Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

Blaine,even een briefje bijhouden met wat je nodig hebt;)

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Het is zondag en er is niemand online? Hoe kan dat?

We zijn toch niet aan het bevallen he???? :D

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik ben er :D

@Sjees: wow dat geel wat heel moeilijk te lezen :) Cake is bijna op, maar het laatste stukje heeft mijn vriend al aangeslagen. Dat neemt hij morgen mee naar zijn werk :D

@Ankje: Idd, erg asso van die jongeren, om daar op jullie stelling te hangen ...

Spam!!!!
    Buukje :D

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Heb even snel er doorheen gelezen. Dus reageer even niet op iedereen. Morgen ben ik weer geheel van de partij en probeer ik weer lekker alles bij te houden en te reageren.

Mamanama: ik heb dat ook hoor ik heb zo rond de 4 a 5 keer per dag ontlasting word er niet goed van. En het begint 's nachts al 's morgens tegen acht uur ben ik vaak al 3 keer naar de wc geweest. Dus weet wat je bedoelt.

Magnesium: wist dta het werkte voor kuitkramp maar niet tegen voorweeen! Wel een goede tip! Niet dat ik ze heb hoor maar je weet natuurlijk nooit.
    Ga morgen wel even magnesium halen voor de krampen in de achterkant van mijn bovenbeen misschien helpt dat ook wel?!

Ankje: wat eng zeg op die steiger jaag ze maar goed weg moet lukken met de hormonen denk ik haha

Sjees: je bed op klossen is even wennen maar ook wel heel makkelijk met in en uit stappen. Hier staat mijn bed al vanaf week 18 op klossen ivm BI maar het scheelt een hoop!

December mama's: dat schiet op al 12 geboren

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Wow! Wat een buik Hilli!! Erg mooi zeg.

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    mecha: ik ben het wel met de rest eens! Je zou nu helemaal in de watten gelegd moeten worden als je zwanger bent. Ipv dat jij alles in huis doet en hij niets. Ik zou het toch echt duidelijk maken dat dit niet werkt en dat je het anders wil zien. Want zo ben je toch niet gelukkig lijkt me!
    Dikke knuffel!

Hilli: mooie buik!

8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Mooi Hilli!

Nog steeds niet bevallen, Anke.... ;)

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Mooi zo!

Het was hier ook zo stil, en dat voor een zondag.

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    ik denk dat iedereen lui en moe is :D en nog geen baby te zien hier hoor ;).

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Haha, dat klopt wel Blaine.. :)

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hahaha, hier ook hoor. Ik zit al de hele dag in mijn ochtendjas. Lekker de hele dag hangen.

Morgen wordt het vroeg op en wordt ook druk voor mij de komende week. :p
    Maar is voor een goed doel!!

13. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    wat een pagina's:$:$ ik lees even niet terug ik houd het van af nu weer wel bij want oei dat red ik niet met me leeg hoofd!!!
    sorry daar voor:)

mecha jou verhaaltje wel gelezen tussen neus en lippen door wat een respectloos gedoen zeg:x die heeft nog een hoop te leren je werkt wel 9 maanden kei hard aan het mooiste wat er is hoor hou je hoofd om hoog he lieverd!!

hier is het super leuk geweest voor al de kids hebben genoten alleen quinten was toch wel bang van hailey maar heel eventjes die vond het al snel geweldig al die aandacht :).
    het slapen was een ramp heel veel pijn in me lijf:( nog geen 4 uurtjes geslapen ben helemaal gebroken denk dat ik me onbewust toch een beetje tedruk maak om de sores hier dus even bij de vlk neerleggen morgen

morgen weer een kei druke dag we moeten naar meldpunt kinder mishandeling ben er benieuwt wat ze nou weer te melden hebben over de kleine meid ;). daarna naar de vlk ben ik wel even blij mee want heb wel even wat vragen en daarna een verjaardag en dan ben ik denk weer versleten maar dan kom ik natuurlijk ff trug lezen wat jullie heel de dag weer gekwebelt hebben.

tot morgen lady's liefs en voor iedereen die hem nodig heeft een dikke knuffel

14. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    O ja, succes dan morgen Anke, met vroeg opstaan. Ben ook wel benieuwd wat je vk zegt over het scheurende gevoel. Wil je dat hier laten weten?

Ik ga vragen of vriend even mijn teennagels wil knippen (gatsie). Ik kan er niet zo goed meer bij, maar laat het eigenlijk liever niet door een ander doen. T is nog onsmakelijk ook als je er goed over nadenkt.. :);)

15. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Mamanama heerlijk lekker even kroelen met zo'n klein wurmpie. En ook leuk dat de kindjes van jou en je beste vriendin zo weinig schelen. Kun je alle fases die ze door gaan samen delen dat is wel speciaal.

Ankje lekker dan, een paar jongeren op jullie steiger... Hier in de buurt hoor ik af en toe al vuurwerk (en dan van die keiharde knallen). Kan niet zeggen dat ik er blij mee ben. Ik denk dat er wat verrekt is, misschien een spier? Zo voelt het wel een beetje vind ik.
    Het is bij mij ook niet ech over gegaan toen (helaas), je moet vooral voorzichtig zijn met bepaalde bewegingen maar dat had je vast al gemerkt...

Sjees oh wat lekker zo'n hangdagje. En bij mij zijn de vorige keer met 35 weken mijn vliezen gebroken, ga dus ook zeer binnenkort mijn bed klaarmaken ;) Liever gisteren dan vandaag eigenlijk...
    Haha ik ben benieuwd of je kleintje zich aan mama's planning houdt :D

Lynd fijn dat je vriendin goed is aangekomen. Lekker gegeten, klonk errug goed!

Chevenne wat mooi gemaakt!

Ise wat leuk dat je zoontje zich zo interesseerd voor letters en cijfers. Leergierig zijn ze he, mooi om te zien. Wij doen met sint en kerst ook niet heel uitgebreid hoor, echt kleine kadootjes. Voor zijn verjaardag evt. wat groters, misschien van playmobiel ofzo.
    De maand is al duur genoeg idd.

Blaine wat kan je jezelf in de weg zitten he. Ben je de hele avond alleen? Mijn man was de hele middag weg, vond ik ook wel zwaar hoor. Het scheelt net met de kleine dingen vind ik.

Hilli mooi buikje! Ik schaam me diep maar ik heb van deze zwangerschap nog niet 1 buikfoto :)

Ons bed is al 60 cm en ik leen van mijn ouders een matras van 15 cm dik. Als de bevalling begint kan het matras zo op ons bed gegooid worden, dat scheelt gedoe met klossen. Voor die tijd (binnen een paar dagen) verschoon ik het bed en zorg ik dat het matras beschermd is voor vruchtwater. Zoals ik al vertelde braken de vorige keer met 35 weken mijn vliezen. Ik sliep en zodra ik wakker werd (2.30) voelde ik nattigheid en zat ik naast het bed. Het bed was toen nog niet "beschermd" en is gelukkig niet erg nat geworden. Maar ik ben gewaarschuwd...

Casper heeft vanmiddag bijna 2 uur geslapen in zijn nieuwe bed, das vrij normaal voor hem. En vanavond is hij ook gewoon gaan slapen, wat ben ik trots!
    Nu ben ik helemaal kapot door de drukke dag. Vamorgen natuurlijk verhuizen en vanmiddag was mijn man er niet. Hij was gelukkig wel op tijd om te helpen met het badderen van Casper.
    Ik ga zo lekker douchen en dan duik ik mijn nestje in.
    Fijne avond nog en slaap lekker allemaal!

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Blommeke: Jij ook heel veel succes morgen! Denk je wel goed aan jezelf? Jezelf niet voorbij lopen hoor.

Ise: Ja ik laat het morgen natuurlijk even weten.
    Ik heb er nu weer last van van die plek. Echt heel erg raar.

AnneMica: ja dat heb ik zeker gemerkt. Hoe verder je bent hoe minder je kan.
    Ik zal straks mijn buikje wel missen en dat gerommel, maar ow wat be ik straks blij dat ik zelf mijn doos kan scheren en me normaal kan aankleden enz.

Ga naar bed! Slaap lekker iedereen!!

17. Tese

Tese Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik breek even in om te melden dat ik heel veel kleertjes heb van mijn zoontje die dit jaar in januari geboren is. Mijn ervaring met mijn mede januari mama's is dat je bijna allemaal steeds in de zelfde maat zit. Nou heb ik bijna alleen maar kleertjes van de prenatal en de hema dus ik dacht misschien zijn er hier mensen die het over willen nemen? Wij hadden echt heel veel kleertjes dus het meeste heeft hij niet veel aangehad. Het gaat tot maat 74. Ik woon in omgeving utrecht. Als iemand interesse heeft, pb me maar. Je kunt altijd komen kijken.

Groetjes en succes met de laatste loodjes!!

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hilli, mooie buikfoto weer, wel jammer dat ik net naast het laatste stukje cake heb gegrepen:p

Blommeke,succes morgen met alles,jemig bij jij houd het ook niet op allemaal,ik denk heel veel aan je,sterkte he met alles!

Annemica, ja ik ook,hoop het wel,vond het zelf wel een mooie planning namelijk,hahhaha:D
    Wat heerlijk dat de kleine man zo goed heeft geslapen vanmiddag en hopelijk slaapt ie vanacht ook heerlijk.

Ankje,slaap lekker, ik ga er ook zo in,eens kijken hoe we slapen in de ‘hoogslaper’

19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Succes morgen Blommeke..

20. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Blommeke heel veel sterkte morgen, ik denk aan je;).

Annemica wat fijn dat Casper zo makkelijk is 'verhuisd':)!!

Ankje succes morgen en sterkte met je ribben;)!

Hilli prachtige buik heb je, nog steeds:)!

Ik hoop komende dagen als een speer aan mijn school te gaan werken....ff wat peper zoeken:D!!

Deel Deze Pagina