Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Jada, ik kreeg juist alleen 62 en 68 bij de geboorte, dat heb ik nu dus nog weinig gekocht. Ik haal nog wel wat broekjes en zie het dan wel, kan idd nog bijkopen. Misschien doet deze baby wel korter met 50 en 56 dan de eerste (deed er 3 maanden mee).

Chevenne, wat lief een extra kadootje voor de baby. Dat van Lief! ruikt op zich wel lekker he?

2. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Zo, terug van weggeweest, heb hier heel wat in te halen! Vriendin net op het vliegtuig gezet. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet heel erg vind om weer even alleen te zijn, merk dat ik me wel moeilijker aanpas (liever gezegd: minder zin heb om me aan te passen) dan anders, alles gaat zo langzaam en moeizaam, en dan wil ik het op míjn manier. Niet dan mijn vriendin in de weg liep, helemaal niet, maar dan gaat ze bijv. hier in huis opruimen ofzo, om te helpen, maar dan wil ik eigenlijk gewoon even rust in de kamer... Ook was ze de hele tijd snip- en snipverkouden, ze hoestte als een schoorsteen, en ik was zo bang dat ze me aan zou steken… Daar zou ik dan bar weinig tegen kunnen innemen. Sambucol heb ik hier nog niet gevonden, helaas. :(

@jada: wat goed dat het kindje de groeiachterstand van buikje etc. heeft ingehaald! Hopen dat hij voor volgende week nog vanzelf omdraait…

@suzanne: dat ze bij de arts niet hebben kunnen uitvinden waar die keelpijn door komt, wat gebeurt er dan nu? Niks? Pech gehad? Even naar de KNO-arts misschien?
    Geboortebord oid is geen gewoonte in Hongarije (en in Duitsland trouwens ook niet), toch wel jammer. (is hier ook niet te krijgen)

@marleentje: jee, wat heftig joh, wat er allemaal met je vader gebeurt! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, en wat naar dat ze hem zo snel naar huis hebben gestuurd. Heeft hij tenminste wat dieetadviezen gekregen (ik las dat hij op de koffie ging, koffie in een ontstoken darm lijkt me toch niet het beste?) Hou ons op de hoogte!

@essie: balen dat je zo’n last hebt van de wegwerkzaamheden bij jullie voor. Dat is niet iets waar je nu behoefte aan hebt, denk ik… Dat beeld van de bouwvakker die 80% vd tijd staat te roken en kijken ipv te werken ken ik eigenlijk alleen uit Hongarije…?

@hilli: goed dat je nieuwe nachtkleding hebt gekocht. Ik slaap in de winter eigenlijk altijd in een pyama (niet in een nachthemd), dus die hebben sowieso al knopen voor (borstvoeding). Probleem alleen is dat ik er ook een T-shirt onder draag, tegen kou en nu ook voor het lekken. Prima als de temperatuur van de kinderkamer 18 graden mag zijn,m aar zie mezelf daar dan niet in een pyamaatje relaxed borstvoeding geven… even over nadenken dus nog!
    Wij wonen in de bovenverdieping van een vrijstaand huis, ook een appartement dus, maar kunnen hopelijk wel het onderstel van de zware maxi cosi mura 4 onder in het trappenhuis laten staan. Ga ook echt niet de hele tijd omhoog sjouwen. Zou wel een goed slot kopen als je in een appartementencomplex woont, je weet maar nooit wie er allemaal voorbij komt, en zo goedkoop was hij nu ook weer niet….

Ziekenhuiskoffertje nog steeds niet gepakt, wel lijstje klaarliggen. Wordt misschien ook eens tijd!

@blommeke: wat fijn dat je nu eindelijk eens op je rechten wordt gewezen, ipv dat iedereen de hele tijd met alarmerende berichten komt. Ik snapte het laatste stukje over Chelsey niet, ging het om de afweging of jullie haar wel of niet in huis kunnen en/of willen nemen? In eerste instantie moet je inderdaad aan jezelf denken!!

@chevenne: fijn dat je leverwaardes goed waren! Gelukkig maar! En jij gaat nu dus uit van een eerdere bevaldatum? Is natuurlijk wel van belang mocht je overdragen… (geen geval meer dan 2 weken overtijd rondlopen!).

@ankje: heerlijk dat de verbouwing zo opschiet. Gaat het wel, met al die bouwvakkers in en om het huis? Niet te vermoeiend voor je? Uitslapen zit er dan zeker ook niet meer in! O, ik lees dat het lekt! Wat rot! Wat zeggen de weersvoorspellingen?
    Lekker naar Landal Greenpark! Veel plezier, ook met Sjees!

@over cupmaat: ik ben hier ook nog in de normale regionen, had een bescheiden B die nu een volle B/ bescheiden C is. Wel met wat streepjes helaas.
    Over voedingsBH´s: in bijna alle winkels adviseren ze pas na de bevalling te kopen, omdat je niet weet hoe groot je borsten worden als de melk eenmaal toeschiet. Maar ja, aan de andere kant heb je ze wel meteen al nodig… Ik laat mijn vriendin wat meenemen van de Hema als ze weer komt in januari, veel goedkoper dan wat ik hier kan krijgen. Zit er wel tegenop te kijken dat je dan de komende maanden in zo´n lelijke BH loopt.
    Heb sowieso een beetje moeite met het feit dat mijn lijf dadelijk nog steeds niet van mij is… Sinds we zwanger proberen te raken omstreeks aug-sept 2007 staat mijn lijf constant in het teken van wat het beste is voor het kind, en de gedachte dat er dan nog een paar maanden borstvoeding achteraan komen, waar je weer maar beperkt zeggenschap hebt (koolsoorten die je niet mag eten, toch voorzichtig met alcohol, lekkende borsten tijdens vrijen…). En wie weet daarna alweer een tweede kindje! Ik kijk er dus wel een beetje tegenop. Herkennen anderen dit?

@rebbel: na alle ellende heb je die 32 weken toch mooi in de pocket. Heerlijk idee dat je in je eigen ziekenhuis mag bevallen, ik moet nog 2,5 weken tot ik dat kan zeggen…. O, lees net dat je bmm ook wat korter is geworden, nu goed, nog even heel rustig aan doen!

@belle: is je ‘rare’ gevoel al over? Grappig hoe je dat beschrijft! Ken het wel, en daarom vond ik het ook soms best lastig om mijn vriendin hier bijna een week over de vloer te hebben. :) Soms ben ik nu gewoon liever alleen.

Zo, ik ben nu al zo lang aan het typen dat ik wel wat sinterklaassnoep heb verdiend. Even een zak ‘oudhollandsche pepernoten’ (heerlijk dat geklef!) en chocokruidnoten erbij gepakt :D Gisteren al sinterklaas gevierd met vriendin, was gezellig, hebben superleuke speelgoedjes voor de kinderkamer gekregen. Meer sinterklaas doen we ook niet aan dit jaar, ik denk dat we ons zaterdagavond maar nestelen voor rtl4-s ‘ik hou van Holland sinterklaasspecial’, dan krijgen we er toch nog wat van mee. Maar goed, genoeg snoep over voor de komende twee weken :D De kilo’s schuif ik wel weer op de baby af ;)

@sjees: wat balen dat je steeds harde buiken blijft hebben. Ben je al aan de magnesium gegaan?
    Jeetje joh, je bent al praktisch 37 weken… Wat gaat dat eng snel!!

Hier had ik vannacht trouwens een aantal (!) spannende dromen met als hoofrolspeler iemand waar ik vroeger erg verliefd op was… Jammergenoeg moesten hubby en ik er meteen uit vanmorgen…. :)

Mijn post is zo lang geworden dat ik hem van het forum in twee delen moet posten omdat ik het maximaal aantal karakters overschreden heb.... Ook nog nooit meegemaakt!!

3. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @djuke: moest lachen om je koffiepads-opmerking :D Mijn borsten lekken al vanaf week 20, maar het is redelijk binnen de perken te houden. Als ik een BH aanheb ik het sowieso minder, maar als ik eens lekker zonder wil lopen (of ’s nachts) dan begint het goed te lekken. Vies gevoel, zo’n nat t-shirt tegen je tepels! Heb wel eens met zulke borstschelpen gelopen (volgens VK helpt dat mijn redelijk vlakke tepels naar buiten te duwen), maar toen ik ze er een paar uur later uit mijn BH haalde zat er echt best veel melk in… Ik las later dat die dingen ook een licht kolfende werking hebben… Melk was vanille-kleurgeel, echt colostrum dus!
    @ankje: geen lekkende borsten is helemaal niet erg en zegt niks over toekomstige melkproductie. (ben net een boek over borstvoeding aan het lezen). Prijs jezelf dus gelukkig!!

@mamanama: lekker verlof, heerlijk hoor! Geniet er maar van, je hebt lang genoeg doorgewerkt!!
    Veel plezier in centerparks!

@woops: wat rot dat je ziek bent! Hopen dat alles binnen de perken blijft, en je harde buiken etc. goed afnemen. De weerstand is gewoon wat minder zo tijdens de zwangerschap, maar balen blijft het wel! Beterschap, meisje!

@essie: je hebt nu twee keer gepost over 9,95 freggels bij de Bart Smit, maar wat dan precies? Vind de freggels ook echt leuk (jeugdsentiment!). Had je de freggelsong al op mijn hyvespagina gezien? ;)
    Snap niet hoe jij krullen van je vriend kan meekrijgen? Mijn haar zit trouwens ook voor geen meter tijdens de zwangerschap, en die fabeltjes over mooie volle, glanzende bos haar zijn hier ver te zoeken!! Fijn dat het bij jou nu toch goed gelukt is!

Hou de laatste dagen (voor het eerst) vocht vast. Kan mijn trouwring soms niet meer afkrijgen (maar goed, dat hoeft ook niet). Toch maar even minderen met zout.

Grr, er probeert al een half uur een vrachtwagen bij de buren op de oprit te parkeren (gisteren is schuur afgebroken, dus ik neem aan voor de stenen). Echt zo’n lage trilfrequentie door het huis, krijg er de kriebels van.
    Nu zijn ze klaar, en zag al de eerste vrachtwagen met een volle container losse stenen centimeters langs onze auto schuiven…. Grrr….

Waggelen: hier ook, al een aantal weken. Maar blijkbaar doe ik toch iets goed, want nog steeds geen rugpijn!

Foto’s van zwangere buik: eergisteren hebben we door mijn vriendin wat foto’s van mij en hubby samen (met mijn zwangere buik) laten maken. Ga vandaag eens kijken wat ervan geworden is en ze bewerken. Ben heel benieuwd!

@mecha: Het is zo rot dat je je met zulke gedachtes bezig moet houden zo tijdens de zwangerschap… Je moet natuurlijk wel kunnen vertrouwen op je mannetje…!

wat is WII? Heb het even gemist. Toch niet de wii? Wat voor spel? Ik speel eigenlijk alleen maar domme facebook-spelletjes (en dat heel veel uren per dag). Vind het normaal zo zonde van mijn tijd, maar nu… heb toch niks beters te doen..! (nou ja, klopt niet, ik kan me er gewoon niet toe zetten)!

Had trouwens eergisteren nacht dat ik me opeens zorgen maakte omdat ik de baby niet voelde. ’s Avonds nog gevoeld, maar niet bij het slapen gaan, en toen was het 4 uur ’s nachts en ik had nog steeds niks gevoeld (ja duh, waarschijnlijk omdat ik sliep…). In elk geval even naar WC geweest, een kwartier in mijn buik lopen prikken, maar niks. Maakte me helemaal zorgen, ook omdat ikd e avond ervoor bij mijn hubby op zijn heupen was gesprongen (deed ik voor de zwangerschap altijd), wilde testen of hij de 14 kilo verschil kon voelen, hehe. In elk geval gingen er allemaal gedachten door me heen dat ik daarmee misschien wel wat te onverwachte, grote bewegingen heb gemaakt, etc., en heb dus even hubby wakkergemaakt. Hij ook een kwartier in mijn buik porren, nog steeds niet. Uiteindelijk ben ik door de kamer gaan sjokken/springen, en bleek de kleine (uiteraard) gewoon lekker te slapen, want toen begon hij me toch een partij te kicken… Daarvan kon ik dan weer niet slapen. Domme zwangere doos ben ik ook.

Zo, wel anderhalf uur geschreven/terug gelezen…. Hoop dat het nog een beetje te behappen is allemaal…. ;)

4. Chevenne, wat lief dat je er nog een extra pakje bijkreeg, schattig een wiegje en stal als suprise.

Ise, je krijgt vaak de wat grotere maten idd. Ach dan koop je een aantal broekjes bij, wie weet heeft ze het maar kort aan.

Lynd, wat fijn dat je er weer bent. Kan me voorstellen dat je het fijn vindt om lekker weer alleen te zijn. De Wii, we hadden het over Super Mario, is een nieuw spel en toevallig hebben Marleentje en ik die beiden.

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Nou, nog even bijlezen.....kan het niet laten :D

We hebben alles in gepakt. Nu nog inladen in de auto en wegrijden.

Alle spullen voor het dak enzo is zojuist geleverd, dus de mannen hebben genoeg te doen hier.
    Straks komt de hijskraan om alles omhoog te hijsen. Daar willen we eigenlijk wel even op wachten, want dat is toch wel heel erg mooi om te zien.

Belle: Dat is zeker zo wat je zegt! Jeroen en ik hebben dat ook. Je bent veel closer naar elkaar toe en zorgzamer. Vind het erg fijn!

Mecha: Je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen hier hoor! We zijn er allemaal voor je en lucht je hart maar lekker hier hoor!
    Als je er behoefte aan hebt mag je me altijd bellen hoor! Ook al is het alleen om even tegen me aan te zeuren. Kan ook lekker opluchten voor je.

Blommeke: Hahaha, nou….ik kan er vanacht nog een nachtje over slapen hoor. Hahahahahaha
    Veel plezier op school met sinterklaas!

Mamanama: Veel plezier!!

Chevenne: Wat een leuke surprise zeg!! Leuk bedacht zeg.

Lynd: Lekker he, je plekje weer lekker voor jezelf.
    Het is inderdaad wel een beetje vermoeiend voor mij hier in huis. Maar we krijgen er iets moois voor terug, dus dat hou ik maar voor ogen.
    Maar even slapen ’s middags zit er niet in nee. Maar goed. De mannen zijn ontzettend aardig.

6. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Lynd: hahaha, ik zie je al door de woonkamer springen in het holst van de nacht! Die kleine helemaal wakker en dan jij die niet kunt slapen..... hihi

@hier: ik heb helemaal klamme handjes van het wachten op Oscar zijn - hopelijk verlossende! - telefoontje.... zucht....

7. Spannend Suzanne, hopelijk hoor je snel of hij aangenomen is. Succes met wachten.

8. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    O ja, suzanne, dat was vandaag! HOe laat heeft hij het gesprek?

9. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Yes, goed nieuws! In principe heeft hij per 1 januari de baan!
    Hij heeft vandaag een gesprek gehad met de personeelsmanager en hoofd productie. Ze hebben ook de arbeidsvoorwaarden en het salaris al besproken. Hij begint met een jaarcontract (valt me ook al mee!)
    Nu heeft hij volgende week vrijdag nóg een gesprek met een ander afdelingshoofd en daarna zou het afrondende gesprek plaats moeten vinden.
    Hij heeft zo veel gesprekken omdat het bedrijf wil dat het met alle geledingen klikt en dat ook Oscar voor 100% ja kan zeggen (alsof hij zou twijfelen, haha).
    Nog geen 100% zekerheid dus, maar wat mij betreft wel 98%!!!!!!!!!

Dank voor al het duimengedraai!!!!!!!

10. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Suzanne, wat super! Heerlijk nieuws zo aan het eind van de zwangerschap! Hoe voelt hij zich nu? Wel lekker zeker!!

Hier zit ik die foto's te bewerken van ons die mijn vriendin heeft genomen. Misschien daarna maar een paar in mijn album zetten, kunnen jullie ze ook zien :)

Nu voor lunch een rest soep van gisteren aan het eten: shii-take/uiensoep met sesamolie, tofu en chili. Echt heel lekker!!

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Super Suzanne! Het komt vast wel goed..

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hier gisteravond echt het gevoel dat ik ging bevallen,kreeg heel heftige voorweeen om de paar mi nuten,moest ze wegpuffen,mijn rug deed echt zeer,kreeg kramp in mijn been,en steken van onder,ik moest om de 10 minuten naar de wc en had hoofdpijn en was vreselijk misselijk,maar het is toch weer gestopt,en heb zelfs heel goed geslapen vannacht,was ook wel bekaf want het heeft wel 3 uur geduurd gisteravond.Nu begint het weer een klein beetje te zeuren,weer misselijk en harde buiken,dus ben benieuwd,ik moet alleen ook nog naar landal met ank dus moet echt nog even binnen blijven dit weekend.
    Van morgen ook nog even bloed geprikt omdat mijn suiker de laatste keer wat te hoog was,dus hopelijk is ie nu wel goed,want dieeten tijdens de feestdagen zie ik niet zitten.
    Vanmorgen om 8 uur werd ik wakker van de drumfanfare met sinterklaasmuziek,echt zo leuk er zit een schoool hier tegenover en sinterklaas kwam natuurlijk langs,dus was wel heel gezellig wakker worden.

Rebbel,nou hou je nog maar even goed rustig en tot 34 weken dat ga je gewoon halen!!

Mecha,fijn dat het goedkomt met de keuken,ik hoop echt voor je dat alles snel klaar is en je kunt gaan inrichten.

Belle,nog gefeliciteerds met je man!

Mecha,heb je alweer ellende met je man?? Je moet nu echt serieus goed gaan nadenken wat je wilt hoor!

Suzanne,ik zal eigenlijk toch eisen van de ha dat ze verder gaan kijken,er moet toch een oorzaak zijn,kunnen ze geen foto oid van je keel maken?? Zeg gewoon dat je er heel niet meer van slaapt en het je opbreekt in combi met de zwangerschap,nog eens 2 weken wachten zou ik zeker niet doen hoor!

Blommeke, hahhaahahha ja ik ga gewoon mn halve bak en kook vooraden meenemen,heb er echt zo veel zin in!!!!! Anke …here we come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ise,ik heb echt achtelijk veel kleding voor de kleine en heb het allemaal gekregen,heb zelfs nog een hele lading aan anke meegegeven want weet niet waar ik het allemaal kwijt moet.

Mamanama, veel plezier!!

Chevenne,wat lief die surprise!

Lynd, wauw jij hebt de langste post ooit gedaan denk ik hahhahaha, fijn dat je nu ook weer even tijd voor jezelf hebt,ik kan het me voorstellen hoor,is natuurlijk hartstikke leuk zo’n vriendin,maar je eigen routine en rust moet je even inleveren dan.

Suzanne,gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man, ik heb vanmorgen nog aan je lopen denken,en heb echt gehoopt dat je een leuk ‘sinterklaascadeau’zou krijgen vandaag,en zo te zien is het gelukt!!

13. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hoi meiden, ff snel bijgelezen:

Lynd het is een dvd-box van de Freggels met 3 dvd's! (lees later je hele bericht nog;))

Suzanne fantastisch nieuws!!! Kan niet meer stuk toch, van harte:)!!

Mecha......KNUFFEL!!

Ise jaja een schuine pony:)!

Marleen hoop dat het gauw beter gaat met je vader en hij 'goed' het weekend doorkomt....sterkte!

Blom veel pezier!

Chevenne wat lief!!

Wij gaan nu de box halen:)!! Tot later, en dan met meer reacties! Sorry voor de meiden die ik nu overgeslagen heb, forgive me;)!!

14. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Suzanne: wat goed, gefeliciteerd voor je man!

Lynd: ben benieuwd naar de foto's.

Sjees: wat spannend zeg dat je dacht dat het begon. Op zich kan het ook wel he, zie dat je al 36 weken bent.

Woops: de griep, ook heftig! Hopelijk ben je vlug weer beter.

Mecha: meid toch, wat een ellende. Hopelijk geraken jullie eruit met zijn tweeën.

Marleentje: ik blijf duimen dat je vader gauw geneest hoor.

DE rest ben ik vergeten, sorry.

Hier: straks naar de osteopaat, heb nu lang genoeg rondgelopen met die rugpijn, het wordt elke dag erger en zo wil ik niet de bevalling ingaan. Ik ben ook constant zo moe. Verder wel meer gerommel vanbinnen dan bij mijn eerste zwangerschap. Ik ben dit weekend al 34 weken. Ons dochtertje is geboren op 39 w 4d dus dat zou niet zo lang meer zijn als het nu ook iets vroeger komt.
    Ik moet nog zoveel doen: enveloppen schrijven voor de kaartjes, vluchtkoffer, administratieve zaken, doopsuiker afwerken, en nog zoveel die ik alweer vergeten ben (ik ga het moeten opschrijven).

15. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @juni: schrijft het inderdaad op wat je allemaal nog moet doen! Geeft rust in je hoofd! Bovendien geeft het zo'n voldoening als je weer iets weg kan strepen :D

@essie: leuk, box! Ben benieuwd!

@sjees: jee joh, spannend, je bent er al zo dichtbij... Wat ging er eigenlijk door je heen toen je dacht dat het begonnen was? Ben erg benieuwd!

Zo, even met photoshop elements en picasa gespeeld, maar alleen wat gecropt en "warmte" van foto's aangepast. Ik kan hier alvast wat posten waar we niet herkenbaar opstaan (in album maakt dat niet uit, daar kunnen toch alleen vrienden in kijken?).

16. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    En nog even een van-opzij foto voor de administratie ;)

Ben weer op wat taai-taaitjes aan het kauwen, dus de buik zal nog wel wat groter worden :D

Let ook op de super-zichtbare aders op de zijkant van mijn buik... :)

17. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Zoooo, wat foto's geupload in mijn album. Ik geloof (hoop!) dat alleen vrienden dat kunnen zien, dus als je geinteresseerd bent, stuur dan even een request!

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

lynd,super foto's!!!! Jij hebt ook al zo'n leuke streep over je buik,die vind ik altijd zo gaaf staan,zelf heb ik hem helaas niet.

hmmmm wat ik dacht, tja ik dacht het kan niet want ik moet van het weekend naar ankje toe,hahahhahah.
    Ook een soort spanning voelde ik en er schiet van alles door je hoofd,zo van ...ik moet nog de afwas wegwerken en dit nog inpakken en dat nog doen,en mijn zus is nog niet hier..:D

Ik baal trouwens als een stekker,jullie kennen het wel,van die periodes waarin er een apparaat stuk gaat en dan gaat er meteen van alles stuk.
    Nou gister heeft de droger het begeven:x, ik wilde net de vaatwasser aanzetten en die wil ook niet meer(nog maar 2,5 jaar oud)alain zn auto is stuk,en mijn fohn ontploft, grrrrrrrrrrrrrrrrr
    zal je net zien voor de kleine er is gaat alles stuk en kun je nog even je laatste centen uit gaan geven aan nieuwe dingen.:(

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lynd,mag ik ook je vriendje worden??:p

20. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    #12680 Lynd, 4 dec 2009
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
    @sjees: haha, moest lachen om je gedachten mbt dat je dacht dat het kind kwam... Echt best triviale zaken blijkbaar. Dat lucht me wel op, in elk geval stond je geen doodsangsten uit, hopen dat het bij mij ook zo gebeurt. Liever zorgen maken om de afwas dan om de bevalling :D

Ik heb onlangs uitgevonden dat als onze vaatwasser niet aanwil (gebeurt wel eens), dat ik hem de vorige keer dan open heb gedaan voor dat hij klaarwas met drogen. Als je hem dan weer aan wil zetten, gaat hij verder met dat programma (of helemaal niet), en lijkt het dus net alsof hij niks doet. Bij ons werkt het om even een ander programma te kiezen, dan weer terug te zetten op het programma dat je eigenlijk wilt, en dan doet hij het wel ;)
    Balen dat alles stukgaat, dit is zeker geen periode om nog eens extra geld uit te geven!!

Deel Deze Pagina