Zo, net nog even geslapen van 9 tot 12. Ik weet niet wat ik heb hoor vandaag. Maar ik heb een echte k*t dag. Alles doet me zeer. Mijn rug, bekken, lip (door de koorstlip), nek, buik. Pfffff. Ik voel me momenteel erg ellendig en verdrietig. Kan wel om alles janken. En waarom? Geen idee, voel me gewoon k*t. Ise: Wat fijn dat je zo lekker hebt geslapen. Ik doe rustig aan vandaag. Heb een baal dagje denk ik. Blommeke: Hihihi, fantasie van kinderen. Grappig hoor. Sjees: Wat lief van Alain zeg! Laat hij jou maar lekker verwennen hoor. Hopelijk ga je zelf wel snel beter voelen, want dit lijkt me niks hoor. Anders toch maar even voor de zekerheid de vk of de ha bellen. Hier ook een k*t dag. Mijn rug doet zeer, mijn bekken doet zeer. En ik voel me ook ellendig. Hoe blij ik gisteren was hoe futloos en verdrietig ik me nu voel. Ach ja, misschien ligt het ook wel aan het weer. Dus ook ik ben wel blij dat we niet naar de stad gaan vandaag. December mamas: Ja, wat gaat het snel allemaal he. We hebben zelf ook 3 december mamas onder ons. Sjees: 26 Dec. Noname: 28 dec. Chiquita: 30 dec. Voor hun nog een maandje. Lady: Je man is geslaagd voor zijn rijbewijs! Gefeliciteerd!!! Wat het zijn eerste keer? Suzanne: Ik zal inderdaad snel een afspraak maken met de HA. Gewoon even laten onderzoeken. Sterkte ermee. Knuff Nikkie: Nee dat wist ik ook niet, wat voor schade kan het aanrichten dan? Beide is toch gezond?
Hee, Ankje, wat rot zeg! Zulke dagen zijn echt niet leuk en maar moeilijk door te komen. Goed dat je hebt geslapen, maar dat kan je natuurlijk niet de hele dag door doen. Is er niet iets leuks dat je terug kan kijken op uitzendinggemist.nl, of heb je nog een serie liggen? Even lief zijn voor jezelf! Hele dikke knuffel!!!
Bedankt Lynd! Ik ga straks op de bank borduren en film kijken ofzo. Ook heb ik me er toe gezet om nog geboortekaartjes te maken. Ik moet er namelijk nog 12.
12 van de hoeveel ook weer? Wij hebben ze gewoon van unicef besteld, lekker makkelijk Inderdaad, lekker iets leuks doen! Ik ga ook even wat kijken, of misschien wel even slapen, ben erg moe!
hoi meiden, sorry voor weer een ego berichtje, maar heb hier de hele dag iemand in huis, dus kan overdag niet veel kletsen. probeer vanavond wat terug te lezen en te reageren! vanmorgen op controle was alles goed! ik zit nu op 31+1 weken zwangerschap en mag nu richting de 32 weken weer wat meer gaan bewegen als mijn buik daar rustig onder blijft. ik moet nog wel in de rolstoel, maar mag iig wat meer naar buiten! heel fijn want de muren kwamen echt op me af! verder doet het kindje het erg goed en ligt wat voor op de groei, gemiddeld zou het nu op 1500 gram zitten en ons beepje wordt nu op de 1700/1800 gram geschat! dus de rust is iig ergens goed voor! liefs rebbel
Ik moet er totaal 60 maken. Dus het schiet al lekker op. Maar ik ben erg blij als ik ermee klaar ben hoor! Wat goed nieuwd Rebbel! Het gaat alleen maar beter met je. Fijn om dat te horen!
Goedemiddag!!! Hier is het verzopen katje weer terug. Moest erdoor vanmorgen, bah bah wat een rotweer! Wacht met boodschapjes doen wel op de auto, waait zowat weg als je al niet verregend wordt. Blehhhh. @Suusefruus Heerlijk je laatste dag! Geniet van je verlof, ben ik nu ook lekker aan het doen en merk dat ik echt tot rust kom, heerlijk! @Lynd Gelukkig gaat het weer beter dan. Indalen zou best kunnen, ik weet het ook niet. Wat raar dat de man er dan niet bij zou mogen zijn, moet je toch niet aan denken. Maar een aantal weken volhouden nog dan, haha. @Hilli Jeetje, wat was jij vroeg zeg! Hopelijk kan je het dan wel een beetje volhouden dan vandaag. Dat is wel een héle leuke en gezellige tijd op school met sinterklaas denk ik hé? @Ankje Ohjee meis toch, wat een ellende! Probeer idd vanmiddag wat leuke dingen te doen en probeer je rustig te houden, al is dat niet altijd makkelijk. Schrijf lekker van je af en hoplelijk voel je je snel beter! Dikke knuffel @Blommeke Gezellig aan de knutsel geweest dus, leuk! Succes met de spuiten vandaag! En alvast smakelijk voor als de pepernootjes klaar zijn, mmm. Hou je rustig hé meid!!! @Sjees Beterschap meid!!! @AnneMica Ik mag niet klagen, alles gaat prima! Af en toe wat lichamelijke klachten, maar gaat eigenlijk lichamelijk beter dan anders (heb fibromyalgie). Vanaf zaterdag met verlof, heerlijk, ik kom echt tot rust. Geniet er echt van! @LadyJoey Oh ik lees het al, gefeliciteerd, wat fijn dat hij nu zijn rijbewijs heeft! Ook al bijna met verlof, succes met de laatste loodjes! @Suzanne78 Nou das idd geen pretje. Denk je wel aan jezelf meid, niet te lang mee door blijven lopen hoor! Fijne dag allemaal en sterkte met alles! Dikke knuffel
Goed nieuws Rebbel!!! Geniet van je uitjes en probeer je toch rustig te houden! Hopelijk blijft alles goedgaan, ik duim voor je mee!!! Dikke knuffel
@ Ankje, wat vervelend dat je zo'n rot nacht hebt gehad en nu nog niet lekker bent, doe maar een dagje rustig aan en hopelijk voel je je morgen dan weer beter. @ Lynd, je man niet bij de bevalling dat zou toch te zot zijn . Mijn redenering: ik pijn hij pijn, zal zijn handjes dus echt fijn knijpen . Ik kan je ook niet helpen met je pijntjes, heir gelukkig weinig last van mijn buik, toch nog 1 lichaamsdeel dat het goed doet . @ Anemica, welkom hier en je kletst maar lekker mee het is hier altijd gezellig. @ Blommeke, het was dus leuk op school en wat een fantasie hebben die kinderen dan he? groene pieten en zwarte sint geweldig. @ Lady, gefeliciteerd met je man, gelijk het probleem opgelost wie er evt moet rijden als er watis, dat was jij toch? @ Rebbel, fijn dat alles weer goed was, het gaat nu de goede kant op. @ Suus, heerlijk je laatste dagje werk, doe je nog aan een afscheidsfeestje? @ Suzanne, balen zeg dat je nu toch niet naar de ha kunt, wachten duurt altijd zolang. @ Nikki, chocolade slecht ah nee hoor daar geloof ik niks van . Nu maar hopen dat het dieet helpt. @ Belle, balen hoor dat je je zo vewrveeld, zoals al meer gezegd het thuis zitten went wel hoor. @ Woops, meid alles goed aan die kant, heb je al een paar dagen niet gezien, had al wel foto's en leuke berichten verwacht over je buikschildering. @ Hier, straks weer naar de therapie, eens kijken hoe het dit keer gaat. Mijn mannetje is al thuis om zo mee te rijden, nu zeuren ze op zijn werk dat ze niet geloven dat ik reuma heb en zo weinig kan en dat hij niet naar huis kan om mee te rijden naar therapie omdat ze hem op het werk nodig zijn. Ja tuurlijk daarom heeft hij ook zijn ontslag gehad omdat ze zoveel werk hebben, stelletje zeikerds :x. tot later vandaag, ik ben vast weer mensen vergeten dus sorry.
Wat een zeurpieten zeg! Mensen moeten meer met zichzelf bemoeien en naar zichzelf kijken inplaats naar anderen.:x
Hallo allemaal, Al lang geleden gepost en héél sporadisch wat gelezen, maar toch eens een berichtje. Ik reageer niet echt op alles wat hiervoor is gezegd, want dat bijlezen lukt me zo gauw niet meer... Hier alles goed. Gisteren bij de vk en alles was in orde. Kleintje ligt met het hoofdje naar beneden en de rug rechtsachter, en kan dus heerlijk met zijn armen en benen tegen mijn buik duwen... Daarom word ik soms helemaal gek van die bewegende buik! Al is het ook wel gezellig. Mijn navel is sinds kort blauw, ontdekte ik. Helaas bekkenklachten, maar het is te overzien. Hebben jullie ook dat je steeds waziger/vermoeider wordt? Ik kan me heel moeilijk concentreren momenteel en dat is niet zo bevorderlijk. Met mijn studie heb ik bijna alles afgebouwd, ik moet alleen nog een essay schrijven van 10 pagina's. Die moet half december ingeleverd zijn, en dan ben ik ook 34 weken. Komt mooi uit dus! Een van mijn andere vakken mag ik gelukkig volgend jaar afmaken, dat is echt heel lief van de docente De universiteit geeft zowaar nog een keer 4 maanden verlof! Daar had ik ook niet op gerekend, dus ik ben helemaal blij . In ieder geval stop ik nu met een gerust hart half december en ga ik volgend jaar november weer verder. Nu nog kijken hoe het lukt met het voortzetten van de kinderopvang... Zijn hier al grieppatienten geweest? Mijn man is vorige week ziek geweest, hoge koorts en hij creëerde zijn eigen waterbed, en het heerst hier echt. Mijn zoontje en ik hebben zowaar nergens last van, behalve verkouden en hoesten (en ook wat last van de keel gehad). We slikken wel heel trouw onze vitamientjes en mijn zoontje krijgt vlierbesextract, want dat is de vorm van vitamine C die hij al mag hebben. Blijkbaar werkt het goed, want zijn continue verkoudheid is zowaar over! Ben benieuwd of ik nog ziek word... Eens kijken of ik het hier weer een beetje bij kan houden. Het schiet wel op allemaal zeg!
Dat schiet lekker op voor je Momae. Dan kun je vanaf de kerst nog even lekker relaxen en uitkijken naar je bevalling.
Zo voelt dat ook Ankje. Ik heb er echt behoefte aan. Opruimen is veel nuttiger dan studeren vind ik momenteel. Heerlijk om me daar straks op te kunnen richten. Jij stopt met 36 weken?
Nee, ik ga met 34 het verlof in. Ik zit al vanaf Oktobe volledig in de ziektewet vanwege mijn bekken. Dan ga je automatisch 6 weken voor je uitgerekende datum met verlof.
Gaaap net 2 uurtjes lopen slapen op de bank, daar word ik altijd zo gaar van, voel me alsof ik uit coma ben wakker geworden...
Hihihi. Lekker toch Lynd? Maar hoe doe je dat lopen slapen? Geintje. Maar stond er wel erg grappig hihi
Misschien aan het slaapwandelen geweest? Net eindelijk een telefoonlijst bij elkaar geschreven voor de bevalling, alle relevante artsen, medische instanties (wie, wanneer, waar en waarom) en familie/vrienden die op de hoogte moeten worden gesteld op een rijtje gezet, zodat mijn hubby ook in paniekmomenten weet wat hij moet doen Essie maatje, jij staat er ook op!
Momae wat goed dat het zo fijn geregeld is wb je opleiding! Wat doe je ook alweer (wazig he)? Succes nog met het essay. Ik ken je gevoel; ik moet ook nog aan school werken. In mijn geval lopen de schoolweken 'gewoon' door. Half dec. nog een week en half jan. vóór de uitgerekende datum. Eigenlijk moet ik nog best wel heel veel doen..... Beterschap met je klachten trouwens. Lynd ff wachten nog dus met bevallen ok? Geen pijn meer gehad? En hoe is het met de maagzuur Oh Lynd wat leuk ik ook op de lijst! Kareltje hoezo moet je wachten op de auto? Moet jij boodschappen doen dan? Hier doet mijn vriend altijd de boodschappen! Je moet mij ook niet loslaten in een supermarkt, kom na uren met veel te veel terug! Dus vandaar dat hij het doet; hij heeft wat dat betreft meer discpline dan ik! Ankje kom maar lekker je hart uitstorten hoor hier! Gaat het alweer wat beter? Blaine, daar ga ik weer: wat een stelletje sukkels op dat werk van hem zeg; wat willen ze zien dan, een doktersverklaring:x?! Echt zwaar belachelijk en maar goed dat ie er weggaat! Daar wil je toch niet werken met je goeie gedrag?! Rebbel geweldig nieuws! Suus hoe was je laatste dag en hoe was jullie afgelopen weekend in jullie stulpje? Ben je een beetje tot rust gekomen? Annemica re-welkom hier! Hoe heet je zoontje als ik mag vragen? Nikkie dat probleem met sokken/schoenen aandoen heb ik ook! Gaat echt niet soepel! Ben blij als m'n vriend in de buurt is zodat ie m'n laarzen kan uittrekken. Blommeke veel plezier, geniet van de mooie dingen! Sjees/Eleni/Chevenne/Suzanne hoe gaat het nu LadyJoey van harte! Nu pas zijn rijbewijs, of heb je gewoon een lekkere jonge vent? (sorry hoor ben erg 'belangstellend') Hier: vandaag weer school gehad. Ik heb buien; de ene keer denk ik ach, het gaat me allemaal makkelijk lukken (al die opdrachten) en de andere keer grijpt het me naar de keel.... Nu ff dus....
Trouwens, speaking of which, misschien moeten nieuwe forumdames ook eens aan elkaar gekoppeld worden als maatjes - dat is degene die je op de hoogte stelt van als je (onverwacht) naar het ziekenhuis moet, bevallen bent etc., en je zelf niet kan posten op het forum. Als je nog geen maatje hebt maar er wel een wilt, misschien hier even laten weten?