Ze vertelde het letterlijk, wist ik ook niet hoor. Maar goed je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden, dat het altijd mis kan gaan. Ik heb een foto meegekregen, zal deze zo inscannen en in mijn album plaatsen.
@jada, Oke...nou weer wat geleerd! Dan snap ik niet dat ze vele dames in spanning laten afwachten...echo bij 6,5 zal veel spanning wegnemen bij vele!
De VK vertelde dat de kans op een miskraan eerst 10 % is, maar na een eerste echo met kloppend hartje nog maar 3 %. Ik heb alles goed onthouden, wat ze vertelde. Wel apart zo'n inwendige echo. Leek me eerst vreselijk, maar uiteindelijk viel het toch wel mee.
@Jada, oke, ik wist inderdaad wel dat de kans op een miskraam de eerste 12 weken 10% is, 1 op 10 zeg ik altijd...maar dat het percentage zoveel verminderd na het kloppend hartje! Nooit geweten, super toch! Inwendige echo valt inderdaad mee, 1e keer vond ik het ook eng, nu heb ik er zoveel gehad, dat het vanzelf gaat...stelt niets voor eigelijk
Stelt ook niets voor. Ik hoopte maar steeds dat ik 26 mei, een uitwendige echo zou krijgen. Nu na dat bruinverlies, maakte me dat helemaal niets uit. Wilde zo graag weten of alles nog goed was. Hoe is het met jou verder?
@Jade, Gelukkig meid. Moet gewoon janken ervan dat het goed is. Ben zo blij voor je. Lekker genieten nou meid, voor je het weet ben je bevallen. Hier niet veel te melden, ben moe en m`n boobs doen auw. Heb vandaag een halve dag vrij genomen. Mannetje staat nu te koken voor me, die heeft de avond dienst dus die is vanmiddag weg. Heb alleen maar zin in hartig eten, zoet doet me niets. Ik was eerst zo`n zoete-kauw en nu niet, zo raar eigenlijk. We gaan straks lasgane eten met gehakt en veel kaas, heb zin in een stevige maaltijd. Heb nog steeds last van buikpijntjes, best eng eigenlijk. Net hele erge buikpijn gehad, en flink aan de diaree, had roos vicee laxo gedronken omdat ik niet kon poepen, nu dus een beetje te veel kunnen poepen, maar goed. Mannetje is zo lief, hij doet bijna alles voor me. Iedereen heel veel plezier en geniet van de zwangerschap. Groetjes ps. ik heb me vandaag aangemeld voor Thebe, oudersbijeenkomst voor 1e keer zwangerschap. 2 Juni is de avond, heb er zin in. Heb trouwens al veel op de agenda staan. - 19 Mei: Moeders voor Moeders - 28 Mei: 2e echo - 02 Juni: bijeenkomst thebe - 11 Juni: intake verloskundige En dan nog gewoon de dagelijkse agenda-punten erbij.
@Jada, ja hier gaat redelijk...mag niet klagen! Nu nog niet echt moe, vanacht wel weer uit bed geweest om te plassen, stond op en toen liep me mond vol met zuur, jakkes! Dacht, nou zal de misselijkheid wel beginnen, maar gelukkig ist daar bij gebleven! Ben erg blij voor je! We moeten natuulijk niet te veel vlindertjes krijgen...liefst geen meer! Er zijn er al teveel gevlogen!
@Wops, thebe...nou kan ik me misschien ook wel voor aanmelden! P.s. lasagna lekker!!! Ohw heerlijk, wij zijn pas verhuist en hebben nu geen geschikte over om dat te maken...we wachten op nieuwe keuken, maar die komt pas als het oude huis verkocht is!
Fijn dat je zo met me meeleeft Marieke. We hebben al 5 vlindertjes, dat is al veel teveel. Ik heb vanochtend de WC pot nog van dichtbij gezien, maar dat zal meer de spanning geweest zijn.Ik ga even wat eten.
Fijn, een goede echo, dan ben je toch weer wat geruster!! Ik moet ook nog anderhalve week wachten... ach ja...
Ahh lieve Wops, ik heb al zoveel gejankt de afgelopen dagen, dat mijn tranen helemaal op zijn. Mmm lekker Lasagne, eet smakelijk alvast.
@Wops, tja...maar ik heb besloten eerste de 26e af te wachten voor ik me aanmeld voor "wat dan ook" ...wil eerst hartje zien kloppen! Daarna kunnen de gratis paketten, info over kraamhulp e.d. etc.etc.etc. allemaal binnenkomen!
Oke dat snap ik ook wel. Ik meld me gewoon overal aan en we zien wel als het niet zo mag zijn. Ik heb een goed gevoel over onze zwangerschap. Zal niet weten hoe het moet voelen, maar goed dat is m`n gevoel.
wat leuk dat jullie allemaal zo fanatiek reageren! Op mij en op elkaar... ik kan het echt nog niet geloven, wil zondagmorgen nog 1 keer samen testen met mijn mannetje... hij kan het ook nog niet geloven maar omhelste me gister op de meest vreemde momenten... Ik zie ook dat jullie erg fanatiek zijn, ook zoveel online ineens, was bij 'zwanger worden' wel echt veel minder... Ik ga kijken in welke hoedanigheid ik jullie volgen kan.... ik lees in ieder geval mee.. kijken hoe het jullie vergaat! Die meiden die in dezelfde periode zitten als ik (of was het nu 'dan' ik??) Groeten...
@mas, Gezellig dat je meeleest en probeert mee te praten..mocht je het niet bij kunnen houden, kun je hier gewoon iets neer zetten, alles wat je maar kwijt wilt of wilt weten! niets is te gek hier! En wij reageren wel hoor... Met zwanger worden was ik inderdaad ook minder online...merk dat ik mezelf nu dan ook van me stoel moet gaan schoppen en aan de poets moet! hihi
Hallo dames, Mag ik me bij jullie aansluiten? ik heb mezelf uitgerekend op 20 januari 2010. Ben nog aan het bijkomen van de positieve test die ik drie dagen geleden in handen had! Na 5 IUI's toch nog wel heel onverwacht... Moet echt nog helemaal aan het idee wennen, en ben ook wel bang dat het mis gaat, maar dat zal jullie niet onbekend zijn! Ben wel heel blij hoor , maar ook erg beduusd nog..
@Stitchie..WELKOM!!! Van harte met je zwangerschap!!! Probeer er gewoon van te genieten, van het goede uit tegaan! (soms erg moeilijk, zeker als je hier droevige berichten te lezen krijgt) @ de rest...nu ga ik dus echt poetsen, laptop in de kast..en aan de gang! hihi! Fijne middag! Ennuhm..zullen we afspreken vandaag alleen GOED nieuws! LIEFS...