Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    hoi Jada, had niet verwacht dat er hier nog iemand wakker zou zijn ;)

Lees net in je onderschrift dat je al een kloppend hartje hebt mogen zien. Wat geweldig!Vanwaar de vroege echo?

2. Ga zo ook slapen hoor, ben doodop. ;)
    Had afgelopen woensdag bruinverlies, dus het kon twee kanten op. Of een miskraam of alles was goed. Heb me 2 dagen zorgen gemaakt en kon vrijdagochtend voor een inwendige echo terecht. Daar zagen we een kloppend hartje. Gelukkig helemaal goed.

Je staat op de site, heb het meteen aangepast.
    Slaap lekker.

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wat lief! Dankje. Slaap lekker!. Ik ga ook mijn bedje opzoeken, maar ben een beetje over mijn slaap heen. Was er al om 6.15 uit. Had een vroege dienst vanmorgen.

trusten!

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Pfff, net trug van t feestje... was leuk en nog lang niet afgelopen, maar ik had het wel gehad... slaap lekker meiden en bis morgen!

kus

5. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.... gisteren een dagje weg geweest met mijn moeder dus ik had net een hoop bij te lezen....

Wow...wat zijn er een hoop nieuwe januari mama's bij gekomen. Hartstikke gefeliciteerd meiden!!

Ik ben trouwens gestopt met de emefasene. Ik werd er heel duizelig en benauwd van. Dat kan ook niet de bedoeling zijn dus moet dinsdag overleggen met mijn gyn. Gisteren wel minder misselijk geweest maar waarschijnlijk werkt de boel nog een beetje door.
    Hopelijk valt het vandaag ook mee...

x

6. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

Alle nieuwe van harte gefeliciteerd!

Ik heb voor de 1e keer een buikfoto gemaakt met de nieuwe broek. :oops:

Ik wens iedereen een fijne zondag toe.
    Wij gaan zo naar m`n ouders toe en heel misschien even naar de stad, ligt heel erg aan het weer, hier regent het namelijk.

Groetjes

7. hiephiephoera

15 mei 2009
    42
    0
    0
    Ik mag me hierbij ook aansluiten. Dit is mijn eerste zwangerschap dus allemaal nieuw en spannend. Vanochtend nog weer een tweede test gedaan en ook die was positief.

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

gefeliciteerd hiephiephoera met je zwangerschap,geniet ervan!

9. Mystiqué

9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    Goedemorgen iedereen,
    allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

wou jullie even laten weten dat ik ook pas voor het eerst zwanger ben, allemaal heel erg spannend. :)

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Maranka, jij bent een oude maart mama toch? Wij waren toen tegelijk zwanger maar ik kreeg een mk.. Nu ben ik een oud juni mama :)

Gefeliciteerd!

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    gefeliciteerd nieuwe meiden!

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hoe vroeg kregen jullie kwaaltjes? Ik heb nog niet veel last van dingen, beetje moe en gespannen borsten.. that's it..

13. Mystiqué

9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    ik ook alleen wat meer moe, zere boobies ( en nog heel erg ).. en nu begint ook mn rug in het midden, komt door verkeerde houdingen denk ik + omdat alles zich nu aan t voorbereiden is?
    als ik t fout heb zeg het maar hoor :) :)

14. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goedemorgen! Ik ben ineens zo onzeker en ik weet geen betere plek dan mijn hart even hier te luchten...
    Sinds een paar dagen doen mijn borsten veel minder zeer, maar ze zijn nog steeds groot & zwaar en ze doen nog wel zeer aan de zijkant. Maar niet meer die intense pijn die ik vorige week nog wel had. Herkent iemand dat?
    En ook zoiets stoms: ik ben sinds donderdag heel wat misselijker, en ik heb gisteren hiervoor van die bandjes gehaald die op drukpunten in je pols drukken. Sindsdien voel ik me niet meer misselijk (alleen vanmorgen bij het opstaan)... psychisch??? :) Maar nu denk ik: o jee... alle symptomen gaan weg.... WAAAAHHHHH, wordt echt gèk van mezelf. Het lijkt wel of ik alle redelijkheid kwijt ben. Lees ik ineens allerlei trieste verhalen in de Cosmopolitan, Marie Claire over miskramen, vervroegde overgang etc.... wordt ik weer onzeker. Het slaat nergens op en toch is het zo.
    Gisteren had ik 's avonds weer dat zeurende gevoel in m'n baarmoeder. Maar ook dat hoort erbij toch?
    Zo, dit was mijn ego-klaagzang...

15. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Goeimorgen allemaal :)

@Maranka: Welkom en gefeliciteerd! Hier ook zo snel :D

@Lisette: Haha, dat van die gigagrijns dat ken ik, krijg hem ook niet van mijn gezicht af :D Behalve als ik moet ben, haha dan word ik chaggie en moet ik gaan slapen :)

@Hiephiephoera: Gefeliciteerd! Onwerkelijk hé :D Duurt nog wel even voor je het echt door hebt.:D

@Mystique: Ook voor jou een dikke proficiat!!

@Belle: Geen betere plaats dan hier om effe lekker te komen klagen, niet? :D Volgens mij zijn er hier veel dames die af toe erg beginnen te twijfelen. En al die verhalen die doen er ook geen goed aan hé. Ik ken dat, khad gisteren iets gelezen over een bbz, nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd. Maar alles klinkt nog wel goed hoor, bij jou. Nog eventjes in de onzekerheid zitten, binnen een paar dagen heb jij je echo! En dan zal je zien, dat alles goed is :) En in tussentijd, kom maar klagen hoor. Je bent niet de eerste en zeker niet de laatste :)

Ik heb wel een vervelend kwaaltje, ik slaap echt verschrikkelijk slecht. Word zoooo vaak wakker snachts. Zelf mijn vriend heeft last van mij. De volgende keer ga ik maar op de zetel liggen denk ik :D Maarja, dat heeft wel als gevolg dat ik echt ontzettend moe ben overdag :( kHoop dat ik snel weer lekker kan doorslapen.

Ik heb vanmorgen ook weer een buikfoto gemaakt, kheb er al twee!! kGa er iedere zaterdag één maken :D

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik heb net effe de nieuwe buikfoto's op mijn computer gezet.
    Mijn buik is in één week tijd echt dikker geworden!! Allé mijn darmen dan hé :D Maar tis wel een groot verschil :confused:

17. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    hoi allemaal, ben heel slecht in het bijhouden van t forrum hoor, maar aan alle nieuwe meiden, gefeliciteerd!

Ik zie allemaal al buikfotos, dacht dat ik gek geworden was dat ik al dacht dat het uitzette ;) maar dat is dus niet zo! Ik begin ook erg te twijfelen of ik niet al langer zwanger ben of dat het er 2 zijn want ik voel van alles bewegen lijkt t wel :confused:

Maar euh, ik ben ook zo onzeker hoor, voel ik mn borsten een keer niet ben ik meteen geschrokken...
    maar aan de andere kant ben ik wel snel sjagie en jank ik om elke scheet....
    Dus zal wel goed komen, moet nog zooo lang wachten!!
    9 juni 1e echo...

xxx

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen!

Zo, vandaag geen ongi zoals had gemoeten, dus jippieee!! Heb ook net een kadootje van mannetje gekregen, staat in m'n album!

@hilli: wow, ja je buikje is idd al boller. Denk ook dat je darmen zich aan het zetten zijn. wordt wel 'echt' zo he, als je die evolutie ziet ;)

19. Lein80

Lein80 Lid

16 mei 2009
    5
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden!

Hier nog een januari mama,ik weet sinds afgelopen dinsdag dat ik zwanger ben..ik geloofde het pas écht na 5 positieve testen! ;)
    Wij waren sinds december bezig,maar vanaf afgelopen maand met ovulatietesten,en dat was gelijk raak dus.

Ik zit helemaal op een roze wolk,maar ik word gek van de zenuwen en onzekerheid..ben als de dood dat het misgaat.
    De afgelopen dagen had ik ook veel last van m'n buik,zo'n zeurderig gevoel,maar ik lees overal dat dat normaal is.
    Gelukkig heb ik verder nog geen klachten,alleen wat duizelig af en toe.

Jullie zijn gezellige kwebbels zo te zien,ik hou d'r van! :)

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Lein: Gefeliciteerd! En welkom! Spannend hé :D

@Lieselke: Jaja, kben al trots op mijn opgeblazen buikje, haha.
    Ik keek in je album, ik dacht lol heeft zij een Pericles cadeau gekregen?? Toen deed ik het album open en zag het schattige kussen :D Mooi ség :)

Deel Deze Pagina