Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    De wekker hadden we om 8 uur gezet, maar om 7 uur waren we allebei klaar wakker. We zijn er dus om half 8 er maar uit gegaan.

Er komt een grote bui op ons af. Hopelijk waait die snel voorbij en blijft het voorlopig droog.
    We verwachten de mannen rond half 10 a 10 uur. Hopelijk gaat het allemaal goed en voorspoedig.

Ik ga straks lekker boodschapjes halen. Ga voor vanmiddag tomatensoep maken met belegde broodjes voor de mannen. Daar zullen we vast van opknappen.

Hou jullie op de hoogte met foto’s!

Jada: Succes vandaag met je laatste werkdag!

Kareltje: Hihi, Sjees en ik waren een beetje melig. Hihihi

Rebbel: Hoe is het met jou vandaag? Voel je je al iets beter?

Chevenne: Hoe vingen de kleintjes het op?

Sjees: Wat naar meis! Hopelijk is dat feestje van haar snel afgelopen. Je moet die gasten ook gewoon naar huis sturen, omdat jullie meisje naar bed moet hahahaha.
    Hopelijk kun je nog even lekker slapen.

Lynd: Hey! Jij bent ook altijd vroeg wakker he Lynd? Gezellig hoor dat je dan hier ook gelijk gaat kijken.
    Doe ik trouwens ook hoor hihi.

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ow ja,

Gisteren hebben we het matrasje opgehaald en zijn we nog even naar de Babydump geweest. Ik heb daar alleen een chrome kruik gekocht.
    En natuurlijk DE DOOS opgehaald!!! Ja ja, ben de bon niet vergeten!!!:D

Ook hebben we 3 nieuwe vissen gekocht voor ons aquarium.

3. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Heej Ankje,
    ja, ik check 's ochtends altijd mijn mail (doordeweeks wel na het ontbijt hoor), en dan kijk ik toch ook altijd even op het forum :)

Goed dat je de bon niet bent vergeten voor de babydumpdoos! Best leuke spulletjes in, toch?

Heel veel succes aan jullie vandaag met het grint scheppen, hopen dat het droog blijft en niet te hard waait.

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Bedankt Lynd, dat hopen wij ook!

Jij ook een fijn weekend toegewenst

5. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goedemorgen allen!

Op zich prima geslapen maar ik had het weer heel erg warm... Zo meteen komen mijn schoonouders op de koffie en dan zien ze (voor het eerst!) de babykamer.

Begin trouwens te twijfelen over thuisbevallen versus ziekenhuis bevalling. Hebben meer mensen daar last van? Eerst was ik heel zeker van een thuisbevalling maar nu twijfel ik over een poliklinische bevalling...

Ankje: succes met het dak vandaag!

Jada: veel plezier op jouw laatste dagje! Joehoe!

Essie: wat leuk dat je vriendin jullie geboortekaartje ontwerpt. Dan is het zo'n persoonlijk kaartje! Ben heel benieuwd naar het resultaat.

Sjees: hopelijk heb je nog wat kunnen slapen. Ik denk dat er straks nog heel wat meer nachtbrakers bijkomen... zitten we 's nachts ook nog te kletsen :)

Rebbel: hoe is het met de buik nu?

Fijn weekend allemaal!

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

goedemorgen!!

Daar zijn we weer, jawel ik heb toch nog even mijn oogjes kunnen sluiten.

Ank, ik ben echt het weer ernstig aan het toespreken voor je,maar geloof dat ik net al teveel overwicht heb,alhoewel het we wind stil is en van een paar druppels smelten we niet:D

lynd, jij hebt echt een hardnekkige biologische klok zeg,mag je eindelijk eens gaan uitslapen........

Belle hier was het voor mij gevoel ook weer een sauna in bed en dat terwijl ik het raam wijd open heb staan en de deuren tegenover mekaar open, maar het blijft echt snikheet.
    Ik kan me je twijfel trouwens wel voorstellen hoor met het waar bevallen, het komt nu ook zo dichtbij allemaal

7. Tulli

Tulli Niet meer actief

Goede Morgen,

Wil even laten weten dat alles nu weer goed is hier...heb medicijnen gekregen omdat ik tegen een prent. depressie aanliep die dan na de bevalling zou over gaan op post. depressie, me stresslevel was continu te hoog!
    Gelukkig slaan de medicijnen goed aan, voel me weer goed, alles is vele male luchtiger in me hoofd!
    Merk het ook aan de kleine in me buik, deze is ook wat rustiger...was echt extreem druk, dit kwam door die hoge stresslevel.

Scheelt dag en nacht met aantal weken geleden! Zelfs me man zegt dagelijks dat ik eindelijk weer "normaal" doe, (oeps,...was echt een heks voor hem de laaste weken)

Hoe ist met jullie??? Heeft iedereen de kleine nog braaf binnen gehouden???

8. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Poeh.. Ik kan ook merken dat de kleine goed gezakt is.. Slaap eindelijk weer wat beter..

En we zijn er nu ook achter waardoor ik van die heftige voorweeën had..
    Ze kwamen namelijk elke keer nadat we sex hadden gehad en mijn vriend in mij was klaar gekomen.. Na wat onderzoekjes blijk ik dus weeën te krijgen van zijn sperma!
    Nu we sex hebben zonder in mij klaar te komen is het helemaal weg! Nergens meer last van! Ooit van gehoord?

Vk zei wel meteen, dat als de boel op gang komt het dus een goed middel is hier om de weeën te versterken!

En heb nu heeeeerlijk verlof.. Wat een heerlijkheid is dat.. Niets meer moeten..

9. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Ik heb het de laatste tijd ook zo warm... helemaal niks voor mij! Ik ben echt een koukleum, die 's winters met 3 truien en 2 paar sokken onder een plaid op de bank zit, maar nu moet hubby me smeken om de verwarming aan te mogen zetten, ik voel me comfortabel bij 18 graden in huis :D Heb ook mijn elektrische deken nog niet geinstalleerd, hoewel ik zonder dat 's winters normaal echt geen oog dicht doe.... Ben dus niet de enige die hier 'last' van heeft (ik vind het wel prima! Eindelijk geen kou lijden!)

Sjees: goed dat je nog terug kon gaan liggen, ben je wel een beetje uitgeslapen nu? Ik heb inderdaad een vrij strak ritme, kan ik niks aan doen, en nu met die zwangerschap is het helemaal erg met vroeg wakker worden. Ach, vind het niet zo erg zolang ik overdag maar de tijd en rust heb om te gaan liggen als ik het wil.

@marieke: wat goed dat je je met die medicijnen nu beter voelt! Heel belangrijk dat je je niet depressief voelt, zeker dadelijk na de geboorte. Depressie is echt k*t!
    Iedereen heeft de kleine nog binnengehouden tot nu toe, hoor! ;)

@suusefruus: in elk geval ken je nu de oorzaak :D Ik heb wel gelezen dat een bepaald stofje in sperma weeenopwekkende eigenschappen zou hebben, maar ik dacht dat dat alleen relevant zou worden als de zwangerschap toch al voldragen was. In elk geval hoef jij dus geen 2 weken te overdragen, gewoon lekker sexen als je overtijd bent (als je daar nog zin in hebt!).

Zo, hier badkamer weer schoon, lamp opgehangen, box laatste keer geverfd (hubby) en afgestoft (ik). Voelt toch fijn dat het schoon is, al voel ik me geweldig nutteloos. Ben echter echt een vaatdoek vandaag, supersnel buiten adem. Na ja.

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

thanks for the support meiden ;)
    kon ik wel ff gebruiken... ben er nog niet helemaal uit wat k hier nou allemaal mee moet maar ik ben zeker in de fase nadenken over de toekomst want ik merk dat dit me totaal opvreet van binnen en daar word ik oook niet een leuker en aardiger mens van zeg maar....

verder dacht ik dit weekend de vloer te kunnen egaliseren maar nee het kost echt mega veel geld 300 euro borg en dan nog 80 euro voor de machine voor 1 dag en dan nog 8 euro per blok die eronder moeten.. 6 blokken dus uhm 32 euro plus die 80 is al 112 euro pfff ik zou ff niet weten waar k het geld vandaan moet halen :S
    maar goed ik heb meneeer de opdracht gegeven dat te regelen zal wel weer niet gebeuren maar ja wie niet waagt wie niet wint zal maar zeggen...

nja verder heb ik eigelijk nietr zoveel te vertellen .. heb wel bijgelezen maar me hoofd stroomd over dus ik ben meer als de helft weer vergeten :$ vandaag denk ik dat ik thuis blijf dus kan k weer ff oppakken waar de rest gebleven is ;)

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

Marieke, fijn weer van je te lezen,en wat goed dat die medicatie heeft aangeslagen,hopelijk kun je nu ook echt gaan genieten van de zwangerschap!

suus, ja ik had er wel van gehoord,maar dacht ook dat dat alleen effect had in de laatste week ofzo vd zwangerschap

lynd,jij bent alweer druk geweest, ik heb de foto's op de pc eindelijk eens geordend,dubbele gewist,alles een naam gegeven enz.

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

mecha, doe je wel een beetje rustig aan meid??
    Ook even een rustdag inlassen af en toe he!
    dikke knufffel

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ sjees ja doe ik vandaag.. meneer wilde ineens dat ik ging douchen zodat hij de keuken eruit kon halen ik zeg nee hoor ik zou geld van je krijgen heb ik niet gehad ga niet weer voor 1 of 2 uur geld voor benzine besteden .. regel eerst maar geld voor mij! whaha bekijk het lekker nja

hoe is het met jou?? zag dat je moeite had met je broek aantrekken hihi :p
    dinsdag gaat door en ikkan jullie meenemen 8 december geen probleem ;)
    veder\ denk ik ewl dat flip meegaat maar ... hij heeft gister toen hij thuiskwam en vandaag dat hij wegging ook niet eens een kus gegeven dus hoe dat verder afloopt horen jullie wel weer

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

goedzo mecha,sta maar op je strepen hoor en ik hoop dat je een beetje bij kan tanken vandaag,hier is alles goed hoor,ik ben vandaag Alweer;

36 weken, joehoeee

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

aaaaaaaaah gaat harddd gefeliciteerd!!

hier vandaag 31 weken!!!

16. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Whiej Sjees dat schiet echt op! Nog een weekje en dan mag het (in principe) gebeuren!
    Dus jullie hebben zelf het kerstdorp gemaakt? Wat knap, goed gelukt! En over een poosje heerlijk echt uitpakken met versieren, lekker he dan kom je helemaal in kerstsferen.

Mecha goed dat je op je strepen staat, laat maar merken dat met jou niet te spotten valt!

Essie heb je de scan van het kaartje al binnen?

Lynd wat leuk bezoek van je vriendin. Hoe lang blijft ze? En de box is klaar, lekker gevoel he. En verder maar lekker kalm aan doen vandaag.

Ankje hoe vergaat het de mannen op het dak? Net lekker soepie gegeten?

Belle dat twijfelen over thuisbevallen heb ik niet echt, komt dat door de discussie over of het wel veilig is enz? Ik bedenk me dan dat dit mijn 2e bevalling word en de eerste ging vrij makkelijk (6 uur in totaal, 10 min. persen), maargoed dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Hoi Marieke fijn dat je medicijnen aanslaan en dat je je wat beter voelt. Een buuf van me heeft een postnatale depressie gehad, dat is echt rot!

Suusefruus weer wat geleerd! Ik ben ook één van de velen die dacht dat dat alleen effect had op het eind van de bevalling en alles er klaar voor was...

Vandaag echt de laatste details doen op de nieuwe kamer van Casper. De schilderijtjes hangen, manlief is nu de deur aan het lakken zodat Bert & Ernie er mooi op blijven staan en dan is het nog een beetje soppen en spulletjes overbrengen.
    Morgenmiddag willen we hem er voor het eerst laten slapen, spannend hoor!
    Verder vanmorgen wat harde buiken na een druk/lang dagje gisteren dus ik zit nu heerlijk met de laptop op de bank met een dekentje :p

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

aaaaaaah me banner is weg :O

18. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Mecha gelukkig is het weer gelukt met de banner:)! Succes met Flip.....

Annemica jaja we hebben hem binnen; oh hij wordt echt helemaal gaaf;)!! SUcces met Casper op z'n nieuwe kamer! Zal wel spannend voor hem zijn.

Sjees van harte:)! Jeetje spannend wordt het nu wel he;)?!

Marieke fijn dat het aanslaat! Sterkte met alles:)!

Lynd klinkt weer lekker actief, heerlijk toch;)?! Veel plezier met je vriendin:)!

Belle ik ben overtuigd van een poliklinische bevalling. Maar ja, je weet nooit hoe het loopt he. Wat zijn je afwegingen?

Hier: blij met het kaartje:)! Vanmiddag naar tuincentrum (kadobon halen), daarna ergens wat eten en dan naar vrienden die net verhuisd zijn.

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

whahah thanks essie ;)
    drukke dag geniet ervan ;)

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

annemica zie nu pas je bericht hihi spannend hoor eerste nachtje in de nieuwe kamer ;)
    zal vast dolblij zijn die kleine hihi
    ennuh ja ik doe me best maar volgens mij waggeld meneer gewoon over die strepen heen whaha nja k kan er vandaag wel weer om lachen ;)

Deel Deze Pagina