Wow, wat een verassing! De eerste baby is er al! Blaine, van harte gefeliciteerd met Quinten!!! Héél veel geluk samen en geniet van alles!!! Dikke knuffel Ik denk even snel spieken, heb verder niets gezien, want wil net naar bed. Maar leuk dat ik dit even snel zag. Hoop dat alles goed is gegaan, maar dat horen we vast allemaal nog wel... Iedereen morgen een fijne dag!!! Groetjesss
Blaine en je man (en zus!-dank ook voor je bericht): van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Hopelijk gaat het met jullie allen goed en mag de kleine gauw mee naar huis!! Geniet ervan8)! Lynd wij doen verder ook niks aan Sinterklaas, maar ja m'n vriend is zo met die kleine bezig, vandaar! Hihi, lief he!? Ise ja he! Het was een lekkere grote zak marsepein en een mega-chocoletter! En die schoentjes dus!! Hier: m'n schoonouders zijn net weg, was gezellig. Zo maar eens naar bed! Hoop dat iedereen lekker ligt te snorren nu8)!
Blaine, gefeliciteerd met jullie zoontje Quinten!! Hoop dat alles goed gaat. Veel geluk en geniet ervan. Ben benieuwd wie de volgende zal zijn.. Essie, leuk hoor. En lekker iets voor jou in zijn schoentjes..
JOEPIE! De eerste januaribaby is een feit!! GEFELICITEERD lieve Blaine! Zozo, eigenlijk mag je het geen januaribaby noemen, maar ach... Heerlijk gewicht wel met 35w3d (als ik het goed heb onthouden?), dus te licht was hij in elk geval niet...! Hoop dat alles goed gaat met Blaine en ben dadelijk heel benieuwd naar de bevallingsverhalen. Inderdaad zeg, op Pakjesavond, wat een timing... We zullen vast ook nog wel een kerstbaby krijgen... Mijne mag echter blijven zitten tot januari, please...!
Goedmorgen meiden Dacht is even kijken wat er is gebeurd, is de eerste januari baby al geboren. Blaine gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Quinten!!! Hopen dat jullie snel weer naar huis mogen!!!
Blaine, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Quinten! Wat een mooi gewicht voor deze termijn. Hopelijk gaat alles goed met jullie en kunnen jullie gauw naar huis!
Blaine: gefeliciteerd met jullie zoon! De 1e januari-baby!! Gewicht klinkt goed met 35 weken, hopelijk mogen jullie snel naar huis. Geniet ervan hé!!!
Wat een nieuws: Blaine gefeliciteerd!!!! Daar is 'ie dan en idd, wat een mooi gewicht! Volgens mij mag hij snel mee naar huis als hij het verder goed doet en zelf drinkt (gelezen dat dat vaak het criterium is bij vroeg geboren kindjes). En nu wij nog... Pakjesavond: helemaal niet gevierd. Gewoon een relaxed avondje gehad en vannacht heerlijk geslapen...
wauw!!!! Wie had dat verwacht!! lieve blaine, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Super dat hij het zo goed doet! geniet ervan! @alieke: Wist helemaal niet dat blaine een zus van je was!! liefs rebbel
Goedemorgen!!! Leuke sinterklaas gehad allemaal? @AnneMica Jeetje meid, dat zal wel schrikken zijn geweest? Fijn dat je weer thuisbent! Hoe je rustig en veel succes met alles!!! @Ankje en Sjees Jullie zullen nu wel lekker voor de openhaard zitten in Landal. Het zal vast gezellig zijn geweest. Lees het volgende week allemaal wel... @Mamanama Jullie ook fijn gehad? Altijd lekker er even tussenuit!!! Ik ga zo mijn tas eens inpakken. Morgen rond een uurtje of 11 vertrekken wij richting Valkenswaard, we hebben er zin in!!! Vanmiddag nog sinterklaas bij mijn ouders, zal ook vast gezellig worden! Allemaal een héle fijne zondag en voor alle zieken of mensen met vervelende kwaaltjes/zieke familie etc succes met alles!!! Dikke knuffel
blain gefeliciteerd met je zoon quinten mooie naam super dat hij het zo goed doet en nu al heeft gegeten heel veel sterkte de komende tijd en dat je hem snel mee naar huis mag nemen dikke knuffel bedankt voor de felicitaties me vader gaat beginnen met de vloer!!! joeppieeee ik kan niet wachten tot hij belt ik ga naar je huis hihi hij werkt snachts dush ij zal nu nog wel slapen hihi
Blaine van harte gefeliciteerd met je zoontje!!! Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen met jullie kanjer! Gisteravond ongeveer 20 minuten lichte weëen gehad en vannacht af en toe weer. Nu is het rustig. Wij hebben vanmiddag/vanavond pakjesavond, gezellig!
Dankje Karelje, gaat helemaal goed komen Mecha, wat super dat je vader met de vloer gaat beginnen, lekker gevoel Annemica, rustig aan meid. Veel plezier met pakjesmiddag/avond!
Blaine GEFELICITEERD met jullie aller mooiste cadeau op pakjes avond! Quinten! Geniet van hem....en ik hoop dat jullie snel lekker naar huis mogen!
@Essie: Ooh wat schattig Ik zou ook helemaal smelten. Maar dat jij het volhoudt om te wachten tot hij terug is om de cadeautjes open te maken! Knap Dat zou ik niet kunnen @Blaine: Ooh meid, wat spannend. kBen wel blij dat je al over de 35 weken bent! Heel veel sterkte meid! Oooooooh Ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen!!! Proficiat meid! En wat een supergewicht!! Ik ben echt blij voor jullie. Zo mooi ... snif snif. @Marieke: Wat fijn dat je je goed voelt En mooie buik heb jij seg Ik moest even nadenken over dat pakje Hehe, hoezo traag? Sinds ik zwanger ben, heb ik dat wel hard @Mecha: Goed nieuws seg, dat je vader gaat beginnen met de vloer Komt helemaal goed hé. Ik ben wel benieuwd naar je huisje hoor, heb je nog geen foto's? @Annemica: Slim dat je je tas al hebt klaargezet Gisterenavond zijn we bij mijn ouders gaan eten. De Sint was langsgeweest en had pakjes gebracht voor de kleine Een knuffeltje en een rammelaar met geluid van Tijgetje Ik ben vrij tot zeer geslaagd met het shoppen. kMoet nu enkel nog twee dekentjes hebben en dan heb ik echt alles Het kamertje is volledig klaar! Ben zo blij. Zometeen komen de grootouders van mijn vriend langs. Nog voor zijn verjaardag, maar ook om naar het kamertje enzo te kijken. We hebben dat van hen gekregen Aahja, en de kerstboom staat er Super gezellig. Ik heb gisteren eigenlijk niet stilgezeten Het was echt een super drukken dag, maar wel de moeite waard
Hilli: leuk, de kerstboom! Wij moeten er nog een zetten (maar onze box moet eerst weg), maar ik denk dat ik eerst maar eens mijn lijstje van to-do dingen afwerk, vandaag ga ik alvast beginnen met vluchtkoffer pakken en kleertjes uitwassen. Want ja, als je ziet hoe vlug het kan gaan, zoals bij Blaine. Wij zijn gisteren met ons dochtertje naar mijn ouders geweest voor sinterklaas (vorige week bij de schoonouders in Nederland gevierd). Ze heeft een mooie dierentuin van playmobil gekregen.