suzanne: nou precies! En dat is voor mij al lang 5 uur slapen verder heel de week 2 a 3 uur en 1 keer ook 5 uur geslapen dus ben behoorlijk op! Rebbel: wat een mooi wiegje zeg! Ik ben zelf helemaal niet zo wiegerig maar deze is echt heel mooi!
Zo heb nog even lekker geslapen. Het is ook ontzettend Kl*t* weer. En dan slaap ik altijd zo lekker. Hihihi Essie: Wat is dat dan, zon aerosleep. Ik weet nog niet of ik wel zoiets ga halen hoor. Maar ik ga er nog nooit van gehoord. Suzanne: Ow balen!!! Dat zul je nou altijd zien he. Heeft hij al een andere afspraak gemaakt? Marleentje: gefeliciteerd met je 32 weken!! Als je 5 uurtjes slaapt, ga je dan overdag nog een keer naar bed? Lijkt me dat je het niet helemaal red na 5 uurtjes slaap toch? Rebbel: Leuk wiegje! Ons kleintje ligt al 3 weken met haar hoofdje naar beneden, dus ik kan er niet over mee praten. Sterkte meis! Blijf voor je duimen dat jullie kleintje nog even lekker blijft zitten. Sjees: Heb je zin om mee te zwemmen vandaag? Of heb je veel pijn. Jeroen brengt me vanavond weer, dus als je mee wilt kunnen we je wel ophalen.
Suzanne, wat vervelend. Nu is het dus volgende week? Marleentje, gefeliciteerd! Rebbel, mooi wiegje hoor. Mijn beebje ligt dan wel met haar hoofd beneden, maar ik voel haar heel erg laag. Als ze haar hoofd schuift dan voel ik dat zo onderhand ter hoogte van het schaambot. En als ze hikt tikt haar hoofd tegen mijn onderkant (haha, sorry weet even niet hoe ik dat anders moet uitleggen..).
Sjees, wat rot zeg.. Ik maak de soesjes trouwens niet zelf hoor, smelt alleen de chocola, doop ze daarin en dan even door de muisjes. Nee, als ik 100 soesjes ook nog moest gaan bakken vandaag..
Hey hey, Hoe is het hier? Ons kindje heeft de afgelopen acht weken (sowieso) al met het hoofdje naar beneden gelegen. ALs ik loop voel ik soms prikken doortrekken tot de uiteindelijke exit voor de beeb (jullie weten wat ik bedoel ) VOcht: Al sinds week 6 last van... verschrikkelijk irritant inderdaad! Geen ringen, geen variatie in schoenen, een opgeblazen hoofd en alles is... .nou ja... vol hihihi. Wiegje: Mooi! Ik ben niet zo'n wiegenfan, omdat ik het gewoon onpraktisch vind voor mezelf (beetje praktisch ingesteld). Maar ik vind het heerlijk schattig en lief kijken... dus mooie keuze! Sollicitatie: Balen dat het is uitgesteld... hopen dat diegene snel beter is en hubbie op kan voor derde gesprek! Groetjes!
@Marleentje: echt ontzettend balen van je slaapgebrek. Ben jij (nog) aan het werk? Oscar moet even afwachten totdat die man weer beter is, dan wordt hij gebeld voor een nieuwe afspraak..... SOESJES!! Daar heb ik ook wel zin in!!
@Jada: Idd alleen een plankje is snel gedaan. Maar tis toch fijner als alles al af is @Juni: Ja kheb alles van de doopsuiker zelf gedaan. Ik heb foto's zal ze zometeen posten En bedankt voor de naam van die matjes @Essie: Ja! Dat ken ik! Ongeduld ... Ik wil hem ook zo graag zien en vastpakken, knuffelen, kusjes geven ... maar tis nog te vroeg Hehe. Nog effe volhouden! Ik heb ook een voedingskussen. Zo heerlijk om mee te slapen. In het begin vond ik het wel erg groot en lomp, maar kben het nu helemaal gewoon en hij is wat zachter geworden. Ik heb trouwens een Formfix. @Lynd: Wow jij rijdt ver om te gaan zwemmen. Ik was vandaag met mijn klasje in het zwembad. tWas er zo lekker warm en dat water ... Ik zou er zo ingesprongen zijn @Ise: Ooh soesjes ... lekker Eentje voor Ise, eentje voor de collega's ... @Ankje: Jeej, maandag bouwen! Wat fijn Dutjes tussendoor zullen mss wel wat moeilijker worden. Moet je mss maar effe bij Sjees op de bank gaan liggen @Suzanne: Vervelend ség, dat die dan net nu ziek is. Maarja, je kan er toch niet veel aan veranderen hé. @Marleentje: Gefeliciteerd met je 32 weken!! Haha effe stom. Ik dacht wow 32 weken, dat is al zooo ver. Ben ik zelf al 32 weken ... Hihi. @Rebbel: Wat een mooi wiegje! Wij hebben echt een oude wieg. Daar heb ik nog in gelegen Ik heb vandaag om 15 uur de echo bij die nieuwe gyn. De echo is twee keer verzet Maar vandaag heb ik hem echt! kBen zo benieuwd hoe die nieuwe gyn gaat zijn en hoe mijn mannetje ligt. Ik heb er echt geen idee van. Er steekt ook altijd iets naar buiten aan de rechterkant van mijn buik, ... rarara wat zou dat zijn! Oké, nu ga ik spammen hé. kHeb foto's van de wieg en van mijn suikerbonen. Eerst de bonen. Ik heb van elk doosje, eendje, en buisje 50 stuks. Dus kmoest er zo'n 150 maken
LadyJoey: Nog een weekje volhouden. Wat gaat het snel eigenlijk he. Hilli: Wat een leuke bedankjes!!!! Je zult er veel van horen van mensen denk ik. Het wiegje is ook ontzettend schattig.
@Ankje: Hihi bedankt tIs hier wel de gewoonte om er voor de kleintjes iets bij te steken. Bv. potloodjes of een sleutelhanger zoals ik heb gedaan. kVind ze ook wel geslaagd
leuke bedankjes hilli! en ik kan de naam zo niet lezen hoor! bij mijn zoontje hadden we ook een oude wieg, wieg waar mijn vader nog in heeft gelegen, dat vond ik wel heel speciaal, maar hij is echt oud en begint het wat te begeven. ik zou niet willen dat de wieg bij ons dan kapot gaat, dus vandaar nu dit wiegje!
suzanne: ik zit helaas al vanaf week 18 thuis door de BI Hilli: jij dan ook gefeliciteerd met je ruim 32 weken haha! Heb dat zelf ook vaak dat ik denk zo die heeft al een buik of die is al ver terwijl ik zelf net zo ver ben of net zo'n buik heb haha Ook al een mooie wieg! En leuke geboortebedankjes! Hier ook al druk bezig met de geboortebedankjes! Moet ze nog vullen en als de kleine geboren is moet de geboortedatum er nog op!
@Hilli: die wieg komt me bekend voor! Wij hebben ongeveer dezelfde, maar die is creme-wit geschilderd en er zitten pootjes onder i.p.v. wieltjes. Oscar en zijn broers en zus hebben er nog in gelegen. Wat een leuke bedankjes! Ehm.. volgens mij doen wij (nog??) niet aan bedankjes... toch eens over gaan denken....
ik moet zeggen dat het voor mij echt nieuw is... die bedankjes! Heb ik nog nooooit gezien??? (Als mensen bij ons op kraamvisite komen is er beschuit met muisjes en als ze langer blijven altijd gewoon gezellig borrelen, met een pilsje en wat lekkers op tafel...)
hoihoi, Wat een ...weer zeg! Wilde vandaag nog ff langs de blokker, want stonden wat leuke/praktische dingen in de folder (wil nog bigshirts hebben voor/na de bevalling en een badjas, zijn daar nu goedkoop), maar ga er echt niet door zo. Komt later wel deze week. Ik lees dat de meeste een redelijke nacht achter de rug hebben. Mooi zo! Bij mij viel het ook mee, paar keer wakker, wat pijntjes, maar wel elke keer terug in slaap kunnen komen. Ik hoef er nog altijd niet uit 's nachts om te plassen, dus das al een voordeel... @ Ise: hmmmm, soesjes, krijg er spontaan zin in. @ Essie: hopelijk is de baby idd gedraaid. Zou al een zorg minder zijn he. Bij mij ligt ze al zo'n 5 weken met haar hoofd omlaag. Ik voel soms ook wel heel laag bewegingen. Net als nu, ze heeft de hik en soms voel ik dat meer bij mijn schaamstreek en soms meer richting haar billen en rug. Ik heb gelukkig weinig last van getrap tegen mijn ribben. Ze ligt met haar billen afwisselend links, maar meestal rechts en met haar benen rechtsom gevouwen weer richting haar hoofd geloof ik. Een compact pakketje dus . Heb daardoor soms wel een hele gespannen buik, dan heeft ze volgens mij haar benen naar binnen gevouwen. Billen komen dan ook helemaal naar buiten zetten. @ Suzanne: balen zeg, dat die man ziek is. Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld. Hopelijk hoor je snel meer. @ Rebbel: mooi wiegje zeg. Vind het zo schattig om dat allemaal voorbij te zien komen hier. Aahhh.... @ Ladyjoey: nog 1 weekje werken: super zeg!! Hopelijk is ie zo voorbij en kun je het voor jezelf goed afsluiten. Ik moet er nog 4... @ voedingskussen: slaap ik al weken mee en ligt heerlijk. Weet eigenlijk niet welke ik heb. Heb hem via marktplaats kunnen kopen voor een tientje met extra hoes, bij iemand die vlakbij mij woont. Ik leg hem meestal ter hoogte van mijn onderbenen met de uiteinden naar boven. Op die manier kan ik makkelijk omdraaien zonder dat hele ding mee te hoeven draaien. Wel even je ene been er onderuit halen, maar verder bevalt het dus erg goed. @ Hilli: fijn dat je naar de nieuwe gyn mag nu. Hopelijk een hele verbetering. Die bonen zien er erg leuk uit zeg. Wij doen niet aan die dingen. Ben zelf ook niet zo creatief om daar zelf iets leuks van te maken @ myself: vanmorgen voor de 2e keer naar therapie geweest. Mijn bekken stonden nog mooi recht na een week. Heb weer een kwartiertje bewogen en wat oefeningen mee voor thuis. Hoef nu pas over 2 weken terug te komen. Ik had gisteren op mijn werk wel het idee dat de pijn minder was, dus we houden de hoop erin. Deze week maar 3 daagjes werken (di/do) en vrijdag uit eten met mijn team van het werk. Ik ga even kijken of mijn was al klaar is en die dan maar ophangen. Moet ook gebeuren he... Nog een fijne dag allemaal.
LadyJoey: Wij doen hier ook gewoon beschuit met muisjes hoor. Ben benieuwd naar de naam!!! Eigenlijk naar alle namen. We schrijven nu al zon 7 maanden met elkaar. En tja, dan heb je toch wel iets zo samen. Ben erg nieuwsgierig. Aanbieding Lydl: Er zijn leuke rompertjes, slapbertjes en pantoffeltjes in de aanbieding bij de Lydl. De aanbieding is vanaf 30 November. http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/SID-0331AD28-B7C11627/lidl_nl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=9497