Sjees: Je hebt ook gelijk, maar vond het wel erg raar gezegd door ze. Een erg duidelijk bevallingsplan Sjees! En ontzettend bedankt dat je dit ons even laat zien.
@ sjees, dat is nog zo kort voor je dat moet toch lukken . Het schiet al wel erg op en wel prettig voor je dat je toch thuis mag bevallen, dat wilde je toch het liefst. Ik las toevallig gisteren nog dat zwangeren die veel oefenweeen hebben vaak een snellere en makkelijkere bevalling hebben, je snapt ik moest direct aan jou denken
Ank, ja ik dacht misschien willen jullie hem ook,dan hoef je alleen her en der wat aan te passen en ben je klaar ise, ja gaat snel nu he? 1,5 week en dan zitten we 'veilig'
Sjees mooi plan hoor! Heb ik zeker ook wat aan! ANkje beterschap voor Jeroen. Pijnlijk... Belle mooie buik hoor!! Lynd getver balen dat je weer last hebt van maagzuur. Echt naar is dat he?! En wat kan je dan eigenlijk weinig eten vind je ook niet? Kon gister ook maar een paar stukjes ananas eten....wel jammer. Slapen: hier ook een goeie nacht gehad, geen kramp!!! Zembla ga ik zo kijken.
whahhahaha lag net weer helemaal in een kreuk, het kerstnummertje van flappie kwam voorbij op de radio
Blijft geweldig ja Gatver doet dat stomme UPC on demand het weer eens niet:x! En heb geen zin om op de pc te kijken.
pff... wat gaan jullie hard meiden! zo ik heb vanmiddag mijn 2e prik voor de mex. griep gehad, dus ben nu volledig ingeent. milan heeft de enting ook gehad, hij gaf geen kik zei mannetje en had amper in de gaten wat er gebeurde. liefs rebbel
Ahhhh, flappie dat blijft geweldig Sjees, mooi neergezet dat bevallingsplan Grote vent al Milan, niet eens een kik geven. Meestal gaat het zo snel, gelukkig maar
Sjees: Flappie is ook een van de bekende nummers hahahaha Erg leuk jah. Rebbel: Wat een grote jongen heb jij zeg! Goed zo! Essie: Bedankt! Zal het doorgeven hahaha. Doet UPC on Demand het weer. Hier doet hij het. Ik heb de uitslag van mijn urine. En ik heb geen BO. Ze hebben het wel even op kweek gezet voor de zekeheid en moet morgen na 14:00 weer even bellen.
Hallo! @Ankje Idd lief hé! We zijn maar naar een tuincentrum gereden, want zo'n bui hoef ik niet op mn hoofd te hebben, haha. Nu even lekker zitten en dan koken. Gelukkig geen BO, maar nu weer afwachten wat het wel is. Succes!!! @Spuiten Wat raar dat het overal anders is. Hier vroegen we het aan de gynaecoloog en die zei meteen dat het echt geadviseerd wordt en ook voor mijn man. Meteen gebeld met assistente van huisarts en kon meteen een brief voor hem ophalen. De eerste hebben we vorige week gehaald. Tot vanavond?! Doeiii
Essie: We denken dat ik zo nu en dan pijn heb omdat die kleine momenteel een groeispurt maakt. Het enigste wat het nog zou kunnen zijn was BO. Maar dat is dus nu uitgesloten. Voel me ook prima hoor, alleen zo nu en dan pijn in mijn buik. Kareltje: Wat leuk zeg! Heb je nog wat leuks gekocht bij het tuincentrum?
Ankje, fijn dat het geen BO is! Ik heb ook geregeld last van buikkrampen. Dat kan idd wijzen op een groeispurt of indalingsweeen. Beterschap voor Jeroen, klinkt erg pijnlijk! Rebbel, wat een stoere vent die Milan, goed hoor! Morgen alweer 34 weekjes! Begint nu echt op te schieten, vooral als je weet dat tweelingen vaak 3 weken eerder geboren worden.... Moet morgen naar de dietist, heb zwangerschapssuiker...grrrr xx
Misschien wordt ik nu wel heel erg vergeetachtig Nikkie. Maar ben jij ook zwanger van een tweeling? Dacht dat Eleni hier de enigste was. Hopelijk gaat het allemaal nog goed met je zwangerschapssuiker
@Ankje Nee, niets gekocht. Alleen rondgelopen en wat gedronken. Wel even langs Leenbakker geweest, plakplastic besteld voor de slaapkamers. Kunnen we dat van de week ook weer afmaken. Nu is het zo kaal... @Nikkie80 Vervelend zwangerschapssuiker, succes ermee meid! En idd een fijn gevoel dat je al 34 weken bent met een tweeling. Nog even volhouden... Gaat het allemaal wel goed of is het erg zwaar met 2 kleine schatjes in je buik? Groetjes weer
nikkie, oei zw suiker das niet fijn,verdwijnt dat na de zwangerschap weer? En jij schiet nu zeker hard op ja! Ank,en al je strijk weer weg?Was het gezellig met je moeder? Kareltje ik vind tuincentra's ook altijd leuk om rond te neuzen,vooral nu met die kerstaankleding. rebbel, wat een bink zeg dat ie geen kik gaf, is vast net zo stoer als zijn moeder Gaat het weer een beetje met je buik nu? Ik heb hier net gewoon 2 uur liggen slapen,was echt zo weg.
thanks mamanana... en wat een grote mooie buik heb jij zeg nee hill niet genomen wel een super leuke wieg jeetje wat leuk essie jaaa ging prima af en toe wat huilende en kindjes die overstuur waren maar over het algemeen waren de kindjes heel dapper hoor viel me reuze mee nog 3 daagjes prikken
Nikkie, bah zwangerschapssuiker.. Moet je je dan steeds prikken in je vinger? Rebbel, stoere jongen hoor! De mijne heeft m ook net gehad. Nou, ga weer even verder met koken..