Januari 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by cruella, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

moet ik nog sausjes meenemen ofzo??doe de salade maar nog andere wensen??
    en zie je wel ik kan makkelijk bevallen daar voor de open haard als er toch een kinderbedje aanwezig is..:D

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Wat fijn om te horen Sanne! Gefeliciteerd

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

wij gaan toch nu met zn vieren naar die pufcursus en jeroen had toch dokter bibber gespeeld vroeger, nou alain zn bijnaam is dokter bernhard,dus komt helemaal goed!!

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nee hoor sausjes nemen we wel mee. Voor de gourmet halen we gewoon daar in het dorp. Gaan jullie lekker mee en halen we lekkere dingen die we allemaal lekker vinden.

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

sanne fijn dat alles nu goed was!!! scheelt weer een hoop dieeten met kerst ;)

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Enne....bevallen???? Doe dat maar even niet he.
    Anders schiet Jeroen helemaal in de stress, en dan moet ik nog! :D

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

okee ik stop er wel een kurk in en hou mijn benen over elkaar:D

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Heb je nog wat van dat gips over? Dan kun je het dicht gipsen. :D

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

whhaahhahaha houd op,ik pies in mijn broek zo,en dan is mijn hele bank oranje want heb bijna die hele zak wortels op

10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Valt niet op, op een bruine bank joh!

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

hij is blauwwwwwwww

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

sorry meiden voor alle pagina's vol onzin,we zijn wel weer lekker bezig,ik ga me wel weer even op het laatste stukje broekspijp storten.....

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Oops nou, nog beter!!!

Ik moet trouwens naar de wc nu, want anders doe ik het in mijn broek. En ik zit op een leren bureaustoel. dus......

14. AnneMica

AnneMica Bekend lid

Jul 11, 2007
    731
    1
    0
    Hallo allemaal wat een gezellige boel hier vanmorgen :p

Mecha wat vervelend de situatie tussen jou en je vriend. Ik hoop dat een goed gesprek de dingen wat opheldert.

Sanne gelukkig heb je geen zwangerschapssuiker! Lekker, 4 daagjes vrij.

Kareltje heerlijk uit eten daar heb ik ook wel zin in!

Suzanne lekker rustig aan doen vandaag, rottig zeg die keelpijn... Wel goed van je dat je je afspraak hebt afgezegd, rust is nu belangrijker.

Belle super dat de groeiecho goed was, daar hoef je je geen zorgen meer om te maken. Scheelt weer.

Vanmorgen hadden we een kinderfeestje van een buurmeisje. Erg gezellig maar zoonlief vond het wat minder. Ging niet veel spelen en wou vooral op schoot hangen. Niet echt comfortabel voor mij meer op het moment. En hij had ook nog zoveel gedronken thuis en op het feestje dat zijn luier vol was! Al zijn kleren nat...
    Thuis een broodje gegeten en meneer in zijn pyama lekker schoon naar bed. Hij lag er om half één in maar ik hoor hem alweer een hele poos :(
    Ik heb zijn deur afgemaakt, Bert & Ernie staan er nu op. Hopelijk kan hij dit weekend naar zijn nieuwe kamer!
    Nu ben ik kapot en hoop ik dat hij zich nog even vermaakt in bed ;)

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

annemica, ja is zeker gezellig hier!
    Wat balen dat ie niet zo lekker wilde spelen,en dat ie zijn kleren had natgeplast,hopelijk verloopt je dag verder rustig.

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

jahoeeeeeeeeeeeeeeee mijn broekspijpen zijn klaar,kan ik ze eindelijk onder de naaimachine gooien

17. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
    Annemica krijgen wij het geslacht nog te weten;)?

Ank/Sjees wat leuk dat jullie zo'n goeie dag hebben vandaag:)! Word ik ook vrolijk van;)!

Mecha wat een hel:(!!! Ik begrijp dus goed dat het jouw huis is en dat meneer straks gewoon bij je komt wonen? Waar zit hij nu dan:x? Bij zijn moeder gok ik, waar ie zeker ook niks hoeft te doen:( Uh, ik zou hem eens heel duidelijk maken dat hij zijn handjes moet laten wapperen, en nog belangrijker: er emotioneel ook voor je moet zijn, want dat je er anders eens heel goed over na moet denken of je hem nog wel in je huis wil hebben straks. Heel veel sterkte!!!

Sanne goed nieuws:)!!! Wat voor trainingen geef je?

Kareltje lekker toch bijtanken8)! Het is je gegund! Veel plezier vanavond:).

Hier: goed geslapen, ga zo ff shoppen (ja alweer:D) maar paar kleine dingen hoor. Oja m'n vriend heeft vanmiddag de mex. griepprik gehaald bij de huisarts! Toch wel een fijn idee;)!

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Het was zeker gezellig hier, en nog steeds eigenlijk :D

Jammer dat je kind zo bij je hing en niet wilde spelen. Heb je gelijk 2 kinderen op schoot.:p

Hopelijk gaat hij snel even slapen en kun jij even bijkomen

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nou dat is ook de bedoeling toch? :p

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

zo essie heeft gesproken ,amen....beter had je het niet neer kunnen zetten voor mecha,hopelijk komt er snel een positieve verbetering voor haar

Share This Page