Essie, oh hahaha, sorry er ontgaat mij nog weleens wat geloof ik.. Kan je ook alleen presteren onder tijdsdruk? Mecha, hoop dat het zo blijft gaan.. succes bij de vk.
Zo weer pretecho.. Kunnen we meteen zien of ze nog net zo op schema zit als alle andere keren.. En even zwaaien natuurlijk
Suus veel plezier! Ise geeft toch niet! Helaas heb ik het probleem dat ik vaak alles uitstel tot het laatste moment....maar dan ga ik ook als een speer. Jij dus ook begrijp ik? Gelukkig heb ik vandaag gedaan wat ik wilde!!! En dat voelt lekker8)!!! Mecha en hoe wat het bij de vk?
Zo, ben er weer. Studiedag was mooi vroeg afgerond. Totaal niet boeiend, hihi. De lunch was lekker Lange zit vandaag en merk dat de kleine meer omhoog komt en ik dus moeilijker een houding op de stoel kan vinden. Morgen komen ze de kozijnen plaatsen en zoals het nu staat, doen ze beide kanten in 1 dag, ipv 2 dagen, dus weinig gesodemieter ervan. Jeroen is nu alles er al af aan het slopen. De slaapkamer mag hij pas morgenvroeg doen, hihi. Heb net mijn charmes in de strijd gegooid bij de werkmannen, zodat ze morgen Jeroen even assisteren met het ophangen van het 1 en ander Dat overgeven is heel vervelend. Het is niet zo dat de hele maaltijd omhoog komt, maar gal. Maaltijd is dan al grotendeels verteerd. Ik word dan wakker van de brand in mijn keel en het gal in mijn mond. Net op tijd, voor alles eronder zit. Ga vannacht toch maar wat mijn hoofdeinde omhoog houden.
chevenne,wat vervelend van dat zuur/gal hopelijk slaap je vanacht beter. suus hoe was je pretecho? mecha was alles goed bij de vk? Ank,zij ze een beetje gevorderd op dat dak vandaag? verder niet teruggelezen, ik heb vandaag mijn make-up en sieraden uitgezocht,en weggegooid wat ik toch niet gebruik(dat was heel wat) Ook de badkamer kastjes uitgezocht en opnieuw ingedeeld,en schoongemaakt,verder nog wat was gedaan en gestreken dus was een productief dagje,ben nu wel gesloopt moet ik zeggen. hoezo nesteldrang Vanavond krijgen we nog de hypotheekadviseur over de vloer,dus een lang dagje.
Suus veel plezier straks met de pretecho Chevenne, gal kan erg vervelend zijn. Heb er ook al een aantal keer last van gehad tijdens de zwangerschap. Dus je charmes hebben je wel geholpen? Sjees, haha behoorlijk last van nesteldrang. Ik heb vandaag de babykleertjes uitgezocht en ga vanavond beginnen met de eerste was en dan morgen de rest. Vrijdag komt mijn moeder heerheen en gaat ze me helpen met strijken etc
hihihi jada,ik ben dus niet de enige ... ik dacht eerst dat het nooit zou komen,maar nu weet ik zeker dat het bestaat,ik zit de hele tijd te denken ....wat kan ik nu eens doen...ik baal ook als een stekker dat ik de ramen niet kan lappen en de tuin niet mooi kan maken nu,maar alleen maar 'lichte' klusjes kan doen, maar moet zeggen dat het toch ook wel goed voelt die klusjes, gister had ik al mijn foto's uitgezocht op de pc en de dag daarvoor al mijn naaiwerkjes dus er gebeurd wel iets. Nu moet ik weer iets voor morgen verzinnen,ik denk dat ik mijn keukenkastjes ga uitzoeken en soppen. iemand nog meer ideeen??
Yes, net een kaartje uitgezocht. Alle gegevens verstuurd. Krijgen we eerst een digitale proefdruk, compleet met onze gegevens en als we akkoord zijn, een digitale. Ben heel benieuwd. Is uiteindelijk toch nog wat anders geworden, dan we dachten
Chevenne, heb je een kaartje bij de drukker uitgezocht? Haha Sjees, ramen lappen doe ik hier ook niet meer. Heb ze twee weken geleden nog gedaan, maar mijn moeder of schoonmoeder wil dat binnenkort vast nog wel een keer doen. Ik moet zelf ook wel iets te doen hebben,kan niet de hele dag stil zitten.
Aanbod geldt ook voor jou Jada! Chevenne wat leuk joh!!! Wij gaan ook binnenkort alles kortsluiten rondom het kaartje. En dan kan ik fijn aan de lijst met adressen beginnen....
Ik zie aanbiedingen voor hulp in huis, hier zijn jullie ook erg welkom @ Chevenne, wat vervelend zeg, dat lijkt me naar wakker worden, hopelijk heb je dit niet te vaak brr. @ mecha, hoe was het bij de vk? @ Ankje, en is het al klaar ? @ Suus, dacht ik hoe was de pretecho? @ Woops, mooie foto's hoor, sommige zijn wel lichtelijk gewaagd, zou ik zelf niet snel doen . Maar ik ben dan ook erg preuts . @ Hier, vanmiddag weer therapie gehad en het bevalt op zich goed iedere keer een oefening erbij en iets langer, merk nu alleen wel dat het vandaag net te was, dus donderdag maar even aangeven. Ze vroeg ook nog of de gyn het al over inleiden had gehad, toen ik zei van niet toen zei ze dat komt dan vast nog, want met zoveel pijn laten ze je echt niet overtijd lopen en ze zijn hier niet zo moeilijk als het kan. Dus heb goede hoop dat het niet te lang duurt . De kleine ligt vandaag in de weg, dat deed hij nog nooit en nu voelt het gewoon raar/vervelend, kan er eigenlijk niet een goed woord voor vinden, mijn buik voelt wat vervelend gespannen en zwaar, erg vreemd dit. Maar in ieder geval dus een betere dag dan gisteren. tot later
AnneMica: Toppie casper! Mecha: Wat fijn dat jullie het bij hebben gelegd en dat het duidelijk is. Zo te horen schiet het een beetje op bij jou in huis. Lekker hoor! Jada: Helemaal toppie!!! De dvd 4 en 6 van seizoen 2 deden het bij mij niet. Ik zal je zo even PB-en. Echt zo super lief van je! Chevenne: Ik slaap al sinds 2 weken met 2 kussens, zodat mijn hoofd hoger ligt. Zo heb ik iets minder last van maagzuur. Wat fijn joh dat ze alle 2 de kozijnen in 1 dag doen! Sjees: Jij bent ook lekker bezig geweest zeg! Blaine: Wat ontzettend fijn dat ze je goed en vaak behandelen zeg. En ook met je meedenken kwa pijn. Nee, de bouw is helaas nog niet af. Ik wou dat ik kon toveren! hahahaha
De bouwer zijn vandaag lekker bezig geweest. Heb geen foto's gemaakt omdat er niet veel verschil was dan zaterdag. Om 16:00 ben ik naar de vk geweest. En zoals gewoonlijk weer alles perfect. Mijn bloeddruk was 120/75 en mijn baarmoeder hoogte was 30 cm. 2 weken geleden was het 32 cm. Ze ging voelen hoe onze meid erbij lag en ze voelde dat ze inderdaad nog wat was ingedaald, dat gaat e goede kant op. Ze ligt nog niet vast, maar dat zal niet lang meer duren. Ik had nog gevraagd van dat 'scheuren' in mijn buik en dat het daarna zo nu en dan branderig aanvoelt. Die meid van ons heeft een spier te pakken gehad. Schijnbaar heeft ze daar flink tegen aan getrapt. En nu heb ik een verrekte spier in mijn buik. En dat voelde als scheurend en branderig aan. Ze heeft me dus flink te pakken. Tegen mijn ribben, spieren aan schoppen en mama blauwe plekken bezorgen haahaha.
hey meiden ben ik weer na mijn lange daggie meld punt kindermishandeling(amk):x:x nou wij hebben een tijd geleden zo als bijna iedereen weet de dochter van me vriend op gevangen en het amk in gelicht over de problemen bij haar moeder en amk vond het toen zelf prima dat ze bij ons verbleef.en heeft verder helemaal geen aktie ondernomen naar de moeder toe. om dat wij langs geen kanten geholpen werden en zijn ex voor te veel stress zorgde en dat schadelijk werd voor de andere kinderen hebben wij haar terug gebracht 'de meeste van jullie weten dat wij daar geen andere keus in hadden. nou werd me mannetje opgeroepen en moest hij vandaag komen bij het amk in verbant met zijn dochter. wat blijkt had zijn ex het amk op gebelt dat hij chelsey trug naar haar heeft gebracht en dat ze dat niet normaal vondt want zei moest nog een week in therapie. nou krijgt hij dus de schuld terwijl zij haar kind opvoede met drugs sex en rock en rol en nou word er dus eigenlijk gezegt dat hij te kort schiet dus willen ze gelijk ook mijn kinderen er bij betrekken en daar onderzoek naar doen tewijl daar geen melding van is of wat dan ook :x hij is alles kwijt zijn baan zijn huis alles hebben we op gegeven voor zijn dochtertje en nou word hij zo neer gezet nou is hij ineens een slechte vader terwijl zei haar kind op voede onder invloed van drugs' sex heeft voor geld waar bij die kleine meid gewoon in huis is voor het zelfde haald ze een gek in huis maar daar is nooit wat aan gedaan.toen wij melding deden en nou wil me mannetje mijn en zijn toekomstige babytje beschermen en nou gebeurt er dit. gelukkig heeft school en de huis arts te kennen gegeven dat mijn kindere hele vrolijke kinderen zijn en ik er altijd voor ze ben ook de vrouw van het consultatie bureau heeft gezegt dat ik hun haar nummer moet geven zo dat ze contact met haar op kunnen nemen zo dat zei even extra kan bevestiggen dan ik een super goede moeder ben en ook een goede opvoeder dat mijn kinderen in prima handen zijn en dat michel een prima stiefouder is en dat wij gewoon met de rug tegen de muur gedrukt worden keer op keer dus dat is wel fijn maar die onrecht nu weer komt wel even koud op me dak zeg of er ook gewoon niks goed kan gaan :x. vlk met de kleine gaat alles goed trekt zich er niks van aan en ze groeit lekker verder ze is wel wat rustiger dat heeft wel met de elende te maken en me bloed druk was ook aan de hoge kant maar ze zei ook dat mag ook wel als je zo word weg gezet door het amk vandaag dus moest ik me geen zorgen om maken. ze is lekker in aan het dalen zit al met haar hoofdje tussen de bekken dus dat is mooi. ze adviseerde zoveel mogelijk leuke actievi teiten te plannen tussen de elende door voor de positive energie dus dat ga ik ook zeker proberen allijkt het inmiddels een fultime baan om alles te bellen en te regelen. dus kareltje al zin in morgen ikke wel er weer even tussen uit verder kan ik nog een heel verhaal typen over instanties die ik aan de lijn heb gehad maar dat heeft geen zin want het heeft ons nog niet verder gebracht helaas. dus weer een dag hard werk voor niks. ise heb je je teennagels al laten knippen hihihihi lijkt me zo kietelen annemica wat fijn dat je knul zo lekker in zijn nieuwe bed slaapt wat worden ze groot dan he mecha wat fijn dat je mannetje nu in de gaten heeft dat dit zo niet langer kon ik hoop dat hij het volhoud gun het je zo kan me voor stellen dat er toch een last van je schouders valt nou hij weer actief met jou en je kleintje bezig is kareltje en blinkt je keuken essie succes met je school nog in je verlof maar niet te hard knallen he ankje wat fijn dat ze aan de aan bouw begonnen zijn nu echie kan me voor stellen dat je de sleutel geven een beetje eng vond ja maar zal toch wel goed komen hoop ik zou me ook ongemakelijk voelen als je bv even wilt douchen of zo maar zal vast snel wennen. lynd kan me voor stellen dat je met zulk nieuws toch de prik maar bent gaan halen jo en indd hoef je je nou niet meer druk te maken genomen is genomen en klaar!! suusefruus hahaha jah indd meestal op maandag de winkels in de ochtend gesloten dat is even wennen hihihi sjees wat grappig van je mannetje je kan maar ergens van dromen toch indd komt wel met buien he nesteldrang dat van jou was zo'n bui nu weer even bij tanken dus. woops wat een mooie foto's belle1978 jeee verlof en al weer 34 weekjes wat schiet het op jo bij jou blain zou wel lekker zijn ja als ze je op tijd laten bevallen want over tijd lopen is niet echt een optie bij jou he !! zo dat was het denk weer als ik iemand vergeten ben sorry maar ben ook zo'n leeg hoofd op het moment