Januari 2010 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by cruella, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Kareltje: ik moest al naar de gyn, omdat ik bij mijn 1e een keizersnee heb gehad...dus dat was al bekend!

@ Suusefruus: fijn dat alles goed gaat! Zijn je man en jij ook lang?

@ Suzanne: ja tuurlijk vind ik het spannend....bij mijn dochtertje paste het dus niet en werd een keizersnee en ik denk dat we daar nu ook weer op afgaan....
    Leuk idee, zo'm eigengemaakt geboortebord!

@ Ankje: fijn dat het lekker opschiet zeg! Vind je het niet spannend dat je ook nog een babykamer moet maken op het laatst?

@ Jada: fijn dat je kleine zo goed gegroeid is....lekker om te zien dat rust dan goed helpt!

@ Sjees: nee, ik verwacht zeker niet dat we voorbij de 40 weken gaan...heeft nl. absoluut geen zin! Als ze nu al voorloopt, dan weet je tegen die tijd zeker dat het niet meer gaat lukken...

@ Nikkie: spannend zeg....wie weet ben jij wel de eerste van ons die gaat bevallen! Ga je wel voor een natuurlijke bevalling?

@ Marleentje: jemig, wat naar deze situatie.....hopelijk houden ze 'm nu even en zoeken ze alles uit. Sterkte!

@ Chevenne: fijn dat alles goed was/is!

@ Rebbel: Jippie, 32 weken feestje! Fijn voor je meid, nu nog even volhouden tot een week of 37 he? Dikke knuf!

Hier vandaag voor het laatst gewerkt, dus nu VERLOF!!!! :D

2. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik val even binnen.
    Niets gelezen en ik zou het denk ook gewoon niet meer bij kunnen houden.
    Ik heb de griep te pakken, tot nu toe niet DE griep maar gewoon de griep.
    Huisarts houd me nu in de gaten omdat ik ook geen inenting heb genomen omdat ik dat niet wilde.
    Zolang ik geen koorts boven de 38,5 heb is er niets aan de hand en is het uitzieken.
    Heb al heel de avond veel harde buiken en weeen gehad, mannetje is het zelfs gaan bijhouden.
    Nu is het weer vrij rustig.
    Ik denk dat het te maken heeft met het ziek zijn.
    Ik hoop dat het bij iedereen allemaal lekker loopt en dat jullie genieten van de laatste weekjes.
    Er is toch nog niemand bevallen of wel?

Iedereen een fijne nacht en tot de volgende inval zeg maar.

3. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
    #12563 Essie79, Dec 2, 2009
    Last edited: Dec 2, 2009
    Woops bah wat naar, beterschap:)! En nee, nog niemand bevallen voor zover ik weet.

Mamanama geniet van je verlof;)!!!

Rebbel van harte met je 32 weken:)!

Belle gewoon over je heen laten komen zo'n dag8)! Morgen weer beter (of niet;)).

Jada bedankt!! Ik ga hem nu echt bestellen:D.

Sjees wat vervelend weer die harde buik:(.....hoe gaat het nu? Zie je niet meer dus hopelijk lig je toch lekker te snorren nu8)

Cupmaat:hier ook minimaal erbij; van 75C naar 80C (die had ik nog liggen van paar jaar geleden voor ik 5 kilo afviel). Dus voedingsBH moet je wel een maat groter hebben? Hm, dus als je die nu aanschaft is het eigenlijk op de gok en past ie nu nog niet goed? Hier (nog steeds) geen striemen, maar ik juich niet te vroeg. En krijg ik ze wel, jammer dan;)!

Bart Smit: De Freggels!!! 9.95 euro!!! Echt heel gaaf:D!!! Ben er helemaal blij mee:)!

Voedingskussen bij Gardo van 59.99 voor 19.99. Heeft iemand deze toevallig en bevalt die?

WELTRUSTEN EN VAST VOOR DE VROEGE VOGELTJES: GOEIEMORGEN!!!

4. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

Apr 27, 2009
    554
    0
    0
    @Mamanama
    Niet echt lang nee.. Ik ben 1.70 net aan en mijn vriend 1.80..
    Maar goed. zal wel loslopen denk ik..

Verder voel ik me ook niet heel fijn..
    Kleine meid is heel druk en ik begin nu ook van een aantal dingen misselijk te raken, zoals drinken..
    Heel vreemd.. Buik voelt ook raar aan.. Dan weer hard, dan weer zacht.. Ben daarom ook maar weer uit bed gestapt.. Lig gewoon niet lekker en alles komt omhoog..

5. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,473
    0
    0
    Stoeltje is besteld:)!!!!

Suus wat vervelend dat je niet kan slapen. Hopelijk wordt je buik straks wat rustiger en lukt het toch. Weltrusten zeg ik8)!

6. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

Apr 27, 2009
    554
    0
    0
    Ach het is de hele dag al feest daar binnen.. Denk niet dat ik nog hoop op rust moet krijgen..
    Ben ondertussen ook al 2x onder de douche geweest en dat hielp ook geen zier.. Beentjes blijven vrolijk heen en weer schuiven over mijn rechterzijde..

7. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Eindelijk, hij doet het weer!

Goedemorgen trouwens..

Essie wat voor stoeltje heb je besteld?

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

Goedemorgen,
    Heel bericht getypt,foetsie.....doe ik het eens een keer niet in word;)

Essie, voedingskussen heb ik niet van dat merk, freggels bart smit??????

Suus ,nog een beetje geslapen??

mamanama, geniet van je verlof!!

Woops, beterschap

Heb gelukkig toch lekker geslapen vannacht,en voel me zeer actief,dus moet ik maar gebruik van maken,ga zo even wasjes doen en beetje opruimen

9. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

Apr 27, 2009
    554
    0
    0
    Een beetje..
    Denk van 2 tot 4 en van 5-6 tot 8..
    Vandaag helaas een lange autorit maken.. Zie er wel een beetje tegenop.. Maar goed.. Zal de laatste zijn voorlopig..

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

ga je zelf rijden dan?? Dat durf ik dus echt niet meer:)

11. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey meiden goede morgen wat vervelend weer een aantal aan het spoken geweest zag ik

succes met je auto rit suus

sjees zeker gebruik van maken maar niet te hard van stapel he want dan word je weer gestraft vanavond of morgen door je eigen lichaam;)

joepie ise hij doet het weer mooi

en ik ben vandaag 34 weken joepie op naar de 35 weer een magische getal teminste vind ik dan ;) nog 3 weekjes en dan mag de beeb al komen :D maar dat doet ze niet denk ik hihihi lekker blijven zitten tot een weekje of 38 minimaal maar ben wel heeel nieuwschierig naar die kleine meid:):)

12. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    @Essie: mijn keelpijn zit net op het punt waar je het niet meer kunt zien in de spiegel, waar je adamsappel zit zeg maar.

@voedingsbh’s: ik heb er pasgeleden twee gekocht: eentje van het eigen merk Livera (17.95), maar dat is zo’n zachte en ik vind hem oerlelijk. Maar ach! Is wel goed voor ’s nachts. Verder nog een mooi gevormde van Noppies in een zwangerschapswinkel hier in Weert (24.95).
    Normaal had ik 75B, maar in gewone bh’s heb ik nu 80C. In de voedingsbh’s echter heb ik toch weer 75B??

@Woops: veel beterschap meid, goed uitzieken hoor!!

@Suusefruus: misschien was je kleine zo onrustig omdat het volle maan was? Die van mij was sinds gisteravond ook enorm druk!!

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Yeeeh! De site doet het weer.

Ik ben al vanaf 5 uur op. Jeroen moest werken en ik was klaar wakker.

De mannen (bouwvakkers) zijn al naar huis. Ze moeten het dakleer open snijden om de laatste muur neer te zetten. Maar dat is nu niet te doen met dit weer.
    Morgen gaan ze weer verder. Ook de hijskraan komt morgen om de stalen balken omhoog te hijsen.
    Kort om....morgen wordt er weer druk gewerkt.

En vandaag een lekker rustig dagje voor mij!! :D
    ga vanmiddag even lekker op bed liggen denk ik.

Chevenne: Hahahaha, heb jij ook al zo’n mooie ‘tijgerprint’?
    Hier nog één.

Belle: Hoe is het met jou vandaag? Voel je je al wat beter?

Mamanama: Jaaah!!! Ik vind het hartstikke spannend!
    Het is momenteel best frustrerend, want ik wil zo graag de kamer inrichten!! Maar moet nog even gedult hebben.
    Gelukkig kunnen we al wel gaan kijken voor behang en dat soort dingen.

Blommeke: Gefeliciteerd met je 34 weken!!!!

14. Djuke

Djuke Bekend lid

Haai ladies,

Ik post niet zoveel maar lees braaf mee hoor. :) Iedere keer sta ik er weer van te kijken dat jullie tegen exact dezelfde dingen aanlopen. Zoals nu met de voedingsbeha en het voedingskussen. En de tijgerbuik! Hier nog één! :D

Maarre, mijn boobies zijn dus nog nauwelijks gegroeid. Ik kan gewoon mn normale bh's aan. Maar ik mag voor Sinterklaas een mooie voedingsbh van Marlies Dekkers uitzoeken. Alleen welke maat moet ik dan nemen??? Wie heeft er advies?
    En zo'n voedingskussen, is dat nou wat??

Verders, wie zit er nog meer aan de koffiepads? Ik kwam er gister achter dat er melk uit mn tepels komt. Vreemde gewaarwording hoor!

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    ik heb nog steeds geen lekkende borsten. dat is toch niet erg?

16. Djuke

Djuke Bekend lid

Uhm, geen idee. Volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit. Maar zeker weten weet ik het niet.:)

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Sinds wanneer heb jij het al dan?

18. Ankje

Ankje Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    3,746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Trouwens Gefeliciteerd met je 32 weken!!!

19. Djuke

Djuke Bekend lid

Dank je wel! Heb vanmorgen uiteraard mn dansje al gedaan! :D Ik zie trouwens dat wij net niet een week schelen. Grappig!

Hoelang al lekkage? Gisteren zag ik dus voor het eerst echt een druppeltje. Maar daarvoor ook al regelmatig van die gelige opgedroogde korreltjes op/ in mn tepels. Dat hoor je wel meer. Net zo'n geel plakkaatje zeg maar. (lekker onderwerp trouwens!)

20. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goedemorgen!

Ankje: voel mij wel okay hoor, denk dat ik gewoon moe ben. Het wordt zo langzamerhand ook allemaal wat zwaarder... En de bevalling komt steeds dichterbij!! :$:$

Blommeke: klopt wel wat je zegt, je hebt mij niet verkeerd begrepen. Je kunt gewoon van die momenten hebben hè? Hoe is het met jou vandaag?

Woops: beterschap!

Ik heb net de 2e shot gehaald voor de Mex.Griep, dus dat is ook weer achter de rug. Altijd weer gezellig bij de huisarts, de assistentes leven heel erg met mij mee en dan sta je zo een kwartier over bevallingen en baby's te kletsen. Heel leuk.

Share This Page