Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Essie nee dat hou ik lekker voor mezelf :p Ben bang dat er mensen op dit forum zijn die me kennen en wil niet het risico lopen dat "bekenden" het ook weten. Mijn man en ik zijn de enige. O ja en die mevrouw van de Prenatal waar ik een eerste pakje kocht ;)

Sjees ben je een broek voor jezelf aan het maken? Of alleen inkorten oid? Ik hoor de kleine man nu roepen: hallooo mama!!! Dus ik ga zo maar naar boven haha!

Nog een vraagje: gisteravond is ons wiegje bezorgd maar ik wil er nog graag een hemeltje bij hebben. Weten jullie waar ik moet zoeken? Er zit wel zo'n stok al bij dus ik moet geloof ik niet zo'n hemeltje hebben met een ronde bovenkant, zoals een klamboe...

Misschien check ik vanavond nog even hier, maar we gaan ook een kop koffiedrinken bij de buren. Anders morgen weer, doeidoei!!

2. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Annemica okido:)!

Sjees dankje;). Naai ze trouwens:D!

Lynd jij ook:)!

Ank zeker de bedoeling;). Alleen had ik het vandaag niet nodig gelukkig:). Nog een tip voor als je iets niet moet vergeten en je neemt geen eigen tas/portemonnee mee: je schoenen klaarzetten die je aandoet en het daar dan in doen! Hier is het andersom: ik loop met de tas (heb geen portemonnee) en m'n vriend stopt zijn dingen erbij;).

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Je zou bij babydump kunnen kijken of bij prenatal.

Ik zelf heb gewoon een klamboe gekocht bij de xenos. Gaat mij meer om de sier dan om het doel.

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Das ook een goeie! Die ga ik onthouden.....hmmmm....als ik dat onthou whahahahaha.
    Jeroen was ook altijd zo met zijn spullen in mijn tas doen, maar dat heb ik dus nu even omgedraait he :D

5. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    AnneMica, heb je toevallig het wiegje van Childwood? Daar zit toch zo'n stok op. Toen wij het 2 jaar geleden kochten voor ons dochtertje vonden we nergen een hemeltje ervoor, maar nu heb ik er wel één gevonden, dat hoort ook bij die wieg, alleen was het het enige exemplaar in de winkel (Dreambaby, maar ik woon in Belgie) dus ik denk dat het niet zo makkelijk te krijgen is.

µMecha: sterkte meid!

6. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Hier net wakker geworden na 1,5 uur slapen, weer zo gaar als wat…

@mecha: jee, meid, dat is me wat. Kan me voorstellen dat je je in de steek gelaten voelt, en dat is wel het laatste wat je nodig hebt op dit moment. Denk ook dat er duidelijkheid moet komen over wat zijn bijdrage is, waarschijnlijk in een goed en duidelijk gesprek – zoveel mogelijk zonder verwijten. Hoewel mijn man heel behulpzaam is, echt een schat, kan ik me er in die zin wel wat bij voorstellen omdat hij ook eindeloos dingen kan laten liggen, hoe vaak ik het hem ook vraag, hij briefjes op de deur plakt, het in zijn agenda zet etc. Beetje man-eigen vrees ik. Wordt er afentoe horendol van, maar goed, dat wordt wel gecompenseerd door andere dingen die hij wél doet. Als je dat laatste niet hebt, kan ik me voorstellen dat de maat inmiddels wel vol is. En dat terwijl je gewoon soms lekker een paar armen om je heen wilt. Dikke, dikke, knuffel!

@blaine: wat gaaf dat je vent je zo steunt door je lekker mee op sleeptouw te nemen! Heerlijk, hoor!

Gisteren kreeg ik trouwens een pakketje uit NL met afzender “Sinterklaas” (nou goed, wonende op het adres van mijn ouders :D ) met daarin een zwartepietenmuts en vier chocoladeletters: voor mij, hubby en mijn vriendin (die volgende week hier is) en nog één met de letter ‘X’ voor de kleine met de voor hen nog onbekende voornaam. Echt zo lief!! :)

@kareltje: wat moet je laten beplakken met plakplastic? Wij hebben zo ook een kast beplakt, was inderdaad echt takkewerk om alles mooi glad te krijgen,m aar uiteindelijk wel mooi gelukt.

Visfondue lijkt me ook erg lekker, nog nooit gedaan! Waar doe je de vis dan in? Bouillon?

@sanne: fijn dat je suiker in orde was, toch niet onbelangrijk zo met sinterklaas voor de boeg! ;) ’t Is ook heel wat om aan het eind van de dag nog een training te moeten geven, fijn dat je collega het deels van je kon overnemen, en prima dat je het besluit kon nemen dat volgende week helemaal niet meer te doen!

@annemica: klinkt als een vermoeiend verjaardagsfeestje! Wel nog lekker een stukje taart meegepikt? ’t Is wat als je zwanger bent van je tweede, dan moet de kamer van de eerste natuurlijk ook ‘nieuw’, dubbel werk dus! Gelukkig zijn jullie bijna klaar!

@essie: lekker shoppen (met de hand op de knip... ;) )

7. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Trouwens weer last van maagzuur, maar daar staat dan tegenover dat ik nu mooi de vanillepudding als remedie kan uitproberen :D

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

annemica,ik ben de broeken van mijn man aan het stellen,die heeft heel korte pootjes en dus kan nooit de juiste maat vinden,zelf kleren maken kan ik niet hoor;)

lynd,weer wakker zie ik,je moet gewoon lekker even bijtanken,kan ook lekker zijn en misschien ben je volgende week wel weer een stuk actiever
    Veel plezier met de vanillepudding!

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

jaaaaa de broeken zijn eindelijk af....

Waar is iedereen???????????????????/Het is hier zo stil???????????????//

10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik ben hier!!!!....nog steeds :D

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik ga even foto's van het kerstdorp spammen hier;

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

en nog een

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

ank we zijn al ruim 4 uur non-stop aan het skypen,ik denk dat we een record hebben behaald vandaag

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Wat leuk!! (en dat zeg ik die het in het echt heeft gezien:p)

Wat ga je nog meer doen om het te versieren?

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

een kerstboom......

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nou dat denk ik ook wel ja.
    Maar is wel gezellig toch??

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

en veel guirlandes met ballen en lichtjes ennennnnenee

19. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    ik ben er ook nog, hoor! Heb alleen momenteel niks nieuws te vertellen.

Jeetje Sjees, wat moet dat veel werk zijn geweest! :$

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

en nog veel meer maar dat verklap ik nog niet dat mag je zelf gaan bekijken,ik ga na ons weekendje aan de gang met alles

Deel Deze Pagina