Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niene

Niene Actief lid

28 mrt 2009
    218
    0
    0
    Hallo januari 2010 mama's,

Al zo af en toe kwam ik hier een beetje meespieken, maar vanaf vandaag mag het "legaal".
    Ik weet namelijk sinds gisteren dat ik zwanger ben! Ik hoef natuurlijk niet te beschrijven hoe ik me voel, want dat weten jullie als geen ander.

Een aantal namen komen mij bekend voor vanuit de nod topics. De andere hoop ik snel te leren kennen.

Ik heb in ieder geval nu al steun aan jullie, want vind het fijn om te lezen dat de ongi pijntjes ook bij de zwangerschap voorkomen.

Liefs Niene

2. Welkom Niene, ik had het al gelezen in NOD mei, Super zeg, gefeliciteerd.
    Mocht je ook op de januari lijst willen, dan kan je Sjalotjuh87 of mij een PB sturen.
    Kijk maar eens op deze pagina: http://www.everyoneweb.com/januari2010

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

JAAAAAA!! nu geloof ik het pas! :D
    de 2e streep is nog niet even dik als de controlestreep, maar hij is duidelijk aanwezig! :whistle:

gister moesten we hem nog zoeken! ;)

hopelijk houdt ons kleintje zich nu goed vast! [-o< [-o<
    ik heb hiervoor een mk gehad en een keer voor mijn zoontje, erg spannend dus!

lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen!

liefs rebbel

4. woops

woops Niet meer actief

@REBBEL,
    YES YES,
    Van harte gefeliciteerd meid.
    Wow wat tof zeg, helemaal geweldig.

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je wops! :D
    leuk om je hier ook te zien!

ja we zijn echt blij, meteen na de mk weer raak! maar hopelijk gaat het nu goed...

hoe gaat het met jou?

6. woops

woops Niet meer actief

Op dit moment zit ik in een 1e keer ochtend-misselijkheid.
    Dat is best bah bah.
    Wil overgeven, maar ook niet, heb de aandrang maar wil niet.
    PPPFFFF dit is best heftig en wist niet dat het zo was, je hoorde verhalen ervan maar dan denk je "stel je niet aan"
    Maar nu heb ik het zelf en dat is toch best klote zeg.

PPPFFF ga even op de bank liggen.

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hallo allemaal,

Ik weet sinds afgelopen dinsdag dat ik zwanger ben!!!
    Ik ben tot nu toe op 10 januari uitgerekend.

Ik heb op 2 maart een miskraam gekregen, en ben snel weer zwanger!
    Nu maar hopen dat alles goed gaat dit keer.

Ik krijg op 18 Mei een inwendige echo ivm mijn eerdere miskraam. Nu gaan ze kijken of de deling heeft plaats gevonden (wat de rede was bij mijn miskraam).

Voor de rest voel ik me wel goed. Soms een beetje misselijk maar dat kennen jullie zelf ook wel hihihihi.

Tot snel!!!
    Gr. Anke

8. Welkom nieuwe meiden, gefeliciteerd.
    Ik zal vandaag weinig online zijn, vier mijn verjaardag vandaag. Geniet van de zaterdag en van dit mooie weer. Tot snel.

@ Wops, balen he die ochtendmisselijkheid, ik heb er ook last van. Sterkte.

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

bah dat is vervelend idd!
    doe maar rustig aan meid! :D

10. Tulli

Tulli Niet meer actief

@ Nieuw Zwangeren, Niene,Rebbel & Ankje, Welkom!!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, hopen dat alles goed mag gaan! =D>

@ de rest...wat hebben jullie veel geschreven weer,heb het allemaal al gelezen, maar ben alles weer vergeten! :oops:

@mezelf, vanacht veel wakker geweest, 2x iig met veel pijn in mijn borsten...1x heb ik blijkbaar hard AUW AUW AUW geroepen! hihi Ik ben een buikslaper, en me borsten lagen in de verdrukking, dat deed dus zeer met als ik me om wil draaien ofzo!

@Jada, Fijne dag vandaag meid! Niet teveel taartjes eten he! ;)

11. Goedemorgen allemaal!

@alle nieuwe, Gefeliciteerd en welkom!

@Lynd; Ik ben ook bang om bloed af te vegen als ik naar de wc ben geweest. Ook omdat ik hiervoor een mk heb gehad. en best wel veel slijm verlies heb.
    Ik heb inderdaad ook nog nooit gehoord dat je GEEN sex mag hebben. Is helemaal nieuw voor mij.

@wops; Dat is wel heel toevallig, samen zwanger! Gefeliciteerd!

Voor de rest niet zoveel nieuws. Werd alleen vanacht in een keer heel misselijk, alsof ik teveel gedronken had. Heel raar.
    Ga nu boodschappen doen, daarna naar mijn zus.
    Fijne zaterdag allemaal!

12. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Welkom alle nieuwe zwangeren! Peneopola, ik ken jou nog van het IUI topic. En Rebbel, dat is alweer een dik jaar geleden dat ik regelmatig jouw naam voorbij za komen. Ik weet niet meer in welk topic, welkom iig!

Jada, fijn een mooi kloppend hartje gezien. Dat stelt toch weer wat gerust he?! Ik ben ook weer blij als ik woensdag mijn echo heb. Van de gyn was het niet nodig maar hij begrijpt mijn angst dat het weer mis zal gaan, vandaar. Ja een tweeling, ik vind het zo bijzonder! Mijn opa is ook van een tweeling, dus het zit een beetje in de familie. Maar dat verklaarde dus ook mijn misselijkheid. Ik ben de hele dag misselijk. Soms meer op de achtergrond aanwezig en dan weer heel heftig. Eeten gaat moeizaam. Ben dan ook afgelopen weken zo'n 2,5 kg afgevallen. Maar dat haal ik wel weer in haha!

Jada, fijne verjaardag meid! Ik toost op jou

Liefs Nikkie

13. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum België
    Goeiemorgen dames!

Mag me hier sinds gisteren ook melden! Het is voor mij en m'n vriend het eerste kindje, dus spannende tijden op komst!

We zijn uitgerekend op 22 jan... en m'n schoonzusje op 5 december. Dus m'n moeder wordt plots 2 keer oma op korte tijd. Had ze nooit verwacht :)

Aan alle andere aanstaande moeders: geniet van de komende maanden!

gr,

Kwek

14. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Kwek: welkom hier.
    Mijn schoonzus is 25 december uitgerekend en ik 18 januari. Bij allebei de eerste dus ook heel speciaal en dus worden ze ook ineens 2 x opa en oma in een hele korte tijd. Het kan zelfs theoretisch nog dat we op dezelfde dag bevallen! haha

Liefs Marleen

15. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Wops: Dat is idd fijn. Kan je alles samen doen :D

@Nienke: Welkom en gefeliciteerd. :D Jaja, de krampjes horen erbij, die blijven oon nog wel effe :)

@Rebek: Ook jij een dikke proficiat en welkom :D Mijn eerste streepje sprong er ook niet af hoor, maar was wel duidelijk. Leuk hé :D

@Ankje: Spannende maandag wordt dat voor jou! Hopelijk is alles in orde.

@Jada: Veel plezier vandaag! Geniet ervan en proficiat met de 7 weken hé :D

@Nikkie: Idd, die kilootjes er terug bijaan krijgen zal wel geen probleem zijn ;)

@Kwek: Welkom en proficiat!

@Marleentje: Hier net met een schoonzus, maar nicht. Zij is uitgerekend op 23 december, ik 16 januari. Dus kan hier ook nog op dezelfde dag :D

Gisterenavond en vandaag, eerste keer misselijk. Maar tis niet zo heel aanwezig, meer op de achtergrond. Voelt vaak aan alsof er een krop in mijn keel zit. Beetje moeilijk te omschrijven.
    Ook heb ik heel pijnlijke borsten, en ze lijken veel steviger :D Heeft nog iemand dit?

16. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hooiiii
    wauw weer veel nieuwe meiden...aanstaande mama's erbij!!gefeliciteerd!!!

jada: ik heb je pb gestuurd!

hier gister ruben zijn 2e verjaardag gevierd!!wat is hij verwend zeg!!ongelofelijk!!was wel giga druk pfffffffffffffffffffffff

nu ff bijkomen op de bank met de comp erbij ahhaha

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ben er vorige week ook achter gekomen dat ik zwanger ben.. 1e ronde nooit verwacht.. zo leuk.. ga er van uit dat ik 20 januari uitgerekend ben..

Lijkt me gezellig om mee te kletsen!

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België

Mag ik er ook tussen???

Wel enkele bekenden hier, leuk!! Wie moet ik pb sturen om op de lijst te kunnen?

Hoeraaaaaaaaaaa voor ons allemaal!

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

heey!
    gezellig! :D

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja ik dacht ik ga ze maar eens opzoeken :)

Deel Deze Pagina