AnneMica, altijd welkom, hoor! Je komt snel genoeg mee met onze discussies en onzinnig geklets Het is hier nu een beetje rustig geloof ik, maar soms als je het niet goed bijhoudt dan zijn we zo opeens pagina's verder!! Gaat alles goed in je zwangerschap? En je bent dus nu met verlof al?
annemica, wat gezellig dat je (weer) mee komt ketsen bij ons,des te meer zielen des te meer vreugd! Je zit al in je zw.verlof volgens mij? is je zwangerschap tot nog toe goed verlopen? Chevenne ik ben blij te lezen dat je weer thuis bent en je goed in de gaten wordt gehouden gelukkig geen nare berichten. Wat een supermoie foto trouwens meiden ik ga naar bed want heb al 3 daagjes met vlagen last van hoofdpijn en heb een wat vervelende buik dus zitten wordt me wat te pijnlijk nu,ik hoop dat iedereen een goeie nacht zal hebben ! oh ja nog bij de vk geweest en weer helemaal goed gekeurd,moet alleen even naar de huisarts om mijn longen te laten luisteren ivm de hoge rugpijn,ook het bevallingspraatje gehad en mijn lijstje gegeven,ze vonden hem helemaal goed.
Bedankt voor het reageren! Lynd: ik ben sinds vorige week al met verlof ivm harde buiken. Ze werden maar niet minder dus ik kon beter stoppen volgens de vk. Klopt ook wel, ik merkte vrij snel dat het al een stuk beter werd! Sjees: fijn dat alles verder goed was. Kan het zijn dat je bronchitis hebt ofzo dan?
Wat deed je voor werk dan? Wel goed dat je toch eerder kon stoppen, het is wel belangrijk om naar je lichaam te luisteren! Zoals je misschien hebt gelezen zijn er best veel van ons ook al met (ziekte)verlof, om uiteenlopende redenen. Een aantal van ons is door pijnklachten zelfs redelijk aan huis gebonden, wat meteen verklaart dat we zoveel kletsen hier @sjees: slaap lekker, meis, en een goede, probleemloze nacht toegewenst!! Ik ga ook over niet al te lange tijd naar mijn nest, of tenminste, hubby zegt dat hij er niet te laat in wil (omdat hij 's morgens altijd zo'n moeite heeft met opstaan). Ben eigenlijk nu niet echt moe.
Hallo!!! @Eleni Jeetje dat zal schrikken zijn geweest! Fijn dat je meteen kon komen en heerlijk om gezien te hebben dat alles goed is! Sterkte met je blauwe plekken en waarschijnlijk de spierpijn die morgen nog erger is. Dikke knuffel! @Ankje Wow, wat een steigers zeg! Dat wordt echt een héle bouw. @Blaine Ja mensen zien vaak alleen maar de leuke dingen die je doet, maar niet hoeveel last je daarvan hebt achteraf. Is niet uit te leggen aan anderen hé, snappen ze toch niet (of willen ze niet snappen). Maar doe lekker wat kan en waar jij je goed bij voelt! @Essie Kan me voorstellen dat school je niet veel meer doet, maar probeer er idd aan te denken waarvoor je het doet. Het was gezellig op kraamvisite dus. Kan me voorstellen dat je nu ook niet lang eer kan wachten, haha. @Mamanama Succes met je laatste daagjes. Fijn dat je niet hoeft te komen naar de studiemiddag. @Chevenne Jeetje meid dat was wel even schrikken waarschijnlijk. Maar fijn dat ze alles meteen hebben bekeken en dat het meevalt! Veel succes met de jeuk en rust nu maar lekker uit! Wat een schattige foto!!! @Sjees Fijn dat alles weer goed was en je je wensen kenbaar hebt kunnen maken! Hopelijk ga je een rustige nacht tegemoet, trusten! @Annemica Welkom hier! Altijd gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd... Je hebt wel veel tijd nodig hier af en toe om het bij te houden hoor, hahaha. Veel plezier!!! Nou hoop dat ik geen belangrijke dingen vergeten ben, anders sorry daarvoor! Voor degene die al gaan slapen, hopelijk een rustige nacht, welterusten!!!
Hee, weet iemand of voorweeen altijd gepaard gaan met harde buiken? Ik krijg opeens vrij heftige menstruatieachtige krampen onder in mijn buik, maar mijn buik wordt niet hard. Kunnen dat voorweeen zijn, of komen weeen per definitie met een harde buik?
Chevenne: Wat een opluchting voor je zeg! Fijn dat alles goed was. Hopelijk is het volgende week nog zo. Wat een schattig nichtje heb je zeg! Lieve foto! Lynd: Ja bedankt! Het gaat nu wel iets beter, maar mijn buik blijft gevoelig. Ga er ook lekker op tijd in. AnneMica: Natuurlijk ben je welkom. Hoe meer ziel hoe meer vreugd toch? Hoe gaat het met je?
@Lynd Daar kan ik je niet bij helpen helaas, dat weet ik zo niet. Bah zo'n pijn, houdt je rustig en succes meid!!! Hoop dat iemand je antwoord kan geven!
@Ankje Gaat het beter met je? Ook al harde buiken. Heb je teveel heen en weer gelopen vandaag met die mannen rond je huis? Houdt je rustig en een fijne nacht!!!
Hey Diana! Hoe gaat het nu met jou? Voel je je al beter? Het is zomaar rustig hier vanavond. Ik denk dat ik ook zo maar eens afsluit, want iedereen ligt verder al op bed denk ik. Hopelijk gaat het goed met iedereen en kan iedereen lekker slapen!!! Alvast een fijne dag voor morgen allemaal!!!
Moet eigenlijk slapen nu, maar kan de slaap niet echt vatten.. Drukke avond gehad.. Morgen mijn aller aller allerlaatste dag werken! Joehoe!
@Mamanama: Jeej, nog maar 3 dagen. Wat fijn. Ik ben ook echt al super hard aan het aftellen Hihi kBen wel blij dat de Sint er nog tussen valt. Vrijdag 4 december komt hij naar school. Dan sta ik in het tweede leerjaar = groep 4. Dus dan is het heel de dag lekker genieten @Chevenne: Wat houdt dat in? Hopelijk valt het nog wat mee, goed dat je een full check up krijgt en dat ze er niet licht over heen gaan. Ooh die foto! Het zou zo je eigen dochter kunnen zijn! Hihi, nog eventjes en jij hebt je eigen mensje op je schouder liggen. Echt mooi ... snif snif @Sjees: Bedankt voor de uitleg over de cholestase. Jeetje, dat is wel schrikken ség! Ik hoop voor Chevenne dat het meevalt of dat ze goed behandeld kan worden! @AnneMica: Hey, fijn dat je weer mee komt kletsen @Lynd: Volgens mij gaan die wel samen ja. Maar zeker ben ik natuurlijk niet @Suus: Veel plezier vandaag op je aller aller allerlaatste dag Ik ben al wakker van kwart na 4 ... kHeb nog maar wat gelezen tot de wekker ging om 20 na 5. Wat was ik blij dat die ging! Nu heb ik al heel wat in het huishouden gedaan. Mijn badje is net klaar. Dus kga nog eventjes genieten en dan naar school. kMoet vandaag vroeger aanwezig zijn want ik heb speelplaatsbewaking Lekker koud met die wind.
@hilli: goeiemorgen! Zo, jij was al vroeg wakker! Pak je je wel goed in vandaag tegen de kou? @kareltje: dank je voor het vragen, het ging na een minuut of 20 weer beter. Was echter vrij heftig! Vannacht nog een keer wakker geworden met lichte krampen. Geen idee wat het was, zeker omdat mijn buik niet hard werd. Misschien toch indalen? Vind het best wel eng dat je zelf moet beoordelen wat 'normaal' is en wat niet...! Hier in Hongarije hebben ze in veel ziekenhuizen trouwens een bezoekstop afgekondigd ivm de mex.griep (Vorig jaar trouwens ook tijdens normale griepepidemie). Dat betekent concreet dat er in veel ziekenhuizen ook geen man bij de bevalling mag zijn...! Gelukkig doen ze daar in mijn priveziekenhuis niet moeilijk over, maar daar moet je toch neit aan denken... Ik hoop dus echt dat de baby minstens tot 36,5 wk blijft zitten, anders mag ik niet naar mijn eigen ziekenhuis en moet ik misschien wel alleen bevallen. Het idee alleen al krijg ik de bibbers van!
Denk dat ik gisteren een beetje overmoedigend was. Kreeg gisteren avond extreme harde buiken en had ook ongelofelijke pijn aan mijn bekken. En dan heb ik volgens mij ook nog een koortslip. Stond zon 20 min. Onder de douche te huilen van ellende . Zag het helemaal niet meer zitten. Dacht echt ..stom lichaam. Waarom doe je niet wat ik wil. Na een goede nachtrust is het gelukkig weer over. Vandaag maar lekker rustig aan doen. Kareltje: Het gaat nu wel weer goed. Bedankt Suus: Succes met je laatste werk dag. Hilli: Pak jezelf wel goed in he. Want ook vandaag waait het hard en het regent ook zo nu en dan. Lynd: Ow daar moet ik ook echt niet aan denken zeg! Dat je alleen ligt te bevallen met allemaal vreemden om je heen zonder je man. Nou dan hou ik mijn benen gekruist totdat mijn man er is hoor!
Goedemorgen, Zo deze dame heeft heerlijk geslapen.. Ben 1x even wakker geweest,lag even te piekeren over die opmerking van maandag, maar viel al snel weer in slaap en om 8 uur werden we pas wakker! Heerlijk. Hilli, idd goed inpakken vandaag, wat een snert weer. Anke, doe je rustig aan vandaag? Lynd, ik denk dat dat wel indalen zou kunnen zijn. Ik heb veel last gehad van menstruatie achtige pijn (soms we met harde buiken) en venijnige steken en ze is dus al ingedaald.
Goeiemorgen! De verveling begint nu al toe te slaan bij mij.... Thuiszitten vind ik echt niks aan... Moet niet zeuren hoor... Misschien ligt het ook wel aan het weer. Op zich hoef ik niet aan huis gekluisterd te zijn, maar ik weet ook niet wat ik wel moet doen. Vriendinnen werken, m'n moeder woont net te ver weg om even langs te gaan (niet te vergeten de hoeveelheid file daar naar toe) en ik hoef ook niet echt iets te kopen voor de baby. Moet duidelijk nog in de "broed-mood" komen... hi hi hi (wat mij is aangeraden door de verloskundige) Straks komt de kraamzorg voor de intake en ik ben zo hier en daar het huis aan het schoonmaken en opruimen. Heb nog niet echt supernesteldrang trouwens. Wanneer begint zoiets