Januari 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by cruella, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. woops

woops Niet meer actief

@Ankje,
    Bedacht me ineens van dat je gisteren een verassing zou krijgen.
    Heb er dus gewoon overheen gelezen. :)
    Maar net even terug gelezen en Musical.
    Leuk hoor en dan "helemaal naakt" dat klinkt wel leuk. ;)
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.:D

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

jaaa volgens mij wel want ik ben 30 januari uitgerekend dus als je nu nog geen 30 weken bent ben je het morgen en anders zit je nvolgens mij bij de februari mama's hihi ik mag hier nog maar net meedoen :p

hoe is het met jou en je school nu??
    knuff

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Er is een feestje een straat verderop. Met muziek buiten. Klinkt erg gezellig, maar de muziek staat wel erg hard hoor.
    Lijkt wel een concert! Waarschijnlijk een trouwerij.

Hopelijk blijft dit niet door gaan tot diep in de nacht. Ookal gun ik ze wel een erg leuk feestje.

Jada: Seizoen 2 disk 4 en 6 doen het bij mij niet. Als je zou willen ontzettend graag!
    Kan ik weer verder kijken!
    Ik hoop dat de rest van de dvd’s het wel doen zeg!

Essie: Bedankt! Je hebt ook gelijk. Hihi

Ise/Rebbel: Hopelijk blijft het allemaal goed gaan. Blijft voor haar natuurlijk een ontzettende spanning. Zeker na de vroeg geboorte van haar zoontje.

Sjees: Bedankt! Ik zal het vanzelf wel merken hahahaha.
    Kan me voorstellen dat je het een beetje zat bent, maar toch hoop ik dat die kleine meid nog even blijft zitten hoor.

Pas je wel goed op? Morgen een rust dag he? Anders kan je misschien niet mee zwemmen.

Mecha: Nou dat was echt een droom hoor! Want wat er in mijn droom gebeurde zal Jeroen nooit spontaan doen! Whahahaha

Woops: Bedankt!

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

ooowwh helemaal vergeten morgen heb ik een fotoshoot.. ben best zenuwachtig want ik ga tegenwoordig niet graag meer met me hoofd op de foto alleen buik :D
    whahah en dan al die vrezelijke pukkels :( zo is alles weg en zo zit ik weer onder bah mja we maken er het beste van ;)

5. woops

woops Niet meer actief

Leuk een fotoshoot, veel plezier en die pukkels horen er helaas bij.
    Net zoals mijn extra kilo`s. :D

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Dat valt toch best wel mee Mecha. Het kan altijd erger hahahaha.
    Laat je morgen wel een foto zien??? Ben erg benieuwd.

Ga je maandag trouwens mee zwemmen?

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik ga het proberen ik heb een afspraak met een schilder maandag avond dus als ik het red om optijd terug te zijn dan kom ik zwemmen
    ennuh ja woops dat klopt maar wil niet zeggen dat k er blij mee ben whaha
    maar ja we zien wel ennuh ja als ik de fotos mooi vind dan laat ik ze zien :D

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ow! Ben ik vergeten te vertellen.

Ik heb een weekendje weg geboekt. Jeroen en ik gaan 4 december een weekendje weg naar Landal Green Parks.
    We hebben daar een huisje met open haard in de Veluwe! Heerlijk.

Ons laatste vakantietje met z'n 2en. Nou ja....2,5 dan. :D

Kunnen we even lekker bijtanken na alle stress die we hebben gehad met de hypotheek en de verbouwing.
    Even lekker weg. Jammie!!! :p

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Als je niet kan komen, stuur je dan even een sms-je? Want dan wachten Sjees en ik niet op je ;)

10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    We hebben een knuffel kat (Mazzel). Hij ligt erg graag op het aquarium.

View attachment 30655

Ga nu ook mijn bedje opzoeken.

Slaap lekker allemaal!

11. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Essie: gaaf, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

@ Sanne: fijn dat je bloeddruk toch goed was, maar wel balen van je suiker...hopelijk valt het allemaal mee!

@ Sjees: vervelend, die oefenweeen! hopelijk blijft je baby toch nog even zitten.....iig nog een week of 2!

@ Ankje: leuk dat je verrassingsuitje zo leuk was! Was het een beetje zoals die film?
    En gezellig nog even een weekendje weg.....en zeg maar gerust met z'n 2 4/5 hoor! :D

Hier vandaag mega veel gedaan in huis! Mijn dochtertje is de hele dag bij mijn ouders geweest en mijn schoonouders hebben heier geholpen. We hebben de zolder opgeruimd, schoongemaakt, ramen gezeemd, alle computerzooi naar zolder en alle dozen en toen in de lege kamer de gordijntjes opgehangen en de behangrand gemaakt. Bedje en commode staan al daar en donderdag wordt de nieuwe kast geleverd en kan ik beginnen aan het uitzoeken en wassen van de kleertjes! :D

12. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

Sep 3, 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hallo meiden!!!

Typ ik net een heel bericht, heb ik geen verbinding, dus maar even opnieuw.

Ik heb niet bijgelezen van 2 dagen hoor, dus hoop dat ik niet teveel mis, anders hoor ik het graag!!!

VERLOF IS VANDAAG INGEGAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een heerlijk gevoel zeg, maar wel héél vreemd om vanavond weg te gaan. Er waren een paar bewoners die huilend achter me aan kwamen en ook al weken roepen dat ze me gaan missen.... Ik ben de wereld niet uit!
    Ik ga lekker genieten zolang het kan, heerlijk!!!

Ik heb vandaag een heerlijke dienst gehad, heb lekker gebak meegenomen zoals beloofd, ben nog gaan wandelen en heb héél lang in de huiskamer bij de bewoners gezeten, lekker zoals vanouds. Doordat ik alles graag goed over wilde dragen en af wilde hebben, laatste tijd helaas veel op kantoor gezeten, maar heb alles met een goed gevoel achter kunnen laten.
    Ik zal het zeker ook gaan missen als ik zolang thuis ben, maar heb iets heel anders waar ik mee bezig ben en graag aan denk natuurlijk.

Morgen ga ik met mn schatje mee naar een bowlingwedstrijd, dus ik weet niet of jullie me nog zien. Probeer eerst lekker uit te slapen, maarja dat is een vraag of dat gaat lukken natuurlijk...

Voor degene die het nodighebben, héél veel succes weer met alles! En allemaal een héle fijne zondag!!! Dikke knuffel van mij

13. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

Sep 3, 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Ohjee, lees net over Rebbel. Wat vervelend weer. Meid, héééél veel sterkte met alles weer!!! Ik ga duimen voor je dat alles goedkomt en dat je kleine schatje nog zeker een aantal weken in je buik blijft!!! Dikke knuffel

14. Lynd

Lynd Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    1,119
    0
    0
    Goeiemorgen :D
    Ben al sinds 5.15 wakker, toch maar mijn bed uitgegaan, nu zit ik met mijn dekbedje op de bank slaperig te lezen.

@kareltje: hee, leuk joh, nu officieel met verlof! Geniet ervan!

@rebbel: hoop dat het loos alarm was en je beebje nog wat weken blijft zitten...! 't Is wat met jou, arme meid, elke keer weer wat.

@mamanama: heerlijk dat jullie zo veel konden doen in huis! Dat moet een lekker gevoel zijn!

Wij zijn de laatste twee-drie weken ook alles structureel aan het schoonmaken/uitsorteren, en dat gaat best goed. Volgende week komt mijn vriendin uit NL en dan gaan we er nog eens flink tegenaan. Onze babykleertjes zijn inmiddels bijna allemaal gewassen.

Al anderen wakker? HOop van niet, dat jullie nog lekker ontspannen op één oor mogen liggen ;)

15. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

Jan 6, 2009
    438
    0
    0
    Breda
    #11555 gewoon Sanne, Nov 22, 2009
    Last edited: Nov 22, 2009
    hoihoi,
    Vandaag niet de eerste post, maar wel weer erg vroeg uit de veren.
    Ook vanmorgen weer om 5 uur de wekker, om te gaan werken :(
    Is toch iets wat nooit echt went hoor, terwijl ik hier toch al ruim 6,5 jaar werk. Heb weer een ...nacht gehad. Man was gisteravond naar de voetbal geweest. Ik wist dat ie vandaag weer redelijk op tijd uit bed moest om te werken dus gaf ik hem het advies mee om na de wedstrijd niet meer de stad in te gaan, zoals vaak wel gebeurt.
    Maar hij zei dat hij dat niet zou doen...
    Vervolgens word ik wakker om 01:30 uur (lag er om 22:00 uur in), dus al wel zo'n 3 uur geslapen (sliep niet meteen om 22:00): nog alleen in bed. Buiten was wat lawaai van een stel zatte meiden volgens mij, allemaal gegiegel. Kon toen niet meer slapen. Nog een hele poos liggen doezelen, paar minuutjes ingedut steeds en dan weer wakker. Uiteindelijk om 03:45 uur echt weer klaarwakker: nog steeds alleen in bed. Ik dus hubbie maar eens gebeld. Die zat dus in de stad (hoezo eigenwijs :x), maar beloofde meteen naar huis te komen. Was dus om 4 uur thuis. Ik nog altijd wakker. Maar een keer gaan plassen (je moet wat) en toen liggen wachten tot mijn wekker ging om 5 uur. Tussendoor viel ik rond 04:45 volgens mij weer in een diepe slaap. Ben u dus zo duf als een konijn en val bijna in slaap achter de pc hier op me werk...:)

Ach ja, rustig aan doen op mijnm werk en vanavond maar heel vroeg naar bed.

* klaagmodus uit*

@ Rebbel: jeetje joh, het zit je niet mee he. Hopelijk weer loos alarm en mag je snel weer naar huis. Nog een paar weekjes volhouden he!

@ Kareltje: lekker joh: verlof!! Heb net even in mijn rooster gekeken en ik moet na vandaag nog 15 dagen werken in totaal, verdeeld over 4 weken. Ben dus jaloers!!!
    Geniet ervan he!!

@ Lynd: balen zeg, ook een korte, slechte nacht. Maar proberen wat rustig aan te doen vandaag he.
    Fijn dat je vriendin je volgende week komt helpen.

@ de rest: hopelijk hebben de meeste een goede nacht gehad. En verder een fijne zondag gewenst. Als ik hier niet in slaap val dan kom ik vandaag nog wel ff meelezen/typen...

16. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Even klagen hoor, maar oh wat een nacht zeg.. wakker van mijn heupen, wakker om naar de wc te gaan en niet meer in slaap kunnen komen, pannekoek die omhoog kwam, maagzuur, wakker om te draaien etc etc. Komt ineens kleine man tussenin liggen, heeft hij nog nooit gedaan, wil hij niet eens.. Ik had zoiets van laat maar lekker liggen. Hij had al meteen zijn conclusies toen mijn vriend begon te snurken: papa gek! en mama boos! ik zei dat ie niet zo moest snurken. Haha. Nou toen ging mijn vriends wekker om 5.15. Hij ging om 6.45 weg, en onze kleine man was dus al wakker dus ik moest eruit. Terwijl ik net na de wekker in slaap was gevallen..
    Maar ben niet de enige zo te lezen..;)

Maar goed, er staat hier nog een afwas en ik moet nog 1 kast opruimen. Tijd genoeg nu.. :)

Anke, wat heerlijk nog even een weekend weg!

Lynd, ik ga je recept ook eens proberen, maar dan de gezonde versie.

Kareltje, lekker nu verlof!

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

Ank,lag helemaal plat van je opmerking,over dat zal jeroen nooit doen….

Mecha, wat leuk een fotoshoot, maare je bent een hartstikke knappe meid dus die shoot zal wel goed komen hoor,waar is het eigenlijk voor? Voor jezelf of een blad?

Ank,ohhh ik ben jaloers op je,een weekendje weg in een huisje met openhaard.

Mamanama,wauw wat ben jij druk geweest,maar zeker een lekker gevoel nu datr allemaal gedaan is!

Kareltje heerlijk jij ook eindelijk zw.verlof, geniet er maar van…

Sanne,he bah zeg wat een piepnacht, hopelijk gaat je dag toch snel om en kun je vanavond lekker op de bank neerploffen en heerlijk niets doen!

Ise,jij ook een rot nacht en had je nog wel speciaal een goeie nacht gewenst;)

ik ga zo even met alain een boodschap doen,en vanmiddag komt een van mijn zussen een bakkie doen,ik had haar al een tijd niet meer gezien,dus heb er wel zin in!

18. Lynd

Lynd Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    1,119
    0
    0
    @sanne: balen dat je zo’n slechte nacht had, deels door je hubby. Vind zulke situaties ook moeilijk, aan de ene kant kan hij nog weg dus waarom zou hij het niet doen, aan de andere kant beinvloedt het jouw nachtrust (en jij kan ook niet meer de hele nacht weg – en het is jullie beider kind). Hoop dat je het een beetje volhoudt vandaag.
    Jeetje, je moet nog best veel werken dan… 4 weken… niet niks. Gaat dat nog wel?

@ise: ook jij weer geen makkelijke nacht gehad. Maagzuur is rot, he, en op de weg naar buiten smaken de pannenkoeken niet meer zo lekker ;)

Ik vind het niet zo erg om een slechte nacht te hebben, tenminste, bij mij bestaat dat er meestal uit dat ik heel vroeg wakker word. Sinds ik niet meer werk kan ik dat best goed hebben, omdat ik weet dat ik de volgende dag genadeloos in slaap kan vallen als ik daar behoefte aan heb. Dat scheelt echt gigantisch, ook bij hoe ik me voel ’s nachts als ik wakker word. Om 7 uur bij hubby gaan liggen doezelen (ik kan niet slapen als iemand mij aanraakt, heel ongezellig), en uiteindelijk om 8.30 weer opgestaan. Ben wel erg moe nu, maar ach.

Hubby heeft de kwast alweer ter hand genomen (volgende lading voor de box). We gaan vanmiddag even een nieuw winkelcentrum bekijken en ook naar de bios. Verder nog heel wat huishoudelijke klusjes op de lijst, maar is wel gezellig zo met z’n tweeen. :)

Laten jullie me weten hoe de cakes gelukt zijn als jullie hem bakken? Ben benieuwd!

19. Lynd

Lynd Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    1,119
    0
    0
    @sjees: jij lekker geslapen vannacht? Niet wakker gehouden door vervelende voorweeen?

20. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Sjees, ik had daardoor ook wel verwacht goed te slapen.. ;). Maar helaas.. Hoe heb jij geslapen? Veel plezier vanmiddag.

Haha Lynd, inderdaad is dat vrij vies ja, pannenkoeken de verkeerde kant op. Ik zal van de week eens zo'n cake maken, je hoort het van me. Succes met de klusjes en veel plezier bij de film.

Share This Page