar dat kan natuurlijk van de groei zijn. Vanmorgen ook met tintelende vingers wakker geworden, zo raar was dat. Het vocht in de vingers blijft wel, maar dat heb ik al weken. Af en toe heb ik een kramp in de buik. Nou ik stop maar met m`n geklaag, maar wilde het even van me afschrijven. Hoop dat iedereen een fijne dag heeft. Groetjes
@Woops: ik zou het toch even melden bij de vk, als is het alleen voor de geruststelling. Daar zijn die mensen voor, anders hadden ze maar een ander beroep moeten kiezen. Het is in ieder geval niet heel normaal, lijkt me! @Blaine: Oscar heeft maandagochtend het 3e gesprek. @Chevenne: probeer goed aan jezelf te denken !! @hier: gisteren een dagje voor mezelf heeft me goed gedaan en voel me vandaag ook een stuk beter. Heb uiteindelijk geen appelcake maar gevulde speculaas gemaakt, jammie! Ben nu dus weer op het werk. Zit op donderdagochtenden in de mediatheek en kan hier niet veel doen dan wat boekenuitleen en toezicht houden. Werken boeit me niet meer zo. Kan me slecht concentreren en heb eigenlijk gewoon geen zin meer. Speelt daarbij ook dat mijn werk de afgelopen jaren nogal veranderd is en dat ik daar eigenlijk best wel van baal. Ik heb me inmiddels voorgenomen om, als ik eenmaal wat gewend ben aan de nieuwe situatie mét kind en als Oscar een baan heeft, ik toch eens serieus ga nadenken over iets anders.
@ suzanne, oke maandag dus, ik had het ergnes gelezen maar wist niet meer wanneer het nu was. Balen dat je werk dan minder leuk wordt door veranderingen, en kan me helemaal voorstellen dat je druk bent met andere dingen, ach nog even en dan heb je lekker verlof. @ lynd, ik heb geen to do list, heb het idee dat ik wel redelijk alles geregeld heb, moet alleen nog achter de adressen aan . Hoop dat mijn moeder ze op een cd heeft staan want haar computer is pas gechrasht anders kost dat nog even zoeken . Heb toch het idee dat jij veel meer moet regelen en veel meer "rare" regels te verwerken krijg. Wat ik me trouwens nog af vroeg is welke nationaliteit heeft jullie kindje dan straks? Jij bent nl maar je man duits dacht ik, vroeg het me ineens af . @ ankje, jammer hoor dat het er niet af is gewaaid, gelukkig is de wind vandaag alweer bijna weg en de zon schijnt dus zaterdag allemaal het dak op (behalve jij). Balen zeg dat je zo'n rot nacht hebt gehad hopelijk lig je nu nog even lekker te slapen. @ Woops, wat zeggen we nu altijd bij twijfel gewoon bellen, moet je horen wie het zegt , Ik wilde zelf ook gewoon volhouden en toen ik maandag eindelijk belde en langs kwam, kreeg ik behalve mijn man de halve kraamafdeling met commentaar langs dat ik eerder moest bellen en dat ik niet lastig ben en dat ze er zijn om te helpen. Dus bellen die vk! @ belle, hopelijk lossen de problemen in de familie zich snel op, en veel plezier op texel. Ik zie alle dames al druk aftellen van nog zoveel dagen tot verlof, wat een lekker gevoel moet dat zijn. Dank jullie wel voor alle lieve reacties, ik heb weer redelijk goed geslapen, en merk dat het wel beter vol te houden is als ik iedere keer ga liggen, moet mezelf er echt toe dwingen maar dat zal wel wennen. Ik zie het allemaal ook weer een stuk positiever in, waar een paar keer slapen wel niet goed voor is . Vandaag wordt de vloer op de overloop gelegd, en mijn man is aanpassingen halen bij de thuiszorg die belden dat het al binnen was, het wordt dus wel wat . Mijn man heeft zo een sollicitatie, hij zou zie maandag hebben maar toen zaten wij nog vol spanning in het ziekenhuis en ging het dus niet, het gesprek mocht toen verzet worden hoop dus wel dat ze het hem niet alsnog aanrekenen, maarja we zien het wel. Ik probeer later vandaag nog even weer langs te komen.
Ja, is altijd zo makkelijk gezegt he, je moet bellen. Stom eigenlijk als iemand anders wat heeft zeggen we inderdaad bellen en nu zit je zelf in twijfel en dan bel je niet. Is dat nou niet stom. Mannetje belde me net nog op en vroeg hoe het ging. Hij is werken en toch een beetje ongerust denk ik. Het gaat wel nu weer, beetje bankhangen en m`n meisje is aan het trappelen en rommelen. Denk dat ik toch nog even aankijk. Moet mezelf gewoon niet van al dat enge in m`n hoofd halen, je denkt meteen zo negatief als je pijn hebt. Misschien is ze lekker aan het indalen of heeft ze een groeispurt en doet dat gewoon pijn.