Van Hartelijk gefeliciteerd!!! En veel plezier vanavond! Hopelijk valt de misselijkheid weg vanavond. knuff.
@Nieuwe dames: Welkom en gefeliciteerd!! Als jullie op de lijst willen, kan je een pb sturen met je gegevens naar Jada1984 of Sjalotjuh87. Ik heb net een heerlijk dutje gedaan Was echt nodig. Ik kon niet goed meer nadenken, hihi.
Hoi meiden, Hier ben ik weer. Vanmorgen dus voor de 1e keer misselijk geweest, gelukkig niet hoeven over te geven. We zijn vandaag naar Ikea geweest en even naar Prenatal. Heb 2 zwangerschapsbroeken gekocht en 2 groei-bh`s. Ik ben al 1 maat gegroeid met de boobs, en die bh`s zitten heerlijk zeg. Voor de rest wat buikpijntjes/steekjes. Ik heb echt heel veel trek/zin in vlees hoe raar is dat zeg. We zijn ook vandaag wat aan het ruimen gegaan op de zolder en slaapkamer. Mannetje wil volgend weekend het stroom op de babykamer gaan aanleggen. Dus hier volop bezig voor de toekomst. Alle nieuwe meiden allemaal van harte gefeliciteerd en geniet! Ik wens alvast iedereen een fijne avond.
Hey, Wops. Leuk he bij de ikea was vorige week ook even wezen kijken. Mijn mannetje is alleen niet zo snel wil eerst de 12 weken even afwachten. Hili, Ik snap die banner niet zo goed moet je die nou elke keer knippen en plakken. Ik heb namelijk wat problemen met deze site die opent HEEL VAAK niet en als ik dat ook nog die banner moet knippen en plakken word ik een beetje pist(hormonen hoop ik). Maar je heb gelijk moet ook gewoon normaal doen en iet zo moeilijk en gewoon die banner maken. haha
Hoi, nee hoor je hoeft die bannner niet elke keer opnieuw te plakken als je links bovenin kijkt zie je staan gebruikerspaneel,klik die aan en ga naar profiel vervolgens klik je onderschrift aan en daar kun je de banner die je wilt neerzetten en opslaan en elke keer als je dan een berichtje plaats dan komt ie automatisch in beeld, s6. Hier alles goed wel nog steeds zo moe, ik zit net naar mn ramen te kijken die moet ik echtttt gaan lappen maar heb er gewoon nog steeds de puf niet voor ik hoop echt dat mijn energieniveau snel weer wat omhoog gaat, liefs
ik vond het al zo'n gedoe! Bedankt lisetteG. tja ik heb ook van die ramen die echt nodig gedaan moeten worden. Kan het ook echt niet opbrengen het is ook echt zo'n pokke klus. Maar dat heb ik tegenwoordig met alle taken in het huis
Hey allemaal @Vriendlief: Ik dacht al huh, twee banners? Maar kzie dat je het gevonden hebt! Mooi hoor! Veel beter hé @Wops: Kan je die zwangerschapsbroeken al aan? Ik vind het nog een beetje te vroeg om al zo'n inkopen te doen. Eerst moet ik een hartje gezien hebben, of mijn buik moest echt zo hard groeien, dat ik niet anders kan. Maar dan nog, dan ben ik nog eerder geneigd om mijn knop gewoon open te zetten en met een rekkertje ofzo @Lisette: Nog eventjes hopelijk. Nu gewoon nog effe rusten, en binnen een paar weken kan je er invliegen! Ik moet mijn ramen ook dringend doen, en mijn terras moet ik ook nog afschuren, en plantjes kopen, ... Haha. Kan nog wel even wachten Ik heb van mijn ouders een buikband gekregen. Een zwarte met twee voetjes op en kickin' baby erbij geschreven. Wel schattig hoor. Ze zijn allemaal zo trots, daarom ook al hoop ik gewoon dat het goed blijft. Soms heb ik er al wel spijt van hoor, dat ik het al verteld heb. Als het dan misgaat, doe ik niet alleen mezelf en mijn vriend verdriet aan, maar ook hen.
Je heb die broeken in alle maten natuurlijk. Maar ja heb ook niet de duurste gekocht hoor, ze waren 19 euro per broek, en heb er 2 gekocht omdat ik op m`n werk witte bedrijfskleding heb, en die zit een beetje strak. Moet goed uit de voeten kunnen op m`n werk en het zijn ook heerlijke broeken voor thuis op de bank. Misschien dat ik morgen een buikfoto laat maken door m`n mannetje. Dan kan je oordelen of je hem wel of niet vind kunnen bij mij. Maar iedereen heeft uiteraard een eigen mening en dat is maar goed ook. En die groeibh`s had ik echt nodig, ik heb al 1 maat groter, best raar eigenlijk. Maar die kan je eigenlijk ook als niet zwangere vrouw aan hoor. Had trouwens nog een pasje van 15% korting op positie kleding dus dat scheelde ook wel wat.
@Wops: Je moet je niet verantwoorden hoor tIs natuurlijk ook al heel leuk hé, om al broeken te kopen en tussen die kleren te snuffelen Ik had vorige week ook een buikfoto gemaakt, daar was mijn buik echt nog plat. Maar nu staat hij veel boller, mijn darmen zijn deze week gegroeid denk ik.
hmmmz ikke heb nog helemaal geen buik . Behalve spek buikje die ik al had natuurlijk. Wel leuk hoor dames dat jullie nu al een klein buikje hebben ookal zijn het misschien je darmen... dan lijkt het in ieder geval nog wat. Zou ook graag al kleding willen kopen maarja je weet niet of je wel zo'n grote buik enzo krijgt. Waar heb je die broeklen gekocht wops zijn wel goedkoop....
hey ladies, Ik kwam weer ff spieken. Erg druk gehad, en vanavond nog een feestje... bleehh, ben hartstikke moe! haha Toy snel! Kus
hilli: Leuk daty je die van je ouders gekregen heb ik hoop dat je hem al snel kunt showen met een buik erin. En inderdaad dat gevoel heb ik soms ook. Mijn mannetje en ik hebben het afgelopen week aan naaste familie verteld, hoop echt dat het nu niet fout gaat. Heb namelijk weer bloedverlies en bruin verlies en dat terwijl de echo van gister goed was. Heb gelukkig geen kramp en hoop die ook zeker niet te krijgen. joey; Veel plezier vanavond
hoi meiden, ik moet zo naar een verjaardag en ze begonnen vanmiddag al, je pakt wel lekker een wijntje he! uhhhh.... niet dus! hopelijk trappen ze in mn smoesje! fijne avond allemaal! liefs rebbel
succes rebel hoop idd dat ze in je smoesje trappen maar je zal vast wel een goede hebben. Veel plezier vanavond