Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Marleentje gefeliciteerd met je 33 weken!!

2. Wat lief dat je me gemist hebt, alles goed hoor. Gisteren niet thuis geweest, dus ook niet online. Ik zal zo even testen of de Lost DVD's het hier wel doen.

3. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @Suus, haha, raar he.. Maar het went zo hoor..;)

@Woops,mooie foto.

@Lynd, dan heb je inderdaad een goede keuze voor jezelf gemaakt.

@Sjees en Marleentje, balen dat jullie zo slecht geslapen hebben.

Ik heb net wat staan strijken en toen het wiegje opgemaakt (was pas de 4e of 5e keer ofzo tevreden..). Ik merk dat ik veel minder kan hebben, voelde mijn rug behoorlijk daarna. Baby is ook veel rustiger daardoor, dus de rest van het huishouden kan me even gestolen worden. Zoonlief slaapt dus ik kan even lekker zitten..

4. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

En per nu is mijn verlof officieel ingegaan! Joehoe! Ben nog even langs mijn werk gegaan om de laatste dingen af te ronden en nu dus echt heerlijk de komende maanden met hele andere dingen bezig zijn dan werken.

En vandaag ook nog eens 34 weken!

Chevenne: wat verschrikkelijk lijkt mij dat, wakker worden en aan het overgeven zijn... Hoop dat je je nu wel wat beter voelt?

Woops: mooie foto hoor!

Lynd: ik ben nog steeds blij dat ik de griepprik (voor Mex. griep) heb gehaald. Was net dus op het werk en daar liep ook alweer een collega rond die net herstellende is van de mexgriep. Is het in Hongarije 1 prik?

Sjees: Balen dat je de hele nacht wakker hebt gelegen. Dat hoort toch echt wel bij de laatste weken hè? Nu slaap ik nog redelijk alhoewel ik vannacht wakker werd enorme pijn in mijn ribben omdat iemand daar heel hard tegenaan aan het trappen was.

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Belle! Gefeliciteerd met je 34 weken!

Bedankt Jada! Goed om te horen dat het met jou allemaal goed gaat.

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Belle gefeliciteerd met je 34 weken!

7. Belle, ook lekker verlof, geniet ervan

Ik heb voor de verandering eens goed geslapen, maar twee keer wakker geweest, maar lekker tot 10 uur in mijn bedje gelegen.

8. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    belle: geniet van je verlof!

Ankje: dank je voor de felicitatie!

9. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ankje ja je wordt nu op het laatst behoorlijk beperkt in alles...
    Heerlijk ja straks weer alles fatsoenlijk bijhouden in de "schaamstreek" :p
    Goed te begrijpen hoor dat je staat te trappelen om aan de babykamer te beginnen.

Muppet fijn dat je aan ons denkt, bedankt.

Essie is het gelukt met de peper??

Mecha wat lekker dat je mannetje zoveel heeft gedaan gisteren. Ik hoop voor je dat het zo blijft!

Kareltje is de keuken alweer schoon? Fijn zo'n schoonmaakploeg. En leuk he al die babyspulletjes in huis. Kun je je voorstellen dat jullie
    kleine daar straks in ligt/zit?

Chevenne he gatsie wakker worden van het overgeven. Lijkt me niet fijn. Moest je ook nog je bed verschonen midden in de nacht?

Lynd goed dat je de knoop hebt doorgehakt, ik heb m ook gehad en ben er wel blij mee! Er is geen aanwijzing dat dit kindje ook eerder komt maar toch houd ik het in mijn achterhoofd. Daarom af en toe ook die stress van alles klaar willen hebben.

Suusefruus dat was echt een zwangere actie :D

Woops een prachtige buik heb je!

Marleentje pff wat zal jij je brak voelen. Ik dacht dat ik slechte nachten heb maar het kan altijd erger dus ;)

Belle gefeliciteerd met je verlof! En 34 weken, dubbel gefeliciteerd :D

Casper heeft heerlijk geslapen vannacht, ben echt supertrots op dat kleine mannetje :).
    Ik heb niet zo super geslapen, 3 keer naar de wc ipv 2 keer normaal gesproken. En tegen de morgen heb ik nog 3 kwartier wakker gelegen. Bah, kijken of het vanavond lukt om op tijd naar bed te gaan ;)

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hallo allemaal!

Allemaal weer fris en fruitig? Ik behoorlijk druk, dus ga snel weer aan de slag!!!

(mn banner doet het niet, boehoe!)

Kus!

11. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Marleen/Belle van harte met jullie mijlpaal/verlof:)!!

Lynd mooi zo dat je de prik hebt gehaald. Geeft wel rust voor je denk ik8). Bij mij ook nu m'n vriend hem heeft gehaald (ik dus niet). Veel plezier met je vriendin;)!

Annemica wat fijn dat Casper zo lekker heeft geslapen:)! Alleen jij niet:(....komende nacht beter!!

Sjees jij hopelijk ook, wel een schattig verhaal van je man:D!

Woops fijn dat het zo goed met je gaat, houden zo:)!! En wat gaaf die fotoshoot;)!

Chevenne beterschap en rustig aan vandaag hoor8)!

Peper: heb het wel gevonden, ga het zo toepassen hoop ik:p. Heb wat doelen gesteld voor vandaag die ik wil behalen.... Maar ja dan zit ik eerst weer de leuke dingen te doen, zoals hier komen lezen en posten:D. Komt goed:)!

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Knap dat je je er nog toe kan zetten Essie.. Ik zou zo'n luiwammes zijn die dan op het laatste moment alles nog moet doen. Ik doe zelfs op dit moment niks terwijl er nog genoeg moet gebeuren.

13. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ise....het IS het laatste moment...;). Sommige dingen hadden zelfs al af moeten zijn.

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ lynd mooi dat het smaakte :p
    griepprik laat weten hoe je je voelt of je ziek word enzo ben erg benieuwd.. ik deel ze wel uit maar zelf niet genomen :$
    whaha

@ maagzuur.. ik hoorde van de arts dat graviscon beter is dan rennie omdat het vloeibaar is ... en misschien werkt het ook wel langer dan een rennie ..tis wel duurder whaha

ff de rest lezen , heerlijk weer een beetje op het forum te zijn heb jullie gemist :p

ennuh ja hoe reageerde hij .. eerst klapte hij dicht... toen kreeg hij tranen in zijn ogen
    toen ging hij me vastpakken en zei die dat hij het begrijpt en dat hij soms niet weet wat hij moet doen ivm andere zaken die spelen en dat hij dan wegzinkt in zijn depressie maar dat ik daar inderdaad niet de dupe van moet worden blabla eindstand meneer zegt hij zal laten zien dat hij er echt voor wilt gaan en niet teveel woorden eraan vuil wilt maken want daar koop ik eindstand niet veel voor, daden spreken meer dan woorden ,,,,
    vandaag prima gegaan machine gehuurd btw een andere die was veel goedkoper en werkte prima .. hij heeft de benede vloer bijna af ... een vriend komt zo de rest doen, want hij moest werken ... morgen ochtend de restjes nog als er dan nog iets te doen valt en dan is het wachten op de tegels :D eindelijk schot in de zaak zeg maar :p
    joeppieeee

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ woops mooie fotos meid.. en had je nog voorbeelden van fotos van die mislukte shoot??? ben wel erg benieuwd geworden

@ slechte slapers :$ heb met jullie te doen meiden heb daar gelukkig totaal geen last van

sjees wel grappig dat je man droomde over vallen uit bed hihi

@ ise beetje perfectionistisch ??? :p

@ suusefruus ja dat is ff wennen he ?! :p

@ marleentje gefeliciteerd meid

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ belle dubbel gefeliciteerd met je verlof en je 34 weken joehoeee!!

@ annenmica .. fijn dat hij zo rustig heeft geslapen in zijn nieuwe kamer meot wel een goed gevoel geven ;)
    voldaan hihi :p

Hoi ladyjoey

17. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Over de griepprik nog: het is hier in Hongarije inderdaad 1 prik (en niet twee), en zou binnen 2 weken werkzaam moeten zijn. Nog even geduld dus. Voel helemaal niks zo na de prik, heb helemaal geen last van bijwerkingen (maar daar was ik ook niet bang voor, het gaat me eerder om de onbekende effecten op het kind). Voel me wel echt ontspannener dat ik niet meer met het thema bezig hoef te zijn.

@mecha: wat fijn dat er schot in de zaak zit! En je vriend heeft gelijk, mooie woorden helpen niks, alleen daden. Maar blijkbaar weet hij dat gisteren en vandaag goed om te zetten, prima!

@essie: ik kan dat niet zo goed, mijn credo is echt 'eerst de lasten, dan de lusten'. Ik werk ook veel beter 's morgens dan 's middags, en dan 's middags ontspannen (ipv andersom). Hoop dat het allemaal lukt vandaag!

@belle: wat fijn, verlof! Super! En 34 weken alweer, wat gaat dat snel!

Hier superrelaxte dag, alweer lekker warm gegeten (pita met zelfgemaakte hummus en libanese kip, met gegrilde aubergine en courgette erbij), omdat hubby vanavond naar Hongaars moet. Met mijn vriendin een legpuzzel begonnen, maar nu zitten we lekker te hangen op de bank. Lekker hoor!

18. Ankje, heb de DVD's hier getest op de computer, bij mij werken ze. Ging toch om DVD 2 en 6 van seizoen 2 Lost? Als je me even je adresgegevens stuurt in een PB, maak ik een kopie voor je en stuur ik ze op.

19. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Lynd tsjaaaaaaaaaaaa, had ik maar die discipline....en het blijft stom omdat ik weet hoe lekker het voelt als je iets hebt afgerond. Ik moet zeggen ik ben nu goed op weg, heb bijna 1 opdracht af. Wat dat aangaat helpen projectgroepen wel, dan moet ik wel;). Jij lekker een relaxte dag, geniet ervan!

Mecha ik hoop dat ie zijn woorden nu nakomt!

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik ga ff naar de verloskundige ,, ben benieuwd of ze goed groeid :D

Deel Deze Pagina