Januari 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by cruella, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Jemig Blommeke, wat ontzettend rot voor je. Hoe kan het dat je nergens recht op hebt? En dan zeggen dat jij financieel nalatig bent.. Krom.

Jada, iedereen krijgt hetzelfde bedrag per kwartaal. Het gunstigste zou zijn om te bevallen voor 1 januari, dan krijg je 1 april de eerste kinderbijslag. na 1 januari krijg je het per 1 juli. Dusss, allemaal aan de ananasharten en wonderolie.. ;)

Suus, ben benieuwd of er wat uit komt vanmiddag. Sterkte.

Anke, laat maar zien hoor die foto's!

Ik heb lekker uitgeslapen, daarna even gezellig koffie gedronken met mijn collega die evenver zwanger is. Nu mag ik de troep van afgelopen dagen gaan opruimen.. ach, dan is de dag ook zo weer om.

2. Ise, dankje, ik had het inmiddels al gevonden ;)

3. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Marleentje, wat rot. Je wil graag naar hem toe en dat kan niet.. Sterkte en ik hoop dat ze gauw zullen vinden wat hem mankeert zodat hij snel weer opknapt.

4. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Toch wel lekker he, bijna 200 per kwartaal..:)

5. Ja zeker, komt straks wel goed van pas, haha nu ook wel hoor.

6. Jeetje meis dat is even schrikken. Kan me voorstellen dat je je druk maakt. Is niet niks. Sterkte!

7. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Hallo allemaal!

Marleentje: heel erg veel sterkte met je vader. Eng altijd, dat soort dingen. Ga je wel straks naar hem toe?

Blommeke: kan jou ook alleen maar even laten weten dat ik je steun en je een hart onder de riem wil steken... hopelijk breken er snel betere tijden aan.

Eleni: gefeliciteerd met je 32 weken!! Heerlijk hè, dat het steeds weer een stapje verder gaat...

kinderbijslag: altijd fijn, zo'n extra zakcentje! :)

Met mij gaat het wel goed, maar de baby is de laatste paar dagen wel overduidelijk aanwezig. Ineens zitten die voeten de hele tijd bovenaan en daar moet ik nog wel even aan wennen. Het begint vol te raken in m'n buik. Helaas weer geen fijne nacht achter de rug, maar slapen doe ik wel. Het is meer de kwaliteit van de slaap die niet zo hoog is. En zo meteen komt mijn mamsie. Gezellig altijd!

8. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Jeroen is nu thuis en we gaan zo naar den bosch. Want wil toch wel heel graag naar mijn vader toe nu.
    Dank je voor alle lieve reacties.

9. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Marleentje!! Heel veel sterkte met je vader meid, laten we hopen dat hij zich hoe dan ook snel weer beter voelt!!!

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

haha nee hij doet het werk ik rij hem er alleen naartoe :p
    en ik kijken wijs aan ;)
    nee me lichaam wil al een hele tijd niet meer echt werken :(

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ blommeke .. maar iedereen die geen werk of inkomen heeft heeft in nl toch recht op bijstand?? sociale dienst of ww ofzo ??
    of ben ik gek... het is toch een zorgstaat hier?? :$ schandalig

12. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    @marleentje: jeej!! :( heel veel sterkte!

verder niet bijgelezen want dat zijn 20 pagina's.

nou hier vanmorgen de cadeautjes voor sinterklaas ingepakt en ik ga zo de envaloppen voor de geboortekaartjes vast schrijven en dan nog verder met foto's inplakken van Milan.

verder alles klaar hier, vluchttas nu ook ingepakt, kleertjes gewassen, kamertje af en geb. kaartje klaar! :)

Milan loopt sinds zondag! :) hij is vandaag op het kdv en hij liep vanmorgen heel trots naar de leidster vertelde mn mannetje! :D ik vind hem ineens zo groot worden, hij begint nu ook heel veel te praten, en probeert echt alles na te zeggen, erg leuk! :)

met buikkie gaat het goed nu, die houdt zich weer even mooi rustig gelukkig! :)

heb ik hier nog belangrijke dingen gemist?

liefs rebbel

13. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Wat leuk (en fijn) dat hij loopt Rebbel!
    Mooi dat het rustig is nu.
    Gaan jullie sinterklaas uitgebreid vieren?

14. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Leuk dat Milan loopt, Rebbel! Een echte mijlpaal.

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ rebbel .... gefeliciteerd met milan :p

16. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,680
    1,442
    113
    @ marleentje, wat spannend zeg, ik hoop dat het mee valt. Veel sterkte met je vader.

@ Rebbel, wat leuk dat hij loopt zeg, zo schattig om te zien :). Mijn nichtje loopt alweer een paar maand en soms vooral als ze moe is staat ze echt te wankelen. En hard langs lopende hondjes zijn ook struikelblokken :D. Fijn dat je buik mooi rustig is, we gaan voor 41 weken toch? ;)

@ Hier, mijn man kreeg net een telefoontje dat hij volgende week 3 dagen proef mag draaien bij een bedrijf en als dat goed bevalt, kan hij daar waarschijnlijk werk krijgen, dus erg spannend hoop toch zo dat er wat uit komt.
    Het is hier nu mooi weer dus we gaan straks even de stad in sint kado's kopen, hopelijk slagen we in een keer heb niet zoveel tijd meer ;).

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

Suzanne,wat goed dat ze het zo serieus nemen,zou toch wel fijn zijn als je er eindelijk achter kwam waar je nu last van hebt en ze er iets aan kunnen doen.

Ank,wat goed dat je zo lekker hebt geslapen vanacht!
    Ik heb trouwens erg veel zin in vanavond..

Lynd, he bah ook zo slecht geslapen, en je hebt ook gelijk hoor,zou beter zijn als we uitgerust aan de bevalling beginnen,maar ik probeerde het maar even positief te zien

Eleni,ja jij krijgt het maal 2 volgens mij

Jada,ik heb op de site van de svb gekeken en op de site van de belastingdienst kun je uitrekenen hoeveel kinderopvangtoeslag je krijgt ook wel handig!

Marleentje,jemig meid wat vervelend,hopelijk valt het toch mee met je vader,is er niet iemand die je er even een zwengel naartoe kan geven,buren ofzo??oh fijn dat jeroen thuis is en je er heen kan brengen,sterkte!

Rebbel,wat fijn te lezen dat alles goed gaat met je en wat leuk dat Milan loopt,lijkt me zo’n byzonder moment

Blaine,oh wat goed dat je man mag proefdraaien hopelijk bevalt het hem en nemen ze hem aan,ik ga voor je duimen

Weten jullie nog dat ik een tijdje terug een verhaal over mijn buurman met zijn bordeel had neer gezet hier, ik heb vanmorgen dan toch maar gebeld om aangifte ervan te doen,weet je wat ze zeggen,tja daar is niet veel aan te doen,er is een gedoogbeleid en als we er langsgaan zullen ze zeggen dat ze een massagesalon zijn!!
    Nou mijn mond viel echt open,dus iedereen mag een bordeel beginnen in Nederland,wel gaan ze kijken of hij de extra inkomsten opgeeft aan de fiscus,en anders pakken ze hem daarop aan,stom land!!!
    Oh ja zei die man ook nog,ik moest het er maar met niemand verder over hebben,en even rustig afwachten want er konden wel eens wat weken overheen gaan eer de fiscus er werk van maakt

18. Rebbel, wat goed dat Milan kan lopen en dat je buikje het zo rustig houdt

Sjees, ik weet het verhaal nog wel. Goed dat je nu besloten hebt om aangifte te doen. Maar wat leven we toch in een raar land. Ze zeggen bij voorbaat eigenlijk al dat ze weinig kunnen beginnen, vreemd hoor.

19. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hey,

thanks meiden! het is zeker een bijzonder moment als je kleintje gaat lopen, de tranen sprongen ook in mn ogen! (die hormonen ook! ;) ) zeker omdat milan te vroeg is geboren en hij in het begin wat achter liep, hij heeft het nu dus keurig ingehaald allemaal want hij is nu 17 maanden en ook nog eens 1,5 maand te vroeg geboren.

@blaine: uhuhhh!! 37 vind ik prima na zo'n zwangerschap!! ;) ik ga hard voor jullie duimen meid, dat hij werk kan krijgen!

@sjees: jeetje wat belachelijk! dat is echt weer nederland idd!

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ sjees jeetje man wat een gedoe dat zou toch niet zomaar moeten kunnen :S heel vreemd allemaal echt de WET in nederland pfff waarvoor die bestaat vraag ik me soms af hoor zelf ook niet al te goede ervaringen met aangifte doen dus heb nu al gauw zoiets van laat maar ik regel het zelf wel of niet ..;)

jaaa ik hb ook zin in vanaaf ik hoop echt dat meneer optijd is want ik voel me anders echt K** .. mja hij heeft beloofd optijd thuis te zijn dus ik moet het maar ff loslaten tot vanaaf hihi :p

Share This Page