Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
  2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Mooi zo Lynd. Ik maak me ook niet druk. Ik ben zelfs afgevallen in mijn gezicht. Ik voel me prima, en dat is het belangrijkste.

Ik ben je vriendje ook Suzanne!
    Veel plezier met je vader!

3. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey kareltje ik vond het ook super gezellig :D je hebt een gezellige hubby ook trouwens en volgens mijn zitten we wel aardig op de zelfde lijn ook lekker makelijk :p

vanacht veel wakker gelegen en liggen piekeren ik weet allemaal niet meer hoe ik het op moet lossen raak van het 1ne in het andere verzeilt en dat alleen maar door situaties van buiten af dalijk even mijn mam's bellen dan nog maar even afwachten tot het amk terug belt
    ik ben er helemaal van onderste boven en je hoort zo vaak dat kinderen onterecht weg worden gehaald als het moet ga ik wel weg bij me mannetje om alle 3 de kinderen te redden maar dat zou toch te gek voor woorden zijn :(:( we zijn juist zo gelukkig samen !!! me hubby is behoorlijk sjagie vandaag ook helemaal uit zijn hummie logischie natuurlijk de oudste is naar school en de jongste is lekker aan het spelen dus ik ga zo even nog proberen te slapen.

even niet de fut om terug telezen miss einde van de dag weer!!

liefs blom

4. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Hier ook alles goed..
    Maandag weer een echo gehad.. Lag prima op schema, alleen haar bovenbenen en voeten lagen 2,5 week op voor!
    Wordt een lang kindje ;)
    Verdere omvang lag precies op schema en ze woog 2200 gram.. Als dat zo door zet is ze met de geboorte ongeveer 3000 gram.. Prima dacht ik zo..

Verder nu echt zo goed als alles klaar.. Alleen de tv nog een nieuw plekje geven, de box nog verhogen en het bed moet volgende week omhoog..
    Gister middag lekker naar de film geweest.. Komt een vrouw bij de dokter.. Heftig hoor, maar goed, het kwam ook wel erg dichtbij..

Verder doen we heel weinig.. Sinterklaas inkopen zijn binnen (heb een hoop via internet besteld) en ga vandaag de printer weer aansluiten en de gedichten uitprinten..
    Moet wel zeggen dat het lichamelijk nu wel zwaar wordt.. De pijntjes zijn nu redelijk te doen, maar dat gesleep met je lichaam de halve dag.. Poeh..

Wel een heel raar idee dat ik over 1,5 week gewoon al zou mogen bevallen..

5. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Blommeke, knuff voor jou!

Klinkt gezellig anke/mecha/sjees en karteltje/blommeke!

Ik heb een mindere nacht achter de rug, veel maagzuur en gerommel in mijn buik.

6. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goedemorgen!

Gisteren de hele middag en avond weggeweest dus even teveel om op iedereen te reageren.
    Ik ben gaan winkelen en daarna uit eten. Was wel heel gezellig, maar teveel lopen begint nou toch wel zijn tol te eisen (pijn in de rug).
    Ben gisteren ook naar de kapper geweest maar ik vind dat ze het te kort heeft geknipt. Wat kan ik daar sjacherijnig van worden zeg! Volgende keer maar weer héél duidelijk zijn.

Vandaag niet veel onderdoor, moet weer naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. De laatste keer gelukkig.

Fijne dag allen!

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen dames .. dat is goed nieuws suusefruus :p
    heb je een beetje genoten van de echo??

@ anke goede morgen sunshine :p
    dus het leukste gedeelte heb ik gemist :$
    tot hoelaat zijn jullie nog doorgegaan?? wij waren echt om 9 uur in amsterdam... was wel beter anders was meneer al om kwart voor acht weggegaan ...ivm openbaar vervoer .. plus ik moest .. zou nog ff langs me vriendin in amsterdam ivm het babykaartje dus dat heb ik gelijk gedaan ;) vond het gezellig en informatief.. flip heeft ook genoten pakte me buiten nog ff stevig vast een dikke kus en zei: ik ben blij dat ik mee ben gegaan hihi suffie

Nou zo zo drukke dag belle :p

@ blom - ise naar dat jullie zo slecht hebben geslapen :(

blom dikke knuf meid

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Blommeke: Jee meis. Wat heb ik het met jullie te doen zeg!
    Ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Kan jullie alleen maar erg veel sterkte wensen en mee duimen dat alles toch goed op de poten terrecht komt.

Suus: Fijn dat alles goed was. Toch weer een lekker gevoel.

Belle: Balen dat ze je haar te kort hebben geknipt zeg! Kan me voorstellen dat je daar goed van baalt. Maar gelukkig groeit het ook weer aan.

Mecha: Jullie hebben inderdaad iets leuks gemist, maar volgende week kunnen we met z’n 3en lachen.
    Wat ben ik blij voor je dat je mannetje een beetje is opgevrolijkt. Hopelijk blijft dat ook zo en kunnen jullie nu echt lekker gaan genieten.

9. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Hier net een gesprek met de aannemer gehad.
    Hij vertelde me een beetje hoe de verloop van de bouw gaat de komende 2 weken.
    De houten bekasting willen ze deze week af hebben zodat volgende week maandag het dak erop kan. Ook de kozijnen gaan er volgende week in.
    Het trapgat wordt eruit gezaagd en wellicht ook de trap geplaatst. Dan kan ik ook naar boven om te kijken!!! Yeah!!!!

Ze proberen binnen voor de kerst klaar te zijn als alles goed blijft verlopen.
    Dan kunnen we dit jaar nog met de babykamer aan de gang!!
    Ik hoop het zo he. Want het begint nu echt te jeuken bij mij hoor!!!

10. Goedemorgen girls,

Belle, balen dat ze jouw haar te kort heeft geknipt, je kan het maar beter andersom hebben, te weinig afgeknipt, dan kan het later altijd weer bijgewerkt worden. Ach voor je het weet is het weer wat langer.

Suus, wat fijn dat ze goed op schema ligt, ach en lange benen wie weet wordt ze model later. Moet een heftige film zijn, komt een vrouw bij de dokter, wil er ook nog heen.

Hier ook een echo gehad, 2 weken geleden liep hij nog achter op groei. Buikje liep 2 weken achter, benen 1 week. Nu is hij helemaal op schema, en loopt het buikje 2 dagen voor. Ben helemaal blij, wat rust al niet met je kan doen. Helaas ligt de kleine man nog steeds in stuit, dus mag volgende week naar het ziekenhuis, voor een eventuele draaipoging.

11. Lekker dat het allemaal zo vlot Ankje, kan me voorstellen dat het allemaal begint te kriebelen.

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

Mamanama, jemig,das echt een groot kind,wel fijn dat je dam straks bij de gyn gaat,en ze zullen je dus ook vast niet over tijd laten lopen nu toch?

Kareltje, fijn dat het zo gezellig was bij blommeke,en dat kan ze vast wel even gebruiken zo tussen al die ellende door!

Lynd, ik kwam die weken ook elke week een kilo aan maar nu sinds 1,5 week niets meer,zelfs 0,5 eraf!En je hebt een prachtig gewicht dus ik zou zeggen neem nog maar een snoepje erbij hoor

Ank,dat was niet de afspraak he! Terug naar bed jij,we waren toch giga ontspannen na gister en zouden heel lang doorslapen???
    Ik kom gewoon pas 20 minuten geleden uit mijn bed rollen,ben wel 4 of 5 keer naar toilet geweest en af en toe wakker maar ik doezelde steeds weer in,dus voor mij heeft het gewerkt hoor,ik ga vragen of ze mijn personal coach wil worden!

Suzanne,zou je gister in de namiddag niet worden teruggebeld met de uitslagen van je testen?Of heb ik dat even gemist,wat rot dat je nog steeds zo’n keelpijn hebt,hopelijk kunnen ze er snel achter komen wat het is en het verhelpen
    Ik heb je ook toegevoegd

Lieve blom, ik heb zo met je te doen,maar wees niet bang hoor meis,ze moeten wel een verdraait goeie reden hebben om je kindje af te nemen,dus dat zal jou echt niet gebeuren,maar ik snap je angst,die is ook nog eens versterkt door de hormonen,en je hebt zoveel stress en gedoe aan je hoofd dat je je op een gegeven moment echt de meest vreselijke senarios in je hoofd haalt.
    Hopelijk kun je nog een beetje slapen,dikke knuffel weer voor jou lieverd!

Suusefruus, fin dat alles goed is met de beeb,die van ons ligt ook helemaal op schema,en de beentjes er wat boven,maar heb zelf ook van die lange stelten en vind het persoonlijk wel erg mooi.
    Heel herkenbaar ook wat je schrijft over het gezeul met je eigen lijf,die laatste weken zijn echt het zwaarst

Ise,wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen,hopelijk vannacht beter!

Mecha, wat fijn dat je vriend het fijn vond dat ie toch mee was gegaan,ook voor jou een heel goed gevoel,we zijn geloof ik nog een uurtje doorgegaan,maar hebben meer gegiecheld dan iets anders eigenlijk

Belle,oh dat is irri zeg,heb je iets in je hoofd en dan knippen ze het te kort,hopelijk groeit het snel weer aan.

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

jada, hopelijk zal de beeb zelf nog draaien dan deze week,soms draaien ze zelfs vlak voor de bevalling toch nog goed,ik zal voor je duimen hoor.

Ank,jemig,ze gaan echt snel zeg ik hoop dat ze die planning echt halen, dan is de babykamer gewoon echt op tijd af en heb je die stress niet meer

14. Sjees, ik hou er maar geen rekening mee, dit is zijn favoriete houding. Op elke echo ligt hij nog zo, dus denk echt niet dat meneer uit zichzelf gaat draaien.

15. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Jada, wat fijn dat hij/zij nu goed op schema ligt!! Ik kan me voorstellen dat dit een lekker gevoel moet geven! WIj hopen dat volgende week woensdag te horen te krijgen van het ene kindje.
    Ga je toch voor de draaipoging? Ik heb nog eens nagelezen op internet en de risico's zijn erg minimaal. Ik denk dat je het daarvoor niet hoeft te laten. Maar het lijkt me wel een naar gevoel hoor! Bij de tweelingen forum las ik dat er een kindje met 36 weken nog was gedraaid! Kun je nagaan en dan heb je er dus 2 in je buik.....ppfff. Het kan dus nog altijd. Mijn rechterkindje ligt ook al vanaf het begin af aan in dezelfde houding (hoofdligging gelukkig). En deze is nog nooit gedraaid. Ik heb ook het gevoel dat het niet meer gebeurd......maar ja wie weet!
    Iig veel succes met je draaipoging! Wanneer heb je die?

De rest heb ik niet bijgelezen, doe ik straks wel. Vandaag alweer 35 weken!! Gisterennacht was het behoorlijk aan het rommelen! Ik dacht even dat het zou gaan beginnen. Maar nee hoor, ze zijn nog lekker in mijn buik. Al verwacht ik ze binnen 1 tot 2 weken (omdat het een tweeling is)........spannend!

xxx Nikkie

16. Nikkie, ben idd helemaal opgelucht. We worden door het ziekenhuis gebeld voor een afspraak, waarschijnlijk volgende week ergens. Vk zei je kan altijd tijdens de draaipoging nog zeggen dat ze moeten stoppen, je bent baas over je eigen lichaam. Ga ook heel hard duimen dat jouw kleintje goed gegroeid is.

Lekker he, alweer 35 weken, gaat echt snel!!

17. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Jada, fijn dat hij weer op gewicht is.

Anke, ik hoop het voor je! Snap dat je handen jeuken inmiddels..:)

Nikkie, alweer 35 weken. Dat gaat goed!

Nou, hier is de commode helemaal ingericht, vanochtend de laatste spulletjes erin gezet. Nu alleen nog op jacht naar nieuwe knopjes. Tas is ingepakt, maxi-cosi staat klaar..

Vanavond is het trouwens 15% korting bij prenatal, voor degene die wellicht nog wat moeten hebben..

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Lekker Ise, dat alles nu lekker klaar is.

Ik begin nu ook wel nesteldrang te krijgen, dus dubbel frustrerend hahahahaha:D

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ jada spannend hoor zoz een draaipoging :p
    en mooi dat de baby is bijgegroeid inderdaad rust is het middel :p

@ anke spannend meid nog ff volhouden dan kan je beginnen .. ik hoorde net dat de keuken pas volgend jaar geplaatst kan worden :( dus ik ga ff me andere opties na :(

@ nikkie gefeliciteerd met je 35 weken :D

20. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    BElle, wat balen van je haar en heel herkenbaar. Als je het niet met handen en voeten uitlegt, dan knippen ze het altijd te kort ja.

Jada, wat fijn dat je kindje nu goed op gewicht is. Ik moet er misschien ook maar eens aan gaan denken om wat meer te rusten, want ik kom al meer dan een maand niet meer aan en of dat nu zoveel goeds zegt over de groei van het kindje. Het was bij 32 weken 1700 g en als ik dat zo las was dat wel aan de kleine kant.

Suusefruus: ook jouw kindje is mooi op gewicht zie ik, fijn hoor.

Nikkie: wat spannend dat jij wellicht al binnen de 2 weken gaat bevallen. Gaan ze het sowieso inleiden met 37 weken of laten ze het zijn gang gaan?
    Ons dochtertje lag ook heel lang in de zeflde houding en dit kindje ook weer. Ons dochtertje had na de geboorte wel dat ze dan steeds met haar hoofdje een kant opdraaide en toen ben ik wel eens met haar naar de osteopaat geweest.

Anke: leuk dat het huis goed opschiet zeg!

Wij hebben vanmorgen het kindje erkend op het gemeentehuis. DAt is wel zo prettig. We gaan wellicht wel eens trouwen als het kleintje er is, dat is toch ook wel makkelijk.
    Hier vannacht ook weer eens wakkergeschrokken met het zuur, en om 3 u eruit om te plassen en dan om 7 u de wekker alweer, ik was nog zo moe. Ik zie nu echt uit naar mijn verlof.

Deel Deze Pagina