Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ankje kan je niet eerst een dag dat andere proberen om te kijken wat daaruit komt???

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Zou wel willen, maar de vk wil het liever direct uit de arm.
    Dus...tja;)

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lynd,ik kan speciaal voor jou even kijken, ik ben zo blij en opgelucht voor je dat alles toch goed was, en we gaan er gewoon vanuit dat dat zo blijft!!

Blommeke spannend hoor meis, en ik zou er zelf wel even op staan eigenlijk dat ze gaan voelen hoe het nu zit van binnen,moet zeggen dat ik het eigenlijk wel een beetje raar vind dat ze dat niet meteen doen,aangezien je best nog even te gaan hebt,hou je maar goed rustig,idd niet veel lopen.

Lynd, ik moet zeggen dat ik valkenburg toch ook een beetje ver weg vind nu hoor, sta nu toch wel op een punt dat de bevalling zelf niet heel lang meer op zich laat wachten, dus we slaan het maar een jaartje over,al vind ik het wel jammer, ja ik meen het echt 15 dozen vol…….en het ergst van alles,ik ben net gewoon 1,5 ur lang in slaap gevallen op de bank ,ik was even gaan liggen want vond het erg vermoeiend en nu werd ik ineens wakker, en krijg ik mezelf maar niet opgestart.
    Dat bloed in de ontlasting,ik heb dus ook echt verder nergens anders last van,maar het was (sorry wordt erg onsmakelijk) een soort slijmerig propje bloed eerst dacht ik nog,lijkt mijn slijmprop wel maar kwam dan echt uit het verkeerde gaatje,smiddags dacht ik het al gezien te hebben maar s’avonds was het best veel, ik heb vandaag nog geen grote boodsschap hoeven doen,dus ik kijk het even aan.

Blommeke,ik hoop dat je man een leuke job vind!!

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Even een leuke mop!

Een familie zit samen te eten.
    De zoon vraagt aan zijn vader

'Pa, hoeveel soorten borsten zijn er eigenlijk?'

De vader is een beetje verwonderd, maar antwoordt:

'Wel zoon, er zijn 3 soorten.

Vrouwen van ongeveer 20,

hun borsten zijn zoals meloenen, rond en stevig.

Tussen de 30 en 40 zijn ze zoals peren,

nog altijd mooi maar
    ze beginnen dan een heel klein beetje te hangen.

En na de 50 zijn ze zoals ajuinen.'

'Ajuinen'?

'Ja, je ziet ze en je moet erbij huilen.'
    Dit horende maakt het de vrouw en de dochter zó boos,
    dat de dochter aan de moeder vraagt:
    'Mams, hoeveel soorten lullen zijn er eigenlijk?'

De moeder lacht en antwoordt:

'Wel liefste dochter, een man doorgaat
    3 fasen, iedere fase is zoals een ander type boom.

In zijn 20 is hij zoals een eik, machtig en hard.

In zijn 30 en 40 is hij zoals een berk, buigzaam maar betrouwbaar.

Na de 50 is hij zoals een kerstboom.'

'Een kerstboom' ?

'Ja , de wortel is dood en de ballen dienen als decoratie!'

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
  6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Hahahaaaaaa die kende ik nog niet!!! Leuk:D:D!!

7. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @sjees: ah, wat lief dat je speciaal kwam kijken :) Doet me echt veel (en goed) dat jullie hier zo meeleven, maakt echt een verschil!
    Hubby heeft nu ook al de momenten op de dag ingepland dat we bloeddruk gaan meten, en hij vindt ook dat ik dan elke dag op de weegschaal moet om evt. flinke gewichtstoename tijdig te kunnen detecteren, dus er wordt goed voor me gezorgd.
    Je kan ook niet alles tegelijk (hoogzwanger zijn en naar kerstmarkt), dus inderdaad dan maar een jaartje wachten :) Kan me best voorstellen, hoor!
    Echt 15 dozen kerstspul.... :$ Beetje extreem, hoor! ;)
    Is toch niet erg dat je in slaap bent gevallen? Het opstarten is altijd weer rot, weet ik, maar blijkbaar had je het nodig!
    Ja, kijk maar even aan met bloed in de ontlasting, kan best hoor, inwendige aambeien. Je zal er dan bijna vanaf zijn, want dat gaat na de bevalling gewoon weer weg :)

@blommeke: ben benieuwd naar de sollicitatie van je man! Als hij zoveel solliciteert (ik bedoel: op gesprekken wordt uitgenodigd), dan moet het vroeger of later wel raak zijn, toch? Fingers crossed!

@marleentje: wat heerlijk nieuws! Goed dat ze je blijven monitoren wat betreft bloeddruk en urine, want zwvergiftiging is best heel ernstig, hoor!
    En fijn dat je goede afspraken hebt kunnen maken over de ks, dat geeft toch rust!

@ankje: als mijn man afentoe tegensputtert omdat ik hem vanwege de zwangerschap vraag iets te doen (maar hij doet vrijwel nooit moeilijk, hoor), dan is mijn wedervraag altijd: 'of zullen we een weekje ruilen?'. Laat Jeroen maar eens maanden thuiszitten met bekkenklachten en jullie kind maanden dragen met je eigen lichaam, kijken hoe hij zou reageren als jij dan problemen zou maken met heen en weer rijden naar het ziekenhuis...! :x

8. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Lynd: goed nieuws! Ben heel blij voor je. Godzijdank niet in dat nare ziekenhuis. Kan mij voorstellen dat je flinke stress hebt gehad.

Marleentje: ook voor jou goed nieuws! Wat fijn dat je terug mag naar de verloskundige. En het klinkt alsof ze voorzichtig met je zijn straks met de bevalling. Heel, heel fijn.

Woops: ik denk af en toe ook dat de baby met het hoofd naar boven ligt omdat ik dan ineens de hik veel hoger voel en het hartje hoor ik ook redelijk halverwege mijn buik. Desondanks ligt ze echt nog steeds in hoofdligging. Heel verwarrend vind ik het. Die druk op mijn ribben rechts heb ik trouwens ook, maar in mijn geval zijn het denk ik de billetjes en soms voetjes. Morgen controle, ga ik het nog eens vragen.

Ankje: denk soms ook dat mijn man last heeft van hormonen (wij hebben de naam, maar ondertussen) :x Ze kunnen héél vervelend zijn in elk geval. Als ik es een keer fel reageer ben ik aan het snauwen en als hij de hele dag sjacherijnig is dan heeft hij gewoon z'n dag niet. Ja hoor...

Blommeke: hou het maar goed in de gaten! We merken het wel of jij straks ook al aan de gang gaat... maar even blijven zitten zou beter zijn.

9. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ha ha ha Ankje, leuk hoor!

10. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @ankje: haha, in dat kerstfilmpje is wel het leukste dat ze bij de vogel ook gewoon de snavel wegdenken en hem een mondje geven ;)

11. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Belle/Woops de kleine had hier ook gister de hik, en dat was zo grappig, want z'n ene voetje/beentje ging met de maat mee. Misschien is dat ook wel bij jullie.

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

gatsie anke ... wat jammer dat hij dan weer zo lullig moet doen zeg :$ .... inderdaad zeker last van zijn hormonen:p
    leuke mop btw ;)

gefeliciteerd meiden die geen zwangersdchapsvergiftiging hebben :D

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ik denk inderdaad dat de mannen ook last hebben van hun hormonen. Pfffff

Hahahaha.

Ik ben al niet meer zo boos. En als ik Jeroen vanavond weer hoor krijg ik weer 1000x excusses enzo.

14. #12974 Chrissy84, 8 dec 2009
    Laatst bewerkt: 8 dec 2009
    Haha Ankje, hij is leuk

Essie, ja zou er praktisch heen kunnen lopen, maar lijkt me toch geen pretje, denk dat ik er dan wel wat langer over zou doen, elke keer stoppen tijdens de weeen :p

15. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Bedankt voor jullie reactie`s.
    Maak me er gelukkig niet druk om maar vroeg het me ineens af.
    Wie weet is ze gewoon haar kontje helemaal naar buiten aan het drukken en vind ze het zo fijn dat ze lekker zo blijft drukken. :p
    Morgenmiddag controle dus we zullen zien.

Vanmiddag bij m`n vriendin geweest en heb heel veel kleertjes van haar dochtertje mogen uitkiezen.
    Een hele zak vol heb ik en ik mag het mobiel voor boven de box lenen.
    Ik ben helemaal in m`n nopjes.
    Morgen komt ze de zak en mobiel brengen, want ja dat hele stuk naar huis lopen met dat lukt niet.

Iedereen fijne avond.

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

owwh shit moet ff snel me auto stofzuigen :$ had een zeil vol met zand achterin liggen lijjkt me niet fijn voor ank of sjees om op te zitten whaha

17. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Jada veel vrouwen vinden het juist prettig om rond te lopen tijdens de weeen, vandaar;)!

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben zo blij, vanmiddag ging de bel en wie stond er voor het raam, mijn zus uit spanje!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En ze zou pas de 18de komen, ik heb echt traantjes met tuiten gejankt, en ze heeft nu eindelijk mijn buik gezien ik ben echt zo blij!!
    Nu hopen dat ik snel beval voor 31 december want dan moet ze weer terug, :):):):):):):):):):):):):):):):):)

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

20. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Sjees ooooooooooooohhhhhhhhh wat een leuke verrassing!! Geniet van elkaar!!!

Deel Deze Pagina