Ja, bij mij is de spanning ook groot. Ons laatste kindje (ik was toen OOK uitgerekend op 7 januari) is na een voldragen zwangerschap overleden, dus die angst hou ik zeker tot de 20 weken echo... volgens mij wordt dat nog een hele kunst om die angst aan de zijlijn te houden. Heb je vaak een MK gehad? Ik ben ook nog niet echt misselijk, maar ook bij mij kwam dat later en duurde het veel te lang
YES ben net gebeld door mijn arts. Hij zegt dat het NIET van de Pregnyl kan zijn en dat ik zwanger ben! Nog heel onwerkelijk allemaal, maar oh zo mooi! Wil iemand mij op de lijst zetten? Ik ben op 5 januari 2010 uitgerekend, eerste kindje, ziekenhuisbevalling, flesvoeding. Alvast bedankt! Liefs Nikkie
Januari 2010 mama`s 1 JANUARI Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV Marieke11 - 24 jr Justfem - 29jr - 2e kindje - Thuis - BV 2 JANUARI Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV 3 JANUARI JvS - 25jr - 1e kindje - ? - ? Eekje - 29jr - 2e kindje - ZH - BV 4 JANUARI Ise - 28jr - 2e kindje - Thuis - BV Sasje77 - 32 jr - 3e kindje Ada1983 - 25jr - 1e kindje - ZH - BV 5 JANUARI Noname - 31 jaar - 2e kindje Nikkie80 - 28 jr - 1e kindje - ZH - Fles 6 JANUARI Jada1984 - 24 jr- 1e kindje - ZH - BV 7 JANUARI Iva - 33 jr - 6e kindje - hopelijk thuis - BV 8 JANUARI 9 JANUARI 10 JANUARI AGENDA APRIL MEI
Wij gaan zometeen nog naar mn schoonouders om het te vertellen. Heb vanmiddag een foto gemaakt van de test, uitgeprint, in een lijstje gedaan en ingepakt. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.
Wat leuk dat je het ze al gaat vertellen. De vorige keer toen ik ook in januari was uitgerekend heb ik het mijn (schoon)moeder met moederdag verteld. Zou ik dit jaar ook kunnen doen, maar gevoelsmatig wacht ik liever. Denk ik... Maar dat zei ik ook over het testen, dat ik zou wachten... en toen testte ik toch drie dagen van te voren
dat had ik ook, ik wilde het ook niet zeggen en pas testen als ik een week ofzo overtijd zou zijn, dan wist ik zeker dat ie positief zou zijn, nu heb ik dus wel 3 a 4 dagen van tevoren getest en ik dacht echt dat ie negatief zou zijn was zo verbassd. En mijn goede voornemen om het niet te vetellen de eerst edrie maanden ging dus ook niet lukken. ps alle nieuwe dames gefeliciteerd
Ja haha Brusje, ik vrees dat ik mijn mond ook niet kan houden, heb het al een aantal vriendinnen verteld... dat belooft veel goeds
Januari 2010 mama`s 1 JANUARI Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV Marieke11 - 24 jr Justfem - 29jr - 2e kindje - Thuis - BV 2 JANUARI Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV Jada1984 - 24 jr- 1e kindje - ZH - BV 3 JANUARI JvS - 25jr - 1e kindje - ? - ? Eekje - 29jr - 2e kindje - ZH - BV 4 JANUARI Ise - 28jr - 2e kindje - Thuis - BV Sasje77 - 32 jr - 3e kindje Ada1983 - 25jr - 1e kindje - ZH - BV 5 JANUARI Noname - 31 jaar - 2e kindje Nikkie80 - 28 jr - 1e kindje - ZH - Fles 6 JANUARI 7 JANUARI Iva - 33 jr - 6e kindje - hopelijk thuis - BV 8 JANUARI 9 JANUARI 10 JANUARI AGENDA APRIL MEI
Jeetje alweer Januari 2010! Hier een Januari 08 mama die jullie van harte wil feliciteren! Geniet van jullie zwangerschap!
Hoi meiden, Hoe voelt iedereen zich? Ik voel me eigenlijk hartstikke goed... Had vandaag wel iets bruin bloedverlies, klein veegje.. Nu is het al weer weg, denk oud inenstelbloed had ik met de 2e vorige zwangerschappen ook... Vandaag al de vk gebeld en een afspraak gemaakt... Dond 14 mei 1e gesprek... en 18 mei mijn eerste echo die inwendig word... Ik krijg die omdat ik bij mijn jongste dochter bij een rontgen ben geweest wel met schort om, maar niet bij gedacht dat ik mss wel eens zwanger kon zijn... Volgens de vk hoef ik me niet druk te maken, maar ze maken voor mijn eigen geruststelling die echo...
Wat gaaf al een echo, ik wacht nog even een week of twee voordat ik de VK bel. Die eerste weken zijn toch altijd erg spannend. Voel me verder goed, vanmiddag na het eten werd ik heel misselijk maar ik had visite dus ik heel onopvallend mijn knoop los gedaan en beetje door de neus geademd toen ging het weer over gelukkig. Verder af en toe wat lichte krampen in de baarmoeder, maar ik weet inmiddels van de andere zwangerschappen dat dat er juist bij hoort. Niks bijzonders dus...
Ik voel me eigenlijk ook wel goed. Het is mijn eerste zwangerschap, dus voor mij is het allemaal nieuw. Af en toe een beetje misselijk, krampjes. Dus valt eigenlijk heel erg mee. Fijn dat jij je ook goed voelt Sassie. Ik heb vandaag ook de VK gebeld, 26 mei is de eerste afspraak.
Jada, gefeliciteerd en welkom bij de januari 2010 mama's! Iva, ik heb nu 3 miskramen gehad. Gelukkig is er niets uit al onze onderzoeken gekomen dus hebben 3x pech gehad. Daarom ga ik er ook zoveel mogelijk van uit dat de kans dan wel heeeel klein is dat het weer mis zou gaan. En jij...6 kids...wow, ik heb mijn handen nu al vol aan 1. Respect!! ikke heb nu last van opgezette darmen (na het eten) en mijn (.)(.) worden steeds gevoeliger! Ga vanavond lekker een filmpje halen, mijn kerel wil graag voetballen zien en aangezien dat mij snel verveeld ga ik het denk ik doen met een lekkere vrouwenfilm! hihi
Ik vind toch de eerste 12 weken altijd spannend... Kan ook moeilijk mijn mond houden en heel veel vrienden en familie weten het al Toen ik Maandag mijn test had gedaan en s`avond mijn mannetje weer zag, zei...oooh schat dat gaan we vieren....(je weet wel )... Toen heb ik wel gezegd dat ik daar ff mee wil wachten tot ik weet dat het allemaal goed zit..stom eigenlijk want als het goed zit dan kan dat geen kwaad... Alleen omdat ook mijn zus dus wel een miskraam heeft gehad na gemeenschap in een vroeg stadium van haar zwangerschap... Als die 12 weken voorbij zijn en je hebt de echo gezien en alles is goed, vind ik het het fijnst om lekker te gaan genieten van mijn zwangerschap....
ik voel me ook wel goed eigenlijk. af en toe wat misselijk en voel mijn (.)(.) ook. en natuurlijk de steekjes in baarmoeder en liezen. en moe, moe, moe.. heb ook moeite mijn mond te houden, 2 vriendinnen zagen het al aan me en een collega vroeg vandaag aan me of ik zwanger ben. tja, ik kan niet goed liegen dan. maar aan mijn familie wil het toch wat specialer vertellen. weet nog niet helemaal wat. echo is rond de tien a elf weken toch? pff, nog 6/7 weken wachten. heb me wel bij de verloskundige ingeschreven via de site en dan word ik deze week teruggebeld voor een afspraak.
Ja ik krijg de 1e echo al met 7 weken, maar dit is omdat ik bij die rontgen van mijn dochtertje ben geweest... Niet dat ik me zorgen moest maken zei ze, maar ook voor mijn eigen geruststelling... Ik weet dat hartje met 6 weken gaat kloppen... Ben benieuwd....
Hey, Hallo, ik kom ook gezellig met jullie meekletsen. Heb gisteren getest en positief dat betekend dus dat mijn zoontje van 8,5 maand een brusje krijgt. Volgens de calculator uitgerekend op 3 januari dus ben benieuwd!
Januari 2010 mama`s 1 JANUARI Cruella - 34jr - 4e kindje - ZH - BV Marieke11 - 24 jr Justfem - 29jr - 2e kindje - Thuis - BV 2 JANUARI Rootje79 - 30jr - 2e kindje - Thuis - BV Jada1984 - 24 jr- 1e kindje - ZH - BV 3 JANUARI JvS - 25jr - 1e kindje - ? - ? Eekje - 29jr - 2e kindje - ZH - BV Ingrid130 - 28jr - 2e kindje - ZH - Fles 4 JANUARI Ise - 28jr - 2e kindje - Thuis - BV Sasje77 - 32 jr - 3e kindje Ada1983 - 25jr - 1e kindje - ZH - BV 5 JANUARI Noname - 31 jaar - 2e kindje Nikkie80 - 28 jr - 1e kindje - ZH - Fles 6 JANUARI 7 JANUARI Iva - 33 jr - 6e kindje - hopelijk thuis - BV 8 JANUARI 9 JANUARI 10 JANUARI AGENDA APRIL MEI