Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Zo, we (Sjees en Mecha en ik) hebben de laatste les gehad. We hebben vooral de ademhalingen geprobeerd. En ik moet zeggen, ik vond dat erg intressant.

Als laatste moesten we op de mat liggen en onze ogen dicht doen en lekker relaxen.
    Zij ging ondertussen praten....b.v.
    Denk aan je ademhaling
    Voel hoe je in de mat wordt getrokken (ahum)
    Voel hoe je je kindje beweegt (ze schopte mij helemaal lens zeg)
    Voel je de aarde jou op deze wereld draagt (of zoiets)

Nou dat laatste vond ik prima, alleen had ze van mij stil mogen zijn :D

Mecha: Wow wat een ruime keuken heb jij zeg! Echt een grote ruimte. Mooi hoor!
    Leuke foto’s ook!

Belle: Wij hebben een box om ons kleintje erin te leggen voor als het wakker is en daar lekker in kan liggen spelen enzo. Maar ook om het even een kort slaapje te houden.
    Maar inprencipe gaat ze naar boven naar haar eigen bed als ze gaat slapen. Daar moet ze aan wennen niet aan de box.

AnneMica: Waar woon je eigenlijk als ik vragen mag?

Ise: Misschien wel aan beide Ise. Wij lopen ook op ons einde en wordt nu ook steeds zwaarder. Wij kunnen dan nog minder hebben, maar ook voor de mannen wordt het nu spannender.
    Tenminste dat ik mijn logische denkwijze zeg maar.

Blaine: Dat is goed nieuws zeg! Gefeliciteerd. En blijf maar lekker op die roze wolk hoor! Het is jullie enorm gegunt.

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

wahahah helemaal ankie:D
    whaha

ja thanks voor de leuke reacties .. tis inderdaad best een groot huis ja :D
    ben er ook heel trots op ik geloof dat ik benede op zo een 55m2 zit.. heb ruim 60m2 aan tegels meoten bestellen :p

ennuh ja die boor het is een sjips hoe hete dat nou weer.. bikhamer! :p die heb ik nog echt gebruikt ook whahah :$ alleen na een paar minuten was het echt genoeg heb ik hem weer aan me stoere zus gegeven :p

@ hill ja nog steeds bescheiden maar begint nu wel te komen hoor :p gefeliciteerd met je verloff joehoeee !!!:D

@ buikfotos laat ze maar komen ben benieuwd :D

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

nou krijg net telefoon dat me vader vandaag nog is verder gegaan met de vloer :D
    dus dat is mooi

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Wat bof je ook met zo'n vader Mecha!

Slaap lekker allemaal!!!

5. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Blaine, wat is jouw hyves dan..?

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Anke, het zal wel aan beide liggen..:). Maar ik weet ook wel van mezelf dat ik niet te genieten ben, helaas weet ik het wel maar kan ik er niks aan doen/veranderen.. Ach nog even ;)

Sjees, vervelend he, mot te hebben.

7. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Vraagje: wie heeft er tips voor een goeie stijltang??!?! Ik heb lang, fijn haar....en heb er heel hard 1 nodig:(

8. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Pfff, wat heb ik beroerd geslapen. Heb zo'n pijn in mijn benen gehad. Kon geen houding vinden in bed. Had overal kussens neergelegd, maar het hielp niets.

9. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @essie: kan ik uit jouw verzoek om stijltang-tips opmaken dat je haar, na het bezoek aan de kapper vorige week (dat was jij toch?), onder de invloed van de zwangerschap toch weer moeilijk doet? ;)

@chevenne: wat rot voor je zeg, dat je zo beroerd hebt geslapen! Heb met je te doen.

Hier heb ik voor het eerst sinds weken NIET wakker gelegen rond 4-5 uur 's morgens, werd 'pas' om kwart over 6 wakker. :D

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

wat een $^%#^%%*&^*nacht gehad zeg, ik heb echt geen oog dicht gedaan had voor mij gevoel liters maagzuur in mijn slokdarm, en mijn bekken en rug deden zo'n zeer, ik ben het helemaal zat ,bheuuuwwww.

Ik moet zometeen naar de vk,dus ga daar maar weer even verder klagen:D,
    even een foto spammen ;

11. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @sjees: hee wat leuk die foto, hubby toch op de foto gekregen? En lekkere kerststemming al :D
    Rot dat je zo slecht hebt geslapen,m aar nog even volhouden, je bent er bijna!!

12. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Goodmorning!

Blaine: wat goed dat Quinten al uit de couveuse mag! Weer een stapje dichterbij huis... Hoe gaat het met jouw lijf, heb je nu al flink wat minder pijn?

Sjees: had het nog niet gezegd, maar wat ontzettend leuk dat je zus ineens voor de deur stond zeg! En een hele leuke foto, jullie stralen helemaal.

Chevenne: wat ontzettend balen dat je zo slecht hebt geslapen!

Ik: op zich lekker geslapen. Gek gedroomd maar niet over de baby en ik heb heel erg last van mijn rug. Ik ga pas volgende week naar de chiropractor en ik kijk er erg naar uit. Voel trouwens nu weer de hik vlak onder mijn ribben. Best een gekke plek toch, als je kindje in hoofdligging ligt? Ga aan de verloskundige vragen of zij mij goed kan vertellen waar nou wat ligt... ben zo nieuwsgierig! Ook of ze dus al wat is ingedaald. Gisteravond had ik weer wat menstruatiekrampen, dus who knows.

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

lynd, ja toen mijn zus er gister was heeft ze meteen een foto van ons samen bij die kerstboom gemaakt,dus eindelijk gelukt!

ik ga even gauw douchen en dan naar de vk toe,tot straks!

Ank,jij ook succes vandaag met al het bloedprikken

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

#13014 Xmas06, 9 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2009
    Ha meiden,

Ben ik ook weer even! Kon gelijk een hoop pagina’s bij lezen,haha :D… wat gaan jullie hard zeg!!

Blaine: Als je dit leest, hoe is het met jullie? Doet de kleine man het goed? Ben ook zeer benieuwd naar foto’s van onze eerste ‘januari beeb’ ! :)

Edit: Ooowh ik lees nu dat hij uit de couveuse mag! Wat geweldig! Ben benieuwd naar de fotootjes … alleen wie ben je op hyves?? :(

Rebbel: Is je buik alweer wat rustiger? Is toch elke keer weer schrikken he als hij onrustig wordt! In ieder geval gefeliciteerd met je 33 weken mijlpaal! Weer een stapje dichterbij! ;)

Hilli: Heerlijk! VERLOF! Geniet er lekker van!!!

Lynd: Fijn dat er achteraf toch niks aan de hand blijkt te zijn! Wat een opluchting!

Belle: Ik denk dat ik de box voornamelijk zal gaan gebruiken als ik ‘quality time’ wil met een van de beebjes! Dus met de een knuffelen en de ander lekker in de box naast me! Misschien dat tegelijk voeden ook niet gaat lukken dan komt de box ook goed uit! Als de een gevoed wordt dan de ander in de box en vice versa! :)

Mecha: Leuke foto’s meis!! En een heel mooi buikje! :)

Sjees: Wat leuk dat je zus er is!! :D Hopelijk komt je kleine spruit nog voor de 31ste! Dan kan zij er ook nog lekker van genieten! Lijkt mij wel schrikken (in positieve zin) hoor als ze zo ineens voor de deur staat! Ik zou ook helemaal door het dolle heen zijn als mijn broer vanuit Griekenland overkomt om de kleintjes te komen bewonderen!

Wat een lieve foto trouwens!!!! :)

Mannen die ook een beetje meezwangeren : @#$%^&$%&%$4!!! (zegt genoeg hoop ik, die van mij is ook lekker bezig de laatste tijd!)

Essie: Ik heb een hele dure stijltang gekocht! Hij was zo’n 80 euro! Nadat ik een paar goedkope had versleten nu dus een beter merk en het werkt ook helemaal geweldig! Ik heb deze zw.schap nooit een bad hairday gehad!

http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?mb_f020_id=OeVts_AoeTXvbuuqmnz3z_jsQaaaPQj9&fh_url=fh_secondid%3D+152293859%26fh_view%3Ddetail%26fh_oneslice%3Dyes

*Klaagmodus aan*

Ik begin het hele zwanger zijn zo langzamerhand een beetje zat te worden! :(
    Alles doet pijn en ik kan niet meet normaal functioneren door een chronisch slaapgebrek! De weken lijken ook echt voorbij te kruipen nu… :(

Wat kan ik nou doen om het wat aangenamer te maken voor mezelf? Want ik trek het echt heel slecht allemaal op het moment…
    De nachten breken me op! Ik heb elke nacht last van maagzuur :x … de rennies werken niet meer! Naast dat moet ik er elk uur uit om te plassen, heb ik onrustige benen en pijn in mijn rug!
    Als het weer licht wordt buiten ben ik blij dat ik er uit kan! Alleen jammer genoeg is daar dan weer opnieuw het maagzuur! :( Ik kan niet eens meer wat eten want het komt er direct weer uit!
    Mijn buik jeukt de hele dag door! Komt door het prachtige zebrapatroontje wat ik cadeau heb gekregen! Er is werkelijk geen plek meer op mijn lijf waar geen striae zit! Met de streepjes kan ik gelukkig wel leven … maar die JEUK! Bah bah bah! :x

Ik denk dat ik het maar even hierbij moet laten anders wordt de post ook weer zo lang! :)
    Even klagen lucht wel op … nu vol goede moed naar de 37 weken!

*Klaagmodus uit*

Fijne dag allemaal!

Liefs, Eleni

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

lieve eleni,

Ik snap helemaal hoe je je voelt,ook ik ben het echt zat,ga het zo ook tegen mijn vk zeggen(niet dat ze er wat aan kunnen doen)en dat maagzuur is echt een hel!
    Ik hoop voor jou dat je de weken doorkomt,ik heb helaas geen tips voor je,want volgens mij is er weinig aan te doen maar je bent er echt bijna!!!!
    Even volhouden nog

Mega dikke knuffel voor jou

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Anke,succes met prikken vandaag.

Sjees wat een gezellige foto!

Ik ben zo te lezen niet de enige die *** heeft geslapen.. Ik word gek van mijn heupen en schaambot.
    Ik heb nu voor de derde keer in ik denk 2 weken slijm verloren met wat roze. Zou dat dan toch de slijmprop zijn (ik twijfel nu wel doordat ik al meerdere malen heb gedroomd dat iemand me waarschuwde dat ik op mijn placenta moet letten. Haha neem dit niet heel serieus hoor, maar spookt soms toch door mijn hoofd..icm met de buikpijn)?

17. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Eleni, snap hoe je je voelt.. Niet dat dat je wat opbeurt, maar goed. Nog een paar weekjes!

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoihoi,

sorry alleen even vlug doorgelezen, mn moeder is even boodschappen doen en milan ligt op bed dus even zp! :)

de nacht is hier wel redelijk gegaan alleen midden in de nacht wakker en erg misseleijk! nu is mn buik weer erg gevoelig, reageert op elke beweging die ik maak. ik heb ook last van mn darmen! bah! loop zowat leeg! :)

zo weer genoeg geklaagd! even leuk nieuws! :)

vandaag 33 weken zwanger!!!!!

19. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Dankjewel meiden....
    Het is in ieder geval fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zich zo voelt! :)
    Het is dus echt zo... de laatste loodjes wegen het zwaarst!

Sjees: Ik ga het maandag ook met mijn gyn bespreken! Misschien dat ze mij voor die laatste weken toch iets sterkers kan voorschrijven!
    Ik wil voordat de hele drukte gaat beginnen lekker uitgerust zijn ...
    Maagzuur is echt een ramp! bah! :x

Ise: Oeh, spannend! Wanneer heb je weer een contole? Misschien dat je dan kan na laten kijken waar het vandaan komt? Hopelijk is het gewoon die prop!! :)

20. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Jippieeeeee :D :D

Deel Deze Pagina