Jeetje Sjees, valt best mee toch 5x eruit voor een plasje, nee zonder gekheid, hier gelukkig maar 1x Rebbel, meid wat fijn dat je er weer bent, je gaat die 34 weken gewoon halen hoor!!
thanks girlss @ sjees ja voor mezelf gewoon als aandenken voor me kleine meid @ kareltje wat fijn dat je verlof is ingegaan.. maar heb jij niet 4 tot 6 weken vooraf dan?? wat een luxe @ lynd wooww ben jij niet helemaal gesloopt dan?? Ff verder lezen hoor
@ sanne nou dat is toch hartstikke aardig hihi fijn om te weten dat men rekening met je houd toch??? @ diane jeetje meid wat erg.. ben je zo ziek nog steeds of alweer dan?? doe het rustig aan en inderdaad goed bijslapen en op krachten komen
Hallo hier ben ik ook nog eens. Rebbel: goed dat je weer uit het ziekenhuis bent! Ik hoop voor je dat het kindje nog even tot 34 weken blijft zitten (of langer natuurlijk). Diana: o bah, wat vervelend dat je zo erg buikgriep had. Gelukkig ben je ook weer uit het ziekenhuis. Ik zag nog mooie buiken van Eleni en Woops. De rest heb ik niet zo goed kunnen bijlezen. Sinds woensdagochtend sta ik er alleen voor, want mijn vriend is toen vertrokken op congres naar Slovenië maar gelukkig komt ie vanavond thuis. Ik heb al die dagen alleen voor ons dochtertje moeten zorgen en met die dikke buik is dat niet meer zo evident. Gisteren had ze dan ook nog eens een lastig dagje; gelukkig is ze vandaag superbraaf. Ze ligt nu in bed dus ik ga zo even wat strijken. Morgen heb ik een groeiecho bij de gynaecologe. Ik ben wel benieuwd of het nog steeds een gemiddeld kindje is. Het zit wel al vrij laag, ik vraag me af of het al met het hoofdje vastzit. Al verschillende mensen hebben nu gezegd 'het duurt zeker niet lang meer?' en dat is dan omdat mijn buik al zo laag zit. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me soms ook voel alsof het niet lang meer kan duren, ik kan me niet voorstellen dat ik nog 2 maanden moet. Maar ik zou wel liever hebben dat het nog tot in januari blijft zitten hoor.
Nou, nog steeds op mijn werk... Mijn collega is net pas weg en heeft allerleu praktische klusjes gedaan, zodat ik die niet meer hoefde te doen. Ik mocht lekker achter de pc blijven zitten om een aantal andere dingen af te maken, die ik de komende weken af moet krijgen. Was wel heerlijk, maar voel me dan toch een beetje schuldig... Ga nu ff de laatste dingetjes doen, dan wachten op mijn aflossing om 5 uur, naar huis rijden en lekker op de bank ploffen. Misschien ff uurtje tukkie doen. Rebbel: welkom terug. Nog een paar weekjes volhouden he.... Gelukkig weer vals alarm, maar kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt na elke keer. Ik vind het al spannend voor je, laat staan wat er steeds op jou af komt. Hopelijk kun je op tijd wat rust vinden. Oja, kom er net achter dat zo'n 'glucose-tollerantie-test' die ikm oet doen van de vk 2,5 uur duurt! Ga ik morgen dus niet redden, want kan om 8 uur in het zkh terecht, maar moet om 10:30 uur bij therapie zijn... Ik hoef dinsdag pas om 12:30 te wrtken, dus ga ik dinsdagmorgen wel. Kan ik morgen toch nog een beetje uitslapen Jullie allemaal nog een fijne dag he.
Diana en Rebbel, gelukkig dat jullie weer thuis zijn! Heel veel sterkte en neem jullie rust he8)?! Kareltje geniet van je verlof! Sanne jeetje dat duurt zeker lang zeg! Wel lekker dat je nu toch kan uitslapen morgen. Werk ze nog ff! Slapen: hier echt weer een k-nacht door die kramp. Maar ja....pech. Misschien toch eens over die magnesium na gaan denken... Meiden fijne zondag verder! Ik ga zo mijn zusje ophalen en m'n vader komt ook eten.
heej meiden, ben terug van de film. Was wel aardig, standaardthriller met Kate Beckinsale (Whiteout). Nieuwe winkelcentrum is heel mooi, maar wel veel te dure (merk)winkels, dus echt shoppen zal ik er niet. Er vroegen er twee of ik niet heel moe ben als ik zo 's ochtends vroeg wakker word: ik ben wel moe, maar het valt mee. 's middags doe ik vaak een tukkie op de bank (ok, soms wel 2 uur), maar over het algemeen gaat het wel. @rebbel: fijn dat je weer thuis bent, meid! De klok tikt verder, je bent al goed op weg naar de 31 dus dat ga je volhouden! Elke dag is er een, dus je kan eigenlijk elke dag een feestje vieren @juni: zal wel zwaar geweest zijn de afgelopen dagen zonder vriend. Goed dat hij er vanavond weer zal zijn! @sanne: heerlijk dat je morgen toch kan uitslapen! @essie: gewoon doen, dat magnesium. Je hebt immers niks te verliezen? Ik ben vanochtend begonnen met slikken.
ff snel een inbraak fotoshoot begon wat stug maar is goed geeindigd ik denk dat het wel leuke fotos tussen zitten :d dus zodra ik wat heb dan laat ik wel wat zien.. nu snel koken want me kind heeft honger whaha kussenn
Hallo allemaal! Ben weer terug van mijn weekend Texel. Het was heerlijk, lekker uitgewaaid. En weer veel complimenten dat ik zo mooi zwanger ben. Ik krijg wel steeds meer "last" van een groter wordende baby in de buik. Ze zit af en toe klem onder mijn ribben, of zit tegen mijn rug aan (zo voelt het althans) etc etc. Ik heb snel teruggelezen maar zag wel dat Rebbel weer even in het ziekenhuis moest blijven. Ik hoop echt dat de baby nog even een aantal weekjes blijft zitten! Morgen ben ik alweer 33 weken... wow! Nog a.s. dinsdag/donderdag en de maandag erop werken en dan verlof. Aftellen geblazen. Fijne avond allemaal!
Heb even snel gelezen......zag dat Rebbel weer thuis is! Fijn meid, dat je toch naar huis mocht! Hopelijk blijft de kleine nog een week of 2 misntens blijft zitten! Hier vandaag ook een 32 weken dansje! Ik vind het zo supersnel gaan! Ik moet nog 6 dagen werken, verdeeld over 2 weken.... Daarna lekker een weekje naar Center Parcs met z;n drietjes!
@Rebbel: Ooh wat is dat schrikken! Dat is veel te vroeg! Gelukkig doet het niets met je bmm. Laten we hopen dat het zo blijft. Fijn dat je weer thuis bent. Jij gaat de 34 weken halen, dat moet gewoon!! @Mecha: Alles gaat goed hier. kBen echt blij dat ik mijn stage heb opgesplitst. Zoveel relaxter nu. Nog 12 dagen en ik heb verlof jeej kBen wel benieuwd naar je foto's! @Lynd: Volgens mij heb ik het recept van je cake gemist. Wat voor één is het? @Juni: Wat jij dat niet die vertelde over dat matje dat je onder het matrasje moet steken en dat een alarmsignaal geeft als het kindje niet meer ademt? Zoja, hoe heette dat? Ik ben weer volop bezig met het knutselen aan mijn suikerbonen Ze zijn bijna klaar. We hebben vandaag de wieg in de slaapkamer gezet. Echt mooi Als ik eraan denk, zal ik er eens een foto van nemen.
Mecha, ben heel erg benieuwd naar je foto's Belle, welkom terug, fijn dat jullie zo genoten hebben. Lekker he de laatste daagjes werken. Kijk er ook enorm naar uit. Gewoon zo lang niet meer naar je werk, heerlijk Mamanama, ook de laatste daagjes werken, gaat snel he Hilli, ben benieuwd naar de foto van het wiegje Hier is de babykamer nu echt af, alleen de gordijnen moesten nog ingekort worden. Heeft mijn tante vandaag gedaan, dus dat is ook weer klaar.
@hilli: appel-kwarkcake en roomboter cake met appel,walnoten en kaneel. Paar pagina's terug! Ben superduizelig. Ga even op de bank liggen en journaal en daarna boer zoekt vrouw kijken. Kijkt iemand dat hier nog?
@Jada: Wat fijn seg dat het kamertje helemaal klaar is. Ik moet hier nog steeds een plankje hangen. Maar kheb er nog geen. Ik zou het ook liever nu al klaar hebben, maar mijn vriend zegt dat het in de Kerstvakantie ook wel goed zal zijn ... Ik zit maar steeds met het idee in mijn hoofd, wat als de kleine vroeger komt, maarja. @Lynd: wow dat klinkt wel heel erg lekker! Hebben jullie kleintjes trouwens ook zo vaak de hik? Hier nu voor de vierde keer vandaag.
Hier nog een die vaak de hik heeft, gisteren ook wel 4x, moet zeggen dat het vandaag wel erg meevalt, maar 2x Lynd, wat vervelend dat je zo duizelig bent, teveel gedaan vandaag? Als het alleen het plankje nog maar is, ben je toch ook al bijna klaar Hilli. Plankje hangt ook zo.
Hilli, ben benieuwd naar je wieg! Hier voel ik niet zo vaak dat de baby de hik heeft. Maar moet zeggen dat ik sowieso vaak alleen de voetjes voel bovenin. Belle, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Lynd, heb je lage bloeddruk? Ik dacht alles wel aangeschaft te hebben, maar er blijven steeds dingetjes bijkomen op mijn lijstje. Hebben jullie dat ook?