Fijn dat alles goed was, ik ben ook niet vooruit te branden, heb de 2 dagen dat ik nu vrij ben, vrij weinig tot niets gedaan. Donderdag t/m zaterdag nog werken en dan heerlijk verlof
Hier ben ik nog even voordat ik ga douchen, haha. Ondertussen wel de vaatwasser ingeruimd en de planten water gegeven. Doe wel iets hoor, haha. @Hilli Een heerlijk gevoel om dat dan ook allemaal in huis te hebben hé! Lief dat je later mocht beginnen, maar balen dat je zo moe bent. Doe het rustigaan vandaag! Ohja die vraag van je, kan ik geen antwoord op geven, maar groen lijkt me idd ook niet goed. Zou ook even bellen om advies. Succes! @Blaine Fijn dat je jezelf nog steeds wel wat betervoelt na die nacht in het ziekenhuis. Jij hebt ook wel echt erge reuma volgens mij, als ik het steeds lees, bah. Fijn dat je er zaterdag samen nog even tussenuit kan om de laatste spulletjes te halen! Geniet ervan en wie weet komt jullie kindje idd wat eerder. Succes met alles meid! Nou, een fijne dag en tot vanavond!!!
Ise: Fijn dat alles goed was. Toch weer een lekkere bevestiging zo he. Ik ben deze week ook niet vooruit te branden hoor. Maar dat komt ook door het weer denk ik en ook omdat ik snel buiten adem ben.
Jada, voor jou schiet het dus ook al lekker op. Gezellig hoor, er komen er steeds meer kletsen hier overdag.. Anke,ja is weer fijn, alleen al om het hartje te horen. Haha stom he dat buiten adem zijn. Na niks hijg je als kweenietwat.
Meiden... ik heb even een spoedvraagje tussendoor Ik ben vanmorgen van de trap gevallen! 'Gelukkig' wel op mijn rug en bips naar beneden gegleden...maar de schrik zit er goed in! Mijn rug en stuitje voelen beurs aan en ik heb schaaf,- en open wonden op mijn benen/voeten! Een aantal vingers op mijn linkerhand zijn ook erg beurs (probeerde mezelf te stoppen tijdens het glijden..) . Gelukkig voel ik de kleintjes gewoon goed! Ik heb geen buikpijn en ook geen bloedverlies! Zouden jullie in zo'n situatie de gyn/vk bellen? Liefs, Eleni
Jeetje Eleni. Wat maak jij nou weer voor grappen! Hopelijk niet heel erg bezeerd? Ik zou wel ten allertijden even de vk op de hoogte stellen. Zodat zij er in iedergaval van af weet. Ik weet wel dat de kleintjes binnen goed beschermd zijn, maar je weet maar nooit. Ik zal even bellen. Ookal is het voor je eigen geruststelling.
Eleni toch.. wat een schrik. Ik zou voor de zekerheid wel even bellen, misschien heeft zij ook wel tips waar je even op moet letten ofzo..
Ik ben 4 weken terug ook gevallen Eleni.. Keihard op mijn heup.. VK zei dat die kleine wat rustiger kon zijn en dat is later wat meer last zou kunnen hebben van harde buiken.. Zolang je geen bloed verliest is het veilig..
@ Ankje: Ja, erg he Ik was net wakker en maakte een misstap...toen was er geen houden meer aan! Ik heb enorm veel pijn overal.. behalve dus in mijn buik! Gelukkig maar, ik heb liever dat er iets met mij aan de hand is dan met de twee ventjes! @ Ise: Ja, je hebt gelijk! Ik ga gelijk even bellen!! Thanks!
@ Suusefruus: Ach, dus jij hebt ook al zo'n smakkerd gemaakt! Wat kan de schrik er dan even goed inzitten he? pfff Bedankt voor je geruststelling...
Ben zelf ook als de dood dat ik van de trap val ofzo. Dus ik zal zeker bellen, ook al is het voor je eigen geruststelling. Hopelijk zakt de pijn snel af Eleni!
Ja de schrik was nog groter dan de pijn hier.. Je weet dan toch niet goed wat het met ze doet, maar geloof me, ze zitten echt goed beschermd.. Ik heb er uiteindelijk alleen wat spierstijfheid aan overgehouden..
@eleni: jeetje meid, wat schrikken. Geluk bij een ongeluk dat je op je bips landde. Ik zou zeker de vk even bellen, al is het maar ter geruststelling. Met je kindjes zal dus alles goed zijn als je ze voelt, maar misschien is een extra controle even op zijn plaats. Goh, meis! @ankje: leuk huis zeg! Wordt zeker lekker ruim na de verbouwing. Krijgen jullie er nog een platte verdieping of of een puntdak? @hilli: wat rot dat je een slechte nacht hebt gehad. Er zijn er al genoeg hier, je hoeft je echt niet solidair te tonen Waaah, strijk jij alles? Waar haal je die tijd vandaan?!? Meer afscheiding aan het einde van de zwangerschap is normaal, maar groenigheid kan wijzen op schimmelinfectie. Even langs je gyn of vk om te laten checken! Met wat zetpilletjes en/of een creme ben je er zo vanaf! @blaine: waarom mag voor jullie de baby al met 37 weken komen? (Wat is dat al snel trouwens, over 3 weken!!!!) Vanwege je klachten? Lijkt me niks om met de feestdagen te bevallen! Hier geen relaxte dag, kreeg onverwacht e-mail dat er wat correcties moesten worden gemaakt in een wetenschappelijk artikel dat in maart gepubliceerd wordt, en dat moest binnen een dag. Ik ben hoofdauteur, en collega (nog uit NL) zit op conferentie, dus moest ik aan de slag. Heb dat artikel nu al zo vaak gezien dat ik er echt genoeg van heb, maar goed, het is voor een goed doel. Bijna af!
We krijgen een hele verdieping er bovenop. Dus een plat dak. 3 slaapkamers erbij! Succes met je artikel!
@ankje: nou, dan kunnen jullie nog wel even vooruit wat betreft toekomstige kinderen... Hebben jullie wilde plannen?
Ik heb gebeld...en ik moet naar het ziekenhuis voor hartfilmpjes! Vriendlief komt nu uit z'n werk!! thanks meiden en ik hou jullie op de hoogte!
Ontzettend veel succes Eleni. Het zal vast niks zijn joh. Even checken of alles goed met jou en je 2 kleintjes is. Probeer rustig te blijven. Dikke knuffff. Nou echt iets van plan, Lynd.....neeeh. Maar ik zeg niet dat ik geen 2e wil. Zou best eens kunnen van wel. Maar eerst deze afwachten.