@Belle: Mooie buik meid. Best nog bescheiden hé Hier begint hij ook serieus te groeien. Krijg er veel opmerkingen over in mijn omgeving. Mijn buik is spijtig genoeg niet het enige dat begint te groeien. Mijn gewicht stijgt ook behoorlijk snel nu. 1 kilo per week. Ik zit plots aan 12 kilo erbij! En dat zie je wel. Mijn hoofd is ook dikker geworden Maar ik kan zo moeilijk van al die chocolade afblijven! @Jada: Ik hoop voor je dat de draaipoging succes heeft. En dat het niet te pijnlijk is enzo. @Sjees: Jeeej! Jij mag gaan bevallen! Zo spannend. Ik ben echt wel benieuwd naar jullie kleine meid @Annemica: Zou je geen maatje nemen hier op het forum? Dan kan je ons op de hoogte houden hoe het je met je gaat hé. Moet natuurlijk niet Dat jullie kleintje nog maar even blijft zitten hoor. Best wel heftig. Ik ben ook 34 weken Jeej Nog minstens 3! Mijn nacht was heel wat minder maar ik mag zeker niet klagen, als ik hier soms de nachten van andere dames lees. Ik ga zometeen de bon van de Babydump afprinten en voor de eerste keer naar de winkel tIs best wel een eindje rijden, maar dat heb ik ervoor over. Prijsverschil tegenover in België is wel opmerkelijk. Misschien, als ik nog wat energie over heb, rijd ik maar door naar Breda, om de Ikea en de Prenatal een bezoekje te brengen
Hilli een druk dagje voor de boeg! Volgens mij ben ik inmiddels ook iets van 11 kilo aangekomen, en tja dit is ook niet de meest handige periode van het jaar om op de caloriën te letten Lastig vind ik het. Ik wil wel een maatje hoor van het forum, als er iemand "wil" hoor ik het graag!
Hilli, veel plezier bij de Babydump etc Sanne, werkse nog even.Lekker hoor van die halve dagen werken. Ik ga zo een paar boodschapjes doen en dan door naar mijn ouders.
belle1978 ben ook erg trots op mijn kindjes en indd me dochtertje is er 1tje die iedereen om haar vinger wint en quinten die wil nooooit op de foto zo jammer he dus daar heb ik er niet zo veel van als van me dochter!!! suzanne78 wat lekker dat je zo uit geslapen ben mag ook wel eens een keer toch!! en wat een leuke /mooie buik ook weer sjees gefeliciteerd met je 37 weken nou mag het dan echt gaan gebeuren spannend !!! veel plezier bij ank mecha gefeliciteerd 32 weken en hou je taai he !! sanne 34 weekjes ook al weer we zijn lekker bezig meiden hilli veel plezier met winkelen gewicht jah hier het zelfde geen vanochtend even op de weeg schaal staan 11 kilo en ik bleef zo mooi net onder de 10 hangen die sinterklaas en kerst ook nog eens dalijk hoe gaan we nou eens op onze lijn letten dan ik kan ook nergens van af blijven zit nou ook weer aan de chocolade met nootjes net van sinterklaas gehad hihihihi vanacht redelijk goed geslapen maar niet echt uit gerust alles doet nog pijn dalijk nog even liggen voor we weg gaan en vanavond als de kinderen op bed liggen gaan wij met zijn alle gourmetten dus kan er weer een killo bij vanochtend ook al bij die oude man geweest was erg leuk nou vanavond nog en dan zit het er toch echt op gelukkig dan worden de kinderen weer wat rustiger!!!
Fijne Sinterklaas!! Ik heb zo moeten lachen toen ik de kamer inkwam: stonden 2 hele kleine blauwe schoentjes met in elk een kadootje! Zo schattig! M'n vriend moest werken vandaag ('bijbaan' als postbode) om 6.15 en toen heeft ie dat dus neergezet. Ik heb het alleen nog niet uitgepakt want hij is nog niet thuis.... ZO lief he?! Blom veel plezier! En ach joh, boeiend dat gewicht! Hilli jij bent nu lekker aan de shop! Hoop dat je slaagt! Suzanne mooie buik ook! Meiden met de zoveel-weken-mijlpaal van harte!!
Meiden effe een berichtje namens Blaine, Ze is vanmorgen in het ziekenhuis opgenomen, omdat om 10.00 haar vliezen zijn gebroken. Ze heeft op dit moment nog geen weeën. Ze moet voorlopig in het ziekenhuis blijven. Ze wachten nu even af, als er weeën komen, dan houden ze het niet tegen en mag de kleine geboren worden. Als dit niet gebeurt en de baby doet het goed, dan wachten ze af en gaan ze het met 37 weken inleiden. Als er nieuws is, dan zal ik het hier melden.
@Blaine...jeetje...dacht sjees de eerste te zijn,...nu lijkt het er op dat blaine dit word! Kwam even spieken om te kijken hoe het er hier voor staat! @Rest, ben hier niet zo vaak meer, heb ook niet zoveel te vertellen. Het gaat wel weer goed met me, voel me goed! Gelukkig! Hoe ist hier verder?? Voor iedereen die het viert; FIJNE PAKJESAVOND!!! En ik zal voor het eerst hier een foto spammen van mijn pakje..wat ik nog niet mag uit pakken
Ha meiden, Wat lees ik nu? Blaine haar vliezen gebroken!!? Jemig! Ik ben benieuwd.... Lynd: Heeeele mooie foto's in je album! Ben echt jaloers op jou buikje!!! Sjees en Mecha: Gefeliciteerd met jullie 37 en 32 weken!!! Suzanne: Ook al zo'n glad streeploos buikje!! Mooi hoor! Bij mij worden het helaas geen blote buik foto's meer! Zit helemaal onder de striae! Marieke: Fijn dat het goed gaat meis! Mooie buik heb je ook! Is voor het eerst dat ik een buikfoto van jou zie! Nog 6 dagen.... dan mag jou kleintje ook al komen!!!! Fijne pakjesavond voor diegene die er wat aan doen! Liefs, Eleni
Jeetje Blaine! Niet echt nieuws wat te verwachten was in elk geval! Dat zal wel even schrikken geweest zijn toen haar vliezen braken. Gelukkig is ze wel in een redelijk "veilige" zone. Hopelijk gaat alles goed. Chevenne, dank je wel voor het inlichten! Ik hou de site maar even goed in de gaten in elk geval.
Hee meiden, waarschijnlijk zitten jullie allemaal aan de pakjes en pepernoten, wij hier in Hongarije niet. Gaan vanavond nog wel gezellig maken met wat snoepgoed, maar vieren doen we het niet meer. Eten staat nu in de oven. Zoo, blaine's kindje vond het wel genoeg...! Nog wel wat te vroeg, hoor! Hoe werkt dat eigenlijk, dat ze het willen trekken tot week 37 als de vliezen al gebroken zijn?!? Wordt er wel genoeg vruchtwater geproduceerd om het verlies bij te houden? Raar, hoor. @marieke: wat een lekker grote buik, zeg! Inderdaad, je mag het nog niet uitpakken.... @essie: heel schattig, met die schoentjes Vind ik eerder iets waar vrouwen aan zouden denken (ben blijkbaar nog echt te sexistisch), dus alle lof voor je attente mannetje! Ben dus niet de enige die de laatste weken in rap tempo kilo's aan het verzamelen is - en dat terwijl ik las dat gewichtsverlies in deze periode ook normaal kan zijn.... Ach ja, zit er verder ook niet mee, we zien het wel. Blommeke, fijne gourmet, de rest: FIJNE PAKJESAVOND!!!
Essie, wat lief van die schoentjes. Heb je het inmiddels al uitgepakt? Oh zeg, Blaine haar vliezen gebroken.. Gelukkig is ze al ruim 35 weken. Bedankt voor het inlichten Chevenne. Lynd, wij doen ook niet aan pakjesavond hoor. Hebben wel wat kadootjes voor onze zoon, maar mijn ouders waren hier en hij was zo afgedraaid dat we ze morgen maar aan hem geven.
Ik breek even in! Blaine is mijn zus en ligt op dit moment te bevallen. Wilde vanavond even op visite gaan inhet ziekenhuis en op dat moment ging ze net de verloskamer in. Ze had toen om 7 uur al 6 cm ontsluiting en heftige weeen. Wij zijn nu dus in spanning aan het wachten op het verlossende telefoontje. Groetjes Alieke
Vanavond om 20.00 uur is er een lief jongetje geboren. Zijn naam is Quinten Dinant Willem Hij weegt ruim 3100 gram, ligt wel in de couveuse, maar doet het goed. Heeft zijn 1e flesje al op.
blaine: gefeliciteerd meid! Geniet van je zoontje! Ben je toch de eerste januari mama die bevallen is!!! En wat een mooi cadeau op pakjesavond!