Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Blaine yes wat een goed nieuws! Wat een klein bikkeltje zeg, heel goed van hem :)

Essie helaas ik haal mijn krullen bij de kapper dus ik heb geen verstand van een stijltang :D

Chevenne had je onrustige benen, of echt pijn. Onrustige benen heb ik ook wel eens, pff das ook vervelend zeg!

Hey Lynd lekker geslapen, mooi man!

Sjees wat een prachtige foto van jullie beidjes! En pff maagzuur das ook niet fijn... Ben benieuwd hoe het was bij de vk.

Belle als mijn kleintje de hik heeft voel ik het ook bovenin, maar ook in mijn liezen. Ga er vanuit dat bovenin de beentjes zijn die meebewegen van de hik en in mijn liezen de handjes...

Rebbel gefeliciteerd met je 33 weken!

Ik heb ook redelijk geslapen. Ik kan alleen nog maar op mijn linkerzij slapen waardoor tegen de ochtend mijn heup helemaal beurs voelt, das minder.
    Verder gisteren hier en daar een lichte wee, maar steeds één gelukkig, niet achter elkaar. Moet 21 december weer naar de gyneacoloog, ik zal eens even een vragenlijstje maken voor ik de helft vergeet ;)
    Morgenvroeg halen mijn zoontje en ik de tweede griepspuit voor de mex.griep. Vorige keer was hij heel dapper, ik hoop nu ook weer!

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Dames die verlof hebben! Gefeliciteerd weer een mijlpaal gehaald en geniet ervan!

Sjees: leuke foto van julllie samen bij de kerstboom!

Woops: bedankt voor je kerstkaaartje!

Hier net bij de vk geweest. Nu was de bloeddruk 121/71 dus erg netjes vergeleken met gisteren 144/94. Moet nu maandag terug voor nog een extra controle van bloeddruk en urine.
    En de kleine is al helemaal ingedaald! Dus dat is mooi.

3. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Hier ook genoeg van het zwanger zijn, moe, log, kan niet lekker zitten/staan/liggen en de rest van de riedel die jullie opnoemden. NOg wel uit te houden allemaal hoor, maar wel schoongenoeg van.

@ise: praat anders even met je vk over je roze slijm. Zal wel niks zijn, maar ook als je je maar eventjes zorgen maakt hierover is het zonde van je energie!

@rebbel: fijn dat het weer rustig is in je buik, was vanmorgen al gespannen ingelogd, niet dat het bij jou ook al zou zijn begonnen... Lekker hoor, 33 weken! Dat gaat de goede kant op!

@annemica: kan je echt alleen maar op links slapen? Kijk maar uit dat je geen doorligplekken krijgt als je weken in de zelfde houding ligt.... (hoewel, je bent overdag natuurlijk gewoon op).

4. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Marleentje mooi dat de controles goed waren en je kleintje bijna ingedaald is!

Lynd ja echt alleen maar op links, stom he. Op rechts krijg ik snel harde buiken en begint de kleine te protesteren (en niet zachtjes :D) en op mijn rug krijg ik last van mijn bekken en word ik duizelig, de bloedtoevoer zal dan wel geremd worden.
    En van doorligplekken weet ik, ik werk in de zorg. Heb er al genoeg gezien helaas. En ja gelukkig ben ik op overdag en eet ik gezond, dus het zal wel meevallen...

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ise: ik zou het gewoon aangeven bij de vk misschien dat ze het even na kunnen kijken. Dan ben je weer gerust. En de slijmprop kun je in delen verliezen. Hij kan zelfs weer aangroeien als je rond de 30 weken al delen of de gehele slijmprop vreliest. Dus kan zomaar zijn dat je de slijmprop aan het verliezen bent! Spannend

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Rebbel,gefeliciteerd!

Lynd/Eleni, moet gelukkig eind vd ochtend naar de vk, zal het zeker met haar bespreken.

Nou, we worden het allemaal een beetje zat geloof ik. Kunnen we mooi tegen elkaar klagen ;).

7. Goedemorgen meiden

Hier ook niet lekker geslapen, erg misselijk geweest,last van maagzuur en om half 7 klaarwakker. Zit nu achter de pc en denk eigenlijk wat doe ik hier, valt zowat in slaap.

Sjees wat een leuke foto van jullie tweetjes,heel lief!

Rebbel, wat fijn dat je redelijk geslapen hebt, je beebje moet nog even blijven zitten.

Ise, ik zou het er ook even met de VK over hebben.

Marleentje, wat super dat de kleine man ingedaald is en je bloeddruk is helemaal netjes.

Annemica, volgens mij sta jij nog helemaal niet op onze januari site (bevallingslijst), zal zo even kijken.

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ga strakkies alles bijlezen, want moet zo naar de gyn voor controle en groeiecho. Ze gaan ook weer kijken of het vocht in het niertje meer of minder is geworden.

xx Nikkie

9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Jada, alweer 36 weken zie ik.. Gek he, dat je dan binnen 6 weken je baby in je armen hebt.. :) En vervelend dat je zo slecht geslapen hebt.

10. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Succes Nikkie, hoop dat alles goed is!

11. Nikkie succes straks, hopen dat het vocht minder is geworden en dat je kleintje goed gegroeid is. Want er liep er eentje achter toch?

Ise, ja raar he, binnen 6 weken een kleintje. Soms kan ik het ook echt niet beseffen. Ben trouwens nog steeds misselijk bah.

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Jada als jij een ks krijgt zal dat over 2 a 3 weken zijn.. Spannend!

13. Ja klopt, meestal tussen week 38/39, we zullen het na vrijdag weten, hopelijk lukt de draaipoging dan en is een ks niet nodig.

14. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Maagzuur: ontzettend vervelend!!! Gelukkig gaat het nog wel bij mij.

zat zijn: hier nog even niet. Komt omdat ik mij behoorlijk goed voel en pas sinds een paar dagen een echt forsere buik begin te krijgen èn de laatste tijd het merendeel van de nachten redelijk tot goed slaap. Hopelijk kan ik dit goede gevoel nog een aantal weekjes volhouden! Heel veel sterkte voor iedereen die zich zo rot voelt!

Nikkie: heel veel succes bij de controle!

Marleentje: hopelijk blijft jouw bloeddruk nu mooi laag!

Ise: ik zou het ook even melden aan de verloskundige. Voor je eigen gemoedsrust. Ook al maak je je misschien niet heel veel zorgen, diep van binnen is dat misschien wel het geval...

Rebbel: yes, 33 weken!!

Jada: en jij alweer 36 weken! Wat gaat het toch snel hè?

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

Zo ik ben weer terug van de vk, mijn suiker was gelukkig goed, en ik heb besproken met de vk dat ik het gevoel heb op mijn tandvlees te lopen,ze zag dit ook wel aan me en in overleg met het zkh krijg ik nu slaapmedicatie,ik mag een paar nachtjes een half tabletje nemen om weer bij te tanken,dus hopelijk werkt het,morgen kan ik het ophalen als het goed is.
    Ook gaan ze morgen even mijn urine testen ivm al die harde buiken en veel plassen,en verder was alles goed,baby was heel lang geworden zei ze en ze was lekker druk aan het bewegen.
    Ik ga nu maar even op de bank liggen,want mijn ogen vallen dicht.

Voor alle andere meiden die niet slapen en last hebben van al die rotkwalen,ook heel veel sterkte toegewenst!!

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ eleni thanks meid :D

dikke knuf voor jou meid.. helpt een creme met wat metol poeder niet tegen de jeuk?? lastig meid nog ff volhouden ;)
    knuffie

@ sjees leuke foto :D gister avond nog genomen?? :p

@ ise als je het niet vertrouwd gewoon je verloskundige bellen , ik hoor wel vaker dat men dat verliest maar je lichaam kan het gewoon weer aanmaken dus of het kwaad kan?? maar vraag het anders ff voor je eigen gemoedsrust ;)

@ rebbel gefeliciteerd :D

@ lynd ook veel sterkte meid ook nog maar ff volhouden knuffie

@ jada jeetje ook weer slapeloze nachten :( ook een knuf voor jou meid

@ nikkie succes hoop dat de uitkomst positief is sterkte ;)

@ belle... ja hier ook me buikkie is nog beschaafd maar wel gegroeid :D ennuh ook wel veel last maar slaap prima juist doordat de pijn van overdag me energie opslokt hihi :p

@ sjees lekker meid dat alles goed is en dat je wat slaaphulp krijgt... hopelijk helpt het en kan je bijtanken ;)
    de rest van de uitslagen ben benieuwd hoop dat alles goed is ;)

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Sjees, fijn dat je tijdelijk wat medicatie kunt krijgen..

Ik ben net terug van de vk, zij zegt dat het is dat mijn lichaam aan het oefenen/voorbereiden is op de bevalling. Buikpijn, harde buiken, roze slijm kan komen doordat de baarmoedermond wat aan het werken is (of een gesprongen adertje). Dus geen slijmprop volgens haar. Heb nog een liggingsecho gehad, echt leuk! Hoofdje even goed bekeken, rugje en de handjes en vingertjes. Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. En ze ligt (zoals ik eigenlijk al eerder wist) volledig ingedaald. Buik groeit trouwens precies volgens boekje.

19. Sjees fijn dat alles goed was bij de VK, hopen dat de tabletjes zijn werk doen en je nog een beetje aan je rust toe komt, voor je kleine meid er is.

Belle, ja alweer 36 weken, voor jou nog een paar daagjes ben je ook alweer 36 weken zwanger!

Mecha, is toch alleen maar fijn een beschaafd buikje, ben je straks zo weer straks in vorm na de bevalling.

20. Ow Ise, wat goed dat het voorwerk al begonnen is en wat leuk dat je een liggingsecho hebt gehad.

Deel Deze Pagina