Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Hey Lynd! Gezellig.

Hoe is het weer in Hongarije? Hier is het koud, veel wind en regen.
    Bah!!

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

hee lynd, ja het was wel een berg werk idd maar een leuk resultaat,vooral s'avonds als de lichtjes aan zijn enz.
    wow ...het gaat me hier toch hard waaien en regenen ineens,ank denk dat het zo ook bij jou is,is echt pikkedonker nu,zie amper mijn toetsen

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nou we hebben opgehangen op skype na 4 uur en 11 minuten.
    Leek net alsof we bij elkaar op visite waren hahahaha:D

Het begint hier nu ook ontzettend donder te worden. En het waait flink zeg!

4. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Hier is het rustig buiten, het is al wel bijna helemaal donker, maar zo in de winter begint het hier rond half vier al goed te schemeren (zitten in zelfde tijdzone, maar wel een "zonneuur" naar het oosten). 't Is hier al dagen rustig weer, zo rond de 10 graden, afentoe wat regen, maar meestal blauwe hemel.

De vanillepudding hielp niet tegen maagzuur, maar was wel lekker :D
    Heb ook net met hubby aan de telefoon gezeten en die was net van de uni weg, dus zal ook lekker vroeg thuis zijn.

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Lekker Lynd dat je mannetje zo thuis komt.
    Mijn mannetje komt ook zo thuis :)

Pudding is inderdaad altijd lekker.

Ik drink meestal melk of cola tegen maagzuur.

6. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Hier ben ik nog even, hoezo verslaafd :D
    Ik heb idd een wiegje van childwood. Hmm klinkt niet zo mooi. Ik heb wel een klamboe met zo'n stok erbij voor boven het ledikantje. Die stok kan ik wel inkorten en dan de klamboe wat opbinden. Eens even proberen van het weekend of dat wat is...

Sjees ik ben zelf iemand met van die korte pootjes, dus broekspijpen inkorten klinkt me bekend in de oren ;)
    Mooi trouwens, je kerstdorp! Heb je die nu al in de kamer staan? Ik wacht altijd maar tot na sinterklaas met versieren....

Mijn mannetje is laat vanavond, ik eet alleen met zoonlief (spaghetti dus lekkere knoeiboel :)) en misschien is hij er pas weer als de kleine man in bed ligt... Nou ja dat doe ik toch altijd al, mijn man ruimt de keuken enzo altijd op. Steeds dat bukken bij de vaatwasser vind ik zwaarder dan ons peutertje naar bed brengen hihi.

7. Zo meiden ben ik ook weer
    Heb niet alles terug gelezen, werd me een beetje te veel

Maar Belle, super dat alles goed was. En het blijft een schatting 6, 6 1/2 pond, en is niets mis mee als ze wat kleiner is.

Sjees, wow wat een mooi kerstdorp, wij gaan hier straks ook het één en ander neerzetten aan huisjes, wij hebben alleen een nieuwschierige kat, die overal aan wil zitten.

Morgen nog werken en dan heerlijk verlof, zo onwerkelijk, 18 weken vrij!!

8. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hallo meiden, nog even iets laten horen voordat ik wegga.

Sjees en Ankje, wat kunnen jullie kleppen zeg. Op skype en hier tegelijk nog wel, hahaha. Gezellig hoor!
    Wat een gaaf kerstdorp Sjees!!! Nog veel plezier en succes verder!!!

@Annemica
    Spaghetti is ook niet verkeerd, lekker. Zal zeker wel een lekkere knoeiboel zijn met zo'n peutertje. Fijne avond!

@Lynd
    Ramen van de slaapkamers hebben we de rolgordijnen afgehaald en daar komt plakplastic op.

@Jada1984
    Succes met je laatste dagje en dan genieten!!!

Een héle fijne avond allemaal, wie weet kom ik laat op de avond nog even kijken hier. Morgen een druk dagje, gaan we eerst onze kinderwagen en box etc ophalen, leuk leuk! En daarna nog verjaardagen. Dus zondag een lekker rustig dagje, heerlijk!!!

Doei doei

9. Dankje Kareltje, veel plezier morgen met het ophalen van de box en kinderwagen etc.

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @AnneMica: Ik ben nog niet helemaal juf. Ik ben aan mijn laatste stage bezig :)

@LadyJoey: Gefeliciteerd met het rijbewijs van je mannetje!

@Nikkie: Nee dat wist ik niet van die melk en dat fruit. Ja chocolade ... zeer slecht, maar oooooooh zo lekker :D

@Mecha: Maar meid toch. Je moet echt heel goed nadenken of je zo verder wil. Dit is niet de eerste keer hé meid. Wil je dit je meisje aandoen? Oké, hij is de papa. Maar je kan zo weinig op hem rekenen. Je ziet er zo hard vanaf. Dat voelt jouw kleine meid nu ook hé. Er moet wel iets gebeuren, want zo kan het niet verder. Ik kan er wel inkomen dat hij het spijtig vind dat je gerookt hebt, maar daar moet hij niet zo'n drama van maken. Net zoals je zegt, hij heeft nog (bijna) niets voor de zwangerschap gedaan. Ik heb natuurlijk ook gemakkelijk praten, als buitenstaander. Maar kvind het zo erg voor je. Vooral omdat het elke keer weer zo gaat :(
    Als ik zo Sjees en Ankje hun reacties zag, moest ik meteen aan Dreamer denken. Die zou dat ook zo tegen je zeggen, vooral van die schop onder zijn kont! Hoe moeilijk het ook is, het is wel allemaal de waarheid. Hij is jou niet waard...

@Belle: Fijn dat alles oké was met jullie meisje :)

@Lynd: Wat een leuk pakje van de Sint! :D Hehe kvind het wel schattig :D

@Sjees: Wow wat een knap dorp :D Ooh nog een weekje en ik begin ook te versieren hoor!!! Dat was ik al helemaal vergeten ... Kerst komt eraan ... Jeej :D kHeb trouwens al drie pakjes gekocht. Twee voor mijn broer en één voor mijn vriend :D
    Ik heb trouwens maar een inieminie dorpje tegenover dat van jouw :D

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi,

ik kom alleen even zwaaien!
    ik heb vandaag een hele onrustige buik dus ga zo op bed.

fijne avond allemaal!

liefs rebbel

12. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey meiden kom even melden dat ik er het weekeind van tussen ben sinterklaas vieren bij me moeder en zondag bij me vader dus we blijven lekker in bergen op zoom logeren zijn we er even tussen uit dus lady's hou jullie allemaal taai geen rare dingen doen het weekeind en lekker uitrusten.

sorry dat ik niet zo veel typ nu maar heb onwijs last van me buikie ook dus ik ga lekker bank hangen voor het drukke weekeind begind.

mecha dikke knuffel zag in een vlucht dat het bij jou weer helemaal niet goed gaat met de papa er bij wat een domper meid je moet je hooft hoog houden hoor vraag je zelf af of het je dit wel steeds waard is je verdient zo veel goeds! denk aan je kleintje he

liefs blom

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    jeetje, wat is er (gezellig) veel geschreven.. Ik onthoud alleen niet wat er allemaal is geschreven.
    Maar fijne avond nog!

14. Rebbel, rustig aan meid, ook voor jou een fijne avond

Blommeke, veel plezier het weekend, geniet ervan!!

Ik ga voetbalvrouwen kijken, fijne avond allemaal.

15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Jada, moet je nog 1 dag tot je verlof?

Rebbel, rustig aan! Ik wil geen sms van je hoor ;).

16. Ise, ja alleen morgen nog en dan werk ik ook nog maar tot een uurtje of 2

17. kareltje1

kareltje1 Bekend lid

3 sep 2009
    510
    0
    0
    Werk op een woongroep waar mensen met een verstand
    Noord-Brabant
    Hallo!!!

Rustig vanavond hier!
    @Jada1984
    Dankjewel, gaat vast lukken morgen! Leuk om dat dan ook allemaal in huis te hebben. Vanmiddag mn eerste babywasje gedraaid...zou ik van de week allemaal doen, maar kon ineens niet wachten, haha. Zoooo lief al die kleine dingetjes!

@Blommeke
    Een héél fijn sinterklaasweekend alvast! Doe het rustigaan meid als je steeds last hebt van je buik, dikke knuffel!!!

@Rebbel
    Hoop dat je je morgen weer beter voelt, sterkte meid!!!

Iedereen een héél fijn weekend en veel plezier met wat jullie ook gaan doen! Wie het nodig heeft, veel sterkte en succes met alles! Dikke knuffel

18. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Jada veel plezier op je laatste dag:)!!!

Lynd he bah die maagzuur:(.... Dus die Rennies helpen niet:(

Sjees jeetje wat een gaaf dorp:)! Wat een creativiteit (en wat een werk:$!)

Rebbel rustig aan he8)!?

Blommeke/Kareltje veel plezier:)!!

Hier: de vriendin die ons geboortekaartje ontwerpt is net weg. Ze was de opzet vergeten mee te nemen, maar heeft uit de losse pols ff laten zien wat haar idee is! En die is leuk:)! Morgen scant ze het alsnog in en mailt ze het, dus ben erg benieuwd. Wordt heel gaaf denk ik;)!!

FIJN WEEKEND ALLEMAAL !!!!!

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

Zo ik denk dat ik vandaag de eerste zal zijn …kan echt niet slapen dus ben er maar uit gegaan,de kleine houd nu een feestje geloof ik. Gisteravond heeft een vriend onze laptop helemaal leeggetrokken ik kon namelijk niet meer via explorer op internet,omdat ik dan werd plat gespamd,dus nu alles weer nieuw,hij is alleen beretraag dus moet hem morgen maar even een berichtje sturen.

Annemica, ja hij staat al in de kamer omdat we een heel tijd zijn bezig geweest om hem te maken,de rest vd kerstversiering komt ook pas na sinterklaas hoor.

Jada,succes vandaag op je laatste werkdag! En bedankt..

Kareltje, bedankt ook. Veel plezier dit weekend met de box ophalen enz

Hilli, ja tis best een aardig dorp ,en dan heb ik nog 3 dozen met huisjes,poppetjes en bomen ed over ook!

Rebbel,hopelijk heb je lekker geslapen en is je buik wat rustiger

Essie,ook bedankt!! Hoe is het met jou nu??

Ank wens je de mannen veel sterkte vandaag op dat dak,hopelijk zal het weer een beetje goed zijn tot ze klaar zijn met al het grind.

20. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    #12200 Lynd, 28 nov 2009
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
    Nou, niet de eerste vandaag, alhoewel ik vermoed dat Sjees weer op één oor ligt (she'd better be!!). Hier ben ik gewoon normale tijd wakker geworden, 06.30, baal er wel een beetje van, maar heb ook geen zin om uren in bed wakker te liggen.

Moet superveel gedaan worden vandaag, boodschappen, schoonmaker, babykamer weer in orde (ligt box nu te drogen), omdat mijn vriendin morgen komt. Heb hubby nog maar even laten slapen :D

Deel Deze Pagina