Ow! Dan is het goed Ik was zelf ook een stevig kind toen ik geboren was. Ik woog bijna 9 pond toen ik geboren was. Ik kon zowat naar de peuter school hahaha
Goedemiddag allemaal!!! @Sjees Ik heb sinds 2001 allerlei lichamelijke klachten. Na jaren dokteren is er uitgekomen dat ik fibromyalgie heb, dat is weken delen-reuma. Sinds afgelopen zomer zit ik nu met een peesontsteking in mn schouder waar ik elke week fysio voor heb. Hopen dat die schouder vooral door de hormonen komt nu en straks weer overgaat of een stuk minder wordt, want dat is ook geen pretje. Maar eigenlijk heb ik niet te klagen tijdens mijn zwangerschap, mijn 'gewone' pijn is véél minder dan anders, heel vreemd, maar erg fijn! Jij gaat idd snel nu zeg...begint lekker op te schieten voor je!!! Voor je het weet, heb je echt je kleine in je armen! En idd, geef jij maar het goede voorbeeld aan ons, haha. @Rebbel Joepie, 31 weken!!! Volhouden meid!!! @Blommeke Nog steeds een hoop ellende bij jullie dus, verschrikkelijk. Fijn dat jullie er samen zo goed uitkomen, echt knap hoor! Lekker gevoel dat het kamertje ver af is dan hé en het helemaal naar wens is! Geniet daar maar lekker van! Als ik alles zo lees, ben je druk met regelen etc, dus weet niet of je behoefte/tijd hebt om nog iets af te spreken, anders kijken we over een tijdje gewoon (desnoods met de baby's!) als het wat rustiger voor je wordt...want daar hopen we wel op!!! Ik ga voor je duimen in ieder geval meid dat alles snel goedkomt!!! Veel plezier vanavond, er lekker even tussenuit!!! @Ankje Fijn dat ze eindelijk begonnen zijn! Leuk die foto's later idd, heb er zelf ook héééél veel gemaakt toen we 2 en half jaar geleden het hele huis verbouwd hebben. Veel succes met alles! @Lynd Bah dat maagzuur, lijkt me erg vervelend. Sterkte ermee! @Marleentje26 Fijn dat de controle en echo goed waren. Vorige week was onze babay ook 2200 gram bij 32 werken, is denk ik ook iets meer dan gemiddeld, maar werd niets over gezged. Dus we wachten het maar gewoon af hoor. Veel succes met je BI!!! Iedereen een dikke knuffel en hoop dat ik geen belangrijke dingen ben vergeten. Fijne dag allemaal!!!
Zo Ankje, 9 pond dan was je idd een flinke, ik was zelf 7 1/2 pond en 53 cm, mijn vriend was maar een ukkie 46 cm en 6 pond. Leuk zo om een foto van je huis te zien
Er komen vast nog meer foto's van ons huis op het forum . Want ik ga nu zo nu en dan foto's maken. Ik ben echt zo blij! Eindelijk van start. Babykamer.....we komen eraan hoor! Ik moet ook zeggen dat ik niet hoop dat ons kleintje 9 pond wordt hoor! Maar als het wel zo is, dan is het zo. Mijn man was zelf 6,5 pond alleen breede schouders. We wachten het af. Tot nu toe ligt ze goed op schema.
Marleentje,fijn dat de controle goed was,had je gister ook geen afspraak met de fysio? heb je nog gevraagd van die parafine? Ankje, zo die zijn snel met de steiger opbouwen! ben echt benieuwd naar het resultaat straks,hopelijk zijn ze vandaag snel klaar want het wordt me hier toch donker in ene..zal me wel een giga bui worden Kareltje ,ah zo, nu je het schrijft hadden we het er al ns over gehad volgens mij, ja fm is erg vervelend ik heb het ook in combi met hms maar idd nu tijdens de zwangerschap haast geen last van,schijnt door de hormonen te komen oid zei de arts,ik zat al te denken misschien moeten ze dan gewoon tabletjes geven aan mensen met fm en hms waar zo'n soort samenstelling van hormonen ed inzit en dan hebben ze veel minder pijn! Loop jij ook bij een reumatoloog?Ik ben zelf bij het JBI in amsterdam geweest,weet niet of je dat kent? Nou ik ga eens wat in huis doen,even keuken opruimen en een wasje erin gooien,heb een heel klein beetje strijk dus ben er straks weer,krijg geloof ik last van nesteldrang in ene,heb er helemaal zin in
Ze gaan zeker hard hier Sjees! Zag inderdaad ook op buien radar dat er een flinke bui aan komt. Dus ik hoop dat het de mannen nog lukt. Ze gaan het vandaag wel af maken hoorde ik. Want ze moeten hierna naar Sneek. Ga uiteraard als het klaar is nog een foto maken en dan laat ik het jullie weer zien. Sorry hoor, maar ik ben zo enthousiast.
@Ankje Sorry...waarom? Is juist leuk toch! Eindelijk zijn ze begonnen!!! @Sjees Zou fijn zijn ja als we altijd pilletjes met hormonen krijgen en dan minder of geen last hebben, haha. Ik ben bij reumatologen geweest, maar gebruik geen medicatie sinds ik zwanger wilde worden en gaat op zich prima. Zo nu en dan een paracetamol en dan kon ik het ook hebben. Waaer is hms de afkorting van? Ik weet niet of wij het er over gehad hadden samen, maar in ieder geval heb ik wel eens iets getypt naar Blaine. Balen dat je dan andere klachten terug hebt gekregen nu, maar je mag nu niet klagen op het moment toch of heb ik het mis? Strijk ze...daar heb ik helaas nog weinig last van, hahaha.
Foto's mag je altijd neerzetten Ankje, wij zijn denk ik allemaal wel nieuwschierig. Ik denk dat het eerder een uitzondering is 9 pond en net zoals je zegt, je kan het toch niet veranderen. Is ze 9 pond, dan is ze 9 pond. Succes met opruim/schoonmaakwoede Sjees
Ik ga zometeen maar eens douchen, anders ben ik ook nog niet klaar als mn mannetje thuiskomt. Ik heb juist een luie dag, hahaha. Ook wel eens lekker! Gaan straks naar zijn ouders en hij heeft gevraagd of we mogen blijven eten, ook al makkelijk dus. Daarna even wat drinken bij mijn ouders en dan hebben we alles weer gehad. Dan zijn we vanavond lekker op tijd weer thuis, heerlijk! Zaterdag kunnen we de spullen zoals box, kinderwagen etc ophalen, dus moesten een extra auto regelen. Even met mn vader overleggen straks waar hij zaterdag is, zodat we niet te lang hoeven te zoeken. Kunnen we zijn auto even oppikken, makkelijk hé ouders, hahaha. Fijne dag allemaal nog en wie weet kom ik tussendoor nog even en anders vanavond wel weer! Doeiii
sjees: ja klopt heb het erover gehad maar ze verwachtte daarmee bij mij geen resultaat dus weet het ook niet.
@Slapen: Ik heb vannacht eigenlijk voor de eerste keer een slechte nacht gehad. Ik heb zoveel en zolang wakker gelegen ... ik werd er gewoon gek van. Op zich maakt dat niet zoveel uit, maar omdat ik dan niet echt stil kan liggen en constant lig te draaien, maak ik dus mijn vriend wakker. Volgende keer kan ik beter naar de woonkamer verhuizen denk ik @Bevallen in NL: Waarom kan je best tijdens de kantooruren bevallen in het ZH?? @Essie: Ik strijk bijna alles ... met mijn handdoeken ben ik gestopt, omdat ik hier eens op het forum las dat ze dan minder vocht opnemen. Maar verder ... bijna alles @Mecha: Mooie foto en mooi compliment! @Sjees: Haha, heb je die stoel nog proper gekregen? kBen benieuwd naar het eindresultaat Lang geleden dat ik je buik nog had gezien. Wat een verschil @Lynd: Wat goed dat ze je maar 7 dagen laten doorlopen! Hier in België leiden ze je ook sneller in denk ik. Mijn nicht ging op controle toen ze een weekje overtijd was, ze vroeg gewoon of ze niet ingeleid kon worden en dat was geen enkel probleem @Sjees: Proficiat met je laatste prentje! Hehe. @Rebbel: Jeej 31 weken Wat goed! Hup naar de 32! @Jada: Gefeliciteerd met je 34 weken! Nog 3 en je mag al bevallen ... 3 is echt niets! @Nikkie: Jij ook al 34 weken! Veel succes bij de diëtist, als je nog niet geweest bent tenminste @Kareltje: Leuk hé zaterdag je spullen ophalen. Hier ook. Zaterdag kan ik eindelijk de kinderwagen en de maxi-cosi gaan halen, jeej!! Even iets minder smakelijks, maar ik heb sinds een tijdje echt weer veel last van afscheiding. Ik heb vandaag een inlegkruisje ingedaan. Het slijm is groenig. Is dit normaal? kVind het nogal raar. Het is zeker geen vruchtwater, daar is het te plakkerig voor. Ja sorry voor de details Ook begin ik meer en meer last te krijgen van mijn Mormonen, zoals mijn vriend het zegt Ik begin heel flauw te worden. Echt stom. Normaal ben ik veel harder, maar ik kan nu zo weinig hebben en ik neem alles te letterlijk op. kBen soms echt zo'n klein flauw meisje Tja kMag al blij zijn dat ik er niet heel mijn zwangerschap last van heb gehad, en dat het nog zo goed meevalt. De laatste dagen ben ik ook weer super moe. Vandaag geslapen tot 09.20. Ik mocht de eerste twee lessen thuisblijven van mijn mentor, omdat die nogal saai waren Maar ik ben nu weer ontzettend moe ... Ik moet zometeen nog weg, dus spijtig genoeg kan ik geen dutje doen. Mss straks dan maar
@ Lynd, Zulke verhalen kun je alleen maar van dromen, je zult toch echt af moeten wachten hoe het gaat worden bij jullie, en niet vergeten sommige mensen zijn nu eenmaal zeer positief ingesteld. @ Sjees, ziet er gezellig uit, maar wat een zooi, was het nog een beetje schoon te krijgen? @ Rebbel, gefeliciteerd met je 31 weken. Het gaat de goede kant op. @ blommeke, wel balen zeg nog steeds zoveel onduidelijkheid, hopelijk kan de advocaat jullie verder helpen. @ Ankje, wat fijn dat er nu eindelijk echt wordt begonnen, anders wordt hetallemaal zo krap. Nu maar hopen dat het weer redelijk goed blijft. @ Nikki, Wat vervelend zeg van je suiker, hopelijk mag je nog redelijk wat hebben. En snap wat je bedoelt sommige dagen zijn er voor gemaakt om te "zondigen". @ marleentje, wat balen zeg dat ze zeggen verder niks te kunnen en mogen doen. Loop zelf bij de gyn en heb toch echt een nachtje bij kunnen tanken onder invloed van een pijnstillende injectie, natuurlijk had ik die liever niet nodig gehad. Was er ook erg verdrietig over dat het niet meer ging, maar voelde en voel me nu nog zoveel beter dat het het wel waard was. Is het dan niet verstandig dat jij ook onder controle bij de gyn gaat? Misschien dat ze dan wat meer voor je kunnen betekenen? En je mag inprincipe 6 paracetamol van 500 hebben per 24 uur zonder dat dit bij je kleintje komt. Dus als het niet meer gaat kun je dat altijd nog doen. Het helpt trouwens beter ze per 2 in te nemen, als ik er 1 inneem kan ik net zo goed een snoepje uit de kast pakken. Veel succes nog. en spannend zeg, wat voor onderzoek krijg je 8dec dan? @ Kareltje, zeker makkelijk ouders, bij hun blijf je toch altijd het kleine meisje dat ze helpen moeten en soms is die hulp erg welkom. Wij hadden inderdaad al een aantal keren erover gekletst. Ondanks dat het een andere vorm is snappen we elkaar vaak wel. De eerste paar weken had ik ook zo weinig pijn ,voor mijn doen, heb toen ook tegen de reumatoloog gezegd kan ik deze hormonen niet in pilvorm krijgen? Het bleek dus al eens geprobeerd te zijn en helaas niet te werken, blijkbaar weet men iets nog niet wat ons lichaam doet tijdens de zwangerschap. En als ik kijk hoe het nu gaat zeg ik laat maar, maar vooruit nog even. @ Hier, vandaag ook alweer 34 weken het schiet nu echt op. Had het er gisteravond nog met mijn man over dat wij hopen dat de kleine met 37 weken komt, dat is dus al over 3 weken. Van het weekend wil ik dus echt de laatste spulletjes halen, dus morgen gaat hij even een rolstoel halen bij de thuiszorg en dan zaterdag shoppen voor de laatste kleine dingen. Hij wilde al spontaan de box opzetten maar dat vind ik toch nog een beetje vroeg .
blaine: een bekkenonderzoek omdat in mijn familie veel vergroeiingen aan de bekken voorkomen. De meeste moeetn gewoon bevallen en als puntje bij paaltje komt krijgen ze een spoedkeizersnede. En dat wil ik voorkomen dus kijken ze dmv bekkenonderzoek of het uberhaupt mogelijk is gewoon te bevallen of het toch op een keizersnede uitdraait want dan krijg ik die gewoon gepland. Voel ik me zelf veel beter bij dan.
blaine: heb het daar ook over gehad met de vk over dat nachtje in ziekenhuis. Maar ze geeft ook aan dat dat weinig nut heeft omdat als ik dan weer thuis ben na een week weer terug kan. Omdat ik gewoon simpelweg nauwelijks kan liggen in bed door de pijn. Ik ben dan inderdaad 1 nacht geholpen maar daarna keert hetzelfde weer terug. En daar ben ik het mee eens dat heeft geen zin.
Hilli: Als jou afscheiding groenig is dan zou ik zeker even langs de HA gaan, want volgens mij duid dat aan een schimmelinfectie. Volgens mij moet dat wit of doorzichtig zijn. Blaine: 34 weken!! Gefeliciteerd!
Zo weer terug. Het was weer goed, bloeddruk 120/65, groei op schema en hoofdje in bekken. Mooi ingedaald dus. Over 2 weken de liggingsecho maar weet van de vorige keer dat dat 1 minuut duurt.. Hilli, herkenbaar, ik kan ook niks hebben nu als een klein meisje. Ik betrek ook alles op mezelf en ben een monster. Haha. Ik ben niet vooruit te branden sinds deze week, hebben jullie dat ook?
Hilli, ik zou toch even navraag doen bij de gyn of wat dan ook, net zoals Ankje zegt, groene afscheiding kan een schimmelinfectie zijn Balen dat je zo slecht geslapen hebt, maar er zullen helaas nog wel meer van die nachten komen, kan er over mee praten Jij ook gefeliciteerd met je 34 weken Blaine