Blom wat lieieieieieieiieiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiif!!!! Was het voor de rest wel leuk??? Mecha niet huilen hoor!!! Biek van harte en welkom hier! Bovenin zie je 'banners' staan, dan kom je er als het goed is wel uit. Anders horen we het wel. Succes8)!
biek6 allereerst welkom gezellig nog een januarie mama er bij die balk onder in moet je eerst een banner maken kan op deze site dan de url kopieren en dan plakken bij je profiel ergens miss dat andere meiden het duidelijker uit kunnen leggen hihihi ik ben niet zo handig in uit leggen van technische dingen want ik moet altijd me vent roepen als ik het wil hebben
essie ja hoor was super leuk heerlijk daggie met een hoop kinderen maar super geslaagd nu alleen de touwtjes weer even aantrekken anders neemt hij de streken over en dat is niet de bedoeling
Blommeke, leuke foto!! Dus je hebt een geslaagde dag gehad, fijn hoor. Hilli, leuk dat ze jou vragen om dat te doen. Essie, staat je box al? Biek, welkom.
Ise nee hoor, eerst komt de kerstboom, en pas als die weg is de box. Dus hij blijft voorlopig nog in de doos8). Extra leuk straks als we hem eindelijk neer kunnen zetten! Hilli dat is een goede zaak dat ze jou vragen in te vallen! Succes nog die 2 dagen8)!
He meiden dat was lang geleden! Ik ben vanmorgen thuis gekomen uit het ziekenhuis, ik was maandagnacht opgenomen met weëen. Aan het infuus gelegen met weëenremmers en spuiten gehad voor de longrijping van de kleine. Gisteravond was het nog even flink aan het rommelen in de buik, flinke harde buiken met kramp dus ik was bang dat ik nog niet naar huis mocht vandaag. Gelukkig wel dus! Heb nu een stretcher in de huiskamer staan zodat ik regelmatig kan gaan liggen. Is ook wel nodig, ik voel me wel 80 zo moe ben ik... Ik had mijn vluchttas trouwens nog niet ingepakt, dus voor degenen die dat nog niet gedaan hebben kan ik het echt aanraden! Ik heb niet echt bijgelezen maar vanaf nu ben ik weer van de partij! Liefs
Hoihoi, heb volgens mij een week niet gepost en eerlijk gezegd ook niet alles bij kunnen lezen. Heb de laatste pagina's in sneltreinvaart gedaan. Hopelijk gaat de verbouwing van Ankje naar wens en schema. Meiden die binnenkort/nu naar Landal of Centre Parcs gaan veel plezier. @ Lynd: super mooie foto's van je buik. Ook ik heb zo;n streep boven mijn navel en ook bij mij loopt ie scheef. Grappig. want ik dacht ook dat dat vreemd was, maar gelukkig lees ik dat er meer zo zijn. Even snel over hier: woensdag partneravond gehad bij de zwangerschapscursus. Mannen hoefde gelukkig niet mee te puffen, werd alleen voor gedaan. Hij vond het leerzaam, dus zal wel goed zijn... Gisterenavond 1e bijeenkomst gehad vd borstvoedingscursus. Was erg gezellig. Best wat nieuwe dingen gehoord (je mag bv alles eten/drinken als je bv geeft, alleen natuurlijk oppassen met alcohol). Vanmiddag naar de vk geweest. Alles was goed. Kleine lag mooi laag. Allemaal prima. Nou, nog 2 weekjes werken. Het aftellen begint....
@essie: haha, nou dan ben je volgens mij de enige die mijn hele post heeft gelezen, soms raak ik op dreef en dan ben ik niet meer te houden. Ik geloof dat het 3,5 kantjes in word waren O, doet mijn freggel-link het niet meer? Ik moet zeggen dat ik bar weinig met hyves doe, ben meer van facebook. Ik zou trouwens wel de box even checken op compleetheid, daarmee in elk geval niet tot na de kerstboom wachten. Heb ook eens een keer een Billy van IKEA gehaald waarbij ik twee linkerkanten bleek te hebben, kon ik mooi weer mee terug! Stylish hoor, zo'n box met platte spijlen, waren mij te duur Leuk dat er meerdere vrouwen zijn die de schuine/scheve zwangerschapsstreep herkennen, hihi. Had zelf niet gedacht dat 'afwijkend' was, als je goed kijkt in zwangerschapstijdschriften etc. staan ze daar ook altijd scheef. Wat ik me wel afvroeg is waaróm ze scheef staan, je zou toch denken dat je navel het middelpunt van je buik is Ik heb de laatste dagen trouwens dat het kind er aan alle kanten uit lijkt te steken, de meest constante factor is wel een voet uit mijn rechterzijkant. Bijzonder vreemd gevoel, en vraag me af waar hij de komende zes weken dan nog heen moet groeien? @gewoon sanne: fijn dat alles goed is bij VK. Jeetje, nog 2 weken werken, kan (en wil) me er niks meer bij voorstellen....! @annemica: jee joh, dat is schrikken! Goed dat je weer thuis bent, nog even binnenhouden die handel! Had jij niet gezegd dat je dacht dat hij eerder zou komen, je eerste kindje kwam toch ook eerder? Vluchtkoffer is voor zulke gevallen toch wel handig... @biek: welkom! Jij zal ook al best ver zijn?
ik denk lees nog even snel voor dat ik naar bed ga tis vroeg maar ik ben gesloopt en alles doet pijn en die rot tv doet het toch niet en een druk weekeind voor de boeg !!!! annemica wat een verhaal hopen dat je kleine nog even tot 37 minimaal blijft zitten op het gemakkie dus !!! weltrusten allemaal alvast want ik ben de eerste die mijn mand in gaat denk maar alles doet dan ook zeer
Blommeke, meid wat een prachtige/lieve foto. Slaap lekker voor zometeen. Hilli, idd een eer dat ze je gevraagd hebben en net wat je zegt, het gaat om punten scoren en je hebt je naam hoog te houden. Succes met de laatste 2 daagjes werken. AnneMica, jeetje meid dat is niet niks. Rust is idd heel belangrijk, dus hopen dat de kleine zich nu rustig houdt. Gewoon Sanne, lekker nog 2 weekjes werken, aftellen maar!! Zo hier alle babykleertjes gestreken en alles hangt weer lekker in de kast. Ben blij dat mijn moeder me geholpen heeft, was een behoorlijk karwei.
Jada dat zal een lekker opgeruimd en schoon gevoel geven! Weet jij trouwens hoe lang het bezorgen ong. duurt van Babywalz? Ben vergeten dat te checken... Annemica jeetje zeg!!! Rustig aan doen hoor, sterkte!! Lynd ik heb geen facebook, maar doe op zich ook niet bar veel met Hyves. Vind het wel grappig. De box hoeft hier niet zo heel vroeg te staan, ben pas de 26e uitgerekend. Dus ach, tijd genoeg nog als ie niet compleet is8). Maar misschien checken we het wel ff hoor. We hebben de box overigens van m'n schoonouders gekregen (o.a.). Leuke foto's trouwens!!! Sanne zozo nog 2 weken werken. Succes8)!! Fiets: wie heeft er hier nog meer een mamafiets of gaat er nog 1 kopen?
Goedemorgen! Kon helaas niet meer slapen. Gelukkig slaap ik al de hele week redelijk tot goed (behalve eruit moeten om te plassen). Maar uitslapen lukt niet! Hilli: mijn buik is idd heel rond! En mijn navel is soms bijna helemaal weg.. Echt uitsteken doet hij ook niet maar ik heb gewoon geen navel meer Blommeke: wat een lieve foto en wat heb je een ontzettend mooi dochtertje! AnneMica: dat is behoorlijk heftig dat je de hele week in het ziekenhuis hebt moeten liggen! Fijn dat de weeën wat zijn afgenomen. Hopelijk zorgt het rusten ervoor dat je de baby nog zo lang mogelijk in de buik kunt houden!
MOGGU! @Biek6: welkom hier!! @Hillie: lekker he, dat aftellen tot je verlof. Je bent er bijna! @Annemica: dat is dan even flink spannend voor je geweest. Hopelijk blijft je kleintje nog even zitten. @Lynd: hier zit ook vaak een voet aan de zijkant! Als ie zn beentjes echt strekt komt er een hele bult en die voelt dan ook niet echt prettig. Maar grappig vind ik het wel. @Essie: ik heb zelf geen mamafiets, maar een collegaatje van mij wel en die is er helemaal tevreden over. Lekker lage instap en genoeg ruimte voor een kinderstoel. Succes met je keuze; als je hem via een fietsplan kunt kopen moet je het echt doen, scheelt toch weer. @hier: ik heb me vannacht toch een partij goed geslapen . Kan me niet meer herinneren dat ik zó goed kon slapen. Ben rond 22.15 uur naar bed gegaan, vrijwel meteen in slaap gevallen en ik werd pas om half zes voor het eerst wakker!! Niet wakker geworden om te plassen, niet om te drinken, niet door het draaien, niet doordat Oscar naar bed kwam . Ik voel me nu dus ook compleet uitgerust . Nog even een buikfoto gemaakt: Bekijk bijlage 33837
Sorry mensen heb even niet bijgelezen,maar wil iedereen een fijn weekend en sinterklaas toewensen, ik ben er morgenavond of maandag weer, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Eindelijk 37 weken!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd hier eindelijk 32 weken nog een paar weken te gaan joeppie ennnuh sjees als je nu toch nog alles binnenhoud dan kan je nog wel ff wachten tot na dinsdag avond toch ???
Hey lieve meiden!!! Wij zijn gezellig drukjes (geweest) met sinterklaas, vandaar even geen reacties van mij. We gaan vandaag op visite bij een vriendin in Beverwijk. Lekker bijkletsen. Weet niet of ik vanavond dus nog zin/fut heb om bij te lezen, maar anders weten jullie waarom ik er niet ben in ieder geval. Morgen sinterklaas bij mijn ouders, gezellig. Ik zag wel een paar supermooie buiken voorbij komen!!! Ik wil iedereen een héél fijn weekend toewensen en hoop dat alles goedgaat met iedereen. Anders veel succes en sterkte! Dikke knuffel van mij
Goedemorgen Suzanne, was je helemaal vergeten te feliciteren gisteren.Super zeg, gefeliciteerd !!!! Mooie buik trouwens Essie, is zeker een heelijk gevoel, dit was echt het laatste wat gedaan moest worden. Op de klossen na en de vluchttas. Bezorgen duurde bij mij 1 week, redelijk snel dus. Sjees, gefeliciteerd met je 37 weken. Mecha, jij gefeliciteerd met je 32 weken Was gisteren gebeld door het ziekenhuis, dinsdag mogen we langskomen voor een draaipoging om 09.00 ben benieuwd.
hoihoi, even snel een berichtje vanaf mijn werk. Hoef dit weekend maar 2 halve dagjes van 9-13. Zijn altijd wel fijne diensten. Heb vandaag mijn 34 weken-feestje. Heb nog snel een beetje teruggelezen. Mooie foto's weer! Jada: succes met de draaipoging. Suzanne: nog gefeliciteerd! Fijn weekend nog allemaal. Misschien kom ik morgen nog ff meekletsen.
Goeiemorgen! Lynd ja dat klopt, ik had het gevoel dat dit kindje eerder zou komen. Heb maandag ook nog gezegd dat ik de tas nog in moest pakken Had ik het maar gedaan he Ik hoop dat je lekker hebt geslapen Blommeke! Whiejj 37 weken Sjees wat een lekker gevoel! Gefeliciteerd Ik heb heerlijk geslapen in mijn eigen bedje. Verder weinig te melden alleen vanmorgen wat kramp. De rest van de meiden: fijn weekend!!!