Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

haha, maakt ook niet uit hoor! Ik denk ik meld het eventjes! :)
    Ik kijk/schrijf daar ook niet heel vaak meer ... ik vind het zo moeilijk om te zien dat sommigen van een jaar geleden nog niet zwanger zijn!! :(

2. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goedemorgen!

Ankje & Sjees: heel veel plezier dit weekend! Wordt vast erg gezellig!

Rebbel: toch maar weer rustig aan doen.... nog 2 weken volhouden! Hoe langer de baby in je buik kan blijven hoe beter het is.

Ik heb gisteren wel een leuke dag gehad, maar ontzettend vermoeiend. Mijn man was jarig en ik heb uitgebreid voor hem gekookt. Wel bijzonder hoe close je wordt van de zwangerschap en het samen uitkijken naar de geboorte...

Dat naar binnen keren heb ik wel echt heel erg zeg! Blijft dat nou zo of is dat ook weer per dag verschillend?

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen dames ...

nja goed:( we maken er maar het beste van ... denk er serieus aan om alleen met me kleine meid verder te gaan .. het kan nooit is normaal gaan hier ben er echt zoooo moe van bah!

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Ankje: tja, ik heb afgelopen woensdag met de huisarts hierover gesproken en omdat mijn bloed helemaal in orde is, onderneemt hij verder geen actie. Ik wacht maar weer twee weken af en anders ziet hij mij inderdaad gewoon terug....

@Belle: ik merk dat ook, dat we dichter naar elkaar toe groeien. Het is toch heel speciaal allemaal.
    En over dat in jezelf keren: ik heb dat heel erg gehad in het eerste trimester, in het middelste ook nog wel en nu weer wat minder. Maar nog steeds heb ik soms een dag dat ik gewoon met rust gelaten wil worden, niet wil praten en gewoon met mezelf wil zijn. Zal toch wel een hormoonkwestie zijn.

@Mecha: het is allemaal niet gemakkelijk voor je. Het is zaak om proberen nuchter te denken en die stappen te nemen die het beste zijn voor jou en je kleine, ook al is dat heel moeilijk. Je kunt misschien nog wel beter in je eentje gelukkig zijn dan met z'n tweetjes ongelukkig. Probeer wat rust in te bouwen in je situatie, wat dat ook betekent. Dan kan jezelf en je kind namelijk alleen maar ten goede komen.

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ankje en sjees: veel pelzier in LDG

Mamanama: veel plezier in CP

Mecha: het zit je ook niet mee! Van de week ging het een stuk beter toch? Maar aan je berichtje van net te lezen gaat het alweer een stuk slechter. Meid denk aan jezelf en aan je kleine meisje!! Dikke knuffel

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja meiden het ging beter .. hij heeft me weer een paar dagen geholpen ,, maar nu komt meneer alweer zijn afspraken niet na en , vandaag zouden we naar het huis gaan en nu is hij weer weg ja was heel belangrijk..waarom zeg je me dat gister dan niet .. ja toen wist ik niet dat ik zo vroeg weg moest maar morgen kan ik zekefr :(.. ik ben het zat om te wachten op morgen ,,, hij had nog een paar afspraken met me en die komt hij ookniet na ALWEER!!! ik ben het zoo zat ik koook gewoon van binnen

sorry voor me geklaag maar mijn koek is echt een beetje op
    ondanks dat hij een schat is ik kan gewoon niet op hem bouwen :(

7. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    essie lekker he weer even je kapsel op orde en dan een positive boost er achter aan :Dlekker hoor!!

marleentje toch al weer wakker of ga je toch nog maar even slapen ;) want dat is indd wel weinig zeg

suzanne78 wat rot van die keelpijn als het aan houd zou ik denk toch weer trug gaan hoor!!

rebbel :(pc kapot altijd balen indd 2 trappen is niet verstandig voor jou dus we zien je weer verschijnen!!

belle1978 meid maak je maar niet te druk er om ik heb het ook zo erg voel me soms een beetje schuldig naar de mensen om me heen die me zo goed helpen maar het schijnt toch normaal te zijn blijbaar hebben wij het wat heftiger dan de meesten maar zo bereiden we ons scheinbaar goed voor op de bevalling hoort bij ons denk;):)

mecha jeetje meisje wat jammer na je goede nieuws nu toch weer niet zo denderend alleen moeder zijn is zwaar maar ik weet uit ervaring dat je er komt en als je er 100% voor gaat je een hele goede band krijgt met je kindje !!! laat je niet op je kop zitten als je nu stopt kun je nog wennen aan de situatie miss en is je kraamtijd dalijk wel toppie met mensen die er voor je zijn en anders is die dalijk ook nog eens goed naar de knoppen dus denk goed na wat je wilt meis heel veel sterkte en een dikke knuffel!!:(

ankje veel plezier in landal en sjees je zal wel gaan met een lading bak spullen achter in of niet hahahaha anders moet je een nacht je taarten missen en anders mag je er miss niet in van ank :D:p neej hoor meiden veel plezier

8. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    ik ga zo naar school want sinterklaas komt en de mama's van de kleintjes mogen komen kijken :)altijd leuk

9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Balen Marleentje en Anke, dat jullie ook slecht hebben geslapen.

Mecha, denk er goed over na. Denk aan jezelf en je beeb, ben het met suzanne eens, liever samen gelukkig dan met z'n 3-en ongelukkig.

In jezelf keren, dat heb ik ook. Hoe zeer ik eerst baalde weinig te kunnen doen, nu vind ik het soms wel eens prettig. Ik ben me echt een soort aan het nestelen hier :).

10. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Veel plezier Blommeke!

11. Goedemorgen meiden

Blommeke, veel plezier op school

Rebbel, balen meid dat de PC het niet meer doet, nou hopen dat jullie hem snel weer aan de praat krijgen.

Mecha, wat klote dat hij je weer heeft laten zitten, kan me helemaal voorstellen dat je kookt van binnen. Je kan op deze manier idd niet op hem bouwen, hoe moet dat dan straks wanneer jullie kleine meid er is?

Marleentje, hoe gaat het met je vader en met de Wii?
    Ik zit inmiddels al in level 6, hoe bedoel je verslavend.

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Nog even een vraagje, hoeveel setjes kleding hebben jullie in 50 en in 56? Ik kwam er achter dat ik maar 3 broekjes in 56 heb, de rest is kleiner. Nog snel even wat bijhalen dus..

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Jada, maar goed dat ik geen wii heb, zou er ook verslaafd aan raken. Maar met zo'n kleine jongen hier zal zoiets er vast wel een keer komen ;).

14. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Kon het toch niet laten om nog even te spieken.....haha....hoezo verslaafd!

@ Ankje en Sjees: veel plezier in Landal!
    @ Eleni: ik heb je nu een nieuwe PB gestuurd.
    @ Kareltje: jij ook veel plezier in CP!
    @ Mecha: meid, dat is ook een gebed zonder end he? Misschien isn het beter om alleen verder te gaan.....denk er nog even goed over, want dat lijkt me ook erg zwaar, maar zo ben je straks ook alleen voor je kindje aan het zorgen en moet je ook nog zorgen voor je vriend!

Meiden, nu ga ik ECHT! We vertrekken zo....doei!

15. Geniet van je weekendje, veel plezier nogmaals

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    jada: mijn vader belde net op het overgeven is gestopt moest ook van de medicijnen. Maar verder voelt hij zich nog hetzelfde! Dus nog niet best.
    WII: ben in world 3 aanbeland haha wel met behulp van luigi hoor anders was ik er nog lang niet geweest haha

17. Hoeveel weet ik niet, maar veel. Heb laatst nog een zak kleding gekregen, met allemaal maatje 56. En kleding is zo bijgehaald en wie weet krijg je straks nog setjes met de geboortje.

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

thanks blom ... misschien is een pauze wel een optie .. zie het ook neit voro me om de bevalling etc alleen te doen :( tis zo ingewikkelt allemaal

owwh sjees en anke jullie gaan naar landal heeel veel plessier!!!!

19. Fijn dat het overgeven gestopt is, maar dat hij zich nog niet beter voelt is wat minder. Dus ook alweer in level 3, is best pittig hoor, ik heb samen met mijn vriend heel lang over level 6 gedaan, zijn denk ik wel 30 keer doodgegaan, maar we zijn er.

20. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Effe snel van mijn werk:
    Net sinterklaas gevierd met de kids. Ik heb de oudsten, dus we doen lootjes trekken. Allemaal mooie suprises. Was heel gezellig. Had lekker chocolademelk en een taaitaai gekocht. Nu zitten ze even rustig te tekenen of te spelen met hun spulletjes. Zo hebben we nog een gezamenlijke viering in het dorpshuis.

Het kind dat mij had, had van karton een poppenhuis gemaakt, zo cute. Met een wiegje en een stal voor onze dieren. Kreeg een botje voor de hond, kerstlichtjes en een pakje sokjes voor de baby. Lag ook een extra pakje voor de baby, met Lief bodylotion voor de baby :) Zo lief.

Zo gelukkig weekend, ben erg moe. Moet ook weer B12 spuiten, denk ik. Maandag krijgen we de inspecteur van onderwijs. Is weer extra stress. Heb alles gelukkig goed voorbereid.

Deel Deze Pagina