Januari 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door cruella, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Belle: ik hoop voor je dat je dat nog lukt. En ik snap je gevoel helemaal hoor. Ik zou ik die keuze hebben gemaakt.
    Wat ik al eerder zei....vertrouwen en op je gemak voelen is ontzettend belangrijk.
    Succes meid!

Lynd: Ik heb eigenlijk wel lekker geslapen, al was het weer een ramp om het bed uit te komen.
    Hoe is het met jou?

2. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    O, en Annemica, dat spel heet 'cradle of rome'. Je kan het proefspelen op internet op Free PC Games Download - Full Version PC Games Download (--> categorie puzzle, onder de naam 'roman puzzle online'), maar daar kan je het niet opslaan, dus alleen om te kijken of je het leuk vindt :) Hubby heeft het daarna (illegaal) voor mij gedownload (tsss), dus als je geinteresseerd bent kan ik even nagaan van waar :)

3. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @ankje: jij moet er nu gedwongen elke ochtend vroeg uit, he, dat is balen! Hoe is het trouwens afgelopen met die lekkage vorige week, volgens mij heb ik niet meer gelezen wat er daarna is gebeurd?
    Hier gaat het wel OK, beetje moe, maar buik is rustig.

4. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Nou ja zeg, wilde ik jou een berichtje sturen Lynd...vliegen hier de stoppen door! Whahahaha.

Gelukkig weer opgelost.

Maare……de lekkage was gelukkig maar eenmalig. We hebben hier wel handdoeken liggen voor het geval dat, maar niks meer gezien.

De mannen komen hier rond kwart voor 7 om koffie te drinken en daar wordt ik op een gegeven moment wel wakker van ja. Maar probeer dan alsnog even te blijven liggen hihihi.
    Ach ja….het is voor een goed doel zal ik maar zeggen. Maar leuk is anders inderdaad.

Trouwens dat spel 'cradle of rome' dat is toch dat je verschillende puzzels moet doen om een toren te maken. En hoe slechter je het doet hoe onstabieler hij wordt toch?

5. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    Vlogen de stoppen eruit?! Dat moet dan wel een heftig berichtje zijn geweest ;)

Gelukkig was de lekkage eenmalig! Ben heel benieuwd hoe jullie er nu voor staan, en of ze echt voor de kerst klaar zullen zijn...! Tot hoeverre leveren ze het op, ik bedoel, jullie moeten daarna nog zelf gaan schilderen, behangen etc, of laten jullie dat ook doen?

Nee, bij Cradle of rome moet je wel puzzels doen, en met elk level verdien je resources waarmee je rome op kan bouwen. Dat spel waar jij het over hebt klinkt ook leuk?

6. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Er kwam net 3 verzope katten binnen hahahahaha.

Jeroen heeft net wat foto's gemaakt boven en ze zijn druk met het dak. Wel hoorde ik dat ze iets achter lopen.
    Het trapgat zou er vandaag uit gaan, maar dat wordt waarschijnlijk maandag. Balen!!! Maar ja.

Ik zal straks nog even wat foto's erop zetten.

We krijgen een hele etage, het enige wat wij hoeven te doen is vloer leggen, behangen en schilderen binnen. De buitenkant wordt geschilderd. Ook het plafon word gespoten.

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Chevenne, ik hoop dat ze nog draait!

Lynd, ik heb kort maar goed geslapen. Balen, jij wat minder.

Essie, leuk de boom optuigen.. Wij doen dit jaar geen boom, geen ruimte als straks de box ook nog hier staat.

Anke, gelukkig geen lekkage meer! Jammer van de trap..

Belle, als er bij jou meerdere vk-praktijken zijn is het zeker de moeite te kijken of je een andere kan vinden die je een beter gevoel geeft.

8. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Zo, nog even één ego-bericht van mij en dan hou ik op met dat gezeur.

Ik heb gesproken met een andere praktijk en daar kan ik terecht. Ze zeiden wel dat ook zij een drukke praktijk zijn, maar goed, ik woon in Amsterdam dus dat is te verwachten. Het gaat er meer om hoe ze ermee omgaan. Voordeel dus van Amsterdam dat je hier de keuze hebt. Ik wou dat ik in eerste instantie al wat meer om mij heen had gekeken, maar aan de andere kant: mijn huidige verloskundigen werden aangeraden door mijn huisarts...

Maar goed, maandag intake en dan ben ik officieel overgestapt. Mijn man gaat trouwens met de verloskundige van gisteren bellen om nog wel aan te geven dat het niet fijn is verlopen en dat we overstappen.

*einde klaagzang*:)

9. Lynd

Lynd Fanatiek lid

10 okt 2008
    1.119
    0
    0
    @belle: ik vind dit helemaal geen geklaag, en ookal zou je wel klagen, ga je gang, daar zijn we voor :)
    Prima dat je het heft in eigen handen neemt en je niet tevreden laat stellen met 'second best'! Het gaat toch om je bevalling, er is niet veel belangrijkers....!

@ankje: ben benieuwd naar de foto's! Misschien halen ze de achterstand wel weer in?

Hier zit ik weer spelletjes te spelen, maar vanmiddag ga ik naar mijn oma omdat er familie van het platteland langskomt.

10. Goedemorgen meiden

Hier heerlijk geslapen, heb ook al vanalles gedaan vanmorgen. Naar intratuin geweest en wat boodschapjes gedaan.

Chevenne, dus jij hebt ook al een eigenwijsje. Hoop dat de kleine gaat draaien, al wordt de ruimte steeds kleiner.

Ankje, ach gossie 3 verzopen katten, moeten ze ook maarniet naar buiten gaan.

Belle, meid je hebt groot gelijk dat je overstapt. Je moet jezelf er goed bij voelen. Dat ze toch even de tijd voor je nemen is erg belangrijk.

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Essie: Haha idd even wachten met verder versieren. Een boom zonder lichtjes is niet compleet hé :)
    Fijn dat je de stijltang van je vriendin mag gebruiken :)

@Jada: Ik wil ook wel een kaartje, maar dat moet je er een hele hoop zegels bij plakken :) dus ik zal het je besparen.

@Chevenne: Hopelijk werkt de therapie. Ik dacht eigenlijk dat het niet zo vaak voorkwam stuit. Maar iets van een 5%, maar hier zijn er toch een aantal kindjes die in stuit liggen, niet?

@Belle: Dat is ook de reden waarom ik naar een andere gyn ben gegaan. Het moest ook altijd rap rap gaan, hij stond al in de deuropening terwijl ik nog vragen had enzo. En ik moet zeggen dat ik heel blij ben, dat ik ben overgestapt.
    Ik begrijp volledig hoe je je voelt. Vooral over de verbondenheid met je verloskundigen. Ik ben de laatste keer met zo'n slecht gevoel de praktijk buitengestapt, voor mij was het ook genoeg.

12. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    @Jada
    Jij moet morgen voor de draaipoging geloof ik. Wil je me laten weten hoe dat is gegaan?

13. Tuurlijk meis, ik hou je op de hoogte

Hilli, geeft niet, je bent tenslotte wel mijn buddy/maatje, dus die extra zegels maken niet uit ;)

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen meiden
    ff heel ego kom ik een foto spammen van het stukje vloer dat er ligt...
    keuken is gebracht maar ga zo naar de stad dus ik lees vanmiddag of vanaaf effe goed alles terug :p

Bekijk bijlage 35061

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,
    een hele tijd niet geweest... hoe gaat het allemaal met jullie?

stiekem ben ik toch wel een beetje jaloers dat het voor jullie bijna zover is... voor mij was het anders 7 januari geweest.... nu een paar maandjes langer wachten....

hopelijk alles goed! en sterkte met de laatste loodjes!

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Surf: Wat fijn dat je nog aan ons denkt :)
    Je moet idd wat langer wachten nu maar kben wel heel blij voor je dat je je wondertje nu al 22 weken bij je hebt. Voor je het weet is het zover :)

@Mecha: Wat een blinkende vloer meid :) kBen wel heel benieuwd naar het eindresultaat. Gaan ze de keuken ook al zo snel plaatsten?
    Veel plezier in de stad!

@Jada: Jeej, ik pb effe mijn adres :D

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    #13117 rebbel, 10 dec 2009
    Laatst bewerkt: 10 dec 2009
    hoi meiden,

de controle was goed vanmorgen!! :) pfff.. wat een opluchting na zo'n onrustige buik! de gyn was tevreden, nu op naar de 34 weken en dan mag ik stilletjes aan mn oude leventje weer wat op gaan pakken! ;) hopelijk komen er nog wat weekjes bij! kindje blijft wel heel eigenwijs in stuit liggen, dus mocht hij/zij zo blijven liggen en te vroeg komen krijg ik een ks... anders gaan ze een draaipoging doen bij ongeveer 36 weken, mocht ik daarvan aan de gang gaan is dat bij dat termijn niet erg!

@belle: je hebt groot gelijk meid!

@surf: hey! gaat alles goed? je bent al wel weer over de helft!

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Jada: Heb je mijn pb gekregen? Ik heb iets verstuurd, maar in mijn map met verzonden berichten staat niets :( Kan goed zijn dat ik iets verkeerd heb gedaan :D

@Rebbel: Jeej, goed nieuws :D Altijd fijn om te horen. Hup naar de 34!! Nog 6 daagjes. Dat lukt wel hé :D

Ik ga zo meteen mijn allereerste babywasje draaien! Hihi. Heb er al zin in om al die kleine minikleertjes aan de waslijn op te hangen :D

19. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Hoi Dames,

Even een egoberichtje: hier alles oké, gisteren een leuke dag gehad met mijn moeder in Oberhausen. Nu heb ik het super druk op het werk en ik weet niet of ik vandaag nog online kom. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen.

LIEFS!

20. Rebbel, fijn dat alles goed was bij de gyn, hoop echt dat je kleintje nog gaat draaien.

Hilli, heb je PB gehad, heb je nu een PB teruggestuurd. Succes met je babywasjes.

Mecha, mooie vloer meid, glanst lekker.

Suzanne, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, ben je naar Centro geweest?

Surf wat leuk om wat van jou te lezen, gaat snel he. Voor je het weet is het bij jou ook zover. Met jou alles goed? Zie dat jullie een zoontje krijgen, gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina