Wat rustig hier vanavond! Ben nog steeds superduizelig, zal wel de bloedarmoede zijn of lage bloeddruk, of misschien toch afgeknelde aders. Als ik rustig lig gaat het goed, maar als ik overeind kom kiep ik bijna om. Heb in elk geval niet teveel gedaan vandaag, misschien draagt het slaaptekort er ook aan bij. Ga dadelijk maar naar mijn nest. Hik hier hetzelfde, kleine heeft er soms meerdere keren op een dag last van, ocharm. In elk geval is hij goed zijn longen aan het oefenen!
Jeetje, had ik een héééél bericht, geen verbinding....dus daar ga ik weer! @Rebbel Fijn dat je weer thuisbent! Wat vervelend dat je wéér naar het ziekenhuis moest. Je voelde ja van de week zo goed en ineens sloeg het weer om, bah. Meid, veel succes met alles en ik duim met je mee. Hou je taai, dikke knuffel!!! @Jada/Ankje/Blaine Is idd een heerlijk gevoel dat ze je missen, doet je toch goed! Is echt een superleuke groep en stuk voor stuk leven ze op hun eigen manier heel erg mee. Komen straks ook graag snel langs. @Mecha Idd een heerlijk gevoel! Had nog veel uren staan, dus heb lekker rustig af kunnen bouwen en ben nu 3 weken eerder vrij voor ik officieel met verlof ga. @Juni Succes en veel plezier morgen met de echo! @Essie79 Bedankt, ga ik zeker doen! Jij nog steeds zoveel last van kramp, echt vervelend meid. @Belle1978 Fijn dat je zo genoeten hebt! Ja de weken vliegen echt om hé, zijn morgen alweer 33 weken ja! Veel succes nog met de laatste loodjes op ehtw erk! @Mamanama Ook al aan het aftellen, heerlijk! Welke CParcs gaan jullie? Wij gaan 7 december nog lekker samen naar de Kempervennen, hebben er echt zin in! Allemaal weer veel succes met alles en hopelijk een rustige nacht, zonder teveel plasjes, hahaha. Fijne dag morgen, dikke knuffel
Hilli, snel even een reactie voor ik naar bed ga: die matjes heten Angelsound (je kunt het oa bij Dreambaby kopen). Maak jij uiteindelijk ook de doopsuiker zelf?
Het is hier rustig... Ik ga ook lekker mn bedje in! Welterusten en zal er vast morgen ergens weer zijn... Doeiii
Lynd doe je rustig aan maatje8)? Hoop dat je een goede nacht maakt! Belle fijn dat je weekend zo leuk was! Jada lekker joh de kamer klaar!! Hilli jij dan ook bijna! Fijn! Ongeduld.....hebben jullie daar ook 'last' van Ik vandaag met vlagen; wil zo graag m'n zoon zien en vasthouden....!! Oh af en toe kan en wil ik echt niet meer wachten!! Ik ga zo maar eens naar bed, hopelijk zonder kramp8).... Voor hier alvast: GOEIEMORGEN!!
Ha, weer als eerste vandaag. En dat terwijl ik goed 'doorgeslapen' heb tot de wekker voor hubby om 6.30 ging. Wel aantal keer wat wakker gelegen, maar al met al probleemloze nacht. Duizelig ben ik ook niet meer. @essie: ja, ik wil de kleine nu ook wel eens zien, heeft allemaal lang genoeg geduurd - maar als ik dit uitspreek zeg ik er altijd tegen mijn buik achteraan: "maar toch lekker tot januari blijven zitten, hoor!" @hilli/juni: over de angelsound (matjes die ademhaling in de gaten houden): het werkt in principe wel, maar je moet bedenken dat deze matjes erg vaak vals alarm geven (bijv. kindje kruipt er in zijn slaap vanaf). Ik denk dat je dan zelf een hartverzakking kan krijgen... Bovendien is er ook zoiets als elektrosmog wat schadelijk is voor het lijfje, want in principe slaapt je kind dus full-time op een electrisch spanningsveld. Ook niet zo gezond. @kareltje: ik typ langere reacties meestal in word, om het dan te kopieren. Inderdaad niks frustrerenders dan als je lang bezig geweest bent om iedereen te antwoorden, en dan verdwijnt het. Of kopieer de tekst tijdens het schrijven (en voor het verzenden!) afentoe met copy, je kan het dan altijd nog pasten als het verdwijnt. Maar blijft lastig. Wel lief dat je je post nog een keer hebt geschreven, hoor! Weet niet precies wat ik vandaag ga doen, hubby leert thuis vandaag, op zich wel fijn, maar betekent ook dat ik niet dat doe wat ik anders zou doen (bijv artikel schrijven voor wetenschappelijk tijdschrift, daar moet ik echt alleen voor zijn). Misschien vanmiddag zwangerschapszwemmen, was ik nog niet, tot nu toe maar heb nu een mooi zwembad gevonden waar ze het aanbieden. Wel ver weg, zal zeker 1,5 uur onderweg zijn (maar voelt niet zo lang omdat het binnen de stad is). Nog even over nadenken. Heeft iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Ah Lynd maatje je bent me toch net voor hahaha!!! Dacht ik misschien weleens de 1e te zijn!! Maarre, goeiemorgen! Jullie zijn dit echt niet gewend van mij zo vroeg, maar m'n vriend was vroeg op en ik werd gek van een ding op het balkon die door de wind de hele tijd herrie maakte. Dus ik dat balkon op om het te verplaatsen. Nou toen dacht ik doe eens gek, ik ga wat doen!! En zo zit ik hier, aan m'n thee met beschuit! Ik heb trouwens vrij goed geslapen, maar wel een beetje kort. Verder vandaag maar echt eens iets doen aan school....wo,do,vr les. Ze gaan dus als het goed is vandaag beginnen met de werkzaamheden, maar ze zijn er nog niet. Ws omdat het de 1e dag is; zullen ze wel alle spullen moeten inpakken ofzo...ik zie het wel8). Ligging baby: volgens mij is ie gedraaid!! Ik voel hem nu sinds gister heel erg laag in m'n bekken, en niet echt meer rechts (waar ie eerst met z'n hoofd lag). Nu maar hopen dat, als ik het goed heb, dat ie dan de juiste kant op gedraaid is!
Lynd: Wat naar zeg! Pas je wel goed op? Anders misschien even naar de HA? Kareltje: Als ik op mensen reageer doe ik dat eerst in Word. Dan kopieer is dat op de site. Dus als de site eruit ligt dan hoef ik het bericht van Word alleen op te slaan en ik kan zo weer verder. En je hoeft geen berichten te onthouden. Ik lees een stukje van iemand dan reageer ik daarop. En dan lees ik weer verder. Hihi, zag dat Lynd hetzelfde doet! hihi Essie: Jaaah!!! Dat hebben wij hier ook hoor! Ik kan bijna niet wachten om te zien hoe ze eruit ziet. En om haar heerlijk vast te houden en te knuffelen enzo. Ow heerlijk!!!
Essie, herkenbaar hoor, ongeduldig zijn! Ik kan niet meer wachten.. Lynd, ik ga straks naar mijn werk, koffie drinken. Ik heb eindelijk een goede nacht gehad, jeej!
Lekker Ise! Ik heb ook lekker door geslapen, al vind ik in slaap komen wel erg lastig. Werkse vandaag!
Nou niet echt denk ik. Het wordt ook verschrikkelijk rot weer vandaag. Ga de laatste kleertjes strijken en opruimen in een doos. En een beetje afstoffen. Maar voor de rest niet veel. Ga jij nog wat leuks doen vanavond?
Ankje en Ise ook goeiemorgen! Vannacht idd weinig last gehad van kramp, maar meestal begint dat ook later dan nu! Oja, de meesten van jullie hebben een voedingskussen toch? Welke hebben jullie? Ik denk dat ik er toch ook maar eens 1 ga aanschaffen. Zo'n gewoon kussen wordt zo snel plat. Lynd leuk als je gaat zwemmen! Ga je toch gewoon ff kijken of het wat is, kan je dan altijd nog beslissen. En hoe voel je je???? Niet duizelig meer dus? Dat is mooi!
Ik heb een voedingskussen van mijn vriendin te leen gekregen. dat is een kussen die in een U ligt. Erg fijn! Zo'n voedingskussen is zeker een aanrader, niet alleen voor het slapen, maar ook voor op de bank of om met een bordje op schoot te eten.
Ik heb geloof ik een voedingskussen van de Hema. Kan er nu alleen niet mee slapen gek genoeg. Ik moet straks voor al mijn collega's soesjes maken (soesjes in witte chocolade dopen met muisjes erop). Ben ik weer even zoet mee. Mijn collega gaat morgen met verlof, vandaag haar laatste dag dus. Mijn officiele verlof begint vrijdag maar ben natuurlijk al even thuis. Maar mijn leidinggevende had gevraagd of ik ook wilde komen vandaag. Dus mijn collega en ik "trakteren" op soesjes. Ietswat voorbarig misschien, maar erg lekker dus we dachten we doen het gewoon, hihi. Dus mijn dag is wel weer gevuld..
Hee, jullie zijn wakker Ja essie, je kan niet de laatste EN de eerste zijn die post op het forum, he? Eet jij alleen beschuit 's ochtends? Daar zou ik het niet op redden. Ik eet meestal 3 boterhammen (groter dan de NLse) + 2 beschuit + aantal crackertjes. Allemaal volgepakt met zoet spul Daarna voel ik meestal wel (zoals wel vaker tegenwoordig) dat er in mijn buik niet zoveel ruimte meer is voor mijn maag, maar ach... Hee, dat zou fijn zijn als de baby gedraaid is! Zorg minder! Wanneer moet je weer naar de vk die dit kan bevestigen? Ze zeggen dat je het zelf kan voelen, maar ik voel echt het verschil tusssen kop en kont niet En als je kramp meestal later op de ochtend in bed op komt zetten, is dat misschien je wake-up-kramp, tijd dat je eruit moet Ik zit nog in mijn ochtendjas, ga dadelijk even douchen en daarna misschien nog wat oude kerstallerhandes doorspitten op zoek naar een o-zo-simpel luxe recept. @ise: fijn dat je eindelijk goed hebt geslapen! Lekker, he! Dus je gaat alleen voor de gezelligheid naar je werk? Dat zouden ze op meer plekken moeten invoeren...
Ise daar ben je dan zeker 'zoet' mee. Veel plezier ook! ANkje heb je dan ook voedingskussen met een andere vorm? Dacht dat ze allemaal een U zijn Lynd ik ben normaal dus helemaal geen vroege vogel, behalve als ik moet werken of vroeg naar school moet. En dan drink ik water of iets van melk, pak ik een banaan of een droge cracker mee en ben ik foetsie. Daarna eet ik dan pas weer rond 10.00 (nu wel vaker vroeger want dan red ik het niet). Ik weet ook niet of ik er nu wel uit blijf hoor! Maar denk het wel. Zit voorlopig nog lekker in m'n duster. Ik moet 7 dec. weer naar de vk, dus ben benieuwd. Ik snap nu ook niet zo goed hoe ie ligt, aangezien ik ook niet veel voel links onder m'n ribben. Daar zou ie dan moeten liggen met z'n voetjes....of dus finaal verkeerd om nu ipv dwars.