Hilli, leuk dat de kerstboom er staat. En dat je kamertje op de dekens na klaar is Annemica, rustig aan he, je zal toch niet de tweede worden Kareltje, veel plezier deze week!
blain gefeliciteerd met je zoontje quinten mooie naam mijn zoontje heet ook zo fijn te horen dat alles goed gaat!!! ben benieuwt naar je verhaal nu eerst even lekker genieten van je wolk
Hilli ja vond ik ook wel heel knap van mezelf! Wat fijn dat je Sinterklaas leuk was en je goed geslaagd bent! Veel plezier ook vandaag! Gezellig he de kerstboom; wij zetten hem ook op één dezer dagen. FF een mooie vinden nog. Annemica rustig aan he8)!? Kareltje alvast heel veel plezier komende week!! Mecha en is je vader al begonnen? Hier: straks komen m'n moeder, oma en tante en gaan we vanavond uit eten. Fijne dag allemaal!
zo meiden lijkt er op dat het start schot gegeven is de 1e jan baby geboren spannend !!!! ik kreeg wel even kriebeltjes toen ik het las mecha wat fijn dat je vloer vandaag gedaan word super annemica op het gemakkie aan he !!! ja de tas had ik ook echt klaar gezet als ik jou was je weet nu maar nooit he hilli leuk he die kerst sfeer ik ga het van de week of volgend weekeind ook maar een neer zetten twijfel alleen nog aan de kerst boom dit jaar want ik heb 3 kittens hahaha kareltje veel plezier met sinterklaas en je weekje natuurlijk heerlijk hoor !!! hier was pakjes avond gister super leuk de kinderen waren super blij met de kadotjes maar ben helemaal afgebrand ik red dat echt niet meer heel de avond tafelen en rondhangen!!!! vannacht en gister einde avond ook flink last van me buik bekken en rug gehad 'dus zie nou al op tegen kerst dan zijn we ook 2 dagen weg gelukkig heb ik oud en nieuw thuis gepland met me mam's en me oom dus dan kan ik lekker me eigen ding doen als ik moe ben. ik ga nog even lekker verder met uit blazen want me buik is nog steeds niet rustig toedels !!
Blommeke het was dus wel een leuke dag (fijn), maar vermoeiend. Maak er vandaag maar een lekker kalm dagje van8)!
Blaine, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Hopelijk is alles goed gegaan en mogen julie snel naar huis!! Dikke knuffel!
Blommeke, wat leuk 3 kittens,die vinden een kerstboom vast heel leuk Essie, veel plezier vanavond Wij gaan de kerstboom ook deze week zetten. Weet nog niet wanneer, maar heb alle tijd
Hallo, Daar zijn we weer, het was hartstikke gezellig bij anke,we hebben lekker gegourmet,en vandaag lekker rustig aan wakker geworden en geshopped in Apeldoorn.Ook nog de geweldige 15 meter hoge waterval bezocht,maar dat stelde niet veel voor,was een soort kunstmatig aangelegd gootje. En wat natuurlijk helemaal gaaf was was dat we voor de open haard zaten en een berichtje van blaine kregen dat haar zoontje is geboren,GEFELICITEERD, wat een sinterklaascadeau zeg!! HIhihi ben ik toch niet de eerste!! Jada, spannend de draaipoging dinsdag,ik hoop dat het lukt en de kleine eindelijk goed zal gaan liggen. Hilli, ja die laatste weken zijn er bij mij ook per week een kilo bijgekomen,maar nu is het weer rustiger gelukkig. Annemica,je mag wel samen met ank,mecha en mij maatjes zijn hoor!Ik zal je vandaag of morgen even pb-en met mijn tel.nr en als jij jou tel dan weer even terug stuurt komt het helemaal goed! Essie,wat leuk die kleine schoentjes!! Marieke, wat fijn dat alles goed met je gaat Mecha, wat fijn dat je vader is begonnen met je vloer,succes! Essie, ws zit je nu lekker te eten,geniet ervan!! Kerstboom, wij gaan morgenavond de boom halen,heb er al helemaal zin in! Sorry voor de mensen die ik ben vergeten!!
Blaine, gefeliciteerd met Quinten! Wat een mooie naam en wat is hij goed op gewicht voor de lengte van je zwangerschap! Super! xx Nikkie
Hallo allemaal!!! Wij zijn weer goed verwend vanmiddag. Was gezellig en hebben daarna lekker gegeten bij mijn ouders thuis. Ook een héél mooi pakje gekregen voor de baby. Echt héél lief! Ook van mn broer en zus samen nog een slabbetje en sokjes van NAC, vinden wij allemaal leuk, dus wel heel lief! Bij mn man zijn ouders vrijdag ook héél veel gekregen voor de kleine, die wordt nu al verwend. Maar dat is de hele zwangerschap al zo, echt door iedereen! Superlief, maar niet normaal! Kan nog wat worden... @Sjees Mooi dat jullie zo hebben genoten! Lekker even er tussen uit hé?! Wij gaan dus morgen, hebben er ook zoveeeel zin in!!! En je bent dus idd niet de eerste die is bevallen. Gaat alles goed met je nu nu je weggeweest bent? @Blommeke Ik wilde wel met je praten, maar denk dat msn het niet goed deed??? Bedankt zei ik, gaan zeker samen genieten! En doe jij het rustigaan hé meid! We 'spreken' elkaar snel weer! Allemaal bedankt voor het veel plezier wensen! We gaan er zeker samen van genieten, hebben er al héél lang zin in! Zal vast goedkomen! Hopelijk hebben we een beetje mooi weer, als het droog is zou het al fijn zijn. Lekker zwemmen, terrasje pakken, spelletje doen, lekker uit eten een keer, heerlijk!!! Wie ik vergeten ben verder, sorry. Fijne avond allemaal nog en wie al gaat slapen alvast welterusten en hopelijk een rustige nacht!!!
jaaa hij is begonnen nog niet veel af maar er is een begin die man word ook oud dat is wel duidelijk te zien na vandaag whaha nja bijna 57 dus mag ook wel he ?! whahah verder niet zoveel nieuws .. flip doet zijn best maar ik heb er ff geen trek in dus negeer hem nu eigelijk moet eerst maar is goed nadenken wat k wil niet omdat hij nu ineens kan moet ik er maar weer voor openstaan toch? sjees en ank mooi dat julie het naar je zin hebben gehad leuk nog een buddy erbij @ kerst hier staat ook alles bah hihi me moeder is er gek op voor mij hoeft het allemaal niet meer .. volgend jaar kan ik ook weer aan de bak met die kleine hihi misschien dat ik het dan allemaal weer leuker ga vinden laatste paar jaar heb ik niets met kerst en kerstspullen blom rust ze als ik iemand ben vergeten sorry ben echt een zeefje
Kareltje ja niet normaal he wat je allemaal krijgt....maar wel heel leuk!! Nogmaals geniet van je week8)! Sjees goed om te lezen dat het zo gezellig was! Jada ik hoop echt dat het lukt de kleine te draaien. Ik moet morgen weer voor controle, maar weet bijna zeker dat ie hier ook nog steeds in stuit ligt. Mecha ach, het begin is er dus! Inderdaad goed alles op een rijtje zetten voor jezelf voor je wat beslist. Het is niet niks. Sterkte! Blaine ben erg benieuwd naar hoe het gaat!!! Hier: was enorm gezellig met moeder, oma en tante en ook lekker gegeten. Hopelijk lig ik er vanavond een btje bijtijds in!
essie lekker meid genieten is belangrijk hihi ik ga ook zo lekker plat en inderdaad geen overhaaste beslissingen nemen
Essie, ik ben ook benieuwd. Ach we zullen het zien, bij jou heeft hij nog even. Draaipoging doen ze meestal in week 36. Wat heb je gegeten vanavond? Sjees, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Die waterval stelt idd weinig voor, ik woon er vlakbij. Was het druk in de stad Apeldoorn, weer zat je niet echt mee. Mecha, ach dat het nog af is, geeft toch niet. Hij is eraan begonnen daar gaat het om.
@Essie Mooi dat je een gezellige avond hebt gehad en lekker gegeten hebt! Waar zijn jullie geweest? Gewoon lekker gegeten of iets speciaals?
Jada ja precies ik heb nog ff. We zien het wel he8). Jada/Kareltje m'n oma nam ons mee naar vd Valk, gewoon zomaar. Vindt ze leuk. Hahaha, best lekker gegeten; lamshaasjes. Maar vooral gelachen!
@Essie Ook altijd lekker! Als het maar gezellig is inderdaad das het belangrijkste! Wij zijn ook al aan het bedenken waar we morgen onderweg kunnen gaan lunchen, ook wel gezellig.
Onderweg kom je altijd het AC tegen, lunchen kan je er redelijk, maar avondeten vind ik er vreselijk. Nogmaals geniet van je midweekje weg.