Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Jeetje Mecha!

Ik heb even moeten nadenken hoe ik op jou berichtje ga reageren. Maar ik wil toch dit zeggen.....ik vind je vriend een eikel eerste klas.

Dat hij jou met ook zijn kind erin zo laat ploeteren en niet komt helpen. En als je huilt van de pijn dat hij niks doet of zegt.

Ik vind het onfantsoenlijk en egoistisch.

Sorry hoor, het is jou vriend en je houd heel veel van hem. Maar als hij ook ontzettend veel van jou houd dat helpt hij je en doet hij er alles aan om het jou gemakkelijker te maken.

Het is hard werken om een kind in je uit te dragen, en jij klust er ook nog bij zeg!

Kom op voor jezelf meid! Hij is de vader van jou kind, en je mag best dingen van hem verwachten.

Dikke knuffel!!!
    Ik ben er voor je meid.

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

lieve mecha, je hoeft ons echtniet te bedanken, ik wou alleen maar dat we iets konden zeggen of doen nu om je wat op te vrolijken.

Het spijt me trouwens dat ik dit moet zeggen maar ik vind dat jou vriend zich echt gedraagt als een eikel, jij draagt ook zijn kindje en hij laat echt alles aan jou over,als je pijn hebt troost hij je niet en als hem eens iets niet zint dan peert hij hem gewoon en laat jou dagen wachten voor ie weer van zich laat horen,ook het feit dat ie nog maar 3 uurtjes:$ heeft 'geklust'in jou/jullie huis vind ik echt belachelijk voor woorden!
    Hij zou er elke moment moeten zijn dat ie kan en jou op je kont neer moeten zetten,want jij mag helemaal niet allemaal van die zware dingen doen nu!
    Heeft hij wel een baan ed?
    Ook heb ik het gevoel dat hij alleen voor de lusten gaat en niet voor de lasten,zoals niet helpen met het huis maar als het af is wel bij jou intrekken,sorry hoor...maar ik zou daar als ik jou was nog eens goed over nadenken meis,want als hij nu al zo laks is met zoveel dingen hoe moet dat straks dan als jullie samenwonen???
    Sorry meis voor als dit misscien niet zo fijn overkomt,maar ik kan me zo vreselijk kwaad maken om dit soort dingen:x,en gun jou echt alleen het beste maar heb voor nu het gevoel(ook om de dingen die je al eens eerder hebt getypd hier) dat die vent van jou een echte lapswans is,terwijl je veel beter verdient en nu juist ontzettend gesteund hoort te worden door je vent ipv andersom

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

Blaine, je man heeft groot gelijk,het is toch hardstikke fijn dat je op deze manier gewoon nog lekker mee kan,dus geniet er gewoon van meis!
    Veel succes met al het geklus in je huis!!

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik ben het volledg met Sjees eens.

Sorry hoor Mecha, het is misschien niet fijn om te horen/lezen.
    Maar we bedoelen het goed.

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja dat denk ik oolk thanks meiden ik ga ff ik moet werken

6. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hallo lieve meiden!!!
    Hier ben ik weer, zover alles bijgelezen. Even een berichtje voordat ik even wat anders ga doen. Wat was opruimen etc. Mn zwager komt zo plakplastic plakken. Dit doet hij ook voor zn werk en ik weet zeker dat ik het er niet glad opkrijg. Fijn dat hij dat wil doen dus!
    Vanavond ga ik lekker uit eten met mn zusje, mn man heeft een etentje met zijn werk. Wij gaan lekker vis-fonduen, ben benieuwd, maar klinkt erg lekker!
    Misschien dat ik tussendoor nog even langskom hier...

@Belle1978
    Fijn dat alles goed was! Lekker om dat weer gezien en gehoord te hebben hé!

@Suzanne78
    Hopelijk is het het wachten waard idd en krijgen jullie een mooi sinterklaascadeau! Hou jij je maar lekker rustig!

@Mecha
    Jeetje meid wat een vervelende situatie waar jij in zit! Een goed gesprek zou op zn plaats zijn, maar ik kan me voorstellen dat je daar zelf de kracht niet voor hebt. Ik kan niet meer dan je héél veel sterkte en succes wensen met alles en je een dikke knuffel geven! Meid, denk aan jezelf!!!

@Blaine
    Idd heerlijk dat dobberen in het water! Helaas niet zo vaak meer met de kerstvakantie in het vooruitzicht. Maar dan ga ik lekker vrij zwemmen zolang ik nog kan.
    Jij hebt ook wel een héle lieve familie en man als ik het zo steeds lees. Ik kan me voorstellen dat je je snel bezwaard voelt, maar ze doen het met liefde en plezier voor je. Dus geniet ervan! Hier heb ik ook zo'n geluk met mn familie en mn lieve mannetje, heerlijk!

Nou, ben even naar boven. Fijne dag allemaal en veel succes met alles! Dikke knuffel, doei doei

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Heel veel plezier vanavond Kareltje!

Visfondue....nog nooit gedaan, maar lijkt me erg lekker

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nog een weekje en dan gaan we lekker een weekendje weg!!! we hebben een huisje geboekt van Landal!

Sjees en haar man komen ook een dagje slapen! Wordt gezellig!!!

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

ank, ik heb er ook vreselijk veel zin in,lekker voor de open haard spelletjes doen!!!!!

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

kareltje, visfondue hmmmmmm lijkt me echt lekker,ben gek op vis!

wij gaan zaterdag met vrienden wokken ergens in hilversum heb ik ook wel zin in.

11. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ow echt wel!!! En we gaan lekker zwemmen, en dan na het zwemmen lekker voor de openhaard met een kop warme chocomel met lekker veel slagroom!!!!

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

enne heel veel lekkere dingen eten,ik heb wel zin in slagroomsoesen,die neem ik wel mee:D

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ow lekkerrrrrr. :D

We gaan het er van nemen!!

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

pfffffffffffffff....ik moet nu nog een halve broekspijp uithalen en dan heb ik al 1 broek uitgehaald,hahahha schiet niet echt op.

maar ja zit ook al 2 uur met ank te bellen op skype,en die kletst de oren van mijn kop af,

15. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Bedankt meiden, ben ook benieuwd. Lijkt me héél lekker!
    Wat leuk dat jullie het zo goed kunnen vinden samen, echt gaaf!!! Klinkt steeds zo gezellig!!!
    Welk park gaan jullie? Wij gaan 7 dec naar Kempervennen, hebben we ook zoveel zin in!!!
    Nou, ga nu even naar boven, hahaha. Doeiii

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Wij gaan naar de Heideheuvel van Landal Green Parks.
    Jeroen en ik zijn daar van vrijdag t/m maandag.
    En Sjees en haar man komen zaterdag en gaan zondag naar huis.

We kunnen het zeker goed vinden, echt heel erg leuk!

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nou hoor!!! Jij kan er anders ook wel wat van. En dan zit je ook nog wortels te eten! whahahaha

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik ben alleen maar aan de wortels omdat jij een komkommer naar binnen zat te smakken,ik moest toch wat:$:D

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Whahaha, we zijn wel lekker gezond bezig zo.

Wacht maar.....volgend weekend....ik heb een lekker recept van een sausje voor de komkommer.

20. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Hoi meiden,
    even een snelle reactie. Moest ruim 3 dagen bijlezen :$, wel 30 pagina's ofzo!
    Heb heel snel gelezen en niet veel onthouden, wel dingen over van de trap vallen, in ziekenhuis voor onderzoeken, hele stoere gips-foto, de steigers van Ankje, nieuwe januari-mamma erbij, en de vervelende situatie tussen Mecha en haar vriend. Voor iedereen veel succes/sterkte en welkom... (heel kort samengevat :p).

Zelf woensdag mijn mexicaanse griep spuit gehaald, na lange twijfel.
    Vanmorgen naar het ziekenhuis voor de glucose test, omdat mijn suikerwaarde bij het bloedprikken laatst te hoog was. Gelukkig nu prima, dus hoefde verder geen glucosedrankje te nemen enzo en kon ik weer naar huis.
    Ga nu ff bellen naar Babyplanet, omdat we nog nix gehoord hebben over de 2 lades en wandplank die beschadigd waren. Dan ff uurtje bankhangen, om 4 uur komt de schilder nog wat laatste dingetjes in huis verven en om half 6 ga ik richting Tilburg, want we gaan vanavond met ons team uit eten bij de Griek. Heb ik wel zin in.
    Afgelopen week 3 daagjes gewerkt, nu 4 dagen vrij. De eerste dag was al wel heel vermoeiend, moest van 12:30 - 21:00 werken, in principe een normale dag, qua uren. Allen moest ik van 18:30 - 20:30 uur training geven en dat trok ik kennelijk niet meer. Gelukkig trainen we met zijn 2-en en hebben we ook nog een collega die moet oefenen omdat ze ook een cursus volgt om de trainingen te mogen geven, dus waren we met z'n 3-en. Hoefde zelf dus niet zo veel te doen. Heb hierdoor wel besloten dat ik de 2 bijeenkomsten die de komende dinsdagavonden gepland stonden niet meer mee train. Is toch wel een geruststelling. En ik vond het wel goed van mezelf! ;)
    Nou, ga ff snel verder, kom van het weekend nog wel ff kijken.

Deel Deze Pagina