Lynd,wat fijn dat die rennies je iets helpen en groot gelijk als vanillevla helpt waarom de pudding dan niet Ankje, blij te lezen dat je een gezellig dagje in petto hebt meid,voel je je alweer wat beter dan gister?? Misschien vast nu die bon in je Jas stoppen??(hihi zie dat lynd zelfde idee had) Lynd,ik heb ook echt van die dagen dat hier niets gebeurd,maar vandaag ben ik vol goeie moed,ik heb echt goed geslapen en voel me ook weer wat beter dus ga vandaag weer lekker achter de naaimachine Alain zijn broeken verstellen,en wasjes doen en strijken Gefeliciteerd met alle zoveel weken feestjes,hoeraaaaaaa Wegen en dagboek, hmmm ja ik moet me eigenlijk ook weer eens wegen,maar ik hoef alleen maar in de spiegel te kijken om te zien dat ik ben aangekomen en ditmaal wel echt door het vele snoepen, in het begin hield ik ook braaf een dagboek bij maar al een maand of 2 a 3 heb ik er niets meer in geschreven,wel zonde maar ja.. Oh ank, ik heb het!!! Plak de bon nu meteen met een plakband op de voordeur!! Kerstkleding, ik weet ook niet wat ik aanmoet met kerst,eigenlijk heb ik zowieso qua onderkleding haast niets meer waar ik in pas,alle zw.kleding is me nu zelfs te klein geworden op 2 lelijke linnen zomerbroekjes na dan,maar daar ga ik echt niet in lopen met de kerst, wij zijn meestal ook wat op chique,maar dat zal m dit jaar niet worden ben ik bang en ik ga nu echt niets nieuws meer kopen Belle,misschien ga ik ook maar eens oordoppen proberen want werd vanacht dus enkel en aleen wakker door Alain zijn gesnurk,heeft ie nu al een paar dagen normaal snurkt ie nooit. Veel succes met de groeiecho!
Belle, hoe was je groeiecho? Ben vandaag erg dufjes. Zo dadelijk bij mijn ouders lunchen met mijn petekindjes en zus en daarna controle bij de gyn! xx Nikkie
Ik voel me inderdaad beter als gistern Sjees! En ik ben de bon al op de voordeur geplakt! Ik kan hem nu dus echt niet vergeten. Fijn dat jij ook zo goed geslapen hebt. Pas je wel op dat je vandaag niet te veel doet? Want dan ben je morgen weer helemaal kappot. He he, wat een bemoeial ben ik toch
Hoi dames, Alweer veel gekletst zie ik Ik voel me niet lekker vandaag, nog altijd diezelfde vervelende keelpijn en ik ben daar moe van. Vanavond had ik met een vriendin afgesproken maar ik blijf maar liever thuis. Ik ben een babytruitje aan het breien (m'n eerste breiproject) en vanmiddag ga ik niks doen dan dat denk ik. Oscar heeft vanmorgen naar het bedrijf gebeld waar hij afgelopen maandag het gesprek zou hebben, maar wat niet doorging omdat die man ziek was. Nu mag hij volgende week vrijdag, de 4e, op gesprek. Het duurt hem allemaal veel te lang, maar ik heb gezegd dat ie toch maar dankbaar moet zijn voro het feit dat hij op het derde gesprek mág. Hopelijk krijgen we dan een mooi Sinterklaascadeau.....
dat zou ontzettend leuk zijn Suzanne! Ik zou helpen met duimen voor jullie. En dan kunnen jullie als het goed gaat lekker de feestdagen in!
Zo! Kussenhoes is super gelukt, zeker voor het feit dat ik tot nu toe alleen maar gordijnen hebt genaaid. Ook gelijk een groter laken, dat aan één kant kapot was, in tweeen gesneden en het goede deel tot babylakentje vermaakt. @ankje: balen dat de aannemer net kwam toen je sliep. Ga je nog terugliggen? Beginnen wel vroeg maandag! @sjees: zie dat jij net als ik met naaimachine en was bezig bent vandaag @suzanne: vervelend voor je dat de keelpijn nog niet weg is. Ik zou ook wel willen leren breien, maar vrees dat ik er het geduld niet voor heb. Bovendien ken ik niemand die het kan, dus ik zou het mezelf moeten leren, ook niet zo motiverend... Nu even lunchen.
Nee, ik ben er niet meer terug in gegaan. Ben bang dat ik vanavond weer moeilijk in slaap kom. Dat heb je nog snel gedaan die kussens. Hoeveel heb je er eigenlijk?
Dat zou een leuk sintcadeau zijn voor jullie! En beterschap he.. Anke, lekker vroeg dan maandag. Lynd, fijn dat het allemaal gelukt is.
goede morgen dames.. heb weer veel gemist zie ik *echo bericht* ik voel me zwaar klote ik ben al een uur aan het huilen en zie het effe allemaal niet meer zitten ik voel me zo onbegrepen op momenten bah!! alles went behalve een vent !!! word ik gister aangesproken omdat ik had gerookt nou ik stress de pan uit ben naar een vriendin gegaan heb wat gerookt .. doe ik nooit maar goed ... vent helemaal boos en aan me armen trekken dus ik pissig in me bed gaan liggen zo van raak me niet aan.. gaat hij weg.. komt later terug negeerd me verder de hele nacht en ochtend.. wilt hij vanmorgen praten over het feit dat hij mijn reactie niet leuk vond omdat hij vind dat ik schijt aan hem heb omdat ik zijn mening niet wilde horen over het roken ... maar hij beloofd me zoveel dingen de laatste weken en komt gewoon niks daarvan na ik trek het gewoon ff niet meer ik sta echt op me breekpunt gewoon, heb het gevoel dat ik altijd overal alleen voor sta.. doe ik ook :S maar goed en dan wilt hij komen klagen over een keer roken!!!! rot op als het hem echt intresseerde allemaal dan had ik nu een mooie vluchttas klaarstaan was me huis af en had ik alles wat ik nodig heb!! maar nee ik doe alles zoals gewoonlijk in me uppie en meneer is constand de hort op.Ik weet dat hijv an me houd en ik van hem maar ik trek dit niet ... een tijdje gaat het prima doet hij wat hij moet doen en dan verwaterd het allemaa weer sorry voor me lange echo verhaal maar ik moet het gewoon kwijt en weet ff niet waar en aan wie voel me zo ongelukkig en alleen ik weet ht gewoon ff allemaal niet meer
Ben ik weer, terug van de groeiecho. Het was allemaal dik in orde. Gelukkig maar! Op zich had ik geen reden voor ongerustheid maar toch wel fijn om dit bevestigd te krijgen. Ze weegt nu 2154 g en zit daarmee ietsjes onder het gemiddelde maar ruim binnen de marges. Ze wordt nu geschat op 6/6,5 pond bij haar geboorte. Prima dus. De echoscopiste vertelde dat geboortegewicht erfelijk is. Daarnaast heeft ze naar de placenta gekeken, zag er goed uit en ik heb ook voldoende vruchtwater. Ze ligt netjes met haar hoofdje beneden met haar voeten in mijn rechterzijde, bij mijn ribben. Haar gezichtje hebben wij niet kunnen zien maar zo heel erg vind ik dat niet. Nou, ik ga maar eens relaxen op de bank!
Mecha: Jeetje meid! Wat heb ik het met je te doen zeg! Ik dacht al, wanneer barst de bom een keertje bij jou. Want je doet alles in je eentje en ook zoveel. En ook jij loopt op je einde en dus op je tenen. Misschien is het verstandig om elkaar eens flink de waarheid te vertellen. En proberen afspraken te maken. Heel veel sterkte ermee meis! Dikke knuffel van mij. Je hebt mijn nummer, dus als er wat is .je mag me altijd bellen. Ook al is het in de nacht om even tegen aan te klagen. Belle: Dat is goed nieuws zeg! Gefeliciteerd! Toch weer erg fijn zon bevestiging.
mecha, meis wat een ellende zeg! Jij zit er echt helemaal doorheen, als je in almere bent mag je gerust hier langs komen hoor dan kan je lekker je verhaal kwijt. Ik vind het zo rot voor je. Maar als ik eerlijk ben vind ik dat je vriend niet echt recht van spreken heeft wbt het roken,als hiuj wilt dat je naar hem luisterd moet hij dat ook eens bij jou doen,en zijn verantwoordelijkheden als man gaan dragen. Als ik je zo hoor dan steunt hij jou bar weinig en dat moet eigenlijk in deze periode met je zwangerschap en het verbouwen van je huis het tegenovergestelde zijn. Helpt ie trouwens wel met het huis op orde krijgen zodatr je er snel in kan of moet jij alles alleen doen? Ik zou hem toch zeker eens een schop onder zijn kont geven en niet constant alles voor hem goedpraten hoor,want ook jij hebt het zwaar nu dus jullie moeten nu elkaar steunen. Meis ik heb echt met je te doen maar je mag altijd bellen en langskomen natuurlijk ook,ik woon vlakbij.... Helaas kan ik nu niet zelf weg anders had ik ws al bij je op de stoep gestaan hoor,met een dikke knuffel voor je!
Hallo allemaal!!! Er is vanmorgen al lekker gekletst hier zie ik, ga eens eten pakken en bijlezen! Sommigen zijn steeds echt vroeg hier! Ik heb ook weer lekker geslapen, durf het bijna niet hardop te zeggen, maar deze week echt aan het bijtanken, heerlijk! Dat me dat nog zou lukken na die vervelende korte nachtjes steeds...lekker! @Ankje Zie dat het met jou al betergaat vandaag, gelukkig maar! Lekker even er tussenuit, veel plezier! En niet teveel kopen hé, haha. Doe het rustigaan meid! En klets maar lekker raak! Ligt dat aan je zwangerschap, ik klets altijd al veel, haha. Nou, fijne dag allemaal en tot zo!!!
@ anke en sjees thanks meiden ik weet het echt ff allemaal niet meer hoor, voel me gewoon echt in de kou gezet en ik blijf maar positief en maar positief en nu is de koek gewoon op !! ik heb geen eens stem meer van het schreeuwen vanmorgen heb hem gezegt dat hij helemaal geen recht van spreken heeft dat hij niet ineens zorgen hoeft te hebben als hij daar anders ook niks van laat zien. nee hij heeft alleen de vloer eruit getrokken en een keer geholpen met behang krabben nou was misschien 3 uurtjes in totaal dat was het!!! als ik mensen vraag kan je me helpen in me huis is het eerswte dat ik hoor ... huuh helpt je vriend je niet dan ben er zoooo moe van zat van en dan inderdaad ook nog zoveel gedoe met die hormonen en constante pijn in me lichaam .. zeg ikv anmorgen waarom doe je de wekker uit en niet op snooze .. zegt hij ja want dat ding blijft maar afgaan .. ik zeg ja totdat je opstaat zegt hj ja maar ik ga niet meer slapen ik zeg dat ding staat aan voor mij niet voor jou ... ja maar ik hoor jou steeds vergaan van de pijn als je hem snoozed dus ik dacht ik zet hem uit die lul heeft niet 1 keer gevraagt gaat het schat of me effe vastgehouden niks maar toch blijkt het dat hij heeft gehoord dat ik lag te huilen van de pijn
@ Belle, fijn dat alles goed was bij de echo. @ ankje, weer een betere dag dat is wel erg prettig. Je moet Jeroen vanavond gewoon helpen onthouden van de bon. Ik vergat het ook steeds tot mijn zusje mee was en riep he je hebt nog een bon hoor . Toen eindelijk er aan gedacht. 6.45 bah dat is wel erg vroeg. Lynd krijgt dus volgende week concurentie met de eerste berichtjes. @ Kareltje, fijn dat het zwemmen nog zo goed bevalt. @ Lynd, jij verzint hele goede excussen ik roep altijd gewoon krummeltje wil . @ Woops, he toch meid zit je er nog steeds zo doorheen. Doe je rustig aan meid, en je hoeft niet te kletsen het mag, je werd alleen gemist. @ suzanne, ik snap oscar ook wel het duurt nu wel weer erg lang, hopelijk is het voor een goed doel en is er eindelijk resultaat. Zou inderdaad een leuk sint kado zijn . @ Chevenne, doe nog maar even rustig aan, en inderdaad te hopen dat volgende week ook alles goed is, maar daar gaan we gewoon vanuit. Ik vond je berichtjes zo rustig overkomen, is dan toch ook logisch dat de schrik achteraf pas komt, goed luisteren naar je lichaam hoor. @ Mecha, jeemig wat een gezeur weer met je vriend, ik krijg ook sterk het idee dat jij constant alleen aan het klussen bent, je familie/vriend snappen toch hopelijk wel dat je zwanger bent en niet alles meer kunt? Tja ik kan niet veel meer doen dan je een digitale knuffel geven dus bij deze. @ Hier, er wordt weer druk geklust vanmiddag hier in huis, mijn ouders komen weer helpen. echt bijna alles is nu klaar. Gisteren nog even lekker met mijn man naar de prenatal geweest moest nog wat dingen hebben en dan zaterdag even kado's shoppen. Het was wel raar om in een rolstoel mee te gaan, je hebt zo het gevoel dat iedereen je aan kijkt. Maar vooruit het is gelukt en mijn man heeft wel tig keer gezegd dat het niet erg is en hij het fijn vind dat ik zo nog mee kan, dus daar houden we het maar op. ik ben vast weer veel mensen vergeten, maar weet het echt niet meer.