mecha,ik duim met je mee,dat hij op tijd is vanavond,ik hoop mijn man ook,want die had ik net aan de lijn en hij had het zoals gewoonlijk weer beredruk,ik heb hem nog even herinnerd aan het feit dat ie echt eerder weg moewt van zijn werk,dus hopelijk houd ie zich eraan.
Sjees, wat een verhaal zeg. Inderdaad echt weer Nederland.. Wat een raar gedoe. Blaine, hoop voor jullie dat het wat wordt..
@Blaine: zit jouw man ook al zonder werk? Jee, dat had ik even niet meegekregen.... We weten dus van elkaar hoe het voelt! Wens hem veel succes met het proefdraaien! Mooi dat hij zo'n kans krijgt, kan hij zich ook echt bewijzen.
Degene die een vluchttas inpakken: doen jullie de spullen voor de baby in een aparte tas of niet? Denk dat ik dat toch maar wel ga doen, want stel dat ik gewoon thuis beval kan ik zeggen dat de eerste kleertjes in die tas zitten.
haha nou anders kijken ze toch ff door jou spullen heen.. kan niet missen is veel groter dan die van de baby anders doe je een plastic tas met jou spulllen in de tas bij de baby spullen of andersom dan is het makkelijk maar toch alles bij elkaar @ sjees ja die flip heeft ook me telefoon per ongeluk mee genomen dus ik kan hem niet bellen ook niet woepss hih nou we zullen zien
@ise: oh ik vergeet op jou te reageren! we vieren sinterklaas niet heel uitgebreid, maar doen surprise bij mijn ouders en daar krijgt milan dan ook zijn cadeautjes. hij begrijpt er toch nog niet veel van. ik heb de spullen voor de baby gewoon bij mijn spullen zitten, maar ik weet zeker dat ik in het zkh ga bevallen.
Klopt, aanstaande vrijdag om 11 uur. We hopen op een fijne Sinterklaas! Ik heb net met de huisarts gebeld: mijn bloeduitslagen zijn nog niet binnen.... dan morgen maar weer!
Marleentje: Jeetje!!! Wat een narigeheid met je vader zeg. Heel veel sterkte. Rebbel: Gefeliciteerd met het lopen van je zoon! Wat gaaf zeg. Mecha: Hopelijk is je mannetje optijd thuis. We komen jullie rond kwart voor 7 halen. --------------------------------------------------------------------------- Update verbouwing! Ze zijn bezig omde houten bekasting neer te zetten, daar komen de muren tegen aan en de kozijnen erin. Dus we krijgen straks een mooi beeld. View attachment 33135
Doe het ook maar apart. Vorige keer hadden ze wat uit de commode getrokken wat ik echt niet leuk vond.. Haha is helemaal geen ramp hoor, het maakte me op dat moment ook niet uit. Maar nu wil ik per se dat ene pakje . Denk ik nu.. Waarschijnlijk kan het me na de bevalling niks schelen heb ik alleen oog voor mijn baby. Rebbel,gezellig. Ik hou van surprises, maar verder niemand in mijn familie . Dus vieren we bij ons thuis kerst. Suzanne, vervelend dat je nu moet wachten..
Hoi meiden, Heb ff snel gelezen: voor degenen die slecht hebben geslapen, hopelijk vannacht beter! Beterschap voor degenen met klachten! Eleni van harte met je 32 weken!! Hier dus ook reeds zover! Marleen heel veel sterkte. Blaine spannend zeg! Ik duim voor jullie! Sjees aangifte tegen die gekke buurman neem ik aan? Heel goed! Rebbel geweldig zeg!! Suzanne beterschap! Jammer dat de uitslagen nog niet bekend zijn. Blommeke gatverdamme zeg! Weer slecht nieuws:x....volgens mij wordt 2010 een topjaar voor je!! Belle die kleine van mij ook joh, m'n ribben moeten het steeds vaker ontgelden! Echt hard hoe ze kunnen bewegen he?! Ankje dat schiet op! Top!! Lynd je vriendin iets minder laten drinken vanavond! Hier: vandaag druk bezig geweest met zowel school als het huishouden en wat administratie, jajajaja!! Goed he?! Straks komt een vriendin van me dus vandaar de snelle post. Fijne avond allemaal!
Hallo meiden! Even een berichtje voordat ik ga koken. Alles was alwéér prima in het ziekenhuis! Echt fijn, tot nu toe alles steeds goed, heerlijk!!! Ik hoop dat het zo nog even lekker door mag gaan... Wie weet kan ik zo nog even bijlezen en reageren, anders vast vanavond wel na mn afspraak met Blommeke. Zullen eens lekker samen gaan kleppen!!! Fijne avond allemaal!!! Dikke knuffel
Blommeke en Kareltje! Veel plezier!!!! Sjees, Mecha en ik gaan zo naar zwangerschaps gym met de mannen. Ben benieuwd!! Wordt vast lachen!!!