zo ik ben weer aardig op de hoogte wat een gekwebel weer juni kan me voorstellen dat je aan verlof toe bent hoor nog best lang indd tot de kerst hier ook een peuter nog rond lopen van net 3 en nog een kleine van 4 jaaren dat is indd druk maar toch anders als werk denk ik suzanne78 wat vervelend dat ze je niet kunnen helpen met die pijn geboorte bord gaat hier ook niet geen voor tuin dus ik weet het nog niet wil eigenlijk haarnaam op het raam schilderen met afwas bare verf wel netjuhs natuurlijk marleentje dat ze jou vader zomaar naar huis sturen gewoon schandalig kan me voor stellen dat je dat niet lekker zit en ik weet wat de hormonen voor extra emoties kunnen zorgen heb ik vanacht weer wel gemerkt dikke knuff essie sjonge wat een lamballen dan erg is dat het van die mensen die het zo genaamd druk hebben en het niet redden waar ze dan ineens niks aan kunen doen dalijk tegen kerst en uuuh ik ben ook weegschaal wikken en wegen nee toch hihihi suus ja indd best maf bijna klaar voor een thuis bevalling dat beebje van jou zo iezo apart na weken kletsen hier dat nu langzaam iedereen op punt van bevallen staat over een paar weekjes ankje wow wat klinkt het goed en het ziet er ook netjes uit op de foto spannen zou zo lekker zijn als je dalijk te keer kunt gaan in die kamer met al je schoon maak driften jada hopen dat je kleintje wil draaien nog voor volgende week best wel even spannend denk een draai poging wel fijn dat je beeb op schema ligt hilli wat vervelend dat je je niet goed voelde gelukkig dat het nu weer gaat. lekker he dat shopen om alle dingen op orde te krijgen lekker pjama's ik moet ze ook nog steeds halen sjees lekker gevoel moet dat zijn nog 3 dagen en dan mag het gaan gebeuren bij jou word langzaam spannend fijn dat alles weer goed was chevenne fijn dat bij jou ook alles goed was hopen dat ook jou beebje snel draait hier erg moe van de paniek die ik in me lijf had zitten vanacht en vanochtend hormonen ook maar jah het was niet gek ook zei me mannetje dus gelukkig. en indd wij samen is juist onze kracht was goed gezegt bedankt daar voor !! hopen dat ze nou maandag ook echt mee gaan in het geen wat de rechten betreft en anders moet ik toch echt die prodeo advocaat er op zetten maar daar zie ik best tegen op een rechtzaak en dan zit je nog zonder geld hoop dat we maandag te horen krijgen dat we weer week geld gaan krijgen dan valt er een last van mijn schouders en krijg ik hoop ik toch de kans om nog even die laatste weekjes te genieten want dat mag nou toch in tussen wel he liefs blom
Blommeke ik hoop met je mee! Chevenne mooie BH zeg! Bart Smit: De Freggles!!! 9.95 euro!!! Echt heel gaaf!!! Er is nu een voedingskussen bij Gardo van 59.99 voor 19.99. Heeft iemand deze toevallig en bevalt die?
Essie ik PB je de kortingscode even 85E, nee daar kan ik ook niet over meepraten, heb nu een volle B cup en daar ben ik al heel tevreden mee, al zal het straks weer lekker gaan slinken, na de eventuele borstvoeding.
ja ik had ook altijd een mooi bescheiden b cupje,was er super trots op nu heb ik net als blommeke uiers met een tijgerprint erop
Appartement/Kinderwagen: wij laten de wagen altijd beneden. In het begin tilde mijn vriend de bak weleens naar boven, maar dat is eigenlijk geen doen. We hebben wel een schuur binnen in het gebouw.
Blommeke ik duim voor je dat het allemaal goed afloopt! Mooie voedingsBH zag ik! Ik denk dat ik die van de vorige keer nu eerst niet ga aankunnen; tijdens mijn vorige zwangerschap waren mijn borsten amper groter geworden (kleine B) maar nu dus al een C, dus ik pas nu al in mijn voedingsBHs van toen, terwijl je dus na de bevalling heel veel stuwing krijgt en nog een maat groter nodig hebt. Jammer genoeg slinkte het op het einde van de BV naar een A-tje
Over de maat cup. Ik had altijd 85C maar heb nu dus 85E. Ik ga binnen kort ook maar eens op jacht naar een voedings bh. Dat wordt eigenlijk nog leuk ook, want ik ben echt een zeikerd met BH's. Ik ga ze lekker even onder de douche met Jeroen (heb weer harde buiken). Daarna lekker vroeg het bedje in. Ben helemaal dood op. Ik merk het wel hoor zo vroeg je bed uit getrilt worden, en dan overdag niet kunnen slapen omdat ze bezig zijn. Maar ja, als het resultaat maar goed is!
Ik had altijd 75D. Niet klein, maar was dik tevreden Nu vind ik het een stel bloemkolen, met tijgerprint, helaas. Hoop dat ze wel weer wat kleiner worden, naderhand. Yoga was lekker. Leer me steeds beter ontspannen en afstand te nemen van mijn gedachten. Nu lekker in bed met wat drinken.
hoihoi, ik kom even mijn 32 weken dansje doen!! wat een fijn gevoel geeft het dat ik vanaf nu iig in ons eigen zkh mag bevallen! tot morgen en een fijne avond allemaal! ga nu mn bedje in.. ben vandaag iets te druk geweest denk ik en dat merk ik nu. liefs rebbel
Rebbel: gefeliciteerd, 32 weken!! Toch weer een mijlpaal gehaald! Denk dat wij over 2 weken zo'n beetje misschien wel de eerste bevallingen kunnen gaan verwachten... spannend!! Tenzij natuurlijk iedereen overtijd gaat BH: ik heb een voedingsbh gekocht van Cache Couer "Dunes" bij lingerievoortwee.nl Ik heb overigens nu E75... zucht... ik had C75 voordat ik zwanger werd en meteen de eerste paar maanden groeiden ze twee maten. Sindsdien zijn ze hetzelfde gebleven en gelukkig zonder tijgerprint. Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn na de bevalling. Hopelijk zijn het dan niet ineens van die giga-memmen. appartement: wij wonen op de 3e en kunnen onmogelijk het onderstel beneden laten staan helaas (past niet). Onze oplossing is om het onderstel in de auto te laten (de auto is van mij) en de wieg mee naar boven te sjouwen. Zie er wel een beetje tegenop, dat gesjouw... We hebben wel speciaal voor een lichtere wagen gekozen om deze reden. Voel mij trouwens RAAR. Ik weet niet wat ik heb. Misschien word ik wel ziek of is het gewoon een off-day. Ik weet het niet. Als ik 39 weken zwanger was geweest dan had ik gedacht dat ik misschien wel bijna zou gaan bevallen ofzo. Heb geen zin om dingen te ondernemen, ben in mijzelf gekeerd. Dat soort dingen. Nou ja... Morgen weer een dag. Ga maar slapen. Slaap lekker voor iedereen!
Het is rustig hier vanavond! Ik heb niet alles bijgelezen, heb lekker met mn mannetje tv gekeken na een paar uur boodschapjes gedaan te hebben vanmiddag. Was er moe van, dus een lekker warme douche en op de bank. Hebben wel de boodschappen in huis, de laatste cadeautjes en nog wat dingetjes die we nodighadden. Wel even gezellig zo samen...hebben ergens op ons gemak wat zitten drinken, want het was opeens even genoeg. Dan maar zo, nu is toch alles lekker klaar. Iedereen héél veel sterkte weer met alles, want lees af en toe erg nare berichten hoor! Rebbel, fijn hoor dat je nu zeker in je eigen ziekenhuis mag bevallen. Maar we gaan ervoor duimen hé dat je baby'tje nog een aantal weken minimaal blijft zitten!!! Voor wie al gaat slapen, welterusten en hopelijk allemaal een fijne nacht!!! Morgen een fijne dag en allemaal een dikke knuffel!!!
jee rebbel 32 weken alweer belle ik heb dat ook wel eens hoor beetje afwezig geen zin in andere mensen meer zin om lekker even weg te kruipen of begrijp ik je nou verkeerd!!! want dat heb ik namelijk ook wel eens de laatste dagen dat ik ineens denk nou ik blijf lekker binnen beetje in me bedje zitten met bakkie thee tijd schriffie miss douchen als ik wil en anders niet en verder even geen mensen om me heen.
Ik ga ook mn mandje zo in, morgen weer allerlei gezellige afspraken en 's avonds lekker zwemmen, heerlijk!!! WELTERUSTEN ALLEMAAL!!!
Welterusten allemaal, ik kan helaas niet slapen dus ben er maar weer uit gegaan,ik blijf maar harde buiken hebben, Nou ja zal straks wel weer over zijn