Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ja hier zit er ook 1 dan ga ik daar als het zover is ook maar kijken. Bedankt

2. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    weer een hoop nieuwe, goed nieuws! gefeliciteerd en welkom.

ik ben zo moe en misselijk dat ik mijn bedje induik. fijne avond allemaal.

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Mmm, de Prenatal in Breda. Is hier niet ver vandaan! Kan ik binnenkort ook naartoe gaan. Ik woon redelijk dicht bij jou Wops, ook al woon ik in België en jij in Nederland!

4. woops

woops Niet meer actief

Maar Antwerpen is niet echt dichtbij mij, of woon je niet zelf in Antwerpen?

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    He meiden!

Hier nog een januari 2010 mama! Ik ben 17 of 18 januari uitgerekend! Ik heb al een dochtertje van bijna 20 maanden en dit was onze eerste ronde voor ons tweede hummeltje en tot onze grote verbazing meteen raak! :confused:
    Gefeliciteerd allemaal!
    Groetjes,

Mamanama

6. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    van harte gefeliciteerd mamanama

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

Gefeliciteerd manamama, wat leuk dat je meteen zwanger bent geworden!

Hili echt een leuk kado die buikband, ik zat gister op buikbanden.com te kijken ze hebben zoveel soorten, ik ga er ook zeker een aanschaffen over een paar weken. :D

Ik was net het stukje aan het lezen over hoe de beeb er nu uitziet en hoe groot ie is, echt snel gaat het...net zo groot als mijn pinknagel en hij heeft al beginnende oogjes,neus met neusgaatjes armpjes....dat is toch niet te geloven?? en eind volgende week is ie alweer het dubbele van wat ie nu is (2 cm) ik vind het gewoon wonderbaarlijk.. :)
    Goed weekend allemaal verder

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mama(beetje korter :D): Welkom en gefeliciteerd!

@Wops: Nee ik woon niet in Antwerpen zelf, maar in de provincie A'pen, helemaal in het noorden. 5 minuutjes rijden van de grens met Zundert. Denk iets van een 40 - 45 km van jou, Breda is 24 km van hier.

@Lisette: Gek hé, als je er zo over gaat nadenken. :D Die van mij is nog niet zo groot :D

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Heb net even gekeken en bij mij zal hij/zij in de loop van de week toch al 5 mm worden! Gewoon al zichtbaar met het blote oog! En dat komt van een zaadje en een eitje ... =D>

10. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hilli: 5mm is wel erg groot hoor is het niet 2mm?

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Nu is het beebje nog geen 5 mm hé :) Maar in week 6, die is vandaag begonnen wordt het 5 mm. Nu zalt idd nog iets van een 2 mm zijn :D
    Ik kijk te ver vooruit :D

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Of is het hier op ZP bij 'Zwangerschap week per week' zo dat week 5 echt van 5 weken tot 5 weken en 6 dagen is? Dan ben ik verkeerd.

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik wil ook steeds een week verder kijken hahhaha, kan niet wachten gewoon, en straks denk ik ..whaaaa wat is het snel gegaan :)

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Lisette: Volgende week heeft jouw beebje gewoon al teentjes!

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

ja en vingers is toch niet te geloven!!! ik wil zoooooooo graag mijn echo, maar helaas nog een paar weekjes wachten, ik vind het zo spannend en leef er echt naartoe,ik ben echt aan het aftellen en na de echo mag de hele wereld het van mij weten.
    We hebben het weekend na de echo een familie uitje dus dan gaan we het aan iedereen vertellen,en daarna ook op mijn werk en aan vrienden en ann buren en.......tja gewoon aan iedereen whahhahaha

16. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    o oke hili dan zit ik verkeerd. Ik heb gister een echo gehad en mijne is nu nog maar 0,93 mm heel klein dus maar het groeit wel lekker na de 6de week dus dan kan het wel dat het 5mm wordt.
    Leuk lisette dat je het iedereen gelijk op het feest verteld weet niemand het nu nog?

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi Januari Mama's,

Ik wil me ook graag aanmelden.
    Tot onze vreugde, maar vooral tot onze verbazing zijn wij in ronde 1 zwanger van ons tweede beebje.
    Ons zoontje Jasper is nu 13 maanden.

Wie mag ik een Pb sturen voor de info voor de januari-lijst?
    Mag ook zo wel hoor.
    Maranka 35 jr, 2e kindje, uitgerekende datum 20-01-2010 , thuisbevalling, borstvoeding(hoop ik).

Komen er nog meer meiden uit het noorden hier trouwens? Zou ik wel leuk vinden.
    Bruidje77 en Rebbel, leuk dat jullie ook januari mama's worden!

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

Als jullie op de lijst willen, kan je een pb sturen met je gegevens naar Jada1984 of Sjalotjuh87

Gefeliciteerd Maranka!! en welkom op de site!

Vriendlief@ ja mijn ouders en schoonouders weten het wel al,kon het echt niet voor ze verb orgen houden,en mijn zussen (4 stuks en broer)weten het ook wij waren al best een tijdje bezig en dat wisten zij ook, dus toen mijn test positief was was ik helemaal door het dolle heen en tot op de dag van vandaag loop ik al met een gigagrijns op mijn gezicht verder weet nog niemand het dus voor de rest van de familie is het echt een verassing

19. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Echt weer lekker bijdehand van mij......plaats ik eerst een bericht en zie daarna pas 83 bladzijden berichten staan! Heb dus net pas alles gelezen.....pfff, wat een januari 2010 mama's al! :whistle:
    En wat verdrietig dat een aantal alweer afscheid heeft moeten nemen :(

Voor mij op de lijst:
    Mamanama, 34 jaar, 2e kindje, ZH bevalling (ivm keizersnee 1e kind), borstvoeding weet ik nog niet

Ik heb vanalles voorbij zien komen en als er vragen zijn dan hoor ik het wel!
    Groetjes!

20. Zo meiden, vandaag een drukke dag gehad, veel visite gehad, dus ben helemaal kapot.
    Heb wat nieuwe meiden voorbij zien komen, gefeliciteerd. Even het verzoek om een PB te sturen met daarin jullie gegevens, het is onmogelijk om alles bij te lezen. Jullie kunnen een PB sturen naar Sjalotjuh87 of naar mij Jada1984.

Deel Deze Pagina