essie: dat gebeurt ook wel hoor. Wij werken ook weleens voor andere organisaties. Alleen tijdens de feestdagen is dat lastig omdat natuurlijk overal personeel vrije dagen heeft. Maar ze kijken wel altijd of het mogelijk is dit word ook met het gezin overlegd als er iemand van een andere organisatie komt tenminste bij ons wel.
Wat is het rustig hier! Ik ben weer lekker gaan zwemmen, was wel sneller buiten adem dan voorheen, maar het was weer heerlijk! Lekker lang staan douchen met zn allen en lekker staan kleppen natuurlijk. Ga nu even op de bank zitten bij mn schatje, maar kom vast nog even terug. Voor wie zich minder goed voelt of pijn heeft, veel sterkte!!! Fijne avond nog en voor degene die al gaan slapen, welterusten en morgen een fijne dag!!!
Wat fijn Marleentje dat jij hier zit! Hahahaha. Als we kraamzorg hebben gehad dan hebben we jou altijd nog om even iets te vragen hahaha. Jij kunt weer lekkere tosti's eten Sjees! Ik ga nu lekker naar mijn bedje, hopelijk morgen een betere dag als vandaag. Slaap lekker iedereen! Dikke knuffel van mij.
Slaap lekker, Ank! Morgen weer een nieuwe dag! @essie: hihi, dat is waar ook, jij vroeg nog eerder naar mijn maagzuur -schaam- Ik heb vandaag nauwelijks wat gedaan, hoor! Het enige wat ik heb gedaan is boodschappen doen. Faxen lukte helaas niet, maar heb even gebeld naar die vent waar ik het heen moest faxen in de USA (onvriendelijk, zeg!), en uiteindelijk mocht ik het toch ook gescand per e-mail sturen. Duh. @kareltje: fijn dat zwemmen zo ontspannen was! Klinkt als een gezellige groep! Is er nog iemand zonder maatje hier? Voor annemica? Volgens mij nog wel een paar, hoor!
Er is helemaal niemand, dus ik ga ook maar eens proberen te slapen!!! Doei doei en waarschijnlijk tot morgen!!! Voor de eerste die hier weer is, alvast GOEDEMORGEN!!!
Mogguh! Het voor deze week gebruikelijke ochtendscenario: na het ontbijt ik lekker met de laptop op de bank, hubby box de zoveelste verflaag aan het geven voor hij naar de uni gaat... Iedereen goed geslapen vannacht?
Goede morgen!! Hier redelijk geslapen. Maar dat kwam om dat hummy (ons kleintje) ontzettend druk was en dat ik er dus 3x eruit moest om te plassen. Ik was zelf al om half 6 wakker, maar ging er met Jeroen uit om 7 uur. Ik voel me lichamelijk wel beter (ookal heb ik nog wel veel pijn). Wellicht dat ik er straks nog even in duik om nog even een paar uurtjes mee te pakken. Vanavond gaan we het matrasje ophalen, en we gaan nog even naar de Babydump om nog wat kleine dingetjes te halen wat op mijn lijstje staat. Hopelijk vergeet ik dit keer niet de bon mee te nemen voor de gratis doos van babydump. Ik ben er al zo vaak geweest, maar iedere keer vergeten mee te nemen. Stom he? We gaan ook nog even naar Ranzijn (tuincentrum). Kattengrint halen en we gaan misschien een paar kleine visjes erbij kopen. We hebben hier een groot aquarium staan van 80cm breed 60cm hoog en 50cm diep ongeveer. Ow ik zit weer aardig op de klepstoel merk ik al. Oops Soms moet ik leren om niet zoveel te ratelen. Dat heb ik trouwens ook sinds ik zwanger ben. Ik ratel soms aan 1 stuk door, en denk achteraf....volgens mij heb ik weer alleen over mezelf gepraat.
Ik heb prima geslapen, maar heel even wakker gelegen in het midden van de nacht, stelde nauwelijks iets voor. Fijn dat je ook een goede nacht had, Ise! En Ankje, een 'redelijke nacht' is gelukkig al wat beter dan gisteren, toch? Goed dat je je wat beter voelt dan gisteren! Helemaal niet erg dat je lekker klept, Ankje, wat zou je anders moeten doen op een forum? Waar gaan jullie het matrasje halen? Naar ik begrijp niet bij de babydump? En we kunnen je vanavond proberen eraan te helpen herinneren dat de bon meemoet (maar natuurlijk niet dat als je daar bent, je hem ook in moet leveren...) Ik heb eigenlijk nul plannen voor vandaag. Gisteren ook al niks gedaan, dus moet uitkijken dat ik niet helemaal een zombie wordt. Misschien moet ik me toch maar aan dat nog te schrijven artikel zetten, zucht....
Whahaha, bedankt Lynd! De matras hebben we gekocht bij beterbed. Die was in de aanbieding en het was een heel goed matrasje. Dat matras was nog goedkoper dan de Babydump. De bon heb ik al maanden in mjn portemonnee, maar als Jeroen en ik gaan winkelen neem ik bijna nooit mijn portemonnee mee. Jeroen en ik hebben dezelfde pinpas. En Jeroen heeft een kleinere portemonnee. Als ik de mijne mee neem dan moet ik een tas meenemen hahahaha Fijn dat jij ook een goede nacht hebt gehad. En 2 dagen achter elkaar niks doen is ook niet verkeerd. Als we wat doen, dan krijgen we op onze kop van onze mannen, en als je niks doet dan krijg je een opmerking (wel als geintje) luiwammes. Grrr. Ik moet langzamer typen, want soms pakt hij geen letters. Hebben jullie dat ook?
Gezellig toch Anke en idd wat moet je anders zo op een forum.. . Leuk,nog wat spulletjes kopen vanavond. Ja kan je de bin niet vast in je portemonnee doen. Ik heb gister ook nog het één en ander besteld op internet, de commode is klaar (joehoe!!)en ga nu nog een puckababy en draagdoek bestellen. Straks weer lekker de commode inruimen en op zoek naar nieuwe knopjes.
Jahoe!!! 32 weken!!!! Gefeliciteerd Ise met al 34 weken!!! Ik zou hem wel in Jeroen portemonnee willen stoppen, maar die heeft hij mee naar zijn werk. Mmmmmm O! Ik stop hem alvast in mijn jas/trui. Moet ik alleen wel opletten dat ik de juiste jas/trui aan trek . Jullie hebben ook gelijk. Dit forum is ook om lekker te kleppen. Soms denk ik wel eens bij mezelf.....wat zouden die mannen het zwaar hebben als we dit forum niet hadden zeg!
Ise, wat is een puckababy? Ankje, anders plak je de bon met een plakbandje aan de binnenkant van de voordeur! Ik ken dat 'probleem' met de tas, ik laat ook altijd mijn mobiel/portemonnee/zakdoekjes etc. door hubby dragen, omdat ik geen zin heb om een tas mee te slepen. Is hij trouwens niet zo blij mee, hihi
Ik wilde mezelf vanochtend maar weer eens wegen na twee weken, maar de batterij van de weegschaal was leeg.... misschien toch te zwaar geworden? Het is zo'n knopcel, dus we hebben ook geen reserve.